Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: dacie cu defect curios
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ciresel
am o dacie pe injectie in dotare numai ca are o problema mica dar enervanta...functie de anotimp..pare comic dar eu tre sa ma uit seara la meteo sa stiu daca a 2 zi plec cu masina..mai exact cand ploua afara mai tare masina nu mai vrea sa porneasca...trebuie sa dau mult mai mult da demaror si sa tin pedala de acceleratie apasata...ceea ce i nu i cazul da injectie...urmatoarele porniri is normale..eu cred ca intra apa pe undeva pe la un senzor ceva..dar unde anume?
motoru pare uscat cand deschid capota...daca a mai patit cineva asa ceva rog sa ma lumineze si pe mine...se anunta primavara ploioasa..numai bine
roland
Nu cumva ai umezeala pe la releele de pe contra-aripa stanga? Verifica acolo contactele, sa nu fie oxidate sau ceva...
Urmatoarele porniri, daca sunt cu motorul cald, nu se pun, ca umezeala dispare cand se incalzeste motorul. Daca opresti imediat si pornesti din nou, tot asa greu?
ciresel
la urmatoare cheie porneste normal.....asta e ciudat,pt ca nu are timp sa se evapore apa

7 Apr 2008, 10:28:
de fapt gresesc..am oprit o si am dat urmatoarea cheie dupa cateva minute deci motoru era cald..nu am avut curaj sa o opresc imediat ..ca mi era frica sa nu mai porneasca deloc
alecsz99
Aseara in parcarea unui mare magazin...golesc rapid cosul de cumparaturi in portbagaj pentru ca ploua torential si hopa sus! in masina. Pun fata de la radio-cd si contactul masinii, se stinge martorul de la injectie, dau la cheie, masina porneste normal pentru jumatate de secunda si apoi se opreste!

Raman masca pentru ca este prima oara in 5 ani si 63.500 km cand mi se poreste motorul din a sa vina!


Umblu la sigurantele din interior in mod instinctiv insa totul este ok. Apoi ies (in ploaia torentiala de afara) si verific sigurantele si contactele de pe contra-aripa stanga. Scot doua sigurante de 10, ma uita la ele (totul este ok), le indes bine la loc, ma urc in masina si porneste la prima cheie. Ca sa fiu sigur ca a fost de acolo, cu motorul pornit ies si scot una din sigurantele de 10 despre care vorbeam si motorul se opreste imediat.

Mai mult ca sigur asta e problema si la tine! Depisteaza cum ajunge umezeala acolo si gaseste un mod de a izola zona!

Drumuri bune!
Gheorghedracu
Folositi unsoare de contacte pe toate contactele, papucii, etc. Am luat lectia de la Honda nevesti-mii care n-a avut niciodata o problema electrica. E drept cind vrei sa desfaci un contact te umpli de unsoare pe miini, dar sunt recunoscator fabricantului altminteri. Nici un contact oxidat, apa nu e nici o problema, spal motorul cu furtunul si n-are nic pe dracu, nu fura curent, nu se uda fisele, nimica. Credeti-ma e ieftin si atit de eifcient ca nu pot sa-mi mai imaginez de ce nu face toata lumea chestia asta 9fabricantii). Eu am adoptat imediat procedura pentru celelalte masini si cum am o problema cu un contact pe care nu l-a desfacut nimeni in 30 de ani, primul lucru il curat sii dau zdravan cu vasilina de contacte. A doua oara n-a mai aparut aceeasi problema electrica la nici una din masini dupa tratamentul asta.
djasu82
Verifica filtru de aer filtru de benzina desfa injectorul , daca nu iti vine benzina nu iti pleaca .
roland
Stai putin sa verifice releele si sigurantele de pe contra-aripa. Poate e de acolo. Ce rost are sa desfaci altele?
Btw, filtrul de aer imbacsit se observa in sarcina, la relanti va merge motorul bine. Filtrul de benzina partial infundat se observa tot in sarcina (nu trage) caci la relanti nu are nevoie de prea multa benzina.
Si aici problema e ca nu porneste.
Releele si sigurantele de pe contra-aripa sunt pentru pompa electirca de benzina (un releu si o siguranta) si pentur injector (celalalt releu si cealalta siguranta).
mmgro
Am patit ceva asemanator la Dacie de la servici , Intra apa in rezervorul de benzina (la Dacie injectie Break)
Sfat .... scoate furtunul de alimentare de la carburator si baga-l intr-o sticla sau borcan, pune contactul de citeva ori sa vezi ce vine din rezervor apa sau benzina sau ... amindoua !
roland
Carburator... smile.gif
Minel
QUOTE(mmgro @ 8 Apr 2008, 12:44)
Am patit ceva asemanator la Dacie de la servici , Intra apa in rezervorul de benzina (la Dacie injectie Break)
Sfat .... scoate furtunul de alimentare de la carburator si baga-l intr-o sticla sau borcan, pune contactul de citeva ori sa vezi ce vine din rezervor apa sau benzina sau ... amindoua !
*




Si totusi ce are wacko.gif ,carburator sau injectie ???
ciresel
am dacie pe injectie.m am uitat ieri la cele 2 relee si sigurantele de pe aripa. le am curatat bine cu spray contact pt ca erau un pic oxidate.si o una din ele chiar avea un pic plasticu ala rosu topit(cred de la caldura).partea de alimentare a benzinei sau rezervor pica din start pt ca eu pe masina si gpl si tot nu pornea...ramane sa cred ca era siguranta de injector sau un contact de pe la calculatoru de injectie desi m am uitat si el aseara si era f curate contactele.astept cu nerabdare urmatoarea ploaie..
roland
Era topic plasticul pentru ca nu facea contact ca lumea si se incalzea. Dupa ce ai relatat e foarte probabil sa fie de acolo. Sper sa iti fie ok de-acuma.
Sorin_18
problema cu plouatul a inceput sa apara si la mine,dar un pic diferit,de pornit imi porneste dar fff greu si cand aprind farurile mi se incing firele de la mufa blocului de lumini atat de tare incat mai am putin si iau foc....aceste probleme se manifesta la masina din semnatura
FLP
capac delco? sa nu fie crapat.....
Sorin_18
pei nu cred sa fie crapat.....daca era nu mergea bine motorul dupa c pornea,nu?
roland
care capac delco? baieti, se vorbeste de Dacia Injectie! Nu are carburator, nu are delco (in acceptiunea celui de la carburatie), nu mai incurcati borcanele!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.