nu i-mi mergea motorasul de ralanti,l-am desfacut,l-am curatat dupa ce l-am pus pe masina nu i-si mai face toata cursa inapoi chiar dupa mai multi km turatia ramane 1000,si oscileaza pina la 1200 se poate regla acel motoras ?si cum?
ce-i ala motoras ralanti ?
Bulldog
3 Apr 2008, 16:17
Omul are Dacia pe injectie si cred ca se refera la motorasul pas-cu-pas, care regleaza relanti-ul.
Mir74, vezi ca mai era un topic pe aici despre o problema asemanatoare, daca nu chiar identica, dar nu mai dau de el, mai sapa un pic printre topicuri.
deci nu prea ai ce-i face---verifica sa aiba contactul ok la mufa aia, poti curata contactele cu un spray...eu l-am schimbat acu vreo 2 ani- a costat vreo 4 mil cred...montajul e destul de usor.bafta!
mar10may
3 Apr 2008, 17:36
eu de cate ori se defecta l am schimbat.problema e ca este destul de scump,o fi vreo 4 mil cum a mai spus si rokos.de reglat cei de la service mi au spus ca nu se regleaza.
se poate regla de la surubul cu imbus care se afla in partea cu turul si returul de sub capota.Bafa
3 May 2008, 15:45:mie iumi fluiera cand schimb di a 4-tra in a5-a.Am schimbat rulmentu de presiune de doua ori si sa cam linistit o vreme dupa care iarasi a inceput.Am reglat si tcheti si parca sa ma redus di fluierat.Asta doar intre 60 si 80 la ora se intampla.Ce ziceti?
thedragon
3 May 2008, 19:21
pai asa trebuie sa faca cand esti in treapta a V a, pentru ca nu se afla in carcasa ci in fundul ei intr-un capac
Kinetix
3 May 2008, 19:42
mir_74, nu cumva ai montat ceva gresit pe acolo? E o ipoteza, de vreme ce defectiunea a aparut dupa demontare-curatire-remontare...
Sau poate nu ai pus garnitura de etansare (daca are, nu stiu...) si iti trage aer fals.
In general e necesara si curatirea "scaunului", a sediului pe care se aseaza varful ei.
Verifica inca o data.
whitecar
4 May 2008, 19:02
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.