QUOTE(Minel @ 17 Apr 2008, 13:35)
1) amestec prea bogat (ai grija ce fel de plutitor ai; daca e de alama, atunci e mai greu si nu prea se mai potriveste reglajul cu 6-7mm, la mine e de 9.5mm cu astfel de plutitor!; verifica si functionarea cuiului poantou si libertatea miscarii plutitorului pe ax si cand pui capacul carbului sa nu atinga de peretii laterali ai CNC; ce culoare are ciocul izolatorului bujiilor?)
2) pompa de reprize defecta (jetul sa fie orientat spre "buza" clapetei)
3) filtrul de aer colmatat (scoate-l si verifica-l)
4) unghiul de inchidere al camei delcou dereglat (regleaza platina la 0.35-0.4)
5) avans initial dereglat (s-a mai discutat pe forum; dupa ce aduci volanta la semn si inainte de a roti delcoul, scoate-i capacul si roteste de "pipa" in sens antiorar ca sa elimini eventualul joc)
6) avansul centrifugal si vacuumatic dereglate (verifica integritatea membranei capsulei si jocul normal al parghiei tragand aerul prin tubul de plastic si tinand astupat orificiul de sub stutul de la capsula, daca are, apoi verifica jocul normal al mecanismului centriufgal, daca nu a sarit vreun arc, siguranta, etc)
7) bujii defecte (pune contactul, scoate cate o bujie si pune-o la fisa centrala, apoi deschide platina repetat si observa daca scanteia apare normal intre electrozii ei sau se "scurge" pe la izolator)
8) carburator dereglat sau jicloare decalibrate (pune 135 cu 170 pt 1300 si 145 cu 145 pt 1400, lasa combinatiile; verifica executia jicloarelor, si corespondenta intre diametrul gaurii jicloarelor si valoarea poansonata introducand o sobitoare de bambus si rotind-o in gaura apoi masurand cu subler sau micrometru diametrul amprentei pe scobitoare)
9) membrana de la pompa de sprit fisurata ,se verifica si dupa caz inlocuieste
1- plutitor de alamau reglat la 7 mm, cui poantou schimbat. A functionat aprox 1 an de zile fara nici o problema inainte de a apare problema de a nu mai sta in relanti
2- pompa de reprize da jetul unde trebuie +membrana pompa sprit schimbata
3 - filtru de aer schimbat
4- platina reglata la 0,4 + aprindere electronica
5 - avans initial reglat
6 - avans vacumatic functioneaza
7 - bujii schimbate reglate la 0,6 mm+ fise + capac delcou schimbat
8 -set de jicloare schimbat corespunzator 1300
mentionez la relanti si in acceleratie treptata "usoara" masina se comporta fff bine, porneste usor la rece la cald nu trepideaza. Singura problema e daca accelerez brusc sau daca la semafor trebuie sa ma grabesc sa nu fac coada dupa mine , atunci are tendinta sa moara motoru