masalko
2 Apr 2008, 08:33
-bujii noi 0,6 -sinterom
-platina noua 0,4
-carburator nou
-fise noi-verificate ok
-cablu acc nou
-pipa noua
Problema e ca desi pleaca la cheie primele 10 min daca plec de pe loc si apas pedala de acceleratie mai tare imi da in nas fara sa se opreasca!la ce sa ma mai uit?
inspecteaza cu atentie platoul din delcou....platina sa fie pozitionata corespunzator...si la mine facea asa si aveam rupt un plastic de pe platou...care tinea platina,o ghida.simptomele erau ca dadea in nas plus ca la mers...ziceai ca-i tractor....trepida toata plus ca aveai impresia ca merge in 3 pistoane.am schimbat platoul cu totu si nu mai am probleme...iarna porneam fara shoc,o sprituiam doar cateva secunde.
masalko
2 Apr 2008, 09:02
la mine problema este in primii 5 km aprox dupa care mere perfect!eu cred ca e de la ceva care se incalzeste si abia apoi face treaba ca lumea dar???
mitu2002
2 Apr 2008, 10:37
Si la mine face tot asa dar daca o las sa ajunga la prima liniuta de temperatura marcata cu 40 gr nu mai face Ii trebuie cam 3-5 min sa urce dar dupaia nu mai am probleme in schimb daca ma grabesc sa plec tre sa trag socul si sa merg cu el tras macar la jumatate ca altfel da urgent in nas
Dupa ce ajunge la 40 gr temperatura nu mai face figuri iar socul este bagat de tot (daca nu il bag creste turatia oadata cu temperatura )
Asadar aveti rabdare la dacii oleaca de dat in nas cu motorul recetot da ... intra in ciclul "asa face toate domle"
Tiberiu-Andrei
2 Apr 2008, 10:38
Alt topic aiurea.Daca merge bine cand se incalzeste ce te tot framanta?
Daca-i tragi socu' mai mult nu o sa mai dea in nas.
PS:aprindere care trebuie incalzita ca sa mearga perfect inca n-am vazut.
mitu2002
2 Apr 2008, 10:44
nici io se incalzeste motorul se subtiaza uleiul se face ungere mai buna ... etc dar de incalzit vro piesa de la ....aprindere ma indoiesc
masalko
2 Apr 2008, 11:01
eu nu am zis ca se incalzeste vreo piesa la aprindere!ci doar ca e ceva care face figuri cand e rece.Iar daca voi ziceti ca e un topic aiurea cand cineva are o problema +care s-ar putea sa fie intradevar ceva normal+ atunci ar trebui sa nu existe sectiunea new topic!!!
Tiberiu-Andrei
2 Apr 2008, 11:26
Ideea era ca e carburatia.Aprinderea ce treaba are ca e motorul rece sau cald?
Faptul ca la apasarea BRUSCA a pedalei da in nas cand motorul e rece e oarecum normal.Daca ii tragi socu nu mai face.
Masalko nu e vorba sa nu deschizi topic la problemele tale,da nici cealalta extrema.(topicuri de gen "cum se tine volanul" sau "de ce roata e rotunda" etc etc.)
@mitu2002 scrie romaneste taica ca nu intelege nimeni ce bolborosesti acolo.
mitu2002
3 Apr 2008, 07:39
off -topic probabil ca daca scriam in ungureste nu mai aveai ce corecta
un anume prof zicea ceva de genu"mai ia o carte si studiaza ca esti cleios"
ceribros
3 Apr 2008, 08:13
Mai da ce rai sunteti, pote omu nu se pricepe si intreaba si el , @masalko Dacia este o masina destul de simpla care nu are soc automat si deci la rece face figuri, nu poti sa pleci de pe loc cu ea si sa ii dai pedala, deoarece o sa ti se opreasca sau "o sa dea in nas" (e normal asta deoarece motorul e rece si cum ti-au zis si colegii uleiul nu e subire si nu unge calume). Oricum nu e indicat ca atunci cand nu atinge o temperatura obtima sa o accelerezi brusc deoarece poti sa spargi ceva prin incalzirea brusca a motoruli sau sa deformezi ceva (chiar daca ai socul tras). Asa ca sfatul meu este ca dupa pornire sa stai cu socul tras 1 min-2 minute pe loc dupa care sa il impingi pana la 1/2 (cat sa poti baga degetul intre soc si bord) si sa pleci cu masina dar fara accelerari bruste pana ti se ridica temperatura, iar motorul merge "rotund", dupa care poti sa impingi socul la loc si sa mergi normal.
