Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Detect. Radar Yupiteru
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > In Car Entertainment > Detectoare Radar
fiul
Salutare!. Stie cineva ceva despre detect. radar Yupiteru. As vrea sa achizitionez unul din asta pentru ca are incarcare solara(dar si baterii) si astfel evit sa satau cu cablul intins pe bordul masinii. Ce altceva mi-ati recomanda pe la maximum 550 ron in afara de asta.
S-auzim de bine.
AR-18-MOS
QUOTE(GoGu @ 14 May 2008, 16:33)
Whistler Pro 78 revizia C. Pret corect: pana in 450 ron. Are benzi selectabile.
*


O recomandare ... smile.gif
Cypher4laguna
Bel 940, RX55 sau RX65 (ultimele pe site-uri de licitatii gen okazii, nu din magazine).
bardu
As vrea si eu o parere legata de 2 detectoare de radar Cobra:
1 - XRS 9730
2 - ESD 7000
eminescu0
are un amic Yupiteru, cu avertizare vocala, l-a costat undeva pe la 780 lei si e multumit de prestatii.
e tentant pentru ca e mai comod fara fire insa numele nu e cunoscut. Bel pe de alta parte ...
2dor
Culmea ca Yupiteru care e o firma japoneza face niste detectoare de exceptie, ce daca nu s-a auzit de ei. Conteaza ca sunt bune.
eminescu0
pai atunci e foarte bine ca aflam asta, oricum nu le-am blamat in nici un fel.
Bliss
Am avut acum 2 ani un Yupiteru SVE-27 (tot cu alimentara duala, bricheta + solara), cumparat de nou, i-a cedat acumulatorul dupa cateva luni. Stia doar X si K, detectie slaba fata de Whistler 425. Nu recomand.
DFA
Niște recomandări foarte generale găsiți și aici: Ce detector de radar să-mi cumpăr?
holograma
o clasificare subiectiva fara relevante concrete
GoGu
DFA a spus ca sunt nste linii generale. E foarte greu sa prinzi in cateva cuvinte subiectul asta, dar pt. cineva interesat respectivul articol poate fi un punct bun de plecare...

Si, hai sa zicem pana la proba contrarie, ca unele dintre detectoarele din clasa C au performanta netestata. Pentru ca degeaba ne dam noi cu parerea (fara a avea element de comparatie, pt. ca fiecare intalnire cu radarul nu e ca precedenta) atat timp cat nu apar intr-un test comparativ, alaturi de alte detectoare, testate in conditii pe cat omeneste posibil identice.
Dar, la cate porcarii se vand pe piata detectoarelor radar, prefer sa incadrez device-urile "necunoscute" la capitolul "dubioase" si nu doresc sa le testez pe banii mei...
razvanduta
Apropo de detectoarele Yupiteru, de "clasa C", gasiti AICI un Test de Distanta .

Referitor la bateria care a cedat dupa putin timp, exista o regula de formatare a acumulatorului, in primele 3 zile de functionare, daca nu se respecta, normal ca nu va functiona in parametrii ... Oricum, o baterie noua e 36 de RON wink.gif si durata de viata e 5 ani (tocmai am schimbat-o eu, dupa 5 ani de folosire Zilnica)
parpanel
Degeaba le testeaza pe toate in acelasi timp pentru ca nu e relevant.
klaus
QUOTE(razvanduta @ 30 Mar 2009, 21:32)
Apropo de detectoarele Yupiteru, de "clasa C", gasiti AICI un Test de Distanta .
*

radmasa.gif radmasa.gif
Ce dracu ar putea sa spuna cei care vand acele detectoare? Ca-s proaste?
Auzi tu, "este cea mai mare distanta pe care am putut-o constata la un detector" radmasa.gif De parca ar fi testat jdemii de detectoare, cand de fapt ala e unicul si singurul test pe care l-au facut, cu detectoare de la unica firma ale carei produse le si vand...
Ca sa nu spun ca userul razvanduta are anunt ca vinde detectoare d-alea la sectiunea anunturi. Are toate motivele sa treaca sub tacere ratiunile pentru care acele detectoare nu sunt vandue pe cea mai mare piata, in speta cea a SUA, si sa le compare intre ele, nu si cu produse de la alta firma
GoGu
Userul razvanduta s-a manifestat "legal" pana acum, deci nu cred ca a incalcat regulamentul, insa e bine sa precizeze ca el vinde acele detectoare, astfel incat oamenii sa stie din ce punct de vedere prezinta problema, doar atat.

