Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Shoc
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
quinn
Salut?
De ce cand trag socul moare motorul?
AR-18-MOS
Nu se realizeaza amestecul optim ...
ramses86
e deja caldu afara...nu-l mai trage la maxim..incearca doar pe jumatate si mai regleaza amestecul in carburator
succes
ArtVandelay
nu trebuie sa se opreasca nici la cald cu socul tras

cred ca nu iti deschide clapeta de accelatie la cota care trebuie,adica ti-o deschide prea putin
djasu82
Ori aprinderea nu-ti face fata sau nu se deschide socul complet deschide capota si trage manoal socul de pe carburator si porneste motorul vezi cum se manifesta.
BeciAcustic
Deja putem sa o lasam mai moale cu socu, a inceput sa se incalzeasca.....nu mai e inghet ca iarna.... motorul ajunge repede la temperatura optima.
ATM
Depinde de reglajele de pe masina, parca totusi se recomanda pornirea cu soc, cat timp motorul este rece, indiferent de anotimp, si de-abia dupa aia vine diferenta vara/iarna (vara se reduce mult mai repede socul). De obicei, daca moare cand tragi socul la maxim are amestec prea bogat si se ineaca. Era pe forum undeva un tutorial cum sa iti reglezi cursa optima a socului folosind o carcasa de pix.
ArtVandelay
aia e o metoda gen Flinstones..cel mai bine e sa se regleze (prin indoirea tijei) deschiderea clapetei de acceleratie, e o anumita cota, nu mai stiu sigur parca 1mm..
BeciAcustic
La mine o ia din prima si fara soc .... cat o scot din garaj, pana inchid usile la garaj deja se incalzeste.... dupa ce pornesc ajung deja la temperatura optima..... n`am probleme.....totusi nu ar trebui sa ii faca figuri daca trage maxim.... desi nu vad de ce l-ar trage la maxim!....
ATM
QUOTE
aia e o metoda gen Flinstones..cel mai bine e sa se regleze (prin indoirea tijei) deschiderea clapetei de acceleratie, e o anumita cota, nu mai stiu sigur parca 1mm.....

Pe asta n-o stiam, si mi se pare un pic riscant, daca o indoi mai mult?...la mine a mers teorema cu carcasa de pix catva timp, pana mi-am bagat eu manutele mele de aur pe la avans, am dereglat cam tot ce se putea pe acolo, si evident dupa aia raspunsul socului era altfel (=tractor). Asa ca a zburat si carcasa de pix, iar socul e acum folosit dupa experienta si raspunsul motorului (deja la 3/4 tras incepe sa dea rateuri).
ArtVandelay
daca o indoi mai mult, o indoi la loc ca de-aia e flexibila tongue.gif
a postat diaconuliviu pe undeva ca tre' sa fie cota aia.
daca la pornire cu socul la maxim moare motorul,posibil ca, clapeta sa se miste greu pe ax,motorul nu face suficienta depresiune sa o deschida partial si moare
Hacker
In orice perioada a anului motorul se porneste cu socul tras. Se va lasa socul usor in timp, pana motorul va ajunge la o temperatura si relantiul va sta la o turatie aproape de cea normala. Apoi se va pleca de pe loc. Normal cand e cald afara motorul va ajunge repede la temperatura optima de functionare si de aici rezulta pentru uni ca nu mai e nevoie de soc. Acele persoane care nu folosesc socul au tendinta de accelera motorul in turatie nerecomandate si vor ajunge sa strice motorul mai repede. Eu unul la fiecare pornire folosesc socul ( bineinteles cand motorul este rece ).
Am avut si eu probleme de genul trageam socul si dadea in nas, si am rezolvat prin schimbarea clapitei de soc, care nu mai inchidea ermetic. Acum functioneza foarte bine si nu mai am probleme.

Succes...
BeciAcustic
eu nu mai folosesc acum socu decat daca peste nopate a fost foarte rece.... in schimb nu o accelerez ca tampitu... o accelerez la fel.... usor si normal si nu este nimic in neregua....
djasu82
Motorul se incalzeste mai repede daca il rulezi in sarcina si intr-o treapta inferioara 2-3 si la turati de 2000 de ture. La mine in 200 de metri dupa pornirea motorului si rulare am deja motorul cald si imi sta la 780 de ture.
SebyAvrig
QUOTE
imi sta la 780 de ture.


783,2 ture tongue.gif

ontopic:uitate la clapeta de soc cum actioneaza cand tragi socul... trebuie sa stea orizontala
ArtVandelay
cu motorul oprit sta orizontala dar cu el pornit nu, se deschide si ea la o anumita cota ( are un arculet) ca daca nu s-ar deschide s-ar opri motorul imediat
nelu_1985
astept si io cu nerabdare sa vedem cum ne putem regla tijele ce actioneaza clapeta de soc, ca sia mea e indoita aiurea si mai mult se necajeste cu socu tras si asta doar la jumatate din cursa, la cursa intreaga se opreste motorul; carburatia si aprinderea au fost reglate pe taster, motorul merge impecabil nu face nici o figura nici un rateu, relanti mai stabil decat la injectie biggrin.gif. La pornire la rece trag f putin socul si o tin din acceleratie constant cam la 1500 ture 20-30 de secunde, dupa care plec si parcurg 100 metri intr-antaia...deh pana ies dintre blocuri si oricum n-are rost sa ii dau a 2-a sa o mai duc si din ambreiaj, apoi cum ies in sosea imping socul si in 2 minute de mers linistit intr-a treia am relanti stabil si motorul e cald. oricum e mai comod cu socul tras fara sa o mai tin eu din acceleratie; mi se pare ca clapeta tre sa aiba deschiderea de 1,25 mm....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.