brigada_diverse
4 May 2008, 11:36
problema:
la rece o ia fara probleme
merg cu ea..sa spunem 8 km...se incalzeste la 89 grade..ca acolo declanseaza termostatul
o opresc, cobor, imi fac treaba....ea sta oprita cam 10-15 minute
motorul cald: dau cheie...nu o ia....
refuza sa porneasca si cu pedala usor apasata....trebuie apasata ori la jumate ori date cateva spritzuri......
daca o opresc si o pornesc imediat nu are probleme
a scos laba de urs de pe carb, am oprit-o.....doar iese un fum alb de acolo la oprire....si de pe furtunul care duce in galerii acelasi tip de fum iese si miroase a benzina(o fi prins mirosul din carb)
parca..dar nu mi sunt sigur....la inceput , in primele 2 secunde se umezeste f putin clapeta de acceleratie(nu curge pe la cioc), dar fff putin..dupaia sta uscata
bobina e buna
ce sa ii fac?(inafara sa ii dua foc?)
pavel_daniel
4 May 2008, 12:13
E posibil sa-ti fie stricata bobina de inductie.Incearca si schimb-o si vezi daca mai face.Succes
vallyyy
4 May 2008, 12:20
citisem undeva aici pe forum in felul urmator : Cum sa incerci un motor pentru a vedea daca are setul motor pe duca ?cica dai o tura de 10 km cu masina apoi scoti furtunul din T-ul de la carburator si daca iese un fum alb-cenusiu e cam dus setul motor ....nu bag mana in foc pentru ce am zis mi-am dat si eu cu parerea despre ce am citit .....bafta si sa auzim de bine
brigada_diverse
4 May 2008, 12:26
pai...se pune problema asa: motorul meu are dsabia 33063 km......
se refera daca vine fum de carter f mult.....
eu vbeam ca vine fum mult de la furtunul din galerii....de obicei venea de acolo cand mergea groaznic de innecata.....cum sa imi dau seama daca e innecata?
sa zicem ca nu ar fi bobina buna.....la cald, daca o opresc doar 1 min, dc porneste usor?(doar daca stau mai mult face belele)
dc porneste usor la rece?
dc draci se manifesta problema dupa schimbarea cuiului pontou si plutitorului(nivelul e reglat corect)?
sa mentionez ca in sarcina, la ralanti, in orice regim de functionare nu are probleme
pavel_daniel
4 May 2008, 12:39
Faptul ca nu mai da scanteie dupa ce o opresti este unul din defectele bobinei de inductie.O pornesti la rece,mergi sute de kilometri fara oprire si nu-ti creaza nici o problema dar daca opresti motorul pentru putin timp nu-l mai poti porni.Incearca eventual sa-l pornesti dupa vreo 30 de minute.
brigada_diverse
4 May 2008, 12:58
daca il opresc si ii dau drumu imediat nu am probleme...daca o las mai mult, atunci am probleme
tzepesch
4 May 2008, 13:12
bobina!
brigada_diverse
4 May 2008, 13:20
sa dea dumnezeu....ca si asa e ceva de munca pt schimbatul ei....
Nu Are bobina nimic. Merg la sigur. Asa am patit sieu, de fapt se ineaca motorul, benzina este cea care se scurge din carbuator si intra in galerie unde se evapora si iti scoate acel fum. De vina este nivelul constant di carburator(7mm cu 12mm vezi plutitorul si cuiul pontou), sau planeitatea capacului carburator.
Mie mi-a scos peri albi pana am reusit de i-am dat de cap.
brigada_diverse
4 May 2008, 13:34
masor bobina...si o compar cu una care o am de rezeva si pun si aici problemele
daca nu e bobina..atunci clar e innecata....
