Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Garajul meu
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74
b06fcn
Eu de cand am schimbat baterria OEM turkish delight cu care a venit masina, cam la patru ani de cand am luat-o, am pus doar Caranda, care au trait in medie tot cam cate patru ani, asta inlocuita acum, fiind mai mare, de 80 Ah, a rezistat cel mai bine si mai tinea daca o luam in casa sau daca mergeam asta iarna cu masina.
Ma rog, am luat-o, am pus-o sus pe masina, a plecat la sfert, desi nu mai fusese pornita de cand am adus-o dupa schimbarea ambreiajului...

26 Apr 2017, 21:32:
Am ajuns la mosie cu Megane-ul, ambreiajul merge OK, cu singurul amendament ca intra foarte greu in viteza I, cel mai probabil din cauza ca volanta nu e imperecheata cu discul si placa...maine se schimba cu totul si se monteaza un kit complet imperecheat, volanta, disc si placa...
In rest, pe vitezele superioare merge ok, trage bine, nu patineaza...
Trebuie sa ii iau gume de vara noi, astea au deja vreo 5 ani si sunt cam la limita...sa iau din alea Climate Incrucisate?
Diac
Eu zic ca si Kleber Quadraxer sunt o varianta buna. Sau BFGoodrich allseason.
espacern
QUOTE(b06fcn @ 26 Apr 2017, 16:29)
Am ajuns la mosie cu Megane-ul, ambreiajul merge OK, cu singurul amendament ca intra foarte greu in viteza I, cel mai probabil din cauza ca volanta nu e imperecheata cu discul si placa...maine se schimba cu totul si se monteaza un kit complet imperecheat, volanta, disc si placa...
In rest, pe vitezele superioare merge ok, trage bine, nu patineaza...


Tija timoneriei este pozitionata corect in cautator?
b06fcn
Din cate am vazut, da. Faza e ca uneori intra OK, alteori trebuie sa fac doua pedale, alteori trebuie sa ii dau nitel gaz il relanti ca sa intre, ceea ce ma face sa cred ca e de la volanta...azi ii dam de cap, diseara scriu aici.

27 Apr 2017, 19:27:
Merge. Chiar bine. Problema era din disc, il voi trimite inapoi la facut. Nu patineaza, intra in toate vitezele, se infige bine, e Ok masina. Chiar mi-era dor de senzatia de la volanul Megane-ului. Am si spalat-o, dupa aproape un an de zile cred. Duminica dupa ce revin de la Chisinau, ca tot ma opresc la mosie, o pun pe rampa sa vad ce damage mi-a produs idiotul ala operat pe creier, ca sa stiu ce le zic cand m-or chema aia de la FPVS la constatare.


28 Apr 2017, 05:01:
Am plecat de la mosie pe la 3 jumate, am ajuns acum la vama cu Moldova. Masina merge OK, trage bine, nu patineaza, intra usor in toate vitezele. Neaparat trebuie gume, astea de pe masina zici ca sunt patrate.

28 Apr 2017, 19:42:
Ajuns la Chisinau, coafura rezista. Am bagat 50 de litri de motorina cu 160 RON - adica 3,2 lei pe litru.
Maine noapte revin acasa.
In alta ordine de idei, am fost sunat azi de la E-Claim, firma care se ocupa de constarari pentru FPVS. Marti am programare la Porsche Vest cu masina sa facem constatarea si sa vad ce e de facut mai departe...
b06fcn
Si am revenit la mosie, Megane-ul a facut 1100 km, cu tot cu deplasari prin Chisinau. Merge bine, mai are nevoie doar de gume noi. Zilele astea ma documentez ce si cum, ca lunea viitoare are drum in Ucraina si nu mai vreau trepidatii in volan...
b06fcn
Am comandat gume pentru Megane, dupa cautari indelungi si citit review-uri am ales Nexen N-Blue HD Plus. Am gasit niste teste de prin 2015 in care ieseau in primul pluton pe dimensiunea 185/60 R15. Plus ca s-au incadrat si in buget, au iesit sub 1000 lei toate patru. Pentru ca s-a umblat la pivoti and shit cand s-a dat jos cutia de viteze, am sa o duc si la o geometrie, ca sa stau linistit.
Mai incolo o pun pe rampa in garaj sa vad ce damage are dupa lovitura de anul trecut, sa stiu ce cer maine la constatare...
bgdrenault
Pun si eu aici o intrebare, ca stiu ca esti la subiect cu multe, am pus-o pe topicul cu alte intrebari dar nu imi raspunde nimeni,
"Avea cineva pe aici o directiva RAR prin care se specifica posibilitatea dotarii masinii cu anvelope de iarna cu un indice de viteza mai mic decat cel din cartea masinii.
Mai poate sa o posteze?"
Adica vreau sa achizitionez doua anvelope de iarna cu T in loc de H.
De BF Goodrich sau Kleber ce parere aveti?
b06fcn
Sincer nu stiu ce sa zic, recunosc ca nu m-am preocupat niciodata de indicele de viteza sau de greutate la anvelope, atata timp cat am avut dimensiunile din CIV restul nu a contat. Si nu am dat spaga la nici un ITP pana acum.
Cred ca cel mai bine ar fi sa pui intrebarea pe mail direct la RAR.
MyKe89
Nu există așa ceva la noi, importante sunt dimensiunile.
mars
Ba exista, a postat-o un coleg care lucreaza la RAR Timisoara. Zice ca iarna poti avea anvelope cu un indice de viteza mai mic decat viteza maxima constructiva a masinii, dar nu mai mic decat indicele corespunzator unei viteze de 160 kmh (Q).

