gorgos eugen
6 Apr 2008, 18:27
porneste bine toarce frumos nu se aude nici un zgomot dar consuma ulei la 400 k ajunge la partea aplatizata de jos ajojei ce pot folosi pentru a nu mai consuma ulei motorul afost segmentat de un an de zile dacia 97 gpl
mihai0070
6 Apr 2008, 18:35
pai verifica sa nu ai pierderi , ce tip de ulei folosesti ? si daca a fost segmentata cred ca consumul de ulei in ai prin chiuloasa , semeringuri supape ,
v_razvan_c
23 May 2008, 16:14
Spuneti-mi si mie, motorul meu consuma ulei, nu stiu cat si la cati km, dar mi se pare ciudata manifestarea, adica scoate fum albastru LA GREU daca incep sa turez motorul, numai daca stau cu motorul la relanti mai mult de 2 minute, in rest nu scoate deloc fum albastru... Deci...?
trebuie sa-i faci segmentare
sper sa nu gresesc...ar putea fi si din cauza supapelor,poate trebuiesc reglate.
v_razvan_c
24 May 2008, 14:18
Da, e ceva si cu supapele, se aude nasol, am si o reductie pusa pusa la chiulasa, dar nu ca e stricat filetul. Oricum, eu asa am luat-o, nu am omorat-o eu...
Multumesc!
QUOTE(v_razvan_c @ 24 May 2008, 14:18)
Oricum, eu asa am luat-o, nu am omorat-o eu...
Multumesc!
Daca consideri ca merita , invie tu masina inclusiv motorul
SSilent
24 May 2008, 16:53
QUOTE
Oricum, eu asa am luat-o, nu am omorat-o eu...
la fel si la mine.... masina a avut 2 proprietari inaintea mea... care nici un surub nu s-au obosit sa stranga in 22 de ani... si acum "rezurectarea" cade pe spinarea mea
v_razvan_c
24 May 2008, 19:51
Mda, e de lucru, dar o s-o fac, asta e... Nu inteleg cum de se ajunge aici, adica frate, se strica ceva, am facut la loc, nu?... nu lasi sa cada totul... ma rog...
vallyyy
25 May 2008, 20:06
bai baieti am cumparat un motor de la dezmembrari am cu el in jur de 700 km .....el se comporta frumos ,trage ,fuge .......cum imi dau seama daca papa ulei? .........cam in cati km ar trebui sa pape ulei un motor pe duca asa ? la joja nu prea ma pricep ,pot spune ca a mai scazut putin ..... nu mi s-a aprins niciodata beculetul de ulei ......va intreb toate astea deoarece il suspectez cu probleme pentru ca scoate prea mult fum zici ca e trabant....dar nu fum negru ........mentionez ca am dat 3 ture la surubul de aer si ca am o problema pe la o supapa la chiuloasa si nu am filtru de aer deloc
Merced
25 May 2008, 20:20
Scoate fum negru sau albastru?
De curiozitate, cat ai dat pe motor?
vallyyy
25 May 2008, 20:22
motorul m-a costat 2 milioane cu totul adica si carburator si galerie si placa de presiune ,disc de ambreiaj ,galerie,totul in afara de electromotor si alternator .. decat l-am pus pe masina ..nu scoate fum albastru si nici negru ....scoate un fum asa mai spre cenusiu
Merced
25 May 2008, 20:37
La doua milioane fi sigur ca papa ulei. Pretul e ok chiar si asa. Regleaza si tu culbutorii, carburatorul cum trebuie si poate scapi de fumul respectiv. Daca ai la nivel maxim pe joja ulei, poti sa urmaresti cam in cat timp scade. Daca dupa 1000km o sa fi pe minim poti sa incepi sa te ingrijorezi.
vallyyy
25 May 2008, 21:14
tachetii sunt reglati da au uzura accentuata .......carburatorul l-am fiert...ma gandesc ca toate astea se intampla asa deodata si asta ma ingrijoreaza
Hacker
25 May 2008, 21:38
Daca nu e fum albastru poti sa stai linistit. Daca turez tare si de repetate ori si scoate fum albastru, poti sa stai linistit. Mai umbla la plutitor ( in carburator ) si vezi daca mai scoate acel fum cenusiu. Atata timp cat nu consuma in 500 km mai mult de 100ml ulei, poti sa stai linistit. Daca la 500km ajungi la consum de 0,5-1-1,5 l ulei atunci nu prea e bine.