Vezi bobina sa aibe pe primar peste 3 ohmi si secundarul peste 7 kohmi
ag02cws
4 May 2008, 14:10
Mi se intampla si mie. Cel mai plauzibil mi se pare ce a spus gino73. Sunt sigur ca bobina nu are nimic.
tzepesch
4 May 2008, 14:43
poate sa fie si bobina f bine. zic pt ca sunt patit. can am pus malvina, asa din fabrica cum era, mergea f bine, ma opream, si nu mai pleca daca stationam. f amuzant la benzinarie
cum am schimbat bobina, cum nu s-a mai comportat asa.
si asta facea cu bobina de 2.3oH in primar si 7.3kO in sec.
cu bob de 6.7ko merge f bine.
dar se poate si mai bine
4 May 2008, 14:45:
nu zic ca nu poate fi si din alte cauze
da, in cnc. daca ai plutitor de alama fa 8 si 13. daca e plastic 7 si 13.
si sa fie carbul curat., desfundat tot, jiglere originale
ce se intampla, daca bobina face fig, si o apuca sa nu mai dea scanteie iti ineaca motorul. treaba asta o pateam la oltcit. mi se oprea si-n mers.
ab05mlw
4 May 2008, 16:06
QUOTE(pavel_daniel @ 4 May 2008, 12:13)
E posibil sa-ti fie stricata bobina de inductie.Incearca si schimb-o si vezi daca mai face.Succes
sau capacul de la delcou.. fisurat(nu se vede cu ochiul, la caldura se dilata) si normal ca nu mai merge, am patit eu:D
ArtVandelay
4 May 2008, 16:15
pornirea la cald se face cu acceleratia apasata,nu e o problema daca nu iti porneste fara acceleratie
nu o mai porni fara acc. ca risti sa o ineci
apasa pedala la jumate si da-i cheie
brigada_diverse
4 May 2008, 17:01
de pornit porneste la rece si f usor.....nu are belele....
daca o opresc si o pornesc repede, o ia doar din cheie
inainte o lua tot din cheie, sau cu pedala usor apasata, in amxim 2 secunde....
acum cu pedala apasata daca nu ii dau vreun spritz nu vrea de fel
QUOTE
sau capacul de la delcou.. fisurat(nu se vede cu ochiul, la caldura se dilata) si normal ca nu mai merge, am patit eu:D
La el merge motorul cand e cald si reuseste sa il pornesca, dar nu porneste repede cum ar dori el. Daca ar fi fost capacul Delcou nu ar mai fi mers de loc bine.
La tine bobina iti face figuri. Si eu am aceeasi problema. Nu ma agit, stiu ca e bobina, dar daca merge asta e, omor umpic electromotrul si porneste.
mihai0070
4 May 2008, 18:24
o bobina este 25 lei , un electromotor 500 lei ,
Avand in vedere ca lucru asta se intampla rar ( adica pornirea cu motorul cald ) si ca motorul face 3 ture pana porneste, nu sfert de cheie, nu vad unde ar fi o problema. Electromotorul nu se strica asa usor.
brigada_diverse
4 May 2008, 18:46
ce 3 ture...ca ma scoate din sarite...dar dc nu face figura la pornirea rapida dupa ce a fost oprit...si face figura doar daca il las un pic mai mult?
o s ama uit maine si la bobina....si sa ma uit mai atent in carb..paote o inneaca dar nu am avzut azi
neajiji
4 May 2008, 18:54
Si mie mi se intampla la fel. E sigur bobina, ce sa mai tot vorbim, incearca urmatoarea metoda: trage socul un sfert, un spritz la acceleratie si dai la automat si bagi imediat socul. Mie asa imi ia cand e motorul cald si o opresc si vreau sa repornesc. Nu ar trebui sa invarta de mai mult de 2 ori electromotorul.
brigada_diverse
4 May 2008, 20:06
o sa incerc...
la tine tot asa insemnand ce? ca porneste la scurt timp dupa oprire, dar daca o lasi un pic mai mult refuza?
neajiji
4 May 2008, 20:36
da...oricum asta e o metoda prin care mai tragi de bobina, ca una de calitate e cam greu sa gasesti si e destul de scumpa (cam 80-90 de lei). Sa-mi zici daca porneste asa.