[attachmentid=1628061051]

BF Goodrich de iarna (G-Force Winter) am avut eu (sehas, de pe forum) si au fost foarte OK fata de Debica cu care cumparasem masina (Laguna II). Si in teste stau bine.

QUOTE(bogdanbiciusca @ 1 May 2017, 12:19)
Pun si eu aici o intrebare, ca stiu ca esti la subiect cu multe, am pus-o pe topicul cu alte intrebari dar nu imi raspunde nimeni.
*


Chiar ti-am cautat postarea si n-am gasit-o, apoi mi-am dat seama ca e posibil sa fi intrebat pe forumul gresit (Dacia) rolleyes.gif. Exact cum banuiam...
bgdrenault
Mersi mult, Mars.
MyKe89
E cam redundantă informația (și veche), având în vedere că nu mai găsești anvelope cu acel indice de viteză. smile.gif
mars
Pai cred ca raspunde intrebarii omului, ca "T" ar fi OK la RAR. Nici eu nu imi aduc aminte sa fi vazut anvelope cu indice mai mic, nici macar pentru Twingo (175/65 R14).
MyKe89
QUOTE(mars @ 1 May 2017, 17:38)
Pai cred ca raspunde intrebarii omului, ca "T" ar fi OK la RAR.
*


Corect. victorie.gif
b06fcn
Am pus masina pe rampa si am dat bara spate jos. Carligul de remorcare e indoit, insa a preluat tot socul si lonjeroanele sunt OK. Fiind OEM Renault au fost gandite corespunzator, avand un fel de articulatii intre punctele de sprijin pe lonjeroane si partea centrala cu carligul. Cu toate astea, panoul e infundat in dreptul punctelor de sprijin ale partii centrale si imbinarea de la aripa stanga spate cu panoul e indoita. Plus bara zgariata si deformata, cu partea centrala de prindere rupta si bandoul central spart. Practic ar trebui sa imi dea bara si bandoul central la schimb, plus tinichigerie la panoul spate.

2 May 2017, 13:53:
Am revenit de la mosie, am facut constatarea la Megane. Ca sa poata da bara la schimb trebuie reconstatare, faptul ca i-am spus ce am vazut nu e de ajutor. Am sa caut un service unde sa pot duce masina doar pentru reconstatarea asta, dupa care vedem mai departe.
In alta ordine de idei, ca tot m-a rugat colegul bucatzel sa ii pun poze cu stopurile de la Aro, iata rezultatul muncii pentru o parte a masinii...eu zic ca arata bine.[attachmentid=1628061104] [attachmentid=1628061105]
MuciX
La ce ne uitam? Sunt curatate sau altele reconstruite? Par sa aiba alta forma.
bucatzel
Pai si gaurile pentru suruburi unde-s? Si apropo, cat fu halatu'?

Ideea ii ca io as vrea sa incerc sa-mi fac niste semnalizatoare fata complet albe pentru 1300, deci ceva mai simple decat ce-o facut pentru tine. Ca desi pe aci o facut si fabrica asa ceva la un moment dat, nu mai gasesc nicicum. Si galagia de bani cat costa un set frantuzesti nu merita pentru un pitic pe care nu-s sigur ca o sa-l si pun in aplicare.
b06fcn
@ mucix - sunt altele noi, reconstruite la un nene care face din astea. Eu zic ca arata OK, sunt la fel ca dimensiuni.
@ bucatzel - ma costa 240 de lei toate patru colturile masinii. Eu zic ca e OK, fata de 100 de euro stopul complet pe spate si 300 de lei cel de pe fata, sau, doar dispersoarele la minim 100 lei bucata. Am si originale, luate mai ieftin de la un coleg de aici de pe forum, insa erau ultimele.
Am sa il intreb pe nene daca face ce vreu tu si cat ar costa.

Eu i-am zis sa le faca fara gauri, ca vreau sa fac un alt sistem de triple, ca la masinile noi, capsulate practic, ca sa elimin garniturile de proasta factura din fabrica, garnituri care se usuca si crapa instant si care nici nu se gasesc. In cel mai rau caz, dau eu gaurile si asta e.
bucatzel
QUOTE(b06fcn @ 2 May 2017, 17:30)
Am sa il intreb pe nene daca face ce vreu tu si cat ar costa.
*


Multzam' fain.

