Sorin_18
17 Apr 2008, 20:21
problema este urmatoarea:astazi am pus aditivi in ulei dupa ce am terminat mergea bine dar dupa 10 min a inceput sa trepideze la relanti,am curatat bujiile am incercat sa reglez carburator,avans,platina, fara nici un rezultat,poate fi de la aditivi???sau ce naibi mai poate fi?
brigada_diverse
17 Apr 2008, 20:48
ce aditivi ai pus si cu ce scop?
daca au reusit sa strice asa repede motorul..desi nu cred....
doar la ralanti merge prost? curata platina si regleaz-o....
condensatorul de pe delco, daca ai unu de rezerva fa si cu el o proba
la mine mergea cu intreruperi si erau culbutorii dereglati.
D-FENS
17 Apr 2008, 21:56
Daca nu reusesti din reglaje e posibil sa fie si de la lantul de distributie,s-ar putea sa fi "sarit" vreun dinte.Asa am patit si eu,imi scosese peri albi.
Sorin_18
18 Apr 2008, 08:50
distributia nu are cum sa fie,platina o schimb azi,si uleiul urmeaza sa il schimb,aditivii i-am pus in scopul de a nu se mai deteriora uleiul la temperaturi ridicate
QUOTE(Sorin_18 @ 18 Apr 2008, 08:50)
si uleiul urmeaza sa il schimb,aditivii i-am pus in scopul de a nu se mai deteriora uleiul la temperaturi ridicate
Sincer m-as indoi sa aiba legatura mersul trepidat cu aditivii bagati de tine , eventual la pornirea la rece ,invarte mai greu datorita vascozitatii ridicate a uleiului si cam atat
Probabil daca nu sigur ii vreo coincidenta intre ce ai facut tu si cum se manifesta motorul dupa cele 10 minute de la introducerea acelor aditivi. Parerea mea ...
Verifica si schimba platina dupa caz ,refa avansul static ,incalzeste motorul si apoi refa reglajele la cald .
Bafta !!!
Sorin_18
18 Apr 2008, 09:22
revin cu informatii.....a ineceput sa mearga bine dar dupa ce merg cu ea in sarcina si revin la relanti merge de parca se de ce oare ???reglajul la carburator poate fi de vina?sau sa fie infundat?
QUOTE(Sorin_18 @ 18 Apr 2008, 09:22)
reglajul la carburator poate fi de vina?sau sa fie infundat?
Cu motorul cald ,las-o in relanti si apoi accelereaza (2000-2500 de ture ) ,tine-o putin asa turata si lasa brusc acceleratia ,daca face cum ai descris mai sus ,ai orificiile de progresiune care fac trecerea de la functionarea motorului in relanti la functionarea in sarcina , posibil sa fie infundate
Sorin_18
18 Apr 2008, 15:20
QUOTE(Minel @ 18 Apr 2008, 10:01)
Cu motorul cald ,las-o in relanti si apoi accelereaza (2000-2500 de ture ) ,tine-o putin asa turata si lasa brusc acceleratia ,daca face cum ai descris mai sus ,ai orificiile de progresiune care fac trecerea de la functionarea motorului in relanti la functionarea in sarcina , posibil sa fie infundate
exact asa imi facea ,am dat carburatorul jos l-am suflat putin si acum merge am mai schimbat platina si docamdata totul este ok,mai trebui sa scaop si de uleiul vechi si asta e
va multumesc mult pt raspunsuri (in special lui minel)
19 Apr 2008, 12:50:cand crezi ca totul sa terminat mai apre cate ceva
deci am schimbat capac delcou condensator si rotor dupa aceea a inceput calvarul,nu vrea sa porneasca si daca porneste da rateuri in carburator cumva sa fi sarit de la punct?
brigada_diverse
19 Apr 2008, 13:04
rateuri in carb e din avans mare daca nu ma insel
pune-le palea vechi, pe rand, sa elimini problemele..si asa vezi care era beleaua
Sorin_18
19 Apr 2008, 13:07
am incercat si la fel face ,face asa de urat incat imi e frica sa mai incerc
neajiji
19 Apr 2008, 19:35
Pune pe cineva sa te ajute, noi ne dam cu parerea dar mai rau o strici daca asculti de toti. Nu mai bagati aditivi la motor ce credeai ca obtii daca faci asa ceva? Iti mergea tie bine in sarcina ca scadea presiunea la ulei, cu motorul rece se chinuie rau daca il mai si "ajuti" cu un aditiv.
QUOTE(Sorin_18 @ 18 Apr 2008, 15:20)
deci am schimbat capac delcou condensator si rotor dupa aceea a inceput calvarul,nu vrea sa porneasca si daca porneste da rateuri in carburator cumva sa fi sarit de la punct?
Verifica culbutorii in special supapele de admisie , le reglezi daca este nevoie lasand o toleranta mai mare un pic 0,17-0.18 A si 0.20-0.22 E.
Bafta !!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.