nikssark
10 Apr 2008, 17:48
Va rog sa scuzati urgenta din titlu dar din search nu am putut gasii problema mea
Date de identificare: dacia 1310 motor 1,4 5 trepte an de fabricatie 1988 si care pina acum nu a necesitat reparatii majore.
Azi dimineata cand am pornit-o am constatat ca la relantiu turatia creste si descreste de la 800r la 1900r si astazi mam chinuit foarte tare cu ea la drum pentru ca nu stiu care ar putea fi problema si solicit ajutor urgent . Multumesc
ArtVandelay
10 Apr 2008, 18:35
trage aer fals
Sorin_18
10 Apr 2008, 19:20
verifica furtunul cu diuza cel de la galerie la carburator
nikssark
10 Apr 2008, 19:22
furtunul cu duza trebuie sa permita trecerea aerului in ambele sensuri sau doar intr-un singur sens?
Sorin_18
10 Apr 2008, 19:29
intr-un singur sens galerie-carburator
10 Apr 2008, 19:30:
daca nu este nici de la furtunasul acela verifica si condensatorul si sa nu traca aer fals(desfa filtrul de aer de la carburato si astupa gaura cu mana ,daca moare mororul nu iti trage aer daca nu moare iti trage
brigada_diverse
10 Apr 2008, 19:31
la mine trage aer prin ala....dinspre carb, spre galerie....
Sorin_18
10 Apr 2008, 19:31
QUOTE(cristitranca @ 10 Apr 2008, 19:31)
la mine trage aer prin ala....dinspre carb, spre galerie....
si nu ti se tureaza singura ??
za_kristake
10 Apr 2008, 19:50
mie mi se bloca pargia de la acceleratie dar pedala revenea doar cablu se indoia si ramanea turata. ridica capota accelereaza de cateva ori si vezi daca cablu de acc revine(acolo unde e iesit din camasa)
Kinetix
10 Apr 2008, 19:51
nikssark, am inteles ca problema a aparut brusc intr-o dimineata. Ce alte modificari ale mersului motorului ai observat? Cum trage motorul in accelerare sau la drum intins (constant)?
Mai multe detalii, te rog.
dreher
10 Apr 2008, 20:42
Si eu am o problema asemanatoare.La relanti se tureaza singura ,mai precis nu pot sa-i scad turatia deloc si parca are si o oarecare instabilitate (apropo de viteza motorului).Am verificat furtunasul acela care contine diuza (daca-l scot moare motorul),am desfundat surubul de relanti (OK),am incercat sa reglez avansul .Tot la fel la relanti are viteza prea ridicata(turatia).Ce crede-ti?
Sorin_18
10 Apr 2008, 21:56
ce anume ai facut(cum a aparut problema) parerea mea este ca trebuie reglat carburatorul si avansul.....
pcostica
10 Apr 2008, 22:58
@nikssark-'pendularea' motorului este de obicei din aprindere, verifica platina, condensatorul.
@dreher- vezi sa nu ai cablul de acceleratie prea strans si sa nu-ti dea voie sa se inchida clapeta de acceleratie.
Bafta.
Ionescu
11 Apr 2008, 07:13
Avansul vacumatic e cuplat? Sau furtunul acela, nu este spart cumva? Sau garniturile alea de cauciuc...
Sorin_18
11 Apr 2008, 09:19
sau poate capsula vacumatica nu lucreaza
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.