25 May 2008, 19:39:
A mea daca o accelerez puternic si repetat, incepe sa scoata fum albastru spre negru, dar nu papa gram de ulei.
vallyyy
25 May 2008, 22:33
da de ce la ce poate sa fie fumul asta e gri, si in exces pentru perioada asta, ca iarna mai zic sa se vada asa .....dar acum in toiul primaverii zici ca e trabant
......poate sa fie de la surubul de amestec ....sa-i mai dau aer ? i-am dat decat 3 ture
Merced
25 May 2008, 22:51
Ala e reglaj doar pentru mersul in gol, n-are de ce sa influenteze in sarcina.
vallyyy
25 May 2008, 22:53
garnitura de chiuloasa ???parca am citit undeva pe aici ca fumul gri ar fi de pe la garnitura de chiuloasa
deocamdata nu-mi arunca apa in vasul de expansiune ......decat alalteri cand a fiert dar dupa aceea s-a comporat normal si oricum fumul era si inainte sa fi fiert apa
Ionescu
26 May 2008, 06:31
Parerea mea este ca ai segmentii dusi. Segmenteaza-l si vei scapa de problema.
Mai intai insa, verifica cam cat scade nivelul la joja si cat ulei completezi si asa afli cam cat iti maninca. Succes!
QUOTE(vallyyy @ 25 May 2008, 22:33)
poate sa fie de la surubul de amestec ....sa-i mai dau aer ? i-am dat decat 3 ture
Prima oara ai scris bine ,ii surub de dozaj emulsie aer-benzina ,amestecul ii deja format si tu doar il dozezi din acel surub
Si nu ar strica un test de compresie ,atunci ar trebui sa sti cum sta treaba
Merced
26 May 2008, 08:49
La doua milioane era prea ieftin sa fie in stare foarte buna.
v_razvan_c
26 May 2008, 10:16
QUOTE(Merced @ 26 May 2008, 09:49)
La doua milioane era prea ieftin sa fie in stare foarte buna.
Se mai intampla, sa stiti, am vrut sa cumpar un motor de 1,4 cu 250RON, dar nu am avut bani si intre timp l-a vandut omul, iar dupa aceea mi-a spus ca motorul era super, nu avea niciun rost sa ma minta... Apropo de nivelul de pe joja... si EX.
1300 facea la fel, scadea nivelul, crestea la loc, apoi am observat ca era de vina suprafata pe care statea masina. Scotea si fum albastru putin de tot la pornire, dar cand faceam schimbul de ulei, erau intr-adevar 2,8l, fara ce mai era in filtru...
vallyyy
26 May 2008, 13:21
al meu nu scoate fum albastru ci cenusiu
v_razvan_c
26 May 2008, 17:40
Da, am inteles, parerea mea e ca daca nu scoate fum albastru... nici ulei cat sa se vada pe joja nu cred ca papa. Oricum, vezi cat ulei dispare la 1000km, ca asa ne dam cu parerea degeaba. Bafta!
26 May 2008, 19:04:Hei, spuneti-mi si mie, ca ma enerveaza, a mea scoate fum albastru numai cand motorul este fierbinte, cand e rece nu scoate fum albastru. Tot segmentare trebuie? Si ce altceva...?
badboy_marius
12 Jun 2008, 23:07
nu va mai plangeti de motoare pe duca....
Hacker
13 Jun 2008, 10:57
Segmentare, segmentare, segmentare. Fum cenusiu = amestec bogat in cnc.
badboy_marius are cel mai varza motor pe care il stiu, el va poate spune cum e sa mergi cu un motor ce consuma 7l la 1000km ulei.
brigada_diverse
13 Jun 2008, 11:54
si ce ma? pt un consum mic de ulei..putin fum albastru hop la segmentare? si dupaia va plangeti de preturi..lasa-l sa se strice de tot , nu mai segmentati aiurea decat cand e nevoie absoluta
te-as pune cu mufarina fix in toba sa iei o gura de fum albastru, daca gandesti asa.
Hacker
13 Jun 2008, 12:54
Pai cum sa nu zica lumea ca Dacia polueaza cand sunt uni care gandesc ca tine.
brigada_diverse
13 Jun 2008, 13:28
cu 2 de i ..."unii"
adica, daca mananca acolo pana in limitele bunului simt...100...200....400 ml la mia de km(si nici nu e jumate din limita maxima), neaparat ii faci segmentare?
atunci nu ai fum
Merced
13 Jun 2008, 13:35
Sau daca ai, nu de acolo pleaca problema.
djasu82
13 Jun 2008, 13:40
Cred ca si tobele sparte va pcalesc mult sau mai mult si mai mult aprinderea slaba a benzinei. De aceea sunt adeptul unei scantei puternice generata de o aprindere eletronica oricare ar fi ea cdi sau inductiva.