masalko
3 Apr 2008, 10:41
mersi de sfaturi dar totusi am sa merg la service ca era sa o fac lata am intrat in depasire cu a treia si iam dat gaz sa pot trece si am patit exact ce va spuneam la inceput a luat demarej dar pe la jumatea cursei de acc ciuciu era sa moara!si eram cu masina de 2 ore in trafic!sunt convins ca e de la carburatorul asta nou!
Poate ca am pus eu problema gresit la inceput, ca nici poveste sa imi pierd timpul cu intrebari stupide,
dar cand ramai in intersectie cu masina moarta si vine ditamai tirul eu cred ca e o problema f f f serioasa!
mitu2002
3 Apr 2008, 11:47
Daca se opreste sau pierde putere si cu motorul cald atunci poate sa fiie alte cauze care sa dea rezultatul asta
primul lucru ar trebuii verificat nivelul cnc poate e prea mic si nu face fata unei forje prelungite sau poate cuiul pontou e partial blocat si nu intra benzina suficienta sau jiglor principal infundat ; ar trebuii sa arunci un ochi si la pompa de repriza (garnitura )si la ciocul de papagal : un alt lucru care ar trebuii vazut este reglajul avansului initial si in paralel cu acesta si un reglaj al amestecului la relanti
a si inca o chestie carburile astea noi pot sa mai aiba span de la prelucrare intepenit in cine stie ce canal si ala poate sa afecteze mersul
Mare greseala sa iei carburator nou. Daca si cand e cald face figuri atunci vb colegilor nivel cnc ( mare sau mic) infunate canalurile si jiglerele) mai poate trage aer fals pe la furtunul cu duza. Desfa carburatorul, bagal in decarborol, lasal vreo 2 zile, fuga cu el la o vulcanizare si suflal cu presiune.Cam atat. Carburatorul vechi ce are? De ce nu il pui pe ala sa vezi daca mai face...
masalko
3 Apr 2008, 22:16
Carburatorul vechi are talpa deformata si socrul meu mi la dat pe asta ca cica e nou si sa nu mai am batai de cap dar e invers!!!o sa il cer inapoi si o sa il indrept sa il remontez pe masina!Ca e naspa -imi amorteste piciorul pe acc caci tre sa o apas max 1/3 din cursa ca altfel imi da in nas indiferent de ce viteza am!
4 Apr 2008, 07:42:
acu mai intreb si eu ceva- cand am montat pompa de benzina am pus doar membrana fara garnitura aia de plastic-sa-i fi micsorat volumul pompei si astfel debitul pompei?pot verifica cu cama daca am un debit normal eventual nr de apasari/ml benzina?
mitu2002
4 Apr 2008, 08:57
Cum adica fara garnitura la pompa de benzina?pai normal ca nu iti vine benzina cum trebuie probabil ca pompa scapa presiune sau chiar benzina pe la inbinarea dintre corp si clopot desfa si pune-i garnitura la loc (benzina +saxofon fierbinte = pompieri)
In alta ordine de idei si carburatorul meu avea talpa strimba dar am rezolvat-o cu o bucata de smirghel intins masa fixat in tinte si frecat pe el talpa la carb pina era cit de cit aproape de adevar iar la montare pus silicon rosu intre talpa si prima garnitura si intre prina garnitura si a doua ;si incearca dupaia un reglaj al avansului si al amestecului la relantii in asa fel incit sati mearga cit mai rotund motorul
a si inca ceva de verificat sita carburiciului poate e colmatata cu ceva depuneri sau cu praf (eu am renuntat de tot la ea pt ca se colmata cu un fel de mizga rosiatica de la bezina ) ulteriol am schimbat si peco-ul si a disparut mizga
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.