Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Nedumeriri temp. apa si baterie
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
dantes
Problema se pune in felul urmator...am dracovenia asta de gaura neagra care suge toate finantele, iar acum am si eu niste nedumeriri (probleme) legate de ace indicatoare...

1. Acul de temperatura apa...
Pana acum cateva zile totul ok acul la mijloc, acum pornesc motorul, se incalzeste putin peste a II-a liniuta de jos, si acolo sta...Desi in masina aeroterma baga aer cald suficient (parca nu la fel de fierbinte ..parca)...Azi dimineata, pac urca la jumate cand trebuie...(aeroterma...parca doar cu un pic mai cald decat ieri...oricum diferente destul de mici)

Este o pb. cu acul indicator, sonda, sau termostatul ?

2.Indicatorul de incarcare baterie...
La fel...pana acum ceva timp totul ok...insa a inceput...Masina rece, o pornesc, nu bag consumatori, pac indicatorul la jumate (super ok)...dupa un timp tot fara consumatori incepe sa scada de nebun pana pe rosu bine...bag faruri, aeroterma, frana, stergatoare...acul mort la relanti...in mers sare un pic peste rosu (la margine)

DAR...am masurat la bornele bateriei in toate felurile posibile...totul ok..am mai postat pe undeva valorile incarcarii..oricum perfect... Am incalzit si motoru' si tot bine arata...dar dupa vreo 30 min acul incepe sa o ia razna...

Ce mama dracului poate sa fie? ca ma enerveaza...Mentionez ca alternator de 4 luni vechime, la fel si regulatorul de tensiune (electronic cu inca un fir), bateria de 4-5 ani...Dimineata porneste la sfert...indiferent de temperatura..

Poate puteti ajuta un sarman cu fenomene extraterestre la harbul lui...10x
balex
Faza cu indicatorul de baterie o patesc si eu dar dupa o masurare temeinica am ajuns la acea concluzie faimoasa a mecanicilor "asa face ele". Incearca sa il schimbi cu unul nou. Pentru cel de apa s-ar putea sa fie acelasi lucru.
Bafta
Ov
1. incearca si tu minunatia de carton in fata radiatorului. Nu cred sa aiba ceva indicatorul sau sonda, ci efectiv e mai frig afara si e temp mai scazuta la motor.
2. ce releu regulator ai, mecanic sau electronic ?
dantes
Ptr. 1 nu cred ca e valabil...un exemplu a fost ieri pe zi, cu temp mai mari de 5 grC... Ce banuiesc eu ar fi ca s-a blocat termostatul pe deschis! Dar eu stiam ca termostatele se blocheaza pe inchis...adica nu mai deschid.....Oricum FOARTE ciudat... Poate sa fie mama frigului, ca de incalzit tot se incalzeste motorul mai mult de 40-45 grC, in oras.

La 2..dupa cum am spus electronic dintr-ala cu inca un fir in plus, luat de la piese de "origine"? in cutie albastra...La ap. de masura zice ca e ok...dar nu imi dau seama...e adevarat ca nu am stat mai mult de 10 min cu motorul pornit sa testez incarcare...In tot acest timp..a fost ok... A mai ramas sa testez cand ajung acasa imediat dupa ce am oprit-o..
Ov
1. termostatul poate sa ramana blocat semi-deschis. Inainte sa-l verifici, mai incearca o aerisire
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.