raluci21
16 Apr 2008, 21:21
Buna
Am nevoie sa stiu daca cunoasteti o firma care poate pune limitatoare de viteza pe Logan /Logan MCV benzina ?
Am nevoie sa limitez 4 masini la 90-100km/h
Va multumesc anticipat
bobi19xx
16 Apr 2008, 21:22
Pai cred ca orice service autorizat dacia poate face chestia asta
day4tunning
16 Apr 2008, 21:28
incearca si la astia de la dacia.....k masinile de politie au fost luate cu limitare la 140km/h
bobi19xx
16 Apr 2008, 21:29
ce prostie masinile de politie nar trebui sa aiba limitare bine ca nu le-au limitat la 60 Km/h
day4tunning
16 Apr 2008, 21:32
cu toate ca ar trebui sa nu aiba limitare deloc sa aiba scos si antidemarajul...dar.....ele au fost luate cu limitare...asta e...si e mai bine pentru unii
C a t a l i n
16 Apr 2008, 21:35
Ce de aberații...
QUOTE(day4tunning @ 16 Apr 2008, 21:32)
sa aiba scos si antidemarajul...
driverx
16 Apr 2008, 22:01
QUOTE(day4tunning @ 16 Apr 2008, 22:32)
...asta e...si e mai bine pentru unii
De ce? Ca sa ii poti face tu la semafor cu Ambiance-u' tau 1.4?
alex 1
16 Apr 2008, 22:36
la orice service dacia se poate rezolva chestia asta
Ca vad pe aici multi care se pricep: cum se face aceasta limitare a vitezei maxime?
dan.gutu
16 Apr 2008, 22:59
La diesel probabil ca se poate, da' la benzinar nu vad cum !
ArtVandelay
16 Apr 2008, 23:43
caramida sub pedala
undemerg
17 Apr 2008, 01:28
pai nu s-ar putea limita turatia in treapta 5? din cate stiu eu limitarea turatiei e diferita in functie de treapta de viteza, deci ar trebui sa se poata
DomnulK
17 Apr 2008, 02:09
QUOTE(undemerg @ 17 Apr 2008, 02:28)
pai nu s-ar putea limita turatia in treapta 5? din cate stiu eu limitarea turatiei e diferita in functie de treapta de viteza, deci ar trebui sa se poata
de cand chestia asta? eu stiu ca in cutia de logan nu sunt senzori pentru treptele de viteza.
ArtVandelay
17 Apr 2008, 02:31
la solenza cel putin difera turatia la care se taie alimentarea in functie de treapta
in treptele 1,2 si 3 6200 respectiv 6000 pentru 4 si 5
Fygaro
17 Apr 2008, 03:50
day4tunning
17 Apr 2008, 07:58
QUOTE(driverx @ 16 Apr 2008, 22:01)
De ce? Ca sa ii poti face tu la semafor cu Ambiance-u' tau 1.4?
in primul rand...spuneam despre LGN de politie...
si in al doilea rand pe mine nu ma intereseaza sa am scos antidemarajul.....de as vrea viteza si demaraj.....i-as schimba cutia de viteze....si le am.....
si cand am spus "mai bine pentru unii" ma refeream la cei care umbla cu viteza si fug de politie.....sa nu ii prinda atunci pe loc.....ai inteles acum?cred k intelegeai de la inceput ce am vrut eu sa spun daca citeai cum trebuia
C a t a l i n
17 Apr 2008, 08:06
Eu cred ca n-a înțeles nimeni ce vrei să spui... Te-a amețit "n"-ul în plus din tuning.
Ce înțelegi prin "antidemaraj", că sunt tare curios...?
TIulian
17 Apr 2008, 08:07
ce intelegi tu prin antidemaraj ?
haha, stai ca mi-a luat-o deja altcineva inainte
C a t a l i n
17 Apr 2008, 08:26
Ne-ai stricat jucaria... S-a școlit pe 4tuning, și acum vine să ne țină prelegeri despre ASR...
Trebuia lasat sa bata campii in continuare. Voi l-ati intrerupt. Pacat; era promitator.
maryus_83
17 Apr 2008, 08:59
Multi dintre cunoscutii mei cu logan credeau ca antidemarajul te impedica sa dai "scartz" la semafor ...
)
O limitare a vitezei se poate face numai daca, la o anumita viteza de prag, impui o limita la rpm. Asta inseamna ca ECU sa fie informat asupra vitezei (si este) si sa aiba si o procedura de comanda a injectoarelor scrisa in consecinta, cu prag variabil de taiere a injectiei. Are logan, asa ceva ?