brigada_diverse
4 May 2008, 20:51
bobine am cu tona..nu duc lipsa... 2 de tg mures, una cu 4 ohmi in primar, una cu 4,5 ohmi in primar
si una ca a mea....daia de metal...cu 3,8 ohmi in primar(asta e in masina si o tin de rezerva)
si a mea avea cam 3,2 ohmi in primar...nu stiua cum cat o mai avea...
mihai0070
4 May 2008, 21:03
brigada_diverse
4 May 2008, 21:10
1. este duminica...nu se munceste...si e si urat afara
2. nu am cheie....maine de abia o sa caut una pe la scoala..poate gasesc
3. mai intai masor bobina..daca e buna, dc sa o schimb?(verific, evident si scanteea)
mihai0070
4 May 2008, 21:44
1 si 3 corect
2 , credeam ca le ai prin casa sau balcon/garaj ceva
pcostica
5 May 2008, 19:04
chiar daca parerile sunt impartite nu strica sa arunci un ochi si in carburator sa vezi nivelul in CNC cuiul poantou cum inchide etc.
Bafta!
nelu_1985
23 Dec 2008, 00:04
Care o fi deznodamantu topicului ca si io am fix acceasi problema...... nu imi porneste la sfert cu motorul cald dupa 10 minute de la oprirea motorului, la rece porneste fara nici o problema, am bujii noi champion (excelente), platina, capac delco, fise bune, carburator luna, si e reglata pe tester; Mentionez ca daca sta mai mult de 1 ora porneste usor, deci iese din discutie pompa de benzina, nivel, plutitor & cui ponton, pur si simplu nu porneste decat cu cheie lunga si acceleratie care de fapt cred ca nu-si are efectu ca am incercat si fara si o ia la fel de greu, apoi cand porneste merge subturata rau si daca nu accelerez cu sprituri dese se opreste...dati-va cu parerea ca io nu stiu ce sa-i mai fac
baranga
23 Dec 2008, 00:14
QUOTE(nelu_1985 @ 23 Dec 2008, 00:04)
Care o fi deznodamantu topicului ca si io am fix acceasi problema...... nu imi porneste la sfert cu motorul cald dupa 10 minute de la oprirea motorului, la rece porneste fara nici o problema, am bujii noi champion (excelente), platina, capac delco, fise bune, carburator luna, si e reglata pe tester; Mentionez ca daca sta mai mult de 1 ora porneste usor, deci iese din discutie pompa de benzina, nivel, plutitor & cui ponton, pur si simplu nu porneste decat cu cheie lunga si acceleratie care de fapt cred ca nu-si are efectu ca am incercat si fara si o ia la fel de greu, apoi cand porneste merge subturata rau si daca nu accelerez cu sprituri dese se opreste...dati-va cu parerea ca io nu stiu ce sa-i mai fac
bobina
sau deschizatura la platina nu e reglata corespunzator
nelu_1985
23 Dec 2008, 00:19
Platina e reglata la 0,4 cu lera, toate regajele sunt ca la carte, bobina am inlocuito in seara asta, aveam una acasa, arata ca noua, dar nu stiu daca a fost sau nu folosita, maine o sa vad cum se comporta, daca nici maine nu merge o sa verific cu o bobina a unui prieten care stiu sigur ca merge...
QUOTE(nelu_1985 @ 23 Dec 2008, 00:19)
Platina e reglata la 0,4 cu lera, toate regajele sunt ca la carte, bobina am inlocuito in seara asta, aveam una acasa, arata ca noua, dar nu stiu daca a fost sau nu folosita, maine o sa vad cum se comporta, daca nici maine nu merge o sa verific cu o bobina a unui prieten care stiu sigur ca merge...
Stai linistit ,si a mea sufera de aceiasi problema din vara chiar daca componentele sunt de calitate si verificate de n-spe mii de ori (aprindere At 011+senzor , am incercat zeci de bobine si m-am rezumat la una de Oltcit cu rezistenta , bujii NGK, capac Doduco , fise Tesla , practic aprinderea ii ca si noua ) carburatorul ii bec si luna merge foarte bine si la consum mai mult decat multumitor dar porneste mai greu dupa vreo 10-15 minute de la oprirea motorului (cand ii cald ,) si mai nou ma bantuie si un fenomen de jivraj ......
