Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Problema cu aerisirea circuitului de racire
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
bilex
Salut.Am si eu o problema cu aerisirea instalatiei de racire.De cind mi-am schimbat radiatorul se intimpla un lucru foarte ciudat.Dupa ce aerisesc bine pe la toate supapele de aerisire si nu mai ies bule de aer pe nicaieri totul e ok pentru vreo ora de functionare si dupa aceia,dupa ce se incalzeste motorul bine incepe sa-mi scoata antigelul inapoi in borcan si apare aer in radiator!!????!!Inca nu am reusit sa-mi explic fenomenul si daca poate cineva sa ma ajute,eterna recunostinta. worship.gif
tzepesch
trage aer fals pe undeva.

mai verifica si baga silicon la prinderi, pune coliere d-alea cu surub.



30 Apr 2008, 23:01:
ai elv?

sa nu fie dusa electrovalva sau ventilatorul.
C a t a l i n
Sau garnitura de chiulasã...
Hacker
Apa din vas cand vine inapoi e curata? Uleiul din baie e curat sau are o culoare maronie deschisa si murdara mai spre gri? Din cate ne spui tu e foarte probabil sa ai garnitura de chiuloasa ciupita. De ce ai schimbat radiatorul? Nu cumva l-ai schimbat ca se incalzea apa prea mult?
Alta cauza probabila, ai avut radiatorul spart, sa incins motorul si poc si garnitura de chiloasa.


Succes...
bilex
Garnitura de chiuloasa nu cred sa aiba ceva pentru ca nu am nici ulei in apa si nici pe busonul de la ulei nu se vede nici un fel de condens e numai ulei.
La mine ventilatorul e pe curea asa ca nu are de ce sa se incalzeasca.
E posibil sa trebuiasca doar sa mai insist cu aerisitul pentru ca incepe sa scoata din ce in ce mai putin aer pe la valvele de aerisire.
Mersi oricum.
bygy007
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=951809 si eu am avut probleme si am rezolvat prin schimbarea garniturii de chiulasa , practic nu pierdeam lichid ci intra aer in instalatie (impins de piston la compresie)
bilex
In sfirsit am reusit sa rezolv problema.Multumiri celor care si-au dat cu parerea.Intradevar problema a fost la chiuloasa dar cind a dat-o mecanicul (un prieten)jos de pe motor am ramas cu gura cascata ca la dentist. 173.gif Chiuloasa asa de corodata era ca a trebuit sa ia din ea la rectificat 0.6 mm.Nu de alta dar ciuloasa are doar 2 ani de cind am cumparat-o noua.Cum naiba pot folosi asa materiale la fabricarea lor????
Hacker
Vezi, deci am avut dreptate.

Succes...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.