QUOTE(b06fcn @ 2 May 2017, 17:30)
Eu i-am zis sa le faca fara gauri, ca vreau sa fac un alt sistem de triple, ca la masinile noi, capsulate practic, ca sa elimin garniturile de proasta factura din fabrica, garnituri care se usuca si crapa instant si care nici nu se gasesc. In cel mai rau caz, dau eu gaurile si asta e.
*



Sper ca-s usor de folosit, ca daca iti face figuri vreun soclu construit responsabil in societatea socialista, o sa imprumuti calindare si de la alte religii. Mai ales, asigura-te ca lamelele alea care imping becul in soclu is bine tensionate, ca am mai dat de stopuri in care becurile erau prinse cu scobitori, ca lamela aia doar mangaia becul. Numa' sa faci cu mila operatiunea, sa nu te trezesti ca s-o rupt, ca nici alea bune nu-s cine stie ce monument de rezistenta.
marksman
Alea originale nu aveau și un picioruș din plastic la fiecare gaură de șurub? Cel puțin alea de Dacie știu că așa erau.

Dacă vrei să eviți dandanaua cu contactele imperfecte, ai putea să încerci să faci un "bec" cu leduri care să ocupe toată suprafața din spatele dispersorului, pe culori. Renunți la socluri, le înlocuiești cu niște conectoare de dimensiuni identice (sigur se găsesc!) și gata. Dezavantajul va fi la ITP, unde te pot agăța pentru dispozitive și modificări neomologate la instalația de iluminare.
b06fcn
M-am gandit sa vad cum adaptez si imbunatatesc lampile existente, carora le voi adapta socluri de la stopuri moderne, am destule prin garaj. Singura problema e ca la masinile moderne, cu stopuri capsulate, becurile se schimba prin spate, scotand lampa cu totul afara sau accesand spatele ei prin porcbagaj. La astea de tip Dacia e mai complicat, ca ai acces la becuri dand dispersorul la o parte, iar lampa cu totul e prinsa de caroserie cu suruburi la care ai acces dand acelasi dispersor la o parte. Nu m-am uitat inca si nu stiu daca pot gasi solutie sa prind altfel lampa de caroserie...
Pana una alta, daca nu gasesc alta solutie, dau gauri fine pentru suruburi in dispersoarele astea, care vor veni peste lampa OEM a masinii. Problema e la etansare, o sa vad cu ce reusesc sa inlocuiesc garniturile cu care veneau lampile, pentru spate nu e problema ca am doua lampi noi, cu tot cu dispersoare noi, pe fata e mai problematic...
Iar la ITP nu cred sa fie probleme, daca becurile sunt cele OEM, faptulnca dispersoarele sunt lejer diferite pe spate nu cred ca fie o problema. Cand am facut ITP-ul acum cateva luni s-a uitat nenea ala ca la masini straine la Zecar, nu stia unde e seria de sasiu, noroc ca mi-a zis Ydaniel cum si unde dau de ea...asa ca nu-mi fac probleme ca va sesiza diferenta intre cele doua tipuri de dispersoare...
marksman
Dacă tot e vorba de stopuri, știe cineva dacă și cum se poate recondiționa "oglinda" unui stop? Lampa de ceață și cea de mers înapoi de la Fordul din dotare au luat apă la un moment dat. Din ce am văzut pe gaura unde vine becul, stratul ăla strălucitor e "dus". Scuzaț' poluarea, da' nu-mi vine să întreb la Cafenea.
bucatzel
ceva in genul astuia

https://www.dedeman.ro/ro/spray-super-color...00-ml/p/5012648

Daca tin bine minte, am si cumparat unul de la dupli , da' n-am gasit si primer cu aceeasi ocazie. dupa care o intervenit o combinatie de uitat cu lipsa de timp.

Daca ai chef de experimente, cre' ca gasesc vreun stop sh de dacie.
b06fcn
Ma interseaza si pe mine rezultatul, tot pentru astea de la ARO, care au fost afectate de lipsa de etansare provocata de garniturile coapte.
MuciX
Marksman, la ce preturi gasesti in dezmebrari pune mana si schimba-le cu totul.

@fcn: iei frumos "corpul" celor de 10 vezi care ar fi cel mai bun punct in care sa decupezi soclul. De la cele moderne decupezi soclul in acelasi sablon si ala va contine si mufa de conectare la care poti adapta firele de pe instalatia ta.
Disperosrul nou il lipesti direct pe "corp", asemenea celor care fac ciuning faruri.
b06fcn
Asta e solutia la lampi, problema e ca trebuie sa vad cum se fixeaza pe masina si daca am acces sa le fixez prin spate. Ca acum lampa se prinde de caroserie cu holzsuruburi la care am acces daca scot dispersorul.
MuciX
Nu ai cum sa