Haidi mai hash mai, da-o-ncolo, te bagi si mata aici sa perturbi buna desfasurare a unui topic plin de cunoscatori
...
Deci, reiau intrebarea: cum se face limitarea de viteza?
Intrebarea este pentru cei care au prezentat cunostinte deosebite in domeniu si care au spus ca e f. simplu:
- bobi19xx
- day4tunning
- alex 1
QUOTE(raluci21 @ 16 Apr 2008, 21:21)
Am nevoie sa stiu daca cunoasteti o firma care poate pune limitatoare de viteza pe Logan /Logan MCV benzina ?
Am nevoie sa limitez 4 masini la 90-100km/h
Bun se face, dar sa zicem ca un angajat de-a lu' matale face o depasire, un tir, autocar de exemplu, si ajunge la 100 km/h in depasire, si vine pe contrasens alt tir, si e legat la 100 km/h, ce face?
Eu zic sa-ti ti ideile astea geniale pentru tine, strict pentru masina lu' matale, nu-ti mai bate joc de altii.
free_fiber
17 Apr 2008, 11:31
La ce ajuta limitatorul de viteza?
1. Sa nu mergi tare sa te ia radaru in afara localitatii? Pai poti merge cu 100 prin oras si tot depasesti viteza legala.
2. Sa nu omori motoru mergand repede? Pai poti sa-l omori si cu limitarea vitezei la 90 - mergi doar cu treapta 1 si 2.
Limitarea vitezei e si periculoasa, pe langa faptul ca e inutila.
Exemplu: Mergi in afara localitatii cu 90km/h in spatele unui camion care scoate mult fum. Incerci sa depasesti... si pana ajungi tu cu 100km/h sa-l depasesti p-ala, poate vine un alt camion din fata.
Edit: argon a postat ideea inaintea mea
QUOTE(free_fiber @ 17 Apr 2008, 12:31)
Edit: argon a postat ideea inaintea mea
Eu nu mai postez deloc, deoarece vroiam sa spun acelasi lucru
gand la gand cu veselie
apropos, aceasta modificare este ilegala(pe langa faptul ca e crima cu premeditare)! Masinile care se limiteaza la 250 km/h sunt alta mancare de peste.
Rezolvarea ar fi sa le pui un tahometru sau diagrama (sau cum i-o mai zice) si-i arzi pe cei care o calca.
C a t a l i n
17 Apr 2008, 12:22
Microbuzele de transport persoane de pe ruta Ploiești - Constanța sunt limitate la 100 km/h. În plus au tahograf.
Mi se pare o măsură FOARTE BUNĂ, și drept dovadă, NICIODATĂ nu au fost implicate într-un accident. (sunt vreo 5 mașini, ce asigură cel puțin 2 curse în fiecare sens, zilnic)
Șoferul e conștient de limitare, și nu se angajează în depășiri riscante.
Nu e cazul microbuzelor de pe ruta Constanța - Tulcea, care merg frecvent cu 140 km/h, și fac dese ori manevre riscante.
dan.gutu
17 Apr 2008, 13:38
Daca nu ma insel, in caietul de sarcini primit de la A.R.R. cu ocazia licitarii unui traseu, este prevazuta limitare la 90 km/h pentru transport persoane peste 9 locuri.Da romanu' inventiv umbla acolo, sa fuga cu 140 km/h si sa omoare lumea din microbuz.
Luciano_L
17 Apr 2008, 16:17
QUOTE(argon @ 17 Apr 2008, 11:31)
Bun se face, dar sa zicem ca un angajat de-a lu' matale face o depasire, un tir, autocar de exemplu, si ajunge la 100 km/h in depasire, si vine pe contrasens alt tir, si e legat la 100 km/h, ce face?
Eu zic sa-ti ti ideile astea geniale pentru tine, strict pentru masina lu' matale, nu-ti mai bate joc de altii.
Din aceasta cauza masinile adevarate care au limitare de viteza din fabrica ( cruise control + speed limit ) au o siguranta in plus, si anume:
- daca calci acceleratia la podea calculatorul de injectie isi da seama si dezactiveaza limitarea de viteza permitand accelerarea pe perioada cat pedala este calcata la podea.
L.
day4tunning
20 Apr 2008, 20:04
QUOTE(maryus_83 @ 17 Apr 2008, 08:59)
Multi dintre cunoscutii mei cu logan credeau ca antidemarajul te impedica sa dai "scartz" la semafor ...