Ia incearca dupa ce ai oprit motorul ,astepti 10-15 minute si desfa gatul de lebada de la carburator si vezi daca ii umeda clapeta de acceleratie ???
Sau imediat dupa oprirea motorului scoate gatul de lebada , il lasi asa si dupa 10-15 minute incearca sa o pornesti .....
Era o explicatie data undeva de Liviu la pornirile mai grele care au ca si cauza carburatorului ,dar nu mai stiu link-ul ...
nelu_1985
23 Dec 2008, 08:57
eu bag mana in foc ca e carburatorul, daca era aprinderea trebuia sa se manifeste altfel, dar ea porneste la sfert si cand ii "inghetat" motorul, dimineata fara nici un sprit trag socul la jumate, apas pedala si o ia urgent, problema ii cand e cald motorul, si da am scos gatul de la filtrul de aer si se umezeste clapeta....initial am schimbat vreo 3 jicloare cu bila, dar nici ultimul nu e satisfacatior, acum am desfacut capacul carbului dupa 10 minute de la oprire sa vad ce se intampla, nivelul e constant (cum ma asteptam), deatfel daca o las mai mult de juma de ora porneste mult mai bine, si sa nu uit fum alb dupa ce opresc motorul iese din carburator, deci clar scapa benzina undeva, asta face de cand i-am schimbat corpul de carburator, cu celalalt nu facea decat daca era prost reglata sau nivelul era aiurea. Nu stiu ce sa-i mai schimb, si ma gandesc sa nu aiba vreo fisura corpul carburatorului, oricum maine daca am timp recurg la ultima metoda inlocuirea carburatorului, o sa imi fac timp sa-l spal pe cel ce il aveam inainte.
Ultimul indiciu...dupa ce porneste trebuie sa o tin din sprituri marunte, porneste subturata rau si oarecum innecata, in 5 secunde isi revine dupa tratamentul cu spriturile.
QUOTE(nelu_1985 @ 23 Dec 2008, 08:57)
eu bag mana in foc ca e carburatorul, daca era aprinderea trebuia sa se manifeste altfel, dar ea porneste la sfert
Ultimul indiciu...dupa ce porneste trebuie sa o tin din sprituri marunte, porneste subturata rau si oarecum innecata, in 5 secunde isi revine dupa tratamentul cu spriturile.
Ai dreptate , ii carburatorul ala il suspectez si la mine , in legatura cu aprinderea aia sustineam si eu (ca o am noua toata si nu are cum sa fie de la ea daca la rece si la -10 grade o ia la sfert )
Eu am jicloarele originale si nu am de gand sa le schimb ,consum okey, trage de rupe , etc
Incerca sa o pornesti asa ... apasa treptat si usor pedala de acceleratie la fund si dai cheie , cand o ia lasi picioru de pe acceleratie si ii dai sprituri mici asa cum zici tu , sa vezi ca porneste mai repede !!!
diaconuliviu
23 Dec 2008, 10:16
QUOTE(nelu_1985 @ 23 Dec 2008, 00:04)
[...] nu imi porneste la sfert cu motorul cald dupa 10 minute de la oprirea motorului, la rece porneste fara nici o problema, am bujii noi champion (excelente), platina, capac delco, fise bune, carburator luna, si e reglata pe tester; Mentionez ca daca sta mai mult de 1 ora porneste usor, [...]
Ai cala din textolit dintre carburator si flansa calda montata? Ai SIGUR nivel corect si poanto eficace? Cind opresti motorul, se vede curgind in galerie din carburator?
Pornire greoaie la cald dupa o perioada de sedere scurta relativ arata amestec bogat, "abur" de benzina in carburator, necesitatea deschiderii incete si "la fund" a clapetei. In timp benzina se evapora, dupa o ora masina porneste OK, ma refer la perioada mai rece, nu vara cind el se amplifica.
QUOTE(nelu_1985 @ 23 Dec 2008, 08:57)
Ultimul indiciu...dupa ce porneste trebuie sa o tin din sprituri marunte, porneste subturata rau si oarecum innecata, in 5 secunde isi revine dupa tratamentul cu spriturile.
