1. Ideea e ca imi curgea ulei dupa ce am schimbat lantul de distributie si garnitura de
chiulasa.Mi-a curs aproape tot din baie...am facut 450 de km si m-am dus la service sa-mi stranga chiulasa...si sa vad pe unde imi curgea uleiul...eu banuind simeringul de la capacul de distributie sau garnitura de silicon a acestuia...am schimbat deci simeringul si nu-mi mai curge masiv semn ca defectiunea care a dus la pierderea uleiului din baie era simeringul de la capacul de distributie...am sch si uleiul cu ulei de iarna mai subtire pe care am dat ceva bani...dar am obs ca dupa ce am dat o forja cu masina atunci cand stationeaza curg cateva picaturi de ulei NEGRU adica uzat...si nu stiu de unde ar putea sa fie...pt ca repet uleiul nu a capatat inca minunata culoare BLACK pt ca nu are nici 100 de km...asa ca nu stiu de unde e si d c mai curge inca...
2. Gasesc sub masina si o pata de marimea unei caciuli:)...medii...care pare a fii de apa fara antigel...pe vasul de expansiune se vede ca scade...dar imi curge pe la racordul dreapta jos...asa ca nu prea am explicatie pt "apa" aia de acolo...mentionez ca nu am masca de protectie pt baie montata tocmai k sa pot observa de unde si pe unde mi se scurgte ulei sau apa...si ma gandisem sa fie de la un condens...dupa forja...dar chestia s-a repetat si dupa ce am miscat masina cu motorul oprit...mica "baltoaca" a reaparut...HELP ME PLS
Am aflat de unde curgea pe la simeringul de la capacul de distributie...l-am schimbat si nu am mai pus masca de protectie sub baie si dupa o mica forja mai picura cateva picaturi cu ulei f negru..ceea ce mi se pare dubios pt ca am schimbat si uleiul iar acesta nu este negru deloc ci putin rosiatic..nu stiu pe unde mai curge si de unde sunt aceste picaturi...poate pe la garnitura de la capac..este din silicon si este recent pusa...si am obs si o chestie ciudata...imi curge si apa...dar este o apa destul de pura...adica nu este grasa iar eu am in sistemul de racire amestec cu antigel...iar pe nivel nu se vede...ce se vede este putin ce imi pierde pe la un racord de la radiator dar ala nu face baltoaca...ce poate fi???
Astept niste sfaturi ca nu stiu de unde ar putea fi apa...m-am gandit sa fie de la condesns dar nu are cum sa fie chiar asa de multa...
Scuze pt confuzie......am un topic si la sectiunea de Tuning..si anume cu topicul "Se poate si fara tuning...pest 170...."
Multumesc antcipat celor care ar putea sa-mi dea o mica idee