)
la fel am crezut si eu ca si tine si prietenii tai....
sa va linistesc.....eu am cheia goala nu am nici un cip in ea...ca m-ati facut curios si am desfacut-o sa vad ce e in ea....ambele sunt goale....asa k nu mai fiti voi asa sigur de chestia asta.....k are cip in ea...la mine nu are.....
si inca ceva.....care e diferenta intre
tunning si
tuning ....ca eu sunt mai de la tara si nu stiu......
cred ca ai dificultati in a intelege ce inseamna "chip" de antidemaraj.
Recomand o cautare pe forum dupa cuvantul "transponder*"
Ambele tale chei au chip in ele, numai ca nu-l recunosti tu. In special ca la versiunea ta de masina nu ai RF si deci nu ai circuit integrat pentru deschidere cu RF.
day4tunning
20 Apr 2008, 21:41
unde e acel cip minunat??????ca eu nu il vad
scuze k revin...dar maine o sa pun un filmuletz sa vedeti k porneste fara acel "cip"...o sa pornesc doar cu metalul
sonykel
20 Apr 2008, 22:30
a mea are chipul de antidemaraj a ta e editie speciala daia I-GO se urca orcine I-Gou si gata pleaca
eXtenSion
20 Apr 2008, 23:31
Ma, voi nu vedeti ca la el e tunat si chipul? E "spoilarit" sa nu se vada... De fapt asta incearca el sa vedeti, respectiv sa nu vedeti!
Cand merge la bar, tranteste cheia de masa, se desface... "Vedeti chip?! n-am chip!".. La care ceilalti "Laser,frate!"
LE: "Nu te supara, frate", glumeam!
day4tunning
21 Apr 2008, 06:48
QUOTE(eXtenSion @ 20 Apr 2008, 23:31)
Cand merge la bar, tranteste cheia de masa, se desface... "Vedeti chip?! n-am chip!".. La care ceilalti "Laser,frate!"
spre deosebire de tine ..... nu ma duc la bar pentru ca nu beau.....asa ca mai incearca cu alte bancuri......si cheia aia mai are si un surub...daca a ta nu mai are e problema ta....si cred ca nu mai are ca vorbesti din propria experienta
Luciano_L
21 Apr 2008, 07:45
Au mai gasit o metoda de saving aia de la dacia sau ti-ai instalat alarma cu modul de pornire din telecomanda si ti-au mutat aia chip-ul in masina ?
Asta chiar ar fi culmea... sa puna pe piata un lot fara key-chip.
QUOTE(day4tunning @ 16 Apr 2008, 21:32)
cu toate ca ar trebui sa nu aiba limitare deloc
sa aiba scos si antidemarajul...dar.....ele au fost luate cu limitare...asta e...si e mai bine pentru unii
Poti sa-mi spui si mie, daca te dai cocos ca stiai ce inseamna antidemaraj electronic, la ce ajuta lipsa lui pe masinile de Politie?
QUOTE(day4tunning @ 20 Apr 2008, 21:41)
unde e acel cip minunat??????ca eu nu il vad
scuze k revin...dar maine o sa pun un filmuletz sa vedeti k porneste fara acel "cip"...o sa pornesc doar cu metalul
Faptul ca tu pui o poza cu o cheie nu inseamna ca este obligatoriu asa cum a iesit de la mama ei din uzina.
P.S. Daca intr-adevar aste asa cum spui tu, ( ma indoiesc 101%) ar trebui sa te certi cu Dacia "my friend" nu aici, cu noi, pe forum.
INFOQUOTE(day4tunning @ 21 Apr 2008, 06:48)
nu ma duc la bar pentru ca nu beau.....asa ca mai incearca cu alte bancuri.....
Cum reusesti sa nu bei. Cica te cureti in cateva (mai putine decat crezi tu) zile fara s-o faci.
Ca fapt divers, mie mi-a placut mai mult bancul decat replica.
QUOTE(Luciano_L @ 21 Apr 2008, 07:45)
Asta chiar ar fi culmea... sa puna pe piata un lot fara key-chip.
Daca eu iti pun o poza cu un Logan fara motor, ma crezi ca se deplaseaza fara sa consume ceva?
