hordeagabriel
22 Apr 2008, 18:19
Problema e urmatoarea..Pornesc motorul si imi arunca picuri de apa pe toba de esapament. Se poate forma condens la 18-20 de grade afara? Mentionez ca am schimbat garnitura de chiuloasa acum vreo 800km si nu am mai stranso..Apa nu fierbe dupa 10 minute de stat pe loc si accelerat..Se poate totusi sa sufle chiuloasa?
C a t a l i n
22 Apr 2008, 18:20
Scade nivelul apei în borcan? Dacă nu, e condens...
hordeagabriel
22 Apr 2008, 18:42
pierd apa dar putina si pe la instalatia de caldura..Daca era garnitura de chiuloasa nu trebuia sa fiarba apa destul de repede?
dd gheorghe
22 Apr 2008, 18:44
Stai linistit nu e nici o problema.Vezi daca mai ai picaturi cand revii acasa dupa un drum , ceva.E tipic la dacii.
hordeagabriel
22 Apr 2008, 18:46
problema e ca maine trebuie sa fac un drum de vreo 170 de km (arad-deva) si mi-e teama sa nu raman in drum
SSilent
22 Apr 2008, 19:17
si a la a mea curge apa pe esapament in primele minute, nu ai de ce sa iti faci griji, drum bun
brigada_diverse
22 Apr 2008, 19:21
la a mea tot timpu.....
cand nu era avansu reglat corect
rezolva pierderile de apa din sistem, apoi verifici daca mai trage apa...daca nu...e condens
p.s.
eu m-am trezit fara apa in borcan...
a umplut cu apa distilata, am bagat in sitem apa, am aerisit..si am vazut pe unde pierduse toata apa in mai putin de 10 minute....asa ca rezolva problemele cu pierderile si in ultima faza te poti lega de chiuloasa
dupa ce s-a umblat la chiuloasa, la 500km se revine pt strangerea chiuloasei. nu sari peste asta, mai ales intainte de un drum lung
neajiji
22 Apr 2008, 19:43
Pt cei care tot o dau cu strangerea chiuloasei inainte. Daca a strans-o omu bine din prima, care e problema? Poti oricand sa mergi la mecanic sa-ti ia cateva sute de mii sa desurubeze/insurubeze de cateva ori. Daca e facuta operatiunea cu "cap" nu la coltu blocului, cu o cheie dinamometrica nu ai de ce sa-ti faci griji.
Eu am facut 1400km cu garnitura de chiuloasa schimbata si nu a strans decat o data si bine, asa ca va rog terminati cu mitul "strangerii chiuloasei de n ori". Pt pierderile de lichid de racire, daca nu sunt importante adica sa se vada cantitativ nu e problema. Condensul la tine este in limite normale. PS: nu-o mai accelera "10 minute" dupa ce ai pornit motorul, ca sa nu deschizi alt topic pe aici.
brigada_diverse
22 Apr 2008, 20:21
un mecanic bun(pe cine cunosc eu asa face)...dupa 500km revii cu masina pt strans chiuloasa, cu cheie dinamometrica si re-reglat tachetii, gratis.
djasu82
22 Apr 2008, 20:23
La un reglaj bun al carburatorului aprinderi asa se manifesta in primele minute dupa pornire din cauza temperaturi mari a gazelor de ardere se creeaza condens implicit curge apa din toba.
Hacker
23 Apr 2008, 09:29
Mai scot si alte masini straine apa pe toba, asa ca Dacia nu e scutita. E doar condens .
ceribros
23 Apr 2008, 10:49
de unde bagi benzina?, vezi ca in ziua de azi 1/2 din benzina e diluata cu apa la marea majoritate din benzinerii, daca nu iti creste temperatura cand mergi cu ea si nu iti arunca apa (gen jet cand o turezi pe loc) poti sa stai linistit daca sunt doar cateva picaturi. Daca iti arunca jet si creste temperatura, e garnitura arsa........sper sa nu fie asa.
Bafta.
dani_devito
23 Apr 2008, 17:09
scriu in caps ca sa va fie mai usor de inteles .............
DACA BENZINA ERA DILUATA CU APA NU PUTEAI PORNI MASINA,
BENZINA E MAI USOARA CA APA SI STA PE FUNDA LA REZERVOR SI DIN CATE STIU NICI O DACIE NU MERGE CU APA.
TERMINATI DRACU CU MITU CU APA SI BENZINA, POATE CA BENZINA E DE NUMA CO 90-92 DAR NU E CU APA ...........
djasu82
23 Apr 2008, 17:56
Vorbeste frumos! E doar condens .
BeciAcustic
29 Apr 2008, 21:51
E clar condens.... cititi putin fizica elementara .....
SSilent
30 Apr 2008, 12:35
maseax
30 Apr 2008, 16:21
QUOTE(SSilent @ 30 Apr 2008, 12:35)
NU
Dar tu stii ca la un plin de benzina am turnat din greseala 1L antigel (era la aceeasi culoare cu benzina si nu am mai mirosit) si nu mai tragea masina deloc.
Scuze de
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.