Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacie 1310 nepornita de 1 an
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ONoapte
Salut,

Am o Dacie 1310 (e din '99, are km destul de putini la bord), ultima data am scos-o la aer in iunie 2007 si de atunci nimic, n-am mai pornit-o, nu i-am deconectat nici macar bateria....

Imi pare extrem de rau si ma simt al naibii de prost cand imi aduc aminte ca nu am avut grija de ea si vreau sa o repun pe picioare.

La ce sa ma astept, cam ce ar trebui verificat la ea, ce va trebui schimbat? O sa caut printre cunoscuti sa-mi recomande un mecanic de incredere (eu sunt destul de afon in privinta asta deci...) dar as vrea sa stiu din timp la ce costuri si ce complicatii sa ma astept.

Pana acum banuiesc ca cel putin bateria va trebui schimbata, desi mi-a zis cineva ca bateria fiind noua (in iunie anul trecut era noua) s-ar putea sa mai fie buna si sa aiba nevoie doar de un incarcat.

Bateria o pot duce la un service auto sa mi-o incarce/verifice daca mai e buna?

Multumesc pentru orice parere/sugestie
mirceas
te poti astepta la orice, dar nu dispera, am pornit dacie si dupa 4 ani fara prea mari probleme, depinde de starea generala a masinii.

- fa o verificare vizuala in mare a starii motorului, cum se prezinta diversele furtune etc.
- bateria sa o verifici, poate trebuie incarcata la redresor (in cel mai rau caz merge si cu masina impinsa si apoi se incarca ea in mers)
- verifica/curata/schimba filtrul de aer
- verifica nivelul uleiului (daca sub motor nu e pata mare de ulei, teoretic nu ar fi trebuit sa pierzi nici din motor, nici din cutie, dar nu se stie)
- verifica sa fie lichid in vasul de expansiune
- unii mai invart motorul "la mana" sau o imping cativa metri in viteza pentru a lasa uleiul sa urce putin in rampa, sa nu il fortezi fiind uscat de la atata stat
- amorseaza pompa de benzina, verifica sa vina benzina in carburator
- poate e bine sa schimbi si bujiile din start, macar curata-le putin inainte sa dai la cheie

astea sunt doar cateva chestiuni de tinut cont... restul le iei din mers, poate mai trebuie reglata carburatia, poate aprinerea...
djasu82
De obicei daca nu ai mai pornit motorul de mult timp se pune ulei cu siginga pe fiecare piston se pun bujiile la loc si se lasa cateva zile. Dupa aceea misti de elice usor cuplezi bateria deca e incarcata vezi daca vine benzina in carburator si dupa aceea 10 pedale si contact . Dupa pornire eu ti-as recomanda dupa aceea sa-i faci schimbul de ulei la motor la cutie si lichidul de racire . In rest bafta.
Merced
A mea a stat cate un an mereu nepornita de prin 2002 si pana in 2007, si in afara de baterie buna n-am facut nimic. Bineinteles am schimbat uleiu' si ce a mai picat dupaia, dupa cea mai recenta perioada de stat a trebuit sa schimb si ambreiaju', s.a.m.d. Eu n-am schimbat decat un pivot ca s-a rupt, si garniturile de pe la frane de exemplu m-au tinut inca vreo 6 luni dupa ce am "revitalizat-o". Ia-o usor, pune-i ulei nou in motor, vezi sa aiba lichid de racire si lichid de frana, fa o aerisire la frane. Un an nu-i foarte mult, a mea dupa un an a pornit la a doua cheie. laugh.gif
ONoapte

Ma cam dispera si faptul ca a cam prins rugina, asta banuiesc ca nu are de-a face cu statul pe bara, sau are?
Merced
Depinde unde si in ce conditii a stat pe bara. blush.gif
ONoapte

