Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Am descoperit ca am carb si jicloare de 1400
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
kaput
Am descoperit azi cu ocazia spalarii carburatorului ca am urmatoarele:
- carburator de 1400
- jiclor principal de 145
- jiclor emulsie 140
- jiclor retur - nu scrie
Intrebare: 1: are ceva daca pun jicloare de 1300 pe carb de 1400?
2: daca merg asa nu am consum mare? (afara 6.5 oras 12-13)
djasu82
Ai relantiul mare de aceea se papa benzen aiurea. Lasal asa facut de fabrica fiindca vei dori sa-i dai in guse si vei vedea ca nu te ajuta.
CriSTI68
am de ales intre un carb weber DCOE 40 (la care momentan ma chinui sa fac galerie) si un carb de ford dublu corp la care am flansa adaptoare pe galeria de dacie... sfat ceva ???
baranga
vin si cu eu o intrebare:merge corp de carb de 1300 la capac de carb de 1400? wacko.gif
argon
da
mitu2002
si eu tot asa am carburator de 1300 si capac de la o dacie din 96 si merge foarte bine
capacul meu era bun dar se dusese filetul de la filtru si picura mereu benzina pacolo
argon
sunt identice, inclusiv cele doua orificii calibrate, desi unii zic ca difera. Eu le-am masurat..si sunt la fel.
kaput
I-am pus jicler principal de 130 si emulsie l-am lasat pe ala de 140.
Parca consuma mai putin acum cel putin in oras (aprox. 10l/100 km)
Afara consumul a ramas acelasi.
Sa-l pun si pe cel de emulsie de 170 (cel original de 1300)?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.