Cat despre respectivele detectoare, afirm doar ca nu am vazut nicaieri un test comparativ care sa le cuprinda (test independent cu o metodologie corecta si relevanta). Ca asa daca pui si ultima prastie de detector alaturi de V1 in fata unui Python, la cateva sute de metri in linie dreapta, atunci vor parea la fel...
razvanduta
Multumesc pentru reclama gratuita, chiar nu am vrut sa se ajunga la asemenea discutie - reclama (platita) mi-am facut in sectiunea dedicata. Am vrut numai sa va atrag atentia ca daca un produs nu e cunoscut pe o anumita piata, asta nu inseamna ca e prost. Va rog sa intrati pe site-ul oficial al firmei din Japonia (e un pic in japoneza biggrin.gif - pt detectoarele de radar apasati pe Super Cat), sa vedeti ce tehnologii au (inclusiv sisteme de navigatie cu detector de radar incorporat) - mult peste ce e in Europa si in USA.

Ca test comparativ, am testat modelul SVE-66R la "radarul" fix de la Drumul Taberei 34 - cel dintre Favorit si Piata Sergiu Celibidache, venind dinspre Orizont a inceput sa tipe de la 900m pe Highway Mode si de la 500-600m pe City Mode. Un coleg de pe alt forum a facut acelasi test cu un Beltronics 975 (modelul care se monteaza in bara) si a avut exact aceleasi rezultate.

Va rog daca aveti alte modele de detectoare, si aveti drum pe acolo, sa faceti acest mic test. Testele au fost facute in trafic, nu noaptea fara masini pe drum.



PS. Citat de pe site-ul japonez :

Products of our company are aimed at the use in Japan, They cannot be used in foreign countries.

cj98czh
Folosesc de vreo cateva luni bune... SuperCat 66R... pot sa va spun ca inafara faptului deranjant ca tebuie luat de pe parbriz cu tot cu suport... altceva nu pot sa-i bag de vina... il folosesc doar pe City Mode... pt.ca asa alarmele false sunt aproape nule....distanta de detectie este foarte buna... nu am laut nici un radar in tot acest timp... chiar daca au fost foarte multe "ascunse"

Mentionez ca fac de 2 ori pe luna Cluj-Bucuresti, deci am avut destui km si timp ca sa-l testez...

Pt. camere fixe ma bazez pe GPS...

Am scris cateva impresii de cand l-am luat aici:

http://www.reno.ro/Detector-Radar-Cordless...6R-t123600.html

Nu vreau sa fie considerata in nici un fel reclama... nu-l cunosc pe userul razvanduta iar ceea ce am scris se bazeaza exclusiv pe "experientele"avute cu acest detector.
razvanduta
Ai incercat sa il montezi la parasolar ? E adevarat ca nu ii mai vine lumina direct pe el, dar nu mai stai sa il pui si sa il scoti de pe parbriz ...


A zis cineva ca parca sta in jos ... e o iluzie optica, sta lipit de parasolarul care e aproape orizontal.
aleksanders
am prins ideea de ce sunt astea bune- fiindca a pus 2 radmasa.gif
klaus
In prima poza, daca e orizontal, nu ar trebui sa fie oarecum paralel cu bordura trotuarului si cu gardul? Chiar asa de mare e iluzia optica?
razvanduta
Are acelasi unghi care il are si parasolarul.
klaus
QUOTE(razvanduta @ 31 Mar 2009, 13:42)
e o iluzie optica, sta lipit de parasolarul care e aproape orizontal.
*

