Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: orice ii fac tot merge intrerupt
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Sorin_18
problema este urmatoarea:astazi am pus aditivi in ulei dupa ce am terminat mergea bine dar dupa 10 min a inceput sa trepideze la relanti,am curatat bujiile am incercat sa reglez carburator,avans,platina, fara nici un rezultat,poate fi de la aditivi???sau ce naibi mai poate fi?
brigada_diverse
ce aditivi ai pus si cu ce scop?
daca au reusit sa strice asa repede motorul..desi nu cred....
doar la ralanti merge prost? curata platina si regleaz-o....
condensatorul de pe delco, daca ai unu de rezerva fa si cu el o proba
payty
la mine mergea cu intreruperi si erau culbutorii dereglati.
D-FENS
Daca nu reusesti din reglaje e posibil sa fie si de la lantul de distributie,s-ar putea sa fi "sarit" vreun dinte.Asa am patit si eu,imi scosese peri albi.
Sorin_18
distributia nu are cum sa fie,platina o schimb azi,si uleiul urmeaza sa il schimb,aditivii i-am pus in scopul de a nu se mai deteriora uleiul la temperaturi ridicate
Minel
QUOTE(Sorin_18 @ 18 Apr 2008, 08:50)
si uleiul urmeaza sa il schimb,aditivii i-am pus in scopul de a nu se mai deteriora uleiul la temperaturi ridicate
*




Sincer m-as indoi sa aiba legatura mersul trepidat cu aditivii bagati de tine , eventual la pornirea la rece ,invarte mai greu datorita vascozitatii ridicate a uleiului si cam atat
Probabil daca nu sigur ii vreo coincidenta intre ce ai facut tu si cum se manifesta motorul dupa cele 10 minute de la introducerea acelor aditivi. Parerea mea ...

Verifica si schimba platina dupa caz ,refa avansul static ,incalzeste motorul si apoi refa reglajele la cald .
Bafta !!!
Sorin_18
revin cu informatii.....a ineceput sa mearga bine dar dupa ce merg cu ea in sarcina si revin la relanti merge de parca se de ce oare ???reglajul la carburator poate fi de vina?sau sa fie infundat?
Minel
QUOTE(Sorin_18 @ 18 Apr 2008, 09:22)
reglajul la carburator  poate fi de vina?sau sa fie infundat?
*





Cu motorul cald ,las-o in relanti si apoi accelereaza (2000-2500 de ture ) ,tine-o putin asa turata si lasa brusc acceleratia ,daca face cum ai descris mai sus ,ai orificiile de progresiune care fac trecerea de la functionarea motorului in relanti la functionarea in sarcina , posibil sa fie infundate
Sorin_18
QUOTE(Minel @ 18 Apr 2008, 10:01)
Cu motorul cald ,las-o in relanti si apoi accelereaza (2000-2500 de ture ) ,tine-o putin asa turata si lasa brusc acceleratia ,daca face cum ai descris mai sus ,ai orificiile de progresiune care fac trecerea de la functionarea motorului in relanti la functionarea in sarcina , posibil sa fie infundate
*


exact asa imi facea ,am dat carburatorul jos l-am suflat putin si acum merge am mai schimbat platina si docamdata totul este ok,mai trebui sa scaop si de uleiul vechi si asta e tongue.gif va multumesc mult pt raspunsuri (in special lui minel)

19 Apr 2008, 12:50:
cand crezi ca totul sa terminat mai apre cate ceva sad.gif deci am schimbat capac delcou condensator si rotor dupa aceea a inceput calvarul,nu vrea sa porneasca si daca porneste da rateuri in carburator cumva sa fi sarit de la punct?
brigada_diverse
rateuri in carb e din avans mare daca nu ma insel
pune-le palea vechi, pe rand, sa elimini problemele..si asa vezi care era beleaua
Sorin_18
am incercat si la fel face ,face asa de urat incat imi e frica sa mai incerc
neajiji
Pune pe cineva sa te ajute, noi ne dam cu parerea dar mai rau o strici daca asculti de toti. Nu mai bagati aditivi la motor ce credeai ca obtii daca faci asa ceva? Iti mergea tie bine in sarcina ca scadea presiunea la ulei, cu motorul rece se chinuie rau daca il mai si "ajuti" cu un aditiv.
Minel
QUOTE(Sorin_18 @ 18 Apr 2008, 15:20)
deci am schimbat capac delcou condensator si rotor dupa aceea a inceput calvarul,nu vrea sa porneasca si daca porneste da rateuri in carburator cumva sa fi sarit de la punct?
*




Verifica culbutorii in special supapele de admisie , le reglezi daca este nevoie lasand o toleranta mai mare un pic 0,17-0.18 A si 0.20-0.22 E.
Bafta !!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.