vallyyy
6 Apr 2008, 00:09
salut ...ma intereseaza si pe mine sa-mi spuneti (concret) ce piese face ca schimbatorul de viteze sa fie stabil ..pot spune despre al meu ca dau in el de parca mestec in mamaliga ,ce poate sa aiba lipsa sau sa aiba dus .....daca ati pune si niste poze v-as fi recunoscator
..mutumesc anticipat
GARFIELD 87
6 Apr 2008, 00:14
ai arcul de la jumate care iti trage maneta pe linia cu vitezele 3si 4 ??
vallyyy
6 Apr 2008, 00:26
nu am experienta in cauza la asa ceva si inca nici nu am desfacut sa ma uit ce si cum ....pot sa-ti spun decat ca dau in ea ca in tuciul de mamaliga ............si cand e pe liber nu simt nimic e ca si moarta adica cum o dai asa ramane dai in stanga acolo ramane ,nu revine la punctul mort cum se zice.... ca sa nu mai zic de faptul ca mai imi sare din cand in cand si ditr-a 1 a
Ionescu
6 Apr 2008, 06:36
S-ar putea sa fie arcul care trage inapoi levierul, sau intregul levier in sine. Levierul e cam 50 lei, parca. In plus, nu e mai fun asa?... Pe mine asta ma fascineaza la Dacie, schimbatul artistic al vitezelor
eci, nu iti fa griji nu e o problema grava si se poate rezolva si foarte usor: arc, sau levier nou!
mitu2002
6 Apr 2008, 08:58
in primul rind este un arc agatat de lonjeron si de bieleta cu rol de a aduce schimbatorul in dreptul vit 1-2 cind este scos pe liber(bieleta face legatura intre schimbator si cutie) si mai este un limitator ,o piesa din plastic care limiteaza miscarea schimbatorului in asa fel incit sa intre in vit 2 si nu in mers inapoi
se cheama patina de marsarier aia....vally nu te chinui ca n'o sa poti sa faci schimbatorul sa semene cu unul de masina straina
vallyyy
6 Apr 2008, 12:48
nu vreau sa fac schimbatorul de masina straina ...da toti care se urca la mine in masina inclusiv mecanici zic ce dracu e asta ma ..mesteci aici in mamaliga
GARFIELD 87
6 Apr 2008, 13:01
eu cred ca iti trebuie arcul ala din ceea ce spui tu
vallyyy
6 Apr 2008, 13:14
si unde se pune ,arcul asta ???
mitu2002
6 Apr 2008, 14:29
uite ti-am pus un mic desen cam cum vine arcul ala este prins intre lonjeron si capatul bieletei sper sa pricepi
verifica si bieleta daca tot esti acolo, ca la mine a fost nevoie de ceva sarma sa leg bieleta de tija schimbatorului ca nu mai statea nici cum
am mai modificat patina, am dat jos plasticu de pe ea si am pus pe suruburi 2 saibe ca distantiere sa stea patina un pic mai jos, inafara de zgomotu metal pe metal merge bine,cu un deget apas pe schimbator sa o bag in marsalier si daca nu apas pe el intra a 2-a
arcul ala mitu2002 iti aduce schimbatorul in pozitia 5.normal ar fi 2 arcuri care sa traga in directii diferite si schimbatorul sa ajunga pe pozitia 3-4.
CriSTI68
6 Apr 2008, 16:21
QUOTE(vallyyy @ 6 Apr 2008, 12:48)
nu vreau sa fac schimbatorul de masina straina ...da toti care se urca la mine in masina inclusiv mecanici zic ce dracu e asta ma ..mesteci aici in mamaliga
mergem sa mancam mamaliguta cu sarmale da ?
uite o varianta simpla de tot.... schimba tot schimbatorul si scapi de batai de cap, poate sa fie ghidajul dus la maneta
mitu2002
6 Apr 2008, 17:48
eu nu am decit unu iar maneta vine in pozitia 1-2 adica dein pozitia in care ramine trasa de arc inping in fata intra in tr 1 trag de maneta in spate intra in tr 2 la cutie in 4
SSilent
6 Apr 2008, 23:29
am si io o intrebare: este normal sa intre in marche-arriere din mers(treapta I) daca se apasa pe schimbator???
Ionescu
7 Apr 2008, 02:46
pai daca apesi pe maneta... normal ca iti va incerca sa intre in marche-arriere. Dar iti fac o recomandare... nu incerca asta in mers
@cel cu problema: schimba levierul cu totul si ai rezolvat...
SSilent
7 Apr 2008, 18:53
QUOTE
nu incerca asta in mers
s-a intamplat deja asta, nu eram io la volan, si acum cateodata cand schimb a 2-a intra in arriere si ramane blocata
Ionescu
8 Apr 2008, 04:46
Mi-e mila de cutia ta... Baga-te repede sub ea, sau cheama pe cineva si rezolva problema...
Nici angrenaju meu nu e perfect, dar mai merge. Am schimbat patina aia dedesubt anu trecut si totul e ok, se skimba cu un degetel...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.