florinutzu
11 Apr 2008, 18:44
S-a stricat filetul la piulita in care se fixeaza surubul cu ajutorul caruia se mentine pe pozitie partea fixa a platinilor( a contactelor platinate). Am strans de surub da nu mai fixeaza nimic se invarte in gol. Acu merg asa da, sunt sigur ca la un moment dat se va deplasa partea fixa a contactului si se va deregla tot mersul motorului. Va rog sa imi spuneti daca exista piesa aceea sau ce solutii sunt. Mersi mult!
alinushy
11 Apr 2008, 18:46
e la piese auto, ii zice platou
spor
Sau majorezi filetul la o treapta superioara sau acelasi filet in gaura care tine partea potcoava , e un orificiu de ghidaj.
florinutzu
11 Apr 2008, 20:45
Nu inteleg cum sa majorezi filetul acolo ca e o piesa de bronz( are o culoare galben rosietica) si e de 1mm in carne. Daca maresti filetu se duce... naibii. Si spanu nu cade in jos...si cine stie ce e acolo.
Merg in magazin sa vad daca gasesc piulita de aia sa pun in loc. Si poate o pot scoate sa o inlocuiesc. Daca nu in service, luni.
Ma tem ca in mers de la tacanituri sa nu se duca in spate platina fixa si sa am aprindere... din parti si atunci sa vezi frumusete sa fii la 20-30 Km de casa si sa legi platina cu sarma daca surubul nu mai tine.Fain nu?
brigada_diverse
11 Apr 2008, 20:49
sunt curios cum o sa legi tu aia cu sarma...ma rog..poate nu am eu destula imaginatie
cat e un platou dala? include si ala de centrifugal?
QUOTE(florinutzu @ 11 Apr 2008, 20:45)
Merg in magazin sa vad daca gasesc piulita de aia sa pun in loc. Si poate o pot scoate sa o inlocuiesc. Daca nu in service, luni.
Nu stiu ce piulita ai vazut tu acolo ,dar nu ai nici una
, ai un platou
paul_damian
11 Apr 2008, 21:44
Am patit-o si eu. Acel platou se gaseste in mai toate magazinele de piese, e relativ ieftin (dar cam scump pentru o bucata de tabla...). Se inlocuieste relativ usor (15 min), nu merita improvizatii.
florinutzu
11 Apr 2008, 22:09
1.Dac nu o leg cu sarma o lipesc cu pistolul de lipit si tot ii fac ceva.
2.Daca nu e piulita atunci in ce se infileteaza surubul acela care o tine stransa( piesa fixa a platinii).Tre sa fie ceva cu filet.
Si fiind serios, trebuie sa o rezolv cumva.
sorin1983
11 Apr 2008, 22:25
e ceva cu filet... toata tabla aia are o gaura filetata... nu e nici o piulita sudata pe cealalta parte sau altceva de genul asta... si se poate majora filetul! ia incearca!
florinutzu
12 Apr 2008, 13:53
S-a rezolvat astazi la urgenta prin schimbare de platou. 35Ron piesa de Sacele cu tot cu platina cu tot. Se putea si cu tarodul sa fac ceva da nu avea nici un mecanic de la 2 service-uride la noi din PiatraN. Daca stiam ca e doar o tabla cu un filet mai ca ma bagam eu sa dau un filet si sa o fac la servici cu un tarod, da nu stiu cat ar fi tinut la cat e de subtire tabla.
Numai de bine.
florinutzu
15 Apr 2008, 08:11
Mai am o intrebare. Cand am schimbat platoul, nu am resut sa bagam usor piesa aceea cu vacuum. Mai exact piesa aceea rotunda albace stya prinsa de delcou ce se termina cu o piesa cu un arculet si o tija ce intra in delcou si care misca platina stanga dreapta. Ei aceasta piesa nu am putut noi in service sa o punem corect.
Am tras putin de tija aceea, si am desfsacut saiba cu zimti in doua. Dupa ce am pus o parte a saibii , am bagat tija si apoi am indoit asa cum era saiba aceea in doua parti zimtata. Problema e ca nu mai trage de loc de platina , adica nu mai reuseste sa o miste cand sufli cu gura pe furunasul respectiv.
Are vre-un rol miscarea platinii si ce se poate face in cazul meu.
Trebuie neaparat sa miste platina sau ... Mentionez ca acum masina merge, dar vreau sa stiu daca ar merge mai bine. Si ce metoda exista de a baga aceasta piesa corect fara sa tregi sa rupi sa indoi...
Mersi!
ct_71_ccl
15 Apr 2008, 10:36
florinutzu:aia e rotita dintata din care se regleaza avansul vacumatic.duipa ce ai pus platoul ala ,rotita aia e din 2 parti si se desface daca tragi usor de ea.o desfaci cit sa nu se forteze(ca se rupe si nu se gaseste in mag),o pui cu partea mai mica a excentricului spre stg(fata masinii)pui tija pe axul din platou(inainte de asta tija sa fie infiletata la maxim in capsula,dar nu strinsa tare),aduci si partea cealalta a rotitei in ax,pui siguranta si gata cu montatul.acum trebuie sa reglezi avansul vacumatic.cu tubul montat la capsula tragi(sugi)din tubul ala.dac se misca f greu ,dai un dinte spre dreapta(spre parbriz),daca se misca tot greu mai dai unul pina se misca mai usor ,dar nu prea usor-cel mai bine e sa vezi la unul care nu a fost desfacut-te duci la un mag de piese si ceri un delcou sa vezi cum se misca acolo vacumul!vacumul se regleaza dupa niste valori cu un stroboscop dar in lipsa...merge si asa destul de ok!si cu asta gata!sa ne spui ce ai facut!
bafta!
15 Apr 2008, 11:41:
florinutzu: daca l-ai montat si se misca prea usor ,dai dinti spre stg(radiator)ca sa se miste mai greu,dar tot asa cum am spus mai sus!
la vacuum m'am chinuit si eu putin cand am schimbat platoul de la delcou...eu suflam si trageam aer in furtunasul de la vacuum ca sa'mi dau seama cum lucreaza...l'am reglat pana la urma.
florinutzu
15 Apr 2008, 13:50
La mine in prezent se misca, da nu trage de piesa ce misca platina de loc. Se misca tija impreuna cu inelul acela degeaba ca nu trage de cuiul ala de acolo. Parca ar fi inelul de la capatul tijei prea mare.
Si masina merge binemersi.
Oare ar merge mai bine, oare consuma mai mult...? Asta ma framanta pe mine ca nu produce nici un efect miscarea inainte si inapoi a respectivei tije comandate de aer.
Ce rol are, si are importanta sa mai desfac o data sa vad ce s-a intamplat si ce se poate face?
Mersi!
QUOTE(ct_71_ccl @ 15 Apr 2008, 10:36)
.duipa ce ai pus platoul ala ,rotita aia e din 2 parti si se desface daca tragi usor de ea.o desfaci cit sa nu se forteze
nu tragi nimic ca o rupi, iese fara sa o deformezi
Se introduce pe ax
inainte sa prinzi platoul in suruburi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.