O fi sau n-o fi orizontal?
adi_ar
Ai miscat parasolarul! dry.gif

radmasa.gif
aleksanders
l-ai bagat in "perspectiva" - vreau sa se vada si punctul de fuga (undeva pe linia orizontului unde se unesc) radmasa.gif
razvanduta
"Aproape" e cuvantul de baza tongue.gif Sau plafonul masinii mele e exagerat de inclinat blink.gif
klaus
Deci daca la o chestie atat de evidenta s-a sustinut cu frenezie contrariu (probabil pentru ca pozitia inclinat reduce din eficienta si detectorul nu are un suport reglabil, iar ca sa cobori parasolarul sa fie orizontal ar deveni pericol in caz de frana brusca, sa se dea cu capul de muchia parasolarului), cam ce parere as putea avea de alte asertiuni? Ca alea ar fi adevarate?

PS: detectorul ca pozitie e mai "aproape" de prelungirea montantului decat de orizontala. Ori montantul numai orizontal nu e.
razvanduta
Ca sa terminam cu offtopicul, SVE-66R NU e facut sa fie montat la parasolar, ca alte modele, am pus acele poze doar ca o alternativa (nu am "sustinut cu frenezie" nimic). Si daca vreti sa vedeti EXACT cat de inclinat e, uitati-va fiecare la propria masina. Oricum, un detector montat sus, la parasolar sau la oglinda, are o vizibilitate mult mai buna decat unul montat pe bord.

Ca un ultim raspuns din partea mea, si pentru a va ajuta (sper sa nu fie iar considerat ca fac reclama), cititi :

http://www.news20.ro/articol_Camere-video-...eate_10314.html
klaus
QUOTE(razvanduta @ 31 Mar 2009, 15:05)
(nu am "sustinut cu frenezie" nimic).
*
Da, corect, imi cer scuze. Nu ai sustinut cu frenezie, ci in mod repetat:
QUOTE(razvanduta @ 31 Mar 2009, 09:45)
Referitor la pozele in care vi se pare ca sta indreptat "in jos" e o iluzie optica, e la acelasi unghi ca si parasolarul, deci e aproape orizontal.
*
QUOTE(razvanduta @ 31 Mar 2009, 13:42)
A zis cineva ca parca sta in jos ... e o iluzie optica, sta lipit de parasolarul care e aproape orizontal.
*

Parasolarele sunt la un unghi de cca. 15-30 grade cu orizontala (mai putin la masini "patrate", gen masini de teren).

Legat de camerele alea intelgiente, ca sa lichidam din fasa O NOUA tentativa de manipulare, sa dau si eu niste linkuri:
http://www.daciaclub.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=144614
si sa citez din speedo de pe softpedia:
QUOTE(speedo)
Stati flexati, asta este inca o duma de-a militienilor sau hai sa spun, wishful thinking, ei nu au "sculele" necesare pentru a sanctiona trecerea pe rosu, pentru astfel de lucruri se instaleaza camere speciale exact inainte de semafor, cum a fost la un moment dat un "Gatso de rosu" pe Magheru, intre timp desfintat (foto alexpreda).
Nu se emit sanctiuni cu camerele Dom, oricata rezolutie ar avea ele, nu sunt omologate pentru asa ceva, nu exista un sistem automat de evidentiere a abaterilor care sa excluda "lucratura" militienilor, care stiti ca sunt in stare de orice.
Sistemul de camere din Bucuresti, in prima implementare, care nici asta nu este finalizata, este sa fluidizeze traficul, nu sa emita amenzi, nu stiu cum de EVZ, un ziar serios, s-au uitat in gura militienilor si n-au verificat macar minime aspecte.

Observati ca astia de la rutiera au un singur reflex, amenzi, amenzi, amezi, n-ar munci si ei odata pentru fluidizare, siguranta trafic, prevenire.
O tara de militieni.

Pentru determinarea vitezei in mod automat este si mai complicat in capitala, deci putine sorti de izbanda.


