Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: baga caldura
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
bitu72
Dacia 1400 bord CN.
Am inchis caneaua de la motor. Daca pun pina pe furtun inainte si dupa canea este la fel de fierbinte. In consecinta imi baga caldura in masina.
Acuma mai merge dar la vara o sa fie naspa.
Ce sa fac? Va rog dati-mi o solutie simpla si eficienta fara sa bag aer in instalatie.
Minel
QUOTE(bitu72 @ 11 Apr 2008, 12:59)
Dacia 1400 bord CN.
Am inchis caneaua de la motor. Daca pun pina pe furtun inainte si dupa canea este la fel de fierbinte. In consecinta imi baga caldura in masina.
Acuma mai merge dar la vara o sa fie naspa.
Ce sa fac? Va rog dati-mi o solutie simpla si eficienta fara sa bag aer in instalatie.
*




Schimba robinetul cu pricina ,ca sigur nu inchide cum trebuie ,sau deloc

Merced
Ingatui furtunu' si-l prinzi cu o sarma asa. E simplu, eficient, si nu bagi aer in instalatie, nici bani in robinet.
Hacker
blink.gif Daca gatui furtunul, in timp o sa il deformezi. Din cate stiu furtunele de apa sunt facute cu un fel de ata in ele de intarire. In momentul cand il vei gatui tu se pot rupe, si vei ajunge la costuri mult mai mari. Cel mai bine pui unul nou si ai terminat cu asta.


PS: ai mare grija ce robinet de calduri o sa iei, si cere bon neaparat( sa poti sa il schimbi ). Eu am patit si am schimbat 3 robinete pana am dat de unu care sa nu curga. :wacko
Succes cool.gif :

11 Apr 2008, 12:47:
robinet de caldura smile.gif
Ionescu
O recomandare: inca un robinet, preferabil cel de 1300 pe cui/bila (ca nu mai stiu cum e) mi se pare foarte reusit. Sau, un robinet normal pe bila si cu reductie. Imi functioneaza de nu se poate la cealalta masina. Succes!
Poky
Eu dupa ce m-am trezit cu el stricat am pus un robinet pentru gaz cu coturile, siliconul si colierele aferente si de atunci a mers exemplar, nici o picatura scursa.
vallyyy
salut baieti ....am si eu o problema cu robinetul .....e blocat pe deschis .....problema este ca masina mea a fost recarosata si i-a ramas robinetul de 1300.......stiu ca se schimba mai greu acesta .....asa ca m-am gandit sa montez un robinet de gaze la furtunul urmator(am atasat o poza)......voi ce parere aveti dauneaza cu ceva sau e ok ?
vis-a-vis
N-are ce sa dauneze, dar eu nu as sectiona furtunul ala. As pune furtunul la capat si inca o bucatica dupa.
Cine stie cand si daca vrei sa faci la loc lucrarea biggrin.gif
vallyyy
deci pana la urma daca pun robinet acolo pot inchide linistit caldura icon_mrgreen.gif ........multumesc de ajutor
vi_escu
QUOTE(vallyyy @ 28 Jun 2008, 08:26)
.....asa ca m-am gandit sa montez un robinet de gaze
*



Nu mai bine unul de apa calda? (canea). Poti adapta usor in cablu de comanda din interior asemanator celui de la soc.
vallyyy
nu stiu la care te referi unsure.gif ...eu vreau sa pun ca asta din poza atasata icon_mrgreen.gif
badboy_marius
dinasta am si eu si e perfect. nici un strop, nici o problema, si foarte simplu de montat.
Kruger
Dar nu se poate opri si porni din masina caldura. Ati observat cand toamna sau primavara, ziua e cald si noaptea frig ? N-am chef sa ridic capota ca la camioane de doua ori pe zi.
badboy_marius
rar mai vezi dacii la care sa mai functioneze sistemu ala. au functionat in primii ani de viata, si apoi PA. daca ai CN...ai sanse, dar altfel....
Tiberiu-Andrei
Asa am si eu,n-are nici o treaba.Eu robinetelu ala l-am pus mai sus fiindca alalalt era bulit si curgea.E cu cot,cu tot ce-i trebe.....plus ca la mine merge simplu,cand vine frigu ii dau drumu si il inchid doar primavara.De sub capota evident!!! tongue.gif
vis-a-vis
Pentru cei cu bord de CN le recomand sa puna un robinet dina asta la intrarea in aeroterma. Doar te apleci nitel si bagi mana sa-l deschizi.

28 Jun 2008, 20:43:
Eu ma gandisem chiar la un termostat pe robinet, sa inchida caldura la o anumita temperatura ambianta (uneori cam frige) biggrin.gif
Kruger
Super idee. Dar ce model de termostat reactioneaza la caldura ambianta ?
FicAt
Termostat ambiental pt centrala termica pe gaze DT 1, DT2,(nou) : Poate fi montat numai in aparate care au Bosch Heatronic sau Bosch Eutronic, este posibila combinarea cu regulatorul TA 211 E sau cu termostat de ambianta fara ceas programator propriu. Dar nu stiu cum ar putea fi adaptat pe o aeroterma de dacie. Pret 400ron (in magazin se gaseste la 700ron).
vis-a-vis
Eu ma gandisem la un robinet d-asta ordinar pentru repartitoare, cum am pe caloriferul din camera. Ce, daca-l pui pe o treapta din alea, nu inchide la o anumita temperatura ambientala?

user posted image
FicAt
nu as garanta smile.gif) la mine nici in camera nu functioneaza ala adica daca il las peste 2 e aceasi chestie cu 4 sau 5, mai sunt termostate home made (vedeam in trecuturi la tataicamiu ) avea ca senzor o pastila albastra dar nu vad cum ar putea fi conectat ca era facut pentru aparate electrice (incalzitor acvarii etc)
vis-a-vis
Cica la BMW-urile mai vechi, exista o electrovalva. Cred ca poate actiona linistit o d-aia.
diaconuliviu
QUOTE(vis-a-vis @ 29 Jun 2008, 09:02)
Eu ma gandisem la un robinet d-asta ordinar pentru repartitoare, cum am pe caloriferul din camera. Ce, daca-l pui pe o treapta din alea, nu inchide la o anumita temperatura ambientala?

Nu, nu inchide automat, ala doar dozeaza.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.