Camera de nivel constant are legatura (pentru egalizarea presiunilor) nu cu atmosfera direct, si cu intrarea in carburator (deasupra obturatorului). Benzina evaporata din cauza incalzirii carburatorului umple spatiul de acolo (cagula) cu vapori, amestecul fiind foarte bogat.
A, apasind pedala la fund, cit mai lent ca pompa de sprit sa lucreze cit mai putin daca supapa ei din CNC este prevazuta cu acel orificiu de descarcare, vei aduce un mic surplus de benzina prin pompa de sprit, dar, deschiderea fiind maxima, amestecul va saraci relativ repede, lucru care nu se va produce in cazul clapetei inchise.
nelu_1985
24 Dec 2008, 12:51
de pornit oricum numai asa porneste cu pedala la fund, cala o am intre carburator si pata calda, nivelul e la baza planului inclinat, cuiul ponton inchide...verificat; intr-adevar se vede cum se umezeste clapeta dupa ce opresc motorul, apare abur de benzina in carburator la oprire. Reglajul e facut pe tester si aprindere si carburatie, am relantiul la 950 ture, daca incerc sa il dac mai jos nu se poate ca clapeta e inchisa de tot, iar surubul de amestec e destul de strans (3 - 4 ture desfacut), o sa incerc sa maresc putin relantiul apoi sa revin asupra surubului de reglaj sa il desfac o tura sau sa il strang. Daca incerc sa o pornesc doar la 5 minute dupa oprire la fel nu porneste fara pedala, dar porneste mai repede si subturat...
djasu82
24 Dec 2008, 16:36
eu zic sa mai deschizi surubul de amestec cel orizontal . Asa a patit azi un coleg de-al meu i-am dat jos carbul fiindca nu mai sta la relantii si a venit saracul om cu socul tras. Am desfacut bucatele carburatorul l-am suflat cu spray 2+2 peste tot , am descoperit ca progresiunea era infundata adica toate cele 3 orifici infundate , le-am desfundat cu o lita otelita subtire dupa aceea din nou cu spray si a fost ok. In final am verificat plutitorul distanta 7mm intre granitura carbului si plutitor evident carbul in pozitie verticala si distanta de 12,8mm cand lutitorul se lasa in jos perfect. Am reglat eu calpeta de acceleratie si jiclorul de amestec cel orizontal...
Am pus pe masina am dat la cama incarcat carbul si verificat dand la acceleratie sa sprituiasca pompa zic ok , am montat si bujia colortun pe primul cilindru ok . Zic sa verific si capsula vacumatic surpriza era sparta
zic hopa uite de ce se afuma bujiile
Zi nene fugi si cumpara alta capsula vacumatica. A loat colegul o noua capsula bun am montat-o la loc cu o noua platina reglat dinti la capsula la al treilea dinte de la stanga spre dreapta platina la 0.4mm avand omul aprindere eletronica cu at01. Pana aici ok zic stai sa-ti fac si avansul la cota 0-1grad , scot cutia din viteza invart usor de elice ajung la semnul de pe volanta se pupa cu semnul de pe cutie zic bun pana aici. Dau delcoul spre stanga scot fisa centrala o pun la distanta de 1cm de masa pun contact dau de delco usor spre dreapta da scanteie fisa si ma opresc stang surubul de tot de la delco. Montez si un mic filtru de benzina inainte de pompa pe tur ca sa nu mai apara probleme cu gunoiele. Zic hai sa vedem ce am facut apas la fund pedala de accleratie dupa aceea trag socul jumatate iau picior contact demaror porneste motorul bun las sa se incalzeasca la 2000 de ture dupa 2 minute reduc la 0 socul ... mergea prost motorul ma uit pe bujie colortune ma uit si la turometru sta la 1300 trepidand motorul zc asta nu se alimenteaza suficient si are mult aer . Problema am rezolvat-o desfacand mai multe ture jiclorul de amestec adica in loc de 3 ture jumate cat ar fi trebuit am dat vre-o 5 ture si ceva din surubul orizontal ( jiclorul de dozaj amestec ) motorul s-a stabilizat torcea frumos la 1400 de ture zic sa reduc si turatia ( desi inainte reglasem perfect clapeta sa stea perpendicular pe primul orificiu de progresiune).
