Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Bucuresti - Timisoara - DN6
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Calatorii si Intalniri > Starea Drumurilor
Pages: 1, 2
namidee
Pana la urma am mers pe Timisoara-Voiteg-Resita-Anina-Orsova-Drobeta-Craiova-Pitesti-Buc. Sa le iau pe bucatele:

Timisoara-Voiteg-Resita: drumul excelent (cu exceptia iesirii din Tm - lucrari)
Resita-Orsova: nu tocmai stralucit, destul de denivelat, dar fara lucrari
Orsova-Drobeta: lucrari, multe semafoare, am mers f. greu
Drobeta-Craiova-Pitesti: bun si f. bun
Pitesti-Buc: prima data pe autostrada asta, extrem de denivelata sad.gif.
Catalinmodena
Cam pe la ce ora ai facut Orsova-Severin,si in ce zi a saptamanii?
namidee
Sambata pe la 2-3 dupa-amiaza. La ce trafic era acolo si la cat de greu se misca, imi imaginez ca poate doar duminica sau noaptea sa se mearga cat de cat lejer.
Catalinmodena
A mai fost cineva pe acest drum?Ajung la Timisoara saptamana viitoare si nu stiu ce traseu sa urmez:Orsova-Herculane-Iablanita-Anina-Resita-Bocsa-Voiteg,sau Orsova-Herculane-Iablanita-Anina-Oravita-Moravita-Timisoara?Eu unul asi merge pa al doilea traseu,dar astept pareri.
Multumesc!
Catalinmodena
Nu a fost nimeni de curand?
namidee
Traseul #1 am fost eu de curand, am scris cateva comentarii mai sus starea lui; mie drumul mi s-a parut bun spre f. bun, cam sinuos ce-i drept; partea nasoala, adica Orsova-Severin, din cate vad la tine n-ai cum s-o eviti.
Catalinmodena
Da,din pacate nu am cum.Plec miercuri dupa-masa.Am sa revin cu eventuale pareri!
Catalinmodena
La dus am preferat Severin-Orsova-Iablanita-Anina-Resita-Bocsa Voiteg:drum bun spre foarte bun,exceptie Severin-Orsova.Ce-i drept,cam multe curbe,aveti grija.
La intoarcere am venit pe Moravita-Oravita-Moldova Noua-Orsova-Severin.Cum treci de Moravita,drumul devine cam prost,nu are gropi dar e plombat,merge de 90km/h.Bucuros ca s-a lucrat mult la clisura,drumul fiind foarte bun,mai fiind cateva prtiuni foare mici neasfaltate.Insa pamantul este bine compactat!
tr_viorel
Salut! Eu sunt cel care s-a interesat de varianta Craiova-Ungaria prin Serbia. In final am ales traseul clasic, adica Severin-Orsova-Caransebes-Lugoj-Timisoara. A fost o surpriza placuta, probabil avand numai asteptari negative, din parcursurile anterioare-ultimul in sept. 2008. Deci faptele: 16 stopuri de dirijare alternanta, dintre care cca. jumatate intre Severin si Orsova, cca. 10 km de astfalt calitativ rau spre mediocru. In rest bun si f. bun, mai mult de 1/2 din suprafata reabilitata marcata. Durata parcursului Cva.-Timisoara cca. 7 ore si urmare si a faptului ca pe cea mai mare parte a parcursului Cva.-Tn. Severin s-a renuntat la restrictia de 50 Km/h, limitarea fiind de 70 Km/h. Interesant mi s-a parut si aspectul ca spre deosebire de anii trecuti, in ziua de duminica se lucra pe dif. sectoare ale traseului.
Tot legat de aspectul cum se lucreaza, mentionez un fapt care mi s-a parut interesant, vazut ieri la intrarea in Germania - un stau de 5 km, parcurs in cca. 1 1/2 h, datorat restrictionarii circulatiei pe o banda (de la 3 existente), unde se lucra la repararea astfaltului pe o portiune de cca. 1,5/1,5 m. Pentru asta erau concentrate 5-6 utilaje si marcata zona pe cca. 1km lungime prin restrictionarea circulatiei. Asta se intampla pe la ora 18.00.
tr_viorel
