Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: informatii despre double cab
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
moraru_stefan
salut
vreau sa imi cumpar o dacia double cab noua 4x4 si as vrea sa stiu ce probleme au. De exemplu am mai avut un papuc acum 5 ani care producea trepidatii din cauza cardanului si spargea rulmentul intermediar frecvent. O alat prioblema era puntea de fata , din cauza exploatarii la ferma pe terenuri de tara, trebuia sa schimb pivotii des sau daca nu ii verificam din cand in cand me trezeam ca imi cade roata, sau se rupeau din sudura legaturile basculelor de sasiu. Eu nu am mai avut dacie de 5 asa ca nu mai stiu cum fac piesele , daca sa mai imbunatatit ceva la capitolul calitate. De altfel as vrea sa stiu daca cutia de viteze este aceeasi su ce probleme apar la sistemul 4x4.

va multumesc
driver
a avut cumnatul meu si a tinut-o pana la 50.000 si a dat-o acum de 2 sapt., probleme nu l-am auzit sa fi avut.
1. Insa cel mai mare neajuns care l-am vazut la masina aia era ca nu puteai merge cu 4x4 peste viteza de 40 km/h, este si pe parbriz un autocolant care iti zice acest lucru, si se pare ca mergi peste se decupleaza automat;
2. Trage numai spatele, iar daca vrei 4x4 are un buton care cupleaza si fata, si nu se poate face sa traga numai fata, adica sa schimbi axa care vrei tu sa traga, insa asta nu e problema prea mare ca daca ai avea cu tractiune numai pe o axa nu aveai oricum facilitatea asta smile.gif
shaq_rose
si pe mine ma intereseaza un papuc duoble cab 4x4 1.9 D... am la munci asa ceva si merge toata ziua pe santiere... pana acum nu s-a plans soferul de el, are 4 luni.
bzip2
Eu am condus vreo 500km o unu de-astea double cab 4x4 1.9D, acum vreo luna si ceva. Iata impresiile mele:

1) e cea mai mare/lunga/grea dacie intre dacii smile.gif - tre sa te obisnuiesti cu lungimea ceva mai mare, si daca o si carosezi, sa te descurci numai cu oglinzile laterale (care la o adica sunt destul de mari).

2) PROBLEME la masina noua (luata de la dealer Pitesti):
- o usa dreapta spate nu se incuia (au rezolvat la revizie)
- marsarieru' intra f. greu, pana nu mai intra de loc (s-a rezolvat la garantie, erau surburile de la brida de la tija sub podea slabite. Dar tot trebuie sa apesi in jos cu putere ca sa intre in viteza (zici c-o scoti prin podea)
- o centura era montata rasucit (in spate) - rezolvat garantie
- frana de mana: manerul nu tinea pe dinti (inca nerezolvat, nu au avut in stoc fr. mana, si de atunci n-a mai apucat sa ajunga in service
- tirantii pe fata erau SLABITI !!!! facea un zgomot (avand joc) la fiecare franare - rezolvat garantie

3) Cardanul face zgomot si la cuplare la viteza mare cam face figuri, uneori la 120kmh ma trezeam cu un fel de frana de motor, de ziceam ca o sa dau cu nasu'n volan - nerezolvat

4) Cuplarea 4x4 se face usor teoretic (apesi un buton), dar ai o groaza de conditii:
- tre sa astepti 10 sec pana cupleaza complet, timp in care tre sa cam tii drumul drept (daca virezi mult face figuri) - scrie si in manual
- uneori nu decupleaza/cupleaza si tre sa mai dai inainte/inapoi ca se termine procedura complet - (e explicat in manual)

5) Peste 110kmh zgomotul diesel-ului devine obositor, asa ca ori dai radio mai tare ori o lasi mai moale

6) nu are turometru ! - si e diesel, mama masii...


7) servodirectia lipsa se simte...

8) consumul poate ajunge si la 10-11 in oras, in conditii grele

Overall, confortul e bunicel, ai o pozitie de condus inalta (in oras te ajuta destul de mult), franele sunt destul de bune, mai dai si un scart cu a 1a smile.gif, si in general la viteze de oras trage destul de bine, chiar si incarcat complet


Concluzie: la banii astia (cam 6200 parca), si la ce ofera, e super ok, chiar tinand cont de problemele de transmisie

Mai revin cu amanunte cand imi mai aduc aminte

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.