Din ce in ce mai bine, argumentele invocate din ce in ce mai "reale". Ca si sustinerile (de altfel reclama mincinoasa) ca anumite detectoare sunt "cele mai performante".
Ori de la cineva care spune atatea neadevaruri, eu ce ma pot astepta, ca restu' sa fie adevarat?
razvanduta
Imi cer scuze ca nu am vazut acel topic, nu am incercat decat sa ajut, nu sa "manipulez" ?!?!?! Iar 15 grade, in opinia mea de nepriceput, inseamna APROAPE orizontal. Oameni buni, cumparati va rog Beltronics si Valentine I, sunt cele mai bune detectoare ! (iar fac relama, astept warn)
klaus
Am facut niste masuratori reale. Parasolarul de la peugeot 206 e amplasat la cca. 20 grade fata de orizontala. La octavia II tot cam acolo (mi-a iesit 21 grade).
Daca tinem cont ca unghiul de vizibilitate verticala e pe undeva pe la 50-60 grade (desi am eu impresia ca de fapt e spre 40 grade), inclinarea cu 20 grade elimina 30-40% din campul vertical si scurteaza puternic raza, in special la zonele cu denivelari (dealuri de ex.).

Dat fiind ca acel camp de receptie vertical e atat de mic (aprox. 50-60 grade), as observa ca 15-20-25 grade nu sunt chiar epsilon, reprezinta intre 25 si 41%, in situatia cea mai favorabila. Ca daca luam vreuna nefavorabila poate ajunge si la mai mult de 60%.
GoGu
razvanduta, te rog, nu continua polemica. Am inregistrat parerea ta, ok. Nu imi place cand isi baga oameni cu interese coada in discutii de genul asta, pentru simplul motiv ca nu pot fi obiectivi (si nu-si pot sustine afirmatiile decat cu dovezi din propria ograda). Asta nu inseamna ca nu poti scrie aici, poti da informatii utile daca te intreaba cineva despre diverse caracteristici (sau componente) ale produselor tale (ca de exemplu informatia cu acumulatorul). Afirmatii de tipul "cel mai mare, cel mai tare" lasa-le pe altii sa le faca. Nu suntem aici sa zicem ca Bel si V1 sunt cele mai mari si cele mai tari, toate au bubele lor, insa despre unele detectoare avem date (teste independente), despre unele nu, si nici nu le vrem din surse subiective.
Iti multumesc anticipat pentru intelegere.
razvanduta
OK. Sunt complet de acord si imi cer scuze, insa daca cititi primul meu post (postul nr. 12) o sa vedeti ca doar am dat un link catre un test facut de o revista auto, NU de catre firma care vinde aceste aparate, si am facut niste precizari referitoare la modul de formatare al bateriei, iar in alt post am incercat sa dau o varianta de montare. Am incercat sa ajut, nu am vrut sa fac absolut nici o reclama, am postat in topicul acesta deoarece se discuta despre aceasta marca.
Insa :
Am fost acuzat de reclama discreta, detectoarele au fost numite petarde (in alt topic), am fost numit mincinos, manipulator etc. Nu cred ca meritam acest lucru, nici eu, nici aceste aparate, mai ales in conditiile in care exista multi oameni care folosesc, care sunt multumiti de ele.
Repet, nu am incercat decat sa postez ON topic. Din partea mea, puteti sterge toate discutiile pe care le considerati off topic.
Acesta e ultimul meu post referitor la acest subiect.
klaus
razvanduta, manipularile sunt multe si subtile uneori.
In opinia mea (care evident, nu inseamna nici ca e cea buna, nici ca trebuie toata lumea sa fie de acord cu ea), postarea numai anumitor aparate reprezinta o manipulare(lumea le va recunoaste vizual apoi), mai ales cand e vorba de poze multiple (daca era una nu era problema, sa spun).
De asemenea sustineri gen teleshop cu "cele mai performante" fara dovezi sunt considerate de mine inselaciuni de-a dreptul.
In domeniul detectoarelor teste "de distanta" sunt mai putin relevante, ca nu sunt detectoare pentru navele spatiale de meg drept prin cosmos. Mai conteaza si filtrele de alarme false, si unghiuri "de dupa colt" etc. Ori trecerea sub tacere acestor alte caracteristici deosebit de utile si de mult ori mult mai practice, mie intotdeauna o sa-mi sune a manipulare de marketing si ascunderea caracteristicilor "nasoale".
In ce priveste pozitionarea cu parasolarul, datele alea de unghiuri ar trebui sa le stie cineva care vinde detectoare speciale pentru parasolar, sa stie prin ce sunt ele deosebite de detectoarele de parbriz/bord (fie si prin simplu fapt ca ar trebui sa stie care e intervalul unghiular de reglare a suportului detectorului - daca are asa ceva). Daca le stiai si le-ai trecut sub tacere tocmai pentru a-ti promova produsele, e iarasi o inselaciune (prin lipsa), daca insa nu le stiai, ma abtin referitor la competenta, ca ar putea fi interpretat drept atac la persoana.