In fata blocului....ma gandesc ca si daca as fi folosit-o, din punctul asta de vedere, ar fi fost acelasi lucru, praful nu provoaca rugina....Zapada nu prea a fost anul asta.
BeciAcustic
Bateria daca era noua atunci o poti punde la redresor ... daca nu dupa ce reusesti(daca reusesti) sa o pornesti totusi ... mergi cu ea faci un drum si se incarca cat de cat... o aduci la viata..... in rest... sfatu celorlalti este bine de ascultat ... mai ales faranele ... poate sa fie scurs tot lichidul de frana si sa ai probleme... ai girja inainte sa iesi cu ea la plimbare... succes... e bine totusi ca te-ai gandit sa aduci la viata o dacie... bv..... Si poate ne spui si nou de ce 1 an de zile nu ai folosit-o..... Acum... benzina si la drum.
argon
QUOTE(ONoapte @ 5 May 2008, 18:51)
In fata blocului....ma gandesc ca si daca as fi folosit-o, din punctul asta de vedere, ar fi fost acelasi lucru, praful nu provoaca rugina....Zapada nu prea a fost anul asta.
*




si aerul provoaca rugina uneori, cand umiditatea e crescuta.
ONoapte
Am dat aseara bateria jos de pe masina; aseara indica 3,3V, azi zice 3,7V sad.gif

Era sa rup si cheia in usa, am strambat-o si indreptat-o de cateva ori, pana la urma am reusit pe usa din dreapta (cred ca inainte sa mai incerc sa intru in masina, imi fac o cheie noua care sa nu mai fie din plastelina). La prima vedere, la motor totul pare intreg, sub acea o tona de praf.
tarzy
la baterie verifica si nevelul de electrolit

daca e cazul completeaza cu apa distilata

dani_devito
QUOTE(argon @ 5 May 2008, 19:17)
si aerul provoaca rugina uneori, cand umiditatea e crescuta.
*



Argon , eu nu cred ca aerul provoaca rugine, problema la noi e sarea de pe drumuri iarna si diferenta mare de temperatura iarna-vara...... aici in Irlanda eu nu am vazut 1 masina sa aiba tabla mancata ...... si astia majoritatea le tin afara .
argon
cate Dacii ai vazut tu in Irlanda? nedumerire.gif
ONoapte

Bateria daca indica nici 4V, e dusa sau mai sunt sanse? Cand completez cu apa, pun pur si simplu ochiometric?
Minel
QUOTE(ONoapte @ 6 May 2008, 13:33)
Bateria daca indica nici 4V, e dusa sau mai sunt sanse? Cand completez cu apa, pun pur si simplu ochiometric?
*



NU ,trebuie sa pui daca nu ma insel astfel incat ,nivelul sa fie cu aprox. 1,5 cm peste placi !!!
baranga
tot ce au zis membrii de mai sus+in loc de ulei in capul pistonului as baga spray ce contine MoS2. wink.gif
djasu82
QUOTE(ONoapte @ 6 May 2008, 14:33)
Bateria daca indica nici 4V, e dusa sau mai sunt sanse? Cand completez cu apa, pun pur si simplu ochiometric?
*


Sincer sa fiu nu mai ai ce facecu o baterie daca are tensiunea sub 9V doar sa o speli in apa distilata de doua ori si dupa aceea sa adaugi eletrolit deja preparat si pus la incarcat 2 zile dupa aceea o descarci controlat si iar la incarcat . Daca nu acumuleaza celulele densitatecel putin 12.5 o arunci si cumperi alta.
Ionescu
Neaparat schimba-i uleiul inainte sa o pornesti. apoi fa tot ce ti s-a zis mai sus ca e de bine.
Si sufla-i tona de praf la o benzinarie cu nitel aer de la un compresor. Faptul ca a prins rugina e normal, la calitatea tablei de dacie si la atmosfera plina de tot ce vrei de la Bucuresti. Ia-o usurel si nu te grabi si o sa fie bine. Poate ne pui si niste poze. smile.gif
ONoapte
N-am gasit un redresor de imprumut, asa ca i-am improvizat unul dintr-un traf de 15V-18V si o punte redresoare (nu i-am mai inseriat becul de far ca e traful destul de mic).

Am desfacut capacele acelea, nivelul electrolitului pare ok. Nu se vede f bine inauntru, deci nu-mi dau seama care sunt placile, dar lichidul e pana aproape de capace.

Initial am masurat doar 200mA si evident ma gandeam ca baterie noua scrie pe mine, am lasat-o totusi la incarcat. Dupa 10-15 min am observat ca puntea frigea si e din-aia metalica, mare, am masurat iar si aveam 2,5A (banuiesc ca era mai mult, dar ce sa stie multimetrul meu sa masoare mai mult de atat cu cablurile alea anemice); azi dimineata erau 2,2-2,3A si aproape 13V pe bornele bateriei (dupa redresare, in gol, am cam 15-18V).

