Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: probleme cutie de viteze
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
petrysorr2006
sal la toata lumea. am o dacie din 88, am schimbat recent setul motor, pompa d ulei, tot kitu de ambreiaj, bujii, platina, capac delco, condensator, jicloare, cuzineti, ulei in cutie, si ulei in motor. dupa ce meseriasul mi-a pus masina la punct nu mai intra din 3 in 2. se opune de parca nu ar fi viteza. am schimbat si pedala de ambreiaj, cablu, pedala, patina de sub masina, bieleta, bucsa. tot degeaba. din 1 in 2 merge f bine, nu am probleme. si asta a aparut dupa c mi-am schimbat toate astea de mai sus. problema care era dinainnte...nu intra totdeauna in viteza 1, chiar si la rece. ce poate fi??
Ionescu
Intai linisteste-te...smile.gif Nu are legatura setul motor si capacul la delco cu blocajul tau la cutia de viteze. Verifica patina, sau tot angrenajul de dedesubt. Daca nu, trebuie desfacuta cutia si umblat la ea. Deci, dupa mine totul este din cutie. Chiar nu inteleg de ce ai schimbat pedala de ambreiaj, poate din cauze suplimentare, caci aceasta nu e o cauza de schimb.
Succes.
petrysorr2006
pedala d ambreiaj am schimbat-o ptr k era aproape rupta....mai avea putin si nu puteam debraia pana la capat, iar calu dak am luat pedala noua am hotarat sa schimb si cablu chiar dak nu era necesar momentan. deci dak e din cutie, ce ar putea fi?? logic sincroanele caraie urat de tot dak sunt duse, iar la mine 1 chiar dak motorul e pornit sau nu cateodata nu intra. pot fi sincroanele sau altceva??
mihai0070
daca caraie clar sunt duse franele de la inelele sincronizatoare , recomand sa schimbi inelul sincronizator cu tot cu pinion , clar s-a dus si conicitatea pinionului .
daca nu intra in viteza sau intra mai greu este 100% din reglajele bieletei de comanda CV
Paca
de intrat intra in doi ne-a zis.pur si simplu cand vrea sa reduca nu intra.sigur e din cutie...de la sincronul 2.incearca asa: esti in 3,scoti pe liber,ridici picioru de pe ambreiaj,calci ambreiajul si bagi 2.daca merge asa...e clar sincronul.asta inseamna demontare si desfacut cutie de viteze.in jur de 200 de lei manopera +/- 20/30 de lei.pana faci rost de bani obisnuieste'te cu metoda batraneasca.
petrysorr2006
nu imi caraie deloc, iar cand merg vitezele k lumea merge schimbatorul super. numai k din 3 in 2 nu merge deloc, se opune, dar nu caraie, exact cum nu ar exista acolo viteza. acest lucru nu mi se intampla inainte de a face motoru. am uitat sa va spun k am schimbat si cutia de ambreiaj. am incercat si chestia cu apasatul ambreiajului de mai multe ori pana mi s-a oprit masina, si tot nu a intrat.dupa c rotile se opresc intra in viteza. treaba cu treapta 1 se blocheaza si nu vrea sa mai intre si in mers si in stationare cu motorul oprit. s-ar putea sa nu fie chiar de la sincroane. astept pareri
mihai0070
astepti pareri care o sa iti spuna acelasi lucru.

inele sincronizatoare uzate la "U" in zona de actiunea a crabotilor , clar franele inelelor sincronizator sunt duse , si la fel si conul pinionului , ce nu iti este clar ? stii cum arata o cutie de viteze in interior ? si apropo ce este ala SINCRON ? poate manson sincronizator , si daca ai cutie cu 4 trepte atunci ai 2 mansoane (cate unul pentru 2 trepte de viteza) care mai mult ca sigur sunt in perfecta stare wink.gif

remediu : desfaci cutia si schimbi pinion vit 1 cu inelul sau sincronizator , craboti obligatoriu , pinion vit 2 cu inelul sau sincronizator craboti sunt comuni cu vit 1 deci nu ai nevoie de alti , si mai departe la fel daca ai probleme cu treptele 3 si 4 , acum este suficient de clar ?
Ionescu
E clar, fa cutia de viteze bucati pe banc si schimbi tot ce e nasol pe ea. Dar fara exces de zel. Ce ai schimbat la ambreiaj... ca io nu stiu ce e cutie de ambreiaj... placa? blush.gif
petrysorr2006
am cumparat un cablu de kilometraj ptr k nu imi arata in bord, desi ceasul este bun. am pus cablul si nici cu cel nou nu merge. dupa c l-am bagat la cutie, am incercat sa rotesc de celelalt capat si nu merge, pare a fi intepenit. am observat k imi curge si ulei la carcasa aia ultima de la cutie. ce pot sa-i fac?? banuiesc k ar fi ceva de la capacul de la cutie
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.