Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Scoate ulei la turatie mare
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
adytt
Are cineva o solutie... pt urmatoarea problema?

Am schimbat capacul care vin deasupra chiulasei (capacul de la culbutori -daca asa se numeste ) pt ca cel vechi se uzase si iesea ulei intre el si chiulasa...

O vreme totul a fost OK insa acum observ ca ulei tot imi scoate de aceasta data pe la garniturile mici care vin sub piulitele cu care se strange capacul

O alta problema consta in faptul ca in momentul in care o turez la 4000 ture in sarcina imi scoate ulei intre chiulasa si blocul motor

Mi-ai zis cineva ca motorul face compresie prea mare...

Asta sa fie cauza si faptului ca in momentul in care dau drumul la ambreiaj iar masina este in viteza aceasta pleaca singura (nu moare) fara a o accelera desi relantiul este la 900
Dyda
De ce ai schimbat capac culbutori cind puteai sa inlocuiesti numai garnitura
Garnitura de sub surub capac , este mai larga si da pe linga ea, pune din cauciuc si sa intre fest pe surub
Uleiul nu cred ca este de la chiulasa
iar la demaj fara acceleratie - nu iti indica bine turometrul, verifica comparativ cu alt motor la sunet
adumitrachy
La piulite e boala generala. Cel mai corect rezolvi cu snur de azbest. Dai afara garnitura aeea mica, invelesti bine surubul ala cu snur si pui innapoi garnitura aeea defecta.Garantez cu viata ca nu mai pierde daca e pus bine snurul.

PS Sa ai grija cand pui snurul sa nu iti intre la curbutori
marius-gabriel
depinde pe unde arunca la capac.
o solutie foarte buna este cea a lui adumitrachy daca-ti arunca pe-acolo,incearca sa schimbi si garnitura de la capac(aia dreptungiulara) si daca tot arunca inseamna ca ai strans capacul prea tare si s-a deformat si in cazul asta il schimbi:(
intre chiulasa si bloc imi arunca si mie putin dar cred ca-i nestransa chiulasa.
am sa fac cat de rapid treaba asta si dupa aia mai vedem.
bodel
Cea mai buna solutie posibila pentru piulitele de la capacul de la culbutori este sa tai pentru fiecare surub cate o felie de 3mm din o bucata de furtun de benzina; le bagi pe prezoane si strangi piulitele. Simplu ieftin si mai ales eficient biggrin.gif
Pentru cealalta problema : slabeste usor prezoanele de la chiuloasa si apoi strangele iar la cuplu maxim admis 6.5 daNm eventual schiba garnitura de chiulasa; operatiunea se face cu motorul rece si neaparat cheie dinamometrica
michimaus
da jos capacul de la culbutori,daca l-ai strans prea tare si l-ai deformat indreapta-l usor cu un ciocanel.apoi fa-i o baie cu decarbusolv.o sa ramai uimit cat cox o sa iasa de sub tabla de sus.dar ai grija sa iasa tot ca daca mai raman bucatele ai sanse sa-ti intre in ulei si sa faca prostii pe acolo.daca se face bine respiratia vaporilor n-ar trebui sa-ti scuipe ulei pe la capac.in lipsa de snur de azbest poti incerca cu silicon rosu.degresare,siliconare,uscare silicon,strangere piulite.
adumitrachy
Faza la silicon e ca se vede naspa tare. wink.gif
michimaus
pai nu pui tot tubul.pui exact cat sa fie acoperit de piulite.iar surplusul il tai cu un cutit dupa ce se intareste.si acum ce preferi sa nu-ti mai piarda ulei si sa fie curat capacul sau sa dai cu silicon cu grija a.i. sa nu se observe
adumitrachy
Da. Si asta e adevarat.Eu am vazut la mai multi siliconul ala parea dat cu bidineua. biggrin.gif Faza la snur e ca daca vrei sa dai jos capacul, snurul il poti recupera. wink.gif
Ov
Gata cu offtopicul !
defapt, gata cu topicul 04.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.