Problematic e acum, cati A am de fapt, sa stiu daca o mai las sau nu? Am pus-o aseara la 12 - 1 la incarcat. 13V e prea putin - in sarcina? Sa o mai las?

Sa reusesc macar sa o pornesc, sa o bag intr-o spalatorie ca deja s-au format straturi carbonifere pe ea; dupa ce o pornesc (daca e suficient sa-i incarc bateria) o duc eu la cineva sa se uite la ea mai in detaliu ca dincolo de verificat uleiul si daca am benzina in carburator, as bajbai si dupa bujii probabil ca nu sunt sigur ca stiu unde sunt biggrin.gif
brigada_diverse
bateria scoasa de pe redresor cat are?

o caranda m-a nenorocit 3 zile...se incarca cu 100mA...credeam c anu se mai termina..supriza...si-a revenit smile.gif)
ONoapte

Doar bateria avea putin peste 12V parca, deci am o diferenta mica..... E tot Caranda sau ceva de genul si e chiar pacat de ea, e de 62Ah, nu anemie de 40-50Ah.
brigada_diverse
pe la 12,3-13,3 in gol sta a mea...depinde cum o folosesc.

pe ampermetrul inseriat ar trebui sa arate aproximativ 0A cand se termina incarcarea...sau daca are "ochi magic", deala de indica starea bateriei ar fi mai simplu
mihai0070
pe redresor bateria goala are un curent de incarcare de x amperi , curent care scade odata cu uncarcarea , si tinde spre 0
ONoapte
Am o bafta ... Mai nou mi-a busit-o cineva in parcare. Reusisem intr-o oarecare masura sa o resuscitez, am rezolvat cu bateria, cu pornitul, motorul nu se auzea uniform, ma rog. Acum dupa faultul din parcare, s-a desprins teava de esapament, a zburat o parte din bara din spate, farul stanga-spate e praf si e indoita putin si tabla tot in coltul ala. Imi poate recomanda cineva un mecanic sau un service de incredere in Bucuresti, zona sector 2 de preferat, care sa o puna la punct pt ITP, fara sa-mi ceara mai mult pe reparatii decat face masina?
ovidius max
Imi cer scuze omului ca ma bag peste topicul lui dar stiu ca nu e bine sa abuzam de deschidere altora noi.
Asadar in urma cu doua seri am iesit in parcare sa mut masina, incurca pe cineva, si din reflax am dat drumul la stergatoare fara sa-mi dau seama ca sunt inghetate. Instantaneu am dat maneta la loc si mi-am facut treaba. M-am uitat abia azi la ea cand am vazut ca bateria-i moarta. Am adus-o in casa si avea 3,44 V ph34r.gif . Am lasat-o la incalzit in casa si intr-o ora jumatate a crescut cu mai bine de 2 volti.
Mai are vreo sansa daca o incarc? Ma gandesc sa cumpar un rederesor si sa nu dai banii degeba pe el si sa-i pun pentru baterie.
Oare s-a descarcat de la manevra cu stergatoarele?

Am uitat sa precizez - Caranda de 55Ah cu o vechime de un an jumatate.
G I M
Incarc-o la un amperaj cat mai mic timp de cel putin 12 ore si isi va reveni ,eu sunt patit ,mi s-a descarcat bateria complet de 2 ori din cauza unui scurt la electromotor ,am pus-o pe redresor si functioneaza de nu am treaba ... "Victima" este un rombat de vreo 6 ani .
Acum spera sa nu ti se fi ars motorasul de la stergatoare ,verifica si firele ce vin la el sa nu se fi topit .
ovidius max
Nu am gasit un redresor prin vecini asa ca peste noapte bateria a stat linistita la caldura in casa. Dimineata avea 8,86 V si inca crestea, pic cu pic. Asta cu tensiunea, curent nu stiu cat are ca nu am cu ce sa il masor. Merg azi prin targa sa-mi iau un incarcator si sper s-o resuscitez.
ONoapte
QUOTE(ONoapte @ 29 Dec 2008, 14:01)
Am o bafta ... Mai nou mi-a busit-o cineva in parcare. Reusisem intr-o oarecare masura sa o resuscitez, am rezolvat cu bateria, cu pornitul, motorul nu se auzea uniform, ma rog. Acum dupa faultul din parcare, s-a desprins teava de esapament, a zburat o parte din bara din spate, farul stanga-spate e praf si e indoita putin si tabla tot in coltul ala. Imi poate recomanda cineva un mecanic sau un service de incredere in Bucuresti, zona sector 2 de preferat, care sa o puna la punct pt ITP, fara sa-mi ceara mai mult pe reparatii decat face masina?
*


