Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: merge in 3 pistoane
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
gogosaru19
Salut am si eu o problema si as vrea o parere ce sa-i mai cumpar ca imi vine sa-i dau foc la cate piese am luat. mad.gif
Motorul merge in 3 pistoane si mai da si rateuri de la ce sa fie problema ce trebuie sa-i schimb in afara de motor?
Hacker
Mai trebuie sa cumperi o caroserie, cutie si interior. Glumesc.
Mersul in 3 pistoane se poate datora de la :

Fise, Bujie dusa, Curbutor, supapa care nu inchide. ( tija sarita )
Rateurile pot fi :

Curbutori dereglati, avans mare sau nereglat corespunzator, amestec de aer sau benzina sarac.
argon
verifici: cama de pe axul delcoului corespunzatoare cilidrului care nu merge, contactul din capacul deloului, fisa, bujia, culbutorii(de la cil respectiv) si mai vorbim.
gogosaru19
ii schimbasem bujii, fise, capac delcou, platina, ulei, filtru ulei, corp carburator toate noi.
si vine aseara un mecanic de cartier si ii se pare lui ca merge in 3 pistoane si incepe sa umble pe la carburator , la delcou sa regleze platina din ochi ca cica lui nu-i trebuie lera, si nu stiu ce ia mai facut ca nu mai pornea. i-am dat la automat pana sa consumat bateria si ala sa tirat cand a vazut ca nu mai porneste. pana la urma am pornito impinsa dar mergea rau de tot in 3 pistoane de data asta si incepuse sa dea rateuri.
m-am gandit sa-i cumpar o aprindere gotronic, alte buji noi, un alt capac delcou si sper sa porneasca.
Minel
QUOTE(gogosaru19 @ 6 May 2008, 09:40)
ii schimbasem bujii, fise, capac delcou, platina, ulei, filtru ulei, corp carburator toate noi.
si vine aseara un mecanic de cartier si ii se pare lui ca merge in 3 pistoane si incepe sa umble pe la carburator , la delcou sa regleze platina din ochi ca cica lui nu-i trebuie lera, si nu stiu ce ia mai facut ca nu mai pornea. i-am dat la automat pana sa consumat bateria si ala sa tirat cand a vazut ca nu mai porneste. , alte buji noi, un alt capac delcou si sper sa porneasca.
*




In primul rand nu ii mai lasa sa isi bage botul asa zisii si intitulatii "mecanici" care habar nu au cu ce se manca mecanica .
Nu mai cumpara bujii noi daca cu acestea ti-a mers bine , eventual le cureti si le montezi la loc , capacul delcou daca nu prezinta crapaturi sau oxidari ale ploturilor (ma gandesc daca l-ai luat nou nu se poate strica asa repede ) nu il schimba
Refa din nou distanta la platina ,(verifica in special jocul axului delcoului pt jocuri ) refa avansul la zero , si reglajul carburatorului si ar trebui sa mearga ok , sigur la tine ii din reglaje
Bafta !
argon
totusi camele de pe ax sunt verificate? si daca nu ai lera, distanta la plantini trebuie sa fie ochimetric la fel pe fiecare varf de cama.
Minel
QUOTE(argon @ 6 May 2008, 10:15)
totusi camele de pe ax sunt verificate?  si daca nu ai lera, distanta la plantini trebuie sa fie ochimetric la fel pe fiecare varf de cama.
*