Eu nu am facut decat sa subliniez ca in UNELE asertiuni (demonstrabile sau evidente) pe care le-ai facut ai mintit, fie voit fie din necunoastere. Acesta este un motiv puternic pentru mine de a nu crede nici celelalte asertiuni.
Parerea mea. ©
razvanduta
Sunt obligat sa revin :

QUOTE
Mai conteaza si filtrele de alarme false, si unghiuri "de dupa colt"


Citat de pe site-ul reprezentantei :

"Detectie:
Double super heterodyne system(DHS): Metoda de detectare cu oscilator de tensiune dreptunghiular realizeaza detectarea remarcabila a semnalului corect (foarte putine alerte false).
.... De asemenea detectand semnalul de radar din spate exact realizeaza o acoperire de 360grade. "


QUOTE
intervalul unghiular de reglare a suportului detectorului


In cazul modelului SVE-66R suportul de parbriz se poate regla, insa nu are un "interval" specificat anume (intervalul corect cred ca ar fi 180 grade la acest model, din moment ce se poate monta atat pe parbriz, cat si pe bord sau cum am incercat eu - la parasolar). Din cate m-am uitat la alte modele de la alte marci, nu am vazut asemenea interval trecut in specificatiile tehnice.
Modelele SVE-27R si SV-28R se monteaza la parasolar cu ajutorul unei cleme, nu au un unghi reglabil, insa nu cred ca japonezii ar fi facut acest mod de montare, daca le-ar fi micsorat sensibilitatea (parerea mea Personala e ca acest mod de montare mareste raza vizuala a detectorului (cel de pe bord poate fi obturat de catre stergatoare sau altele, in functie de cum e montat - am vazut oameni care il tineau "sub bord" - in partea centrala, deasupra gurilor de aer, unde e afisajul de bord - vezi interior gen Megane) , mai ales ca de ex CSR-3SR si SVE-27R sunt la fel dpdv tehnic, diferenta e ca SVE-27R poate fi montat la parasolar si cand am mers cu ambele pornite, SVE-27R incepea sa tipe un pic mai devreme).


Referitor la
QUOTE
sustineri gen teleshop cu "cele mai performante" fara dovezi
- sunt de acord ca nici un detector nu poate fi numit cel mai bun, cel mai performant, toate au parti bune si mai putin bune, INSA dovezi care atesta performanta detectoarelor Yupiteru (ca de astea se discuta in ACEST topic) exista : testul de pe site a fost SCANAT dintr-o revista, nu a fost facut de mine sau de Reprezentanta, mai sunt si impresiile lui cj98czh care foloseste SVE-66R (si ale altor utilizatori, trecute pe alte forumuri), si mai sunt si testele facute de mine personal la acel "radar fix" din Drumul Taberei, dublat de testul altei persoane care a probat in acelasi loc un Beltronics 975, avand cam aceleasi rezultate (puteti face si voi acel mic test).

Nu mai zic ca eu folosesc de 5 ani (am certificatul de garantie datat 2004) un model SVE-84CW (care a fost inlocuit cu SVE-66R), pe care il tin la parasolar, si a vazut radare de la 3 km pe drumul catre mare, sau prin Bulgaria pe autostrada catre Sofia, vede "dupa colt" sau "peste deal" cu destul timp inainte etc - dar aici pot parea ca zic asa numai pentru ca
QUOTE
Ce dracu ar putea sa spuna cei care vand acele detectoare? Ca-s proaste?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.