finlandia
30 Apr 2008, 12:26
ajutati-ma si pe mine va rog frumos..ce inseamna a strange cablul de ambreiaj si cum mai exact se face?
nu de alta dar nu as vrea sa il strang prea tare sa fac vreo prostie
mihai0070
30 Apr 2008, 21:54
cablul se strange din piulita de reglaj in asa fel incat furxa sa nu stea fixa , sa permita un jox de 2~3 mm la capat , cu ambreajul ne apasat
bogdangl
1 May 2008, 10:09
Ai grija, mai bine dute la cineva care se pricepe, ca eu am stricat un ambreiaj (placa si rulmentul), ca nu am reglat bine cablul. Mai mult de 10 lei nu ar trebui sa iti ia cat il regleaza. Ambreiajul ar trebui in mod normal sa inceapa sa cupleze pe la jumatatea cursei pedalei.
Tiberiu-Andrei
2 May 2008, 13:29
Daca strangi piulita va prinde mai sus,creste si riscul de a patina.Trebuie strans daca nu mai debreiaza corect.
Sorin_18
22 Jul 2008, 09:59
cum se scoate acea clema care vine prinsa in caroserie de la cablu de ambreaj??are vro ``jmecherie``???ma chinui de vro 2 ore sa schimb cablu si nu merge
vallyyy
22 Jul 2008, 11:30
eu alalteri l-am schimbat ........mai intai decuplezi cablul de la pedala ,apoi tragi de el pana iese si clema aia din caroserie
Sorin_18
22 Jul 2008, 17:02
gata am rezolvat multumesc
badboy_marius
24 Jul 2008, 10:11
sa nu mai deschid alt topic...
cu un ambreaj care patineaza, tare...cam cat as mai putea sa merg fara sa ma lase?
Sorin_18
24 Jul 2008, 11:23
nu foarte mult patinand el se uzeaza continu deci,sa fi fericit daca mai mergi 100 km
Adrian_Boy
24 Jul 2008, 11:52
Cum se manifesta masina atunci cand patineaza ambreiajul ?
badboy_marius
24 Jul 2008, 12:37
motorul se tureaza iar viteza creste ff incet, incerci sa urci un urcus cu spatele si nu prea mai poti, viteza mica la turatie mare
Sorin_18
24 Jul 2008, 13:19
QUOTE(badboy_marius @ 24 Jul 2008, 12:37)
motorul se tureaza iar viteza creste ff incet, incerci sa urci un urcus cu spatele si nu prea mai poti, viteza mica la turatie mare
si logic un consum urias
badboy_marius
24 Jul 2008, 23:11
km asa ceva, arzi benzina degeaba
e imposibil de observat ca iti patineaza ambreiajul...pur si simplu apare senzatie de motor fara vlaga...daca e pe duca te tine maxim 100 de km...depinde cum mergi.
badboy_marius
25 Jul 2008, 00:28
senzatia de motor fara vlaga o am de mai bine de 400 km...
Shtrumfy
8 Aug 2008, 09:15
salut baieti, sunt nou pe forum si as avea cateva intebari tot legate de ambreiaj, este greu sa inlocuiesti un cablu de ambreiaj ? si in medie cam cat dureaza ? multumesc
vallyyy
8 Aug 2008, 11:46
in medie sa zic 45 de minute daca nu ai piulitele oxidate si alte probleme ...............greu nu e, sa ai idee despre ce e vorba si-l schimbi ........bafta
slaiciprian
8 Aug 2008, 18:27
io l-am schimbat intr-un sfert de ora. cateva ore a durat sa caut un spit si un ciocan mare, vechiul cablu avea 25 de ani, si intepenise o piesa de plastic in gaura prin care trece el in compartimentul motor. mecanicii mai vechi recomanda strangerea cablului de ambreiaj atat cat sa caraie un pic cand bagi in marsarier.
in plus, la mine cel putin, dupa ce am pus cablul piulita aceea nu mai voia sa stea locului a trebuit sa-i pun dublura.
baranga
8 Aug 2008, 18:54
QUOTE(slaiciprian @ 8 Aug 2008, 18:27)
mecanicii mai vechi recomanda strangerea cablului de ambreiaj atat cat sa caraie un pic cand bagi in marsarier.
in plus, la mine cel putin, dupa ce am pus cablul piulita aceea nu mai voia sa stea locului a trebuit sa-i pun dublura.
normal,ca sa mai vii pe la ei data viitoare,doar nu vrei sa ramana fara paine la copii.
Acuma la subiect:cablul de ambreiaj daca vrei sa il schimbi nu dureaza mai mult de 10 minute cu tot cu reglaj;poti avea piulitele blocate;nu conteaza;pui pe cineva sa apese ambreiajul pana la fund,iar tu ,cu un levier sau o inelara cu cot mai mare tii furca la ambreiaj atacata,el da drumul la ambreiaj si scoti cablul fara sa desfaci piulitele
apoi te bagi la pedale,vezi ca are un sistem de prindere cu un ax cu splint;desfaci splintul,il scoti axul si tragi de cablu afara.montarea noului cablu este exact in ordine inversa;acum poti sa strangi piulitele ca sunt noi
reglarea ambreiajului se face in felul urmator:pedala de ambreiaj sa fie la acelasi nivel cu pedala de frana,jocul liber al pedalei sa fie de 2 CM,si jocul camasii pe cablu sa fie 2-3 MM la baza.ambreiajul trebie sa tina la 3/4 si sa NU caraie deloc in marsarier
paul-tm
28 Nov 2009, 20:13
Salutare.Am si eu niste probleme cu cablu de ambreaj. Debraiaza jos ambreaju.
In oras e foarte stresant pentru ca trebuie sa apesi pedala de ambreaj pana la fund, si ca sa apesi de tot ambreaju merge greu la capat. Si in oras uneori apas ambreaju, dar nu se apasa de tot si intra greu in viteza. Ambreaju e bun, pleaca bine masina, optional si cu scartait.
Ce trebuie sa fac: Sa schimb cablu de ambreaj? sau Sa reglez cursa de la ambreaj, sa fac sa debraieze mai sus ?
Daca trebuie sa fac sa debraieze ambreaju mai sus, trebuie sa strang sau destrang piulita de reglaj?
Multumesc anticipat.....
pcostica
28 Nov 2009, 20:53
strange piulita de reglaj pana ai un joc de 2-3 mm
Bafta!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.