Am facut acelasi parcurs, in sens invers: Cenad-Timisoara-Lugoj-Caransebes-Tn. Severin-Craiova. De data asta mai atent la localizari sectoare de drum cu probleme. In zona localitatii Armenis cca. 5 km astfalt prost reparat, cu denivelari, uneori periculos de mari. Aceeasi situatie pe 10-12 km in zona localitatii Domasnea-cei cu trascaul in drum. Restrictiile semnalizate cu semafoare, au crescut la 17, cu una in plus pe sectorul Orsova-Severin. Timpul total al parcursului Timisoara-Craiova, a fost de aproape 7 ore, din care scazand asteptarile la semafoare, rezulta un timp ipotetic de cca. 6 ore, ceva de neconceput in anii anteriori. Incep sa cred ca voi trai sa vad acest drum finalizat. rolleyes.gif
nca
Traseul asta: Targu-Jiu -> Petrosani -> Hateg -> Caransebes -> Resita, cum mai e? A fost cineva de curand pe acolo?
anducoj
Vreau sa plec in germania, tot prin cenad, si traseul ales de gogu-map este: r. valcea- petrila - hateg - caransebes - lugoj - timisoara...ce parere aveti de acest traseu?
Fiu
De la Hateg pina la Cenad drumul este OK.
anducoj
ms frumos...stie cineva rm. valcea - hateg?...am impresia ca mare parte din drum e un defileu care te solicita la maxim blink.gif
ursul-alb
Da, Valea Jiului... despre solicitare, totul e subiectiv... unul cu experienta nici nu simte diferenta, pentru un incepator e chestie de profunda meditatie daca sa se avante pe acolo sau nu... Oricum, totul are un inceput, asa ca daca esti la prima cursa mergi mai incet si totul va fi bine; o sa faci o medie cu 10-15 km mai mica, dar e imposibil sa nu treci. Bafta!
anducoj
ma interesa in ce stare este soseaua, stie cineva?...sau optiunea prin craiova este mai buna?
ursul-alb
In nici un caz nu e mai bun pe Craiova-Drobeta-Herculane!. Si apoi e considerabil mai lung. Deci, tradus: ia-o pe Valea Jiului.
tr_viorel
Saptamana trecuta Timisoara-Craiova: Drum prost si f. prost pe segmentul Tn. Severin-Orsova, cca. 5 km zona Domasnea si cca. 3 km zona Armenis. Fara restrictii cu circulatie alternanta.
DoubleG
Mai nou este in lucru portiunea dintre Turnu Severin si Orsova, plin de semafoare si se pierde timp mult. In rest drumul e bun si foarte bun, s-a cam reparat tot ce era de reparat. Se poate folosi cu incredere centura mun. Craiova si mai nou cea a orasului Lugoj care a fost data in folosinta relativ recent...
tr_viorel
Pentru revigorare topic. In urma cu cateva zile am revenit din Germania, pe ruta Cenad-Craiova (DN6). In Timisoara pe ruta GPS, starea drumului catastrofal de proasta. Foarte utila centura Lugoj. In sectorul Orsova-Severin, 5 zone cu circulatie alternativa-de 20 ani se lucreaza pe acest sector fara a se intrevedea finalizarea. In rest drum bun spre foarte bun, cu mentiunea restrictiilor de viteza, unele fiind absolut aberante, pentru asemenea categorie de drum. La fel absenta absoluta a parcarilor, cat de cat amenajate. Concluzia spune restul: 432 km parcursi 7 si 1/2 ore (aceiasi distanta in Ungaria am parcurs-o in cca. 3 ore).
s_j_teo
Si la Timisoara aveai centura de iesire spre Lugoj si nu mai trebuia sa intrii in oras decat putin. Este nou facuta si pe harta gps sigur nu apare.
feduard
Salutare!

A fost cineva recent pe ruta Bucuresti-Pitesti-Craiova-Drobeta-Timisoara-Cenad?


Multumesc!
b06fcn
Ti-am raspuns eu in celaltat topic, cu Nadlacul...
feduard
Multumesc
RSV
Traseul Bucuresti - Pitesti - Craiova - Drobeta Turnu Severin - Caransebes - Lugoj - Timisoara cum se prezinta?

A fost cineva de curand.
samy78tm
timisoara - severin este bun mai putin pe la portile de fier se lucreaza.am fost eu acum doua saptamini. mai departe nu cunosc
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.