Am redus turatia la 950 de ture motorul torcea frumos flama in cilindru nr 1 devenise albastruie glabuie mai inchid o jumatate de tura devine albstra flama ( amestecul din cilindru nr.1) accelerez perfect relantii stabil urca frumos in ture. Colegul a rams masca cica bai adi de 8 luni nu mi-a mers asa de frumos motorul zic bre te-am rugat si nu ai venit sa ti-l reglez cand era cald. Cica mai bate ceva zic la vara reglam culbutorii. In fine per total a dat o tura sa vada daca mai are probleme si nu mai are de loc a revenit sa ne strangem mina si sa ne uram la multi ani. A fara azi a fost frig 1-2 grade si de dimineata sub 0 grade . Motorul pornea usor dupa aceea chiar si dupa ce s-a incalzit avand at01 aprinderea eletronica.
Eu va spun ca voi avti alte belele sincer nu cred sa se formeze asa ceva mai mult cred ca e apa in benzina ... si cel mai bine ar fi un filtru decantor inainte de pompa de benzina daca e apa se vede prin el.
Eu am dat dacia la nou propietar si e multumit omul de ea zic vzi ca a fost ingrijita zi de zi si imi spune ce i-aifacut ca pleacamereu la sfer zic pai daca e reglat cum trebuie carburatorul cica multi amici imi spuneau ca o sa am probleme cu o dacie pe carburator daca o cumpar eu ai spun s-au inselat .
Daca culbutorii, distributia e ok si restul legate de motor sunt ok nu are de ce sa nu functioneze corect e musai.
nelu_1985
24 Dec 2008, 19:31
si filtru decantor inainte de pompa am....culbutori reglati, merge frumos, urca bine in ture, porneste la sfert oricat de frig ar fi, doar la cald are probleme dupa 10 minute, daca trece 1 ora porneste bine, in rest nu da in nas, nu rateuri, urmeaza sa mai desfac 1-2 ture surubul de amestec si apoi sa corectez relantiul;
Mai ciudat e ca un prieten are una la fel ca a mea, amandoi am fost la acelasi tester cu ea in aceeasi zi, a lui porneste si pornea la sfert oricand desi avea si menbrana avansului vacumatic sparta, iar a mea nu porneste, benzina bagam din acelasi loc de la aceeasi pompa chiar, a mea a inceput sa faca figuri deastea de multa vreme, a lui insa niciodata circulam cu ea pe calduri mai mari de 40 de grade cate 200-300 km fara oprire, si nu facea nici cea mai mica figura, doar trebuia atins contactul si pornea, nu avea fluctuatii de turatie nu nimic, a mea cu toate piesele noi si de calitate zici ca e nebuna cand e cald motorul
djasu82
24 Dec 2008, 19:37
Poate ai avansul mare fiindca atunci cand porneste se mareste avansul din pricina avansului vacumatic la amicul tau daca avea capsula sparta avansul ramanea acela nu se modifica. eu zic sa mai dau usor spre stanga putin . Vedeti ca aprinderea at011 are aceleasi simtome si asta datorita senzorului. Daca ai stroboscop cu indicare de variatie poti regla avansul static dinamic cu si fara capsula vacumatica. Reglajul la capsula vacumatica se face cu un vacumetru. Cred ca aici are bube si Minel.
Ma iau de mana cu Nelu si tragem o fuga pana la tine ,dar faci tu rost de un vaccumetru si numai bine ne reglezi pe amandoi
nelu_1985
24 Dec 2008, 20:16
QUOTE(djasu82 @ 24 Dec 2008, 19:37)
Poate ai avansul mare fiindca atunci cand porneste se mareste avansul din pricina avansului vacumatic la amicul tau daca avea capsula sparta avansul ramanea acela nu se modifica. eu zic sa mai dau usor spre stanga putin . Vedeti ca aprinderea at011 are aceleasi simtome si asta datorita senzorului. Daca ai stroboscop cu indicare de variatie poti regla avansul static dinamic cu si fara capsula vacumatica. Reglajul la capsula vacumatica se face cu un vacumetru. Cred ca aici are bube si Minel.
