Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Se opreste in mers
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
MariusTT
sal sper sa nu ma intelegeti grisit dar nu mai stiu ce sa fac sper sa ma inteleti .Am un renou 11 gtl are motor de dacie , filtru de dacie, pompa benzina,apa de dacie , carburator tot de dacie ,am avut toate pb la masina asta . daca a patit cineva treaba asta il tog f frumos sa ma ajute. la turatie mare in mers si cum opresc sau reduc brusc se opreste motoru sad.gif
am schimbat filtru de aier si te atinci a inceput pb; si de "nea mercanici " destea mam saturat
pls , help
Paca
se aprind becurile de la ulei si apa cand franezi brusc ? verifica bornele de la baterie..daca nu sunt prinse bine moare motoru in franare agresiva.
ceaki
incearca sa scoti gatul de lebada care vine de la filtru la carburator si vezi atunci daca se opreste. uita-te daca iti functioneaza clapeta de soc, poate ca iti merge inecata masina.
Paca
asa-i
MRM_Roby
schimba toate garniturile de la carburator, inclusiv cele de la axul clapetei de acceleratie. Am avut si eu aceeiasi problema si s-a rezolvat, sau vezi sa nu iti traga aer fals pe la furtune.
Paca
asta cu garniturile de la carburator ar trebui s'o aplic si eu...is cam duse.are vreo importanta grosimea grosimea garniturilor per total ?adica distanta de la piciorul carb pana la galerie
SebyAvrig
scurt...io zic ca ii platina puscata...porneste greu?si sta greu la relanti?
D.J. B.K.LY
E posibil sa fie servofrana daca ai. Am un prieten care are aceeasi problema si am constatat ca e servofrana defecta. Incearca sa strangulezi furtunul de la servofrana sa vezi daca mai face probeleme.
Paca
daca strangulezi furtunu de la servo si observi ca motorul merge rotund schimba supapa,poate fi si de la asta.
ceaki
oare o rezolvat problema sau nu? sa stim si noi macar care o fost defectul. din pacate multi nu mai zic cum or rezolvat defectele, asa macar i-ar fi ajutat si pe altii care cauta smile.gif
Hacker
1. Eu asi verifica unul mai intai daca vine benzina , ce si in ce cantitate.
2. Daca motorul ruleaza la relantiu fara intreruperi si fara rateuri inseamna ca aprinderea e buna. Ramane de verificat nivelul in CNC ( poate sa fie mare ) Cea mai buna rezolvare :
Scoate filtru de aer ( poate nu e pus corespunzator )
scoate carburatorul si bagal in decarborol, sufla jiglerele cu aer presiune ( si cu pompa normala ) probabli si jiglerul de amestec are unele canturi si nu mai omogenizeaza proportinal benzina cu aerul.
Cumpara un sprei de pornire, coboara relantiul in aproximativ 500 rpm si da cu sprei in zonele suspecte de aer fals, iar daca motorul se va accelera usor sesizabil pe acolo trage aer fals.
E foarte probabil sa ai carburatorul infundat.

Succes
D.J. B.K.LY
Daca strangulezi furtunul de la servo si motorul merge rotund eu stiu ca trebuie schimbata membrana de la servofrana. Care supapa?
Paca
supapa de la servo...aia alba

26 Apr 2008, 11:25:
poza cu supapa,imi cer scuze ca am folosit drept exemplu masina altcuiva...nu aveam o poza in care sa fie vizibila
dane74
multumesc pt informatia cu UCE iar an legatura cu defectul pe care l-ai semnalat tu eu ti-as recomanda ca in momentul cind motorul sa oprit, fara sa-i mai dai cheie,demontezi capacul carburatorului,vezi daca are benzina e posibil ca la o anumita turatie sa nu se alimenteze corespunzator cauza putand fi pompa de benzina obosita conducta partial infundata ocazie cu care verifici cuiul pontou,jiglere,nivel carburator
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.