P.S. Dac ar fi sa pariez, banii mei s-ar duce pe o alarma cu pornire a motorului deasemenea.
eXtenSion
21 Apr 2008, 09:49
--------------------------------
Offtopic:
La mine nu mai are surub, cheia, de vreo 2 luni. I-am pus nit cu spinners din plastic cromat la capete. Acuma vreau sa ii "bag" niste leduri de bricheta si sa o vopsesc gri, la culoarea masinii. Bine, intai scot antidemarajul, ca rad de mine tovarasii ca nu pot da CoX din plin.
Si nu te mai oftica, ca nu te-am atacat!
--------------------------------
Iar ONtopic:
De ce nu trimiteti un mail la Vocea Clientului si gata? Ei stiu cel mai bine daca se poate sau nu... Iar dupa ati putea posta raspunsul lor aici.
QUOTE(day4tunning @ 20 Apr 2008, 22:41)
unde e acel cip minunat??????ca eu nu il vad
scuze k revin...dar maine o sa pun un filmuletz sa vedeti k porneste fara acel "cip"...o sa pornesc doar cu metalul
Eu zic sa te duci la precedentul proprietar de masina sa-l intrebi de sanatate.
Asta 1.
2. Daca nu a existat precedentul proprietar (ceea ce eu ma indoiesc oleaca) eu zic sa lasi vrajelile.
day4tunning
21 Apr 2008, 12:45
primul proprietar a fost tata.....
la dacia ma duc joi cand plec acasa sa ma interesez care e faza de ce nu am cipul ala in cheie
speed_fane
21 Apr 2008, 15:06
desi am cititi tot topicul, ai mentionat daca masina are sau nu alarma? exista o posibilitate sa fi mutat aia care ti-au montat alarma cipul din cheie in masina, ca sa o poti porni din telecomanda, desi mie mi se pare o idiotenie sa renunti la antidemaraj pentru pornire motor, e adevarat cei care stiu cu adevarat ce fac contra unei sume de bani au grija sa iti monteze cipul la loc (sistem auxiliar)
day4tunning
21 Apr 2008, 18:15
omule....alarma am si mi-am montat-o singur....si daca era sa am o masina mai.....altfel... nu stiu cum sa ma exprim....nu logan(ambiance).....doar in cazu asta sa imi fi pus pornire pe cheie.da asa cu LGN(Ambiance).....nu ma bag sa imi pun alarma de 500 de euroi doar pentru pornire....o sa ma duc joi la PRISMA sa vad care e faza...de ce nu am.....si o sa va anunt si pe voi ce cum si ce fel....nu va mai stresati atat cu chestia asta...nu ma stresez eu care de...e masina mea....
@adiya ce am auzit...am spus...ca a fost minciuna ca nu a fost.....asta e...si faza cu bautu....nu am mai pus bautura in gura de vreo 3 ani....ca nu are cine sa ma duca aksa daca ma intepenesc sau daca beau o bere
TIulian
21 Apr 2008, 18:59
din curiozitate am desfacut si eu cheia de rezerva (cea fara RF), chiar la o ora dupa ce am cumparat masina; interiorul acesteia este identic cu cel din poza lui day4tuning, dar are un mututoi de plastic (chipul antidemaraj), care este detasabil; acum o sa intrebe sigur careva unde e bateria. NU, nu are nevoie de baterie, deoarece alimentarea se face prin inductie electromagnetica din masina, exact ca la cartelele de acces (precum aia cu care intru la birou), pe care le apropii si se descuie usa - si anume : in jurul contactului exista un camp magnetic alternativ de slaba intensitate, iar in chipul cheii o mica bobinuta care plasata in acel camp magnetic, genereaza un curent slab, care alimenteaza chipul, care la randul lui vorbeste cu masina sa te lase sa o pornesti; acum nu am de unde sa stiu daca nu cumva s-au facut si loganuri fara antidemaraj electronic, dar poza pusa de day4tuning este irelevanta.
deconectat
21 Apr 2008, 19:49
EU as fi curios cum ii face lui ledul din bord (cel de la antidemaraj) cand porneste motorul...
day4tunning
4 May 2008, 22:59
dragii mei....am fost si mi-au pus in cheie acel cip de care ziceti voi.....eu cica il aveam prins pe un plastic pe butuc...si de aceea imi mergea mie masina fara acel cip in cheie....asa ca acum am si eu masina mai normala
E na. Ptiu drace! Cum? Aveai cip pana la urma? Prins pe un plastic pe butuc? Mai mai mai sa fie. SIGUR aia de la Dacia au ceva cu tine.
Vezi sa ceri inlocuirea "plasticului" cu cu suport pentru cip. Se vede urat locul liber!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.