Orice sfat e binevenit. Am morcovul infipt f adanc intr-un loc f incomod din cauza problemelor cu masina asta si trebuie sa le rezolv odata.
ab05mlw
si masina mea a stat destul de mult timp..2 3 ani..
insa verifica urmatoarele:
-ulei,filtru ulei, filtru aer(de preferat schimba-le).
-franele(de obicei se blocheaza pistonasele fata si raman blocate, verifica conducte frana si daca e nevoie schimba-le)
-carburator(fiert, reglat cap coada, plutior de arama)
-aprindere(bujii, platini, condensator, capac delco)
-baterie(las-o la incarcat ca mai duce daca e numai de 1 an. am avut o baterie de 3 ani si am readus-o la viata.)
-instalatie electrica(verifica eventualele avarii, becuri arse, semnalizari, functionarea becurilor de pe manshalier, stop pe frana, stopuri ceata(posibil sa se corodeze contactele de la stat))
-rezervorul (daca nu ai benzina in el se rugineste si se poate spage, eu am pierdut 10L benzina..)
-stergatoare(poate ca uni rad cand am zis de stergatoare, dar daca nu le folosesti se coc toate(apar acele dungi pe masina), se intepenesc si is de-am pix-u)
-starea anvelopelor(sa nu fie taiate, crepate, uzate)
-furtune si antigel(verifica daca sun ok si daca trebuie pune antigel si apa distilata).
cam atat.. spor!!
ONoapte
Tocmai asta e problema, ca mare parte dintre verificarile astea nu stiu sa le fac blush.gif
De asta caut un mecanic de bun-simt, sa-mi dea o mana de ajutor, sa rezolve el la fata locului ce se poate rezolva si apoi sa-mi spuna exact ce trebuie sa le cer celor din service daca e cazul sa ajung si in service, sa nu le dau alora ocazia sa-mi inventeze probleme.
ONoapte
Am gasit pana la urma un mecanic, va veni vineri sa se uite la masina.

Daca ma puteti ajuta cu cateva raspunsuri, mi-ar fi de mare ajutor:

- cum sa procedez, dat fiind faptul ca am ITP-ul expirat si masina lovita? La politie nu ma pot duce fara ITP pt constatare pt ca-mi retin talonul. In service pt reparatii nu pot merge fara constatare de la politie, la ITP nu pot merge cu masina lovita. De la biroul de accidente usoare mi-au spus ca fie o aduc pe platforma, fie caut un echipaj de la politia rutiera prin zona sa-mi faca constatarea - asta ar putea dura saptamani bune, pana nimeresc un echipaj prin zona.

- unde pot face ITP-ul si sa fie cat de cat ingaduitori, sa nu se lege de toate nimicurile?

- in ce masura urmele de rugina pe caroserie imi pot face probleme la ITP?

- daca accidentul cu lovitul in parcare ramane cu autor necunoscut, RCA-ul meu imi acopera reparatiile?
tzepesch
esti din Buc?

daca da, la service-ul AutoMecanica de pe str. Cutitul de Argint, langa Arenele Romane, vis-a vis de Autogara filaret.

daca e cu autor necunoscut, gasita lovita, RCA nu-ti acopera pagubele.

intreaba la sectia de ploitie usoara cand isi fac baietii runda prin zona in care stai si explica-le cum sta treaba. sa stii cand stai la agatat.
ONoapte
Da, din Bucuresti.
Multumesc pentru informatii smile.gif
Habar nu aveam ca cei de la politia rutiera au un program de "patrulare"
ONoapte
A venit ieri mecanicul, pare putin cam carpaci si grabit.

Mi-a schimbat bujiile, filtrul de benzina, platina si cateva furtune care erau crapate. Bujiile si platina erau ok, chiar el mi-a spus si m-a si pus sa le pastrez. Cand l-am rugat sa-mi instaleze aprinderea electronica, cica nu face o diferenta asa mare si ca sa o lasam pe mai tarziu....banuiesc ca nu mai instalase asa ceva si s-a ferit sa se bage.

La frane nu s-a uitat de niciun fel si nici la toba cazuta desi l-am rugat sa se uite putin si la ea si sa o fixeze intr-un fel.