S-ar putea masura distanta dintre paltini pe fiecare cama in parte si daca apar diferente mici se micsoreaza distanta intre platini iar daca diferentele sunt mari se recomanda schimbarea axului .
gogosaru19
ma uit maine sa vad daca are joc axul de la delco ii schimb platina cu una noua, curat bujiile, verific fisele sa vad daca nu este vreo fisa intrerupta totusi sunt noi dar se mai intampla si daca nu merge nici de data asta astept sa-mi vina aprinderea electronica si daca nu merge nici de data aia ii schimb setu motor, asta e sunt constient ca nu merita dar nu am ce face nu o mai suport sa o vad ca nu merge mi-a luat 10 ani din viata si am mai bagat si 15 mil in ea pe porcarii mellow.gif : huse, mocheta , covorase, casetofon , boxe, cablu kilometraj, cablu acceleratie, carburator nou, planetara noua, bujii vreo 3 seturi(NGK, Sinterom, Lucas) becuri halogen, toba finala, pivotii, bielete antiruliu, ulei elf sporti 20x 50 ,cablu acceleratie, capac delco,fise, aditiv ulei ,spray negru, benzina cu nemiluita , nervi la pachet cu tigari fara limita wacko.gif
Hacker
asta inseamna sa ai Dacie : stres 100% si placere.
djasu82
Daca nu i s-a dat importanta la inceput acuma bagi ca ori ce masina stie sa pape bani daca nu in piese tot se duce in benzen . Nu inteleg de ce ai lasat pe asa zisi mecanici de carter sa umble la masina ta ??? nu e permis cat de mecanic o fi ala . Daca e mecanic sa se lege de angrenaje mecanice nu de aprinderi ....
Minel
QUOTE(djasu82 @ 6 May 2008, 13:22)
nu e permis cat de mecanic o fi ala . Daca e mecanic sa se lege de angrenaje mecanice nu de aprinderi ....
*




Clar ,ca de aceea s-a facut mic si a tulit-o de la locul faptei !!! laugh.gif
argon
fisele sunt puse in ordinea corecta? 04.gif
gogosaru19
ordinea la fise e corecta am memorato eu si am puso cum trebuie mellow.gif
djasu82
Bun si atunci ce e de facut .... faci rost de o lera de 0.4mm desfaci capacul de la delco invarti de elice pana cand pintenul de textolit de la platina urca pe o cocose de la cama . Se observa contactele de la platina cum se desfac , se introduce lera inte contacte se desface un surub care mentine distanta intre contacte si apropie contactul mobil si se stange surubul . Montezi la loc capacul de delco si pornesti motorul , il ti la relantii cu soc pana cand se incalzeste dupa aceea pe liber pana cand temperatura ajunge la 80 de grade turatia 800-900 de ture. Si te bagi la reglatul carburatorului dupa aceea la avans .
hirschpek
...la mine cand imi mergea in 3 cilindrii,am gasit la axul culbutori ca la cilindrul 2 culbutorul era rotund si nu oval cum ar trebui,deci supapele alea nu lucrau. Si uite asa am schimbat tot axul. Ti-am zis de asta ca sa ai in vedere si culbutorii. Insa pot fi alte cauze.
ydaniel
QUOTE(gogosaru19 @ 6 May 2008, 11:44)
ma uit maine sa vad daca are joc axul de la delco ii schimb platina cu una noua, curat bujiile, verific fisele sa vad daca nu este vreo fisa intrerupta totusi sunt noi dar se mai intampla si daca nu merge nici de data asta astept sa-mi vina aprinderea electronica si daca nu merge nici de data aia ii schimb setu motor, asta e sunt constient ca nu merita dar nu am ce face nu o mai suport sa o vad ca nu merge mi-a luat 10 ani din viata si am mai bagat si 15 mil in ea pe porcarii mellow.gif : huse, mocheta , covorase, casetofon , boxe, cablu kilometraj, cablu acceleratie, carburator nou, planetara noua, bujii vreo 3 seturi(NGK, Sinterom, Lucas) becuri halogen, toba finala, pivotii, bielete antiruliu, ulei elf sporti 20x 50 ,cablu acceleratie, capac delco,fise, aditiv ulei ,spray negru, benzina cu nemiluita , nervi la pachet cu tigari fara limita wacko.gif
*


pana la urma cred ca este din cauza uzurii setului motor.

nu mi-ai luat bonuri la toate sad.gif

mellow.gif huh.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.