Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Da in nas
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Nerro
Daca o accelerez mai brusc da in nas si chiar se opreste daca nu ridic piciorul de pe acceleratie...asta se intampla in primul km dupa aia...daca o accerelez mai brusc da sa se opreasca si de odata pleca ca din tun...nu stiu ce sa-i mai fac....... Va multumesc anticipat.
ArtVandelay
vezi daca pompa de sprit arunca benzina la accelerare..daca arunca,problema mai poate fi si din aprindere(avans incorect,scanteie slaba,progresiune infundata etc.)
Nerro
Ce am facut pana acum: am schimbat pompa de sprit...am verificat arunca bine jetul...fise noi Tesla ,Bujii Sinterom ,capac delcou si lulea Bosh
Minel
"Intreruperea motorului la actionarea pompei de reprize"

1) amestec prea bogat (ai grija ce fel de plutitor ai; daca e de alama, atunci e mai greu si nu prea se mai potriveste reglajul cu 6-7mm, la mine e de 9.5mm cu astfel de plutitor!; verifica si functionarea cuiului poantou si libertatea miscarii plutitorului pe ax si cand pui capacul carbului sa nu atinga de peretii laterali ai CNC; ce culoare are ciocul izolatorului bujiilor?)
2) pompa de reprize defecta (jetul sa fie orientat spre "buza" clapetei)
3) filtrul de aer colmatat (scoate-l si verifica-l)
4) unghiul de inchidere al camei delcou dereglat (regleaza platina la 0.35-0.4)
5) avans initial dereglat (s-a mai discutat pe forum; dupa ce aduci volanta la semn si inainte de a roti delcoul, scoate-i capacul si roteste de "pipa" in sens antiorar ca sa elimini eventualul joc)
6) avansul centrifugal si vacuumatic dereglate (verifica integritatea membranei capsulei si jocul normal al parghiei tragand aerul prin tubul de plastic si tinand astupat orificiul de sub stutul de la capsula, daca are, apoi verifica jocul normal al mecanismului centrifugal, daca nu a sarit vreun arc, siguranta, etc)
7) bujii defecte (pune contactul, scoate cate o bujie si pune-o la fisa centrala, apoi deschide platina repetat si observa daca scanteia apare normal intre electrozii ei sau se "scurge" pe la izolator)
8) carburator dereglat sau jicloare decalibrate (pune 135 cu 170 pt 1300 si 145 cu 145 pt 1400, lasa combinatiile; verifica executia jicloarelor, si corespondenta intre diametrul gaurii jicloarelor si valoarea poansonata introducand o sobitoare de bambus si rotind-o in gaura apoi masurand cu subler sau micrometru diametrul amprentei pe scobitoare)
Smailey
Cam aceiasi problema o am si eu ma duc azi la service sa vad ce ii fac eu am incercat mai multe variante pt. a descoperi problema dar .... nimick poate sa fie de la bobina ?
mircea.a
1. Pompa de repriza intra mai tarziu datorita uzurii dintre parghiile de actionare sau distanta mare intre parghia de actionare si tija membranei pompei de repriza.
2. In primii kilometri poate sa fie si datorita motorului rece. Foloseste socul mai mult. Verifica termostatul sa nu fie blocat pe deschis.
baranga
am rezolvat aceasta problema zilile trecute la mine prin reglarea surubului de amestec(impropriu spus jiclor de aer),la rece face la fel,trebuie sa merg putin cu socul tras la jumate,in schimb la cald manaca asfaltu tongue.gif ,cum pun piciorul mai brusc "ma lipeste de scaun" wink.gif

P.S. nu i-am dat avans ca nebunu,avansul e reglat stock
gino73
aveam si eu aceeasi problema la un moment dat si amconstatat ca de vina era jigleorul cu bila din carburator. I-am impins putin parghia , lasand jocul bilei mai mic si nu mai imi da suturi...
cristi74
O curatare de carburator nu strica (dat jos, lasat in decarbusolv si apoi suflat cu aer comprimat).
djasu82
Sau ciorba de carburator .
neajiji
Si eu am patit la fel dar dupa ce am strans suruburile de la pompa de sprit a mers impecabil. La 3000km recomand schimbarea membranei pompei de sprit daca e facuta de srl, daca e de calitate la 5000.
PS: e "normal" sa dea in nas daca e motorul rece si nu tragi mai mult socul.
msanyix
Obisnuitiva, daca-l faceti dupa 1 saptamana iarasi reapare fenomenul. mad.gif
Eu am schimbat deja jigloarele, membrana de sprit, am modificat avansul dar tot aceeasi chestie, dispare o zi doua si dupa iarasi reapare. Ceeace este interesant daca trag socul sa steie turometrul undeva la 1200 rpm (ce la rece trebuie sa-l trag neaparat) accelereaza brici dar fara soc imi da un sut si la cald (din aceea ca crezi ca i-ti decoleaza motorul)
Hacker
Am avut si eu problema asta. Am schimbat tot la partea de arpindere, am curatat carburatorul si gata, merge brici.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.