Bujiile inteleg ca vin gata reglate ca si distanta din magazin, pt ca el nici nu s-a uitat la distanta aia. Sunt Bosch, cica.

Masina nu porneste, mecanicul zice ca bateria nu ar fi bine incarcata, asa ca a luat-o s-o mai incarce. De invartit invarte, pare cam lent ce-i drept, invarte constant nu sacadat asa cum stiu ca invarte o baterie descarcata, benzina are in carburator dar motorul nu da niciun semn ca ar lua-o din loc.

Mai vine azi, sa vedem daca se tine de cuvant, a ramas ca ma suna sa-mi spuna cand vine, pana acum niciun semn.
tzepesch
mr Night...

daca invarte greu, fara simtom de baterie descarcata te poti astepta la probleme la electromotor. respectiv bucsile tocite si da la masa, sau carbunii dusi/ partial desprinsi.

nu strica o inspectie si acolo.

dupa ce povesteti, pare cam carpaci...

10 Jan 2009, 14:25:
daca vrei iti recomand mecanicul meu.
dupa 4-5 ani de stat mi-a facut o scurta revizie de frane/ulei/antigel/aprindere/carb pe loc si mi-a pornit masina fara probleme in mai putin de 1 ora. a condus-o singur la atelier, mie , pe vremea aceea fiindu-mi frica pt ca eram incepator si total necunoscator in ale daciei. si asa cu franele era la pamant masina.

so, daca vrei, ca vad ca esti din Buc. vb pe PM/mess si de dirijez catre el. nu-ti va parea rau deloc!
ONoapte
Tocmai am vb cu el la telefon, cica vine.

Cu electromotorul intr-adevar am niste probleme, intr-o vreme (acum 2-3 ani) ca s-o ia din loc (nu invartea deloc, desi bateria era ok), trebuia sa invart eu intai putin cu mana elicea, dupa care pornea. Comparativ si acum se invarte cam la fel de greu/usor la mana elicea aia ca si acum 2-3 ani cand o porneam asa.

Electromotorul banuiesc ca nu se poate verifica sau demonta decat pe rampa, mai greu pe marginea strazii.

Daca nu rezolv cu asta, sa vad cum ingros obrazul si ii multumesc pentru participare, ii dau cat imi cere si te contactez Tzepesch (iti multumesc) smile.gif
tzepesch
mai, daca l-ai dat cel putin 1 data de 2 ori jos, il dai si cu galeria incinsa dupaia. like me.

int-ro perioada mi sa fisurat capacul mare de Al. al EM, si il dadeam jos una 2 pe marginea strazii. stateam cu pumnu de bucsi dupa mine. duap 2-3 porniri cadea busca in carcasa ambreiajului si dadea la masa.

e o pozitie anume de scoatere. e f usor daca ai ceva indemanare. se poate proba f usor fara sa-l remaontezi pe masina, daca ai clabluri d=ala de pornire. - pe caroserie sau -bat si carcasa de pe capat si + la +bat si surubu mare unde se leaga firul bateriei. cu cablu ala subtire de la starter atingi surubu gros unde ai conectat cablul de pornire. tre sa arunce bendixul si sa invarta in acelasi timp. daca doar arunca sunt carbunii dusi, lipiti sau desprinsi. daca tacane si nu arunca e starterul footoot. mai exact lamela de contact dintre cele 2 suruburi impuscata si cand bobina starterului actioneaza axul nu se mai face contact intre cele 2 suruburi.
ONoapte
Tocmai ce-a plecat, i-am spus de electromotor de doua ori ca ar putea fi ceva uzat in el ca am mai avut probleme cu el, m-a ignorat tot de 2 ori...deh, orgoliu de "doctor" in ale Daciei biggrin.gif sper sa aiba dreptate si sa fie totul in regula cu electromotorul.

Aseara a luat bateria sa o puna la incarcat dar bateria era lesinata azi, adica ori trebuie sa iau alta, ori a uitat s-o puna la incarcat. Am apucat sa incercam doar de vreo 3-4 ori pana sa moara bateria iar si face la fel: invarte cat de cat, dar motorul nu da niciun semn ca ar porni.

A demontat carburatorul, pompa de benzina (care cica are sincope, ba baga benzina, ba nu) si delcoul (ii lipseste un capac, garnitura, nu stiu exact ce) si le-a luat la el sa le verifice.

Trebuie sa mai cumpar doua furtunele care vin la carburator undeva (cam la 10-15 cm lungime si aprox 2 cm diametru ambele), sunt intarite lemn si unuia ii lipseste o duza care vine in interior (mi-a spus ca asta ar putea fi cauza pt care mi-a pornit intotdeauna greu iarna).

Abia acum a verificat una dintre bujii daca face scanteie si face.
tzepesch
sunt furtunelele de la T carbului. unu vine din capacu chiulasei, altul are diuza in el si se duce la stutu galeriei de sub carb.

io zic sa renunti la el. e pacalici, parerea mea!

sunt furtunelele de la T carbului. unu vine din capacu chiulasei, altul are diuza in el si se duce la stutu galeriei de sub carb. daca n-ai diuza iti trage aer cu kilu si-ti saraceste amestecul oribil. normal, ce sa aprinda sa tina motorul in miscare? nu degeaba e calibrata diuza

io zic sa renunti la el. e pacalici, parerea mea!

te trimit la al meu, e doctor in f multe, fara ifose, fara nervi, f calm, corect si nejipcar.
ti-o face struna! il am de multi ani! are garajul lui cu elevatorul lui. sta la pod la spitalul fundeni. a fost mester la service-ul Petrom pana s-a desfiintat reteaua de service-uri


pe unde stai in buc?
ONoapte
Stau langa piata Delfinului; e relativ aproape Fundeniul.
Daca nu se rezolva nici dupa ce monteaza la loc carburatorul si ce-a mai luat azi sa verifice, o sa incerc sa-i explic ca mai bine o lasam balta.
bobita
bai fratilor...sa va spun ceva despre o baterie Rombat de 65Ah...de bistrita...romaneasca...cele mai bune,sa stiti...
Pe dacia mea am aceasta baterie rombat,din 2005.am cumparat-o cu 400 de mii de la cineva si pot sa spun ca pana acum,in 2009 nu am avut nici un fel de probleme cu ea,functioneaza super,chiar acum iarna nu o iau de pe masina...si pe ea scrie ca expira in dec 2003.
apropo,o VARTA de 65Ah cam cat costa,stie cineva?ca e cea mai buna,nu?
SGM.MYKE
VARTA Silver 63Ah ~300 RON la distribuitorul zonal din Pitesti. Auto Dacia Pitesti.
bobita
dar ai idee la ce magazine in pit gasesc VARTA SILVER?ca am cautat pe 'Dumbravei' si nu am gasit decat d-alea romanesti.
SGM.MYKE
Pai te poti duce sa iei direct de la ei. nu are rost sa dai niste bani in plus fara rost. Magazinul este pe Craiovei in aceeasi curte cu ABN AMRO. Incearca sa te dumiresti dupa harta asta sau la telefon 0248.25.24.50/0248.64.54.44
bobita
da,stiu unde este magazinul.mersi...o sa ma duc astazi,ca ieri nu am avut timp sa caut.
ONoapte
@tzepesch, ti-am trimis un mail prin forum, sper ca l-ai primit; PM vad ca nu pot inca trimite.
ONoapte
S-a rezolvat pana la urma cu mecanicul recomandat de tzepesch; multumesc tzepesch smile.gif

Acum alta mica problema, ca de, se putea sa se termine chiar totul cu bine? Se pare ca se impregnase destul de mult mizeria in vopsea, asa ca mi-a curatat-o mecanicul cu ceva abraziv, iar acum trebuie lustruita masina. Unde as putea face asta in Bucuresti si cam la ce bani ma duce?

E vreun risc daca las masina cateva saptamani asa, adica nelustruita? Banuiesc ca nu se va mai scurge apa chiar atat de bine de pe ea si implicit creste riscul de rugina si se va impregna si mai cu spor praful in vopsea.

Sper sa nu fi facut o greseala ca am reparat si lovitura in parcare fara sa am constatare de la Politie. Am preferat sa o repar pe banii mei decat sa fac cine stie cate drumuri.

Mai imi ramane acum sa-i schimb uleiul, filtrul de ulei si cel de aer, doar ca trebuie sa mai fac cateva drumuri cu ea ca sa se depuna toate mizeriile acumulate in ulei.

Ar mai fi cauciucurile care sunt destul de uzate si bara de protectie din spate care la fel, trebuie schimbata. Plus capota spate care a prins rugina destul de mult, ori trebuie reparata, ori schimbata cu una din dezmembrari. Astea insa nu sunt urgente.


This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.