tzepesch
30 Apr 2008, 22:59
vad ca sistematic se duce lichidul din vas, de la max, dcare minim, uneori chiar si sub in decurs de 2-3 sapt.
treaba e ca nu se vede pe unde curge.
pe sub nu am conducte sparte.
ArtVandelay
30 Apr 2008, 23:04
ia ridica presul,poate iti curge chiar pe la pompa
Merced
30 Apr 2008, 23:37
Neah, urmareste locul de parcare de pete. Eu bag mana in foc ca pierde pe la cilindrii, in spate. P-acolo mi-a mai pierdut si mie, am mai completat, da' pana la urma tot am ramas ca dementu' fara frane si era sa ma infig in blocu' de vis-a-vis...
Cu franele nu e de glumit, verifica la sange toate posibilitatile.
ydaniel
1 May 2008, 06:49
pe la cilindrii receptori spate.cand i-ai verificat ultima oara?
Mai rar, dar poate pierde lichid si:
-pe la pistonasele de frana fata (daca prind rugina ciupesc din garnituri) - patit cu un prieten
-pe la garniturile vasului expansor chiar - patit chiar subsemnatul, dar asta nu influenta frana, ca nu apuca sa traga aer, si oricum se vedea de la o posta, ca uda pompa.
Jentile cum sunt? las-o si nespalata cateva zile, intra pe un drum cu mult praf si urmareste care dintre jenti se mazgaleste de un lichid uleios, e destul de clara indicatia (daca pierde pe la roti)
si la mine pierde lichid pe la roata dreapta spate.e foarte ciudat pt ca...asa patesc de fiecare data cand las masina pe dreapta o perioada.daca o folosesc zi de zi nu pierde gram de lichid,cum o trag pe dreapta in 2-3 zile nu mai am frana.
Daca nu ai sparte conductele ( Doamne Fereste ), nu curge pe la roti, atunci pompa de frana e vinovata.
cosminus
1 May 2008, 09:24
Eu am patit ceva ciudat. Am schimbat garnituri pompa frana, iar dupa 2 luni cand a venit frigul (-10 grade) a inceput sa curga lichid intre servo si pompa, jumate de pahar in 5 zile. Dar frana aveam. Am schimbat garniturile si nu am mai avut probleme.
tzepesch
1 May 2008, 10:01
pai, nu gasesc lichid pe asfalt, chiar si dupa 1 sapt de stationat, nu curge neam pe la pompa,
sabotii nu i-am verificat, cilindri, etc...
f f ciudat, o sa-i mai fac o aerisire, sa vad, ii schimb si aerisitoarele.
1 May 2008, 14:21:
rezolvat.
intr-adevar, curgea lichid pe la o imbinarea dintre o conducta si furtunul etrierului.
fie nu l-am strans eu cum trebuia, fie s-a slabit si arunca. era balta in bascula, si peste tot stropit.
am strans, si am etansat cu silicon.
am dat si cu praf sa vad daca mai apar urme de scurgeri
Ionescu
1 May 2008, 14:33
Ce ai etansat...cu silicon, la frina?
cosminus
1 May 2008, 18:24
Lichidul iti dizolva siliconul, cred ca l-ai pus de forma. Trebuia doar sa mai stragi, daca mai mergea si daca nu atunci desfaceai si vedeai care e problema
tzepesch
1 May 2008, 23:30
da, si tine! just in case.
am strnas, normal., dar pe unde aveam dubii am etansat. si nu a dizolvat nimic, ca atare sunt stranse cum trebuie.
emanuel
22 Jun 2008, 17:36
Cauta pe la repartitor eu chiar zilele astea am observat ca pierdeam lichid de frana pe la repartitor
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.