Merced
13 Jun 2008, 13:51
Foarte offtopic, dar trebuie sa mentionezi mereu ca e recomandata o aprindere electronica sau CDi? Cine are masina care sa merite investitia, pe care intentioneaza s-o tina, isi pune, cine nu, nu...
Nu e aprinderea clasica responsabila de nu stiu ce, o aprindere clasica pusa la punct ar trebui sa fie mai mult decat ok pentru un "utilizator obisnuit".
badboy_marius
13 Jun 2008, 21:28
hacker, sunt curios de o chestie. cam cati km are motorul meu, avand in vedere consumul asta de ulei? aproximativ....
si nu, nu e ok deloc sa mergi cu un motor care papa nici macar 500 ml / 1000 km, dapai sa completezi 7 l la 1000??? eu stiu si vad cum e, dar deocamdata, mai trag vreo luna de el ca nu am de ales. de ex, daca sunteti 4 persoane in masina, plus ceva bagaje, nu prea poti sa urci o panta de 7-8% decat cu MAXIM a 2-a...in schimb, singur in masina, am atins si 140 km/h, ce-i drept am mai bagat vreo juma de litru de ulei p urma..
.
SSilent
14 Jun 2008, 08:48
cum sa nu urci bre o panta?
al meu e tandari (motoru) si urca pod cu a 3-a lejer, chiar accelereaza
Merced
14 Jun 2008, 09:30
Fiecare are alt standard cand vine vorba de motoare "tandari".
badboy_marius
14 Jun 2008, 09:53
deci cand zic varza, varza e.
) mai muci de atat nu cred ca se poate.
oricum, sa revin la intrebarea mea, pentru ca eu nu prea stiu sa estimez, la consumul pe care il am la motor de ulei, cam cati km are motorul...?
v_razvan_c
16 Jun 2008, 10:26
Sunt curios... un motor care papa ulei mai mult asa, cum sta la capitolul consum de benzina?
Hacker
16 Jun 2008, 11:50
Motorul care are papa ulei este mai puternic ( nu stiu de ce ) decat cel care nu consuma ulei. Un motor care e uzat poate sa aibe si 50000 km, depinde de utilizator ( ma refer la Dacia ). Motorul meu are 95450 km si nu mananca gram de ulei, dar asta depinde de utilizator, de calitatea uleiului, de timpul pierdut la fiecare schimb de ului ( curatat , schimbate filtre ).
Am avut inainte de dacia pe care o am o Dacie ( facuta pe comanda pentru MAI pe vremea lui Ceasca ) care avea 350000 km si un set schimbat la 300000 km de mine . Dacia 1300 an 1982.
Am vazut Dacie cu motorul varza(si ma refer la motor de fabrica, nu refacut de nea gigi) si la 40 000 km, dar si la 150 000 sa mearga perfect fara consum de ulei, dar deja la 300 000 e SF.
Hacker
16 Jun 2008, 12:09
QUOTE
Dar deja la 300 000 e SF.
Cand am facut setul motor mecanicul a spus cu gura lui ca e neumblat in el. Nici mie nu mi-a venit sa cred, dar a spus ca era set borgo. Oricum cand am facut motorul nu am schimbat decat supape si segmenti.
badboy_marius
16 Jun 2008, 16:02
hacker, pai iti spun sigur ca motorul meu , cu ditamai consumul de ulei...nu e nici pe departe, nici macar egal cu puterea motorului tau, dapai mai puternic....
eu totusi ma intreb...poate stie cineva sa estimeze aproximativ...cam cati km are motorul meu cu consumul asta de ulei? sunt foarte curios...
v_razvan_c
16 Jun 2008, 17:15
,,Motorul care are papa ulei este mai puternic ( nu stiu de ce ) decat cel care nu consuma ulei. "
Asta asa e, mi-a spus-o si mie un mecanic bun.
Dar cu benzina, ca nu mi-ati spus
Consuma mai multa benzina un motor distrus? Sau mai putina...?
djasu82
16 Jun 2008, 17:22
E ca si cum ai merge pe motorina ... Nu stiu ca fara compresie cate de puternic sa mai fie ...daca pierde compresie pe la cilindri....
badboy_marius
16 Jun 2008, 21:33
acum nu stiu ce sa zic, ce-i drept, pe multi am auzit si eu ca motorul e mai vanos cand manca ulei....dar nu pricep logica...
Hacker
17 Jun 2008, 07:46
,,Motorul care are papa ulei este mai puternic ( nu stiu de ce ) decat cel care nu consuma ulei. "
Eu zic ca asta vine in ajutorul spiritual al proprietarului unui asemenea monstru. " Sa se simta si el mai bine "
badboy_marius
17 Jun 2008, 08:16
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.