Ma frate da io am reglat avansu cu stroboscop, masurat tot ce se putea si am aprindere clasica 100%, intr-adevar rozeta aia de la av. vacumatic e data aproape de maxim ca lucra foarte slab, in plus am bujiile curate luna, caramizii, daca nu lucra vacumul erau afumate bujiile...
v_razvan_c
25 Dec 2008, 01:50
,,Dau delcoul spre stanga scot fisa centrala o pun la distanta de 1cm de masa"
De unde se scoate fisa centrala, de la bobina, sau de la capacul delco?
Si mai am o intrebare: dupa cativa km nu-mi mai merge o bujie, mai mult ca sigur de la culbutori cred ca este; dar referitor la bujie, nu are nicio depunere, este doar de culoare negru, vopsita ca din fabrica
... Cum naiba de nu mai da scanteie, ca am vazut alte bujii vai mama lor, muuult mai amarate care mergeau...?!?
25 Dec 2008, 03:58:Si cum se regleaza avansul asa? Hai ca abia acum intep sa inteleg... Semnul pe volanta si luleaua sa fie in dreptul fisei 1?
Sergeant Pulatchewsky
25 Dec 2008, 03:20
"Semnul pe volanta si luleaua sa fie in dreptul fisei 1?
"
Ai baut?
djasu82
25 Dec 2008, 09:17
semnu de pe volanta in dreptul semnului de pe cutie deci sa fie paralele semnele dupa aceeea dai delcoul spre stanga maxim scoti fisa cenrala de la capacul delcoului si o aduci spre caroserie la 1 cm distanta. Pui contact pe M ti s-a aprins bordul si furig frumos la delcou si dai usor spre dreapta pana cand face poc si mai misti 1 mm te uiti cum pintenul de la platina urca cocoasa de la cama( axul central al delcoului care e patratos).
Nelu schimba capsula vacumatica de obicei reglajul standard la arc sunt 3 dinti de la stanga la dreapta. Eu am pus un arc mult mai slab silucra perfect la 3200 de ture avansul se decupla sau la reprize la fel ... totul s-a vizualizat printr-un capac de delco vizibil.
Sergeant Pulatchewsky
25 Dec 2008, 12:09
Nu te curenteaza cand se produce scanteia, la reglarea delcoului? Pe mine ma curenta rau, cand verificam daca lucreaza fiecare bujie si scoteam fisele pe rand. Cum sa fac sa nu ma curenteze?
djasu82
25 Dec 2008, 13:39
pai da ce ca nu esti nebun sa timina pe fise o prinzi si tu cu ceva si o lasi in aer liber si capul fise sa fie la o distanta mica fatade caroserie maxim 1 cm sau 0,5 cm la ochi
Delcoul nu arecum sa muste
Daca ai folosi fise siliconate nu te mai pisca inalta.
nelu_1985
25 Dec 2008, 14:06
treaba ii sa nu atingi caroseria cu mana aialalta, ca de regula cu stanga te sprijini de caroserie, si cand ai pus mana pe fisa te gadile....:
v_razvan_c
25 Dec 2008, 14:29
'Sergeant Pulatchewsky', era tarziu, dupa ceva vin si numai eu stiu ce am vrut sa zic, dar s-a inteles
Merci asu
Craciun fericit!
Sergeant Pulatchewsky
25 Dec 2008, 14:33
QUOTE(v_razvan_c @ 25 Dec 2008, 15:29)
'Sergeant Pulatchewsky', era tarziu, dupa ceva vin si numai eu stiu ce am vrut sa zic, dar s-a inteles
Merci asu
Craciun fericit!
Nu-i problema v_razvan_c
, te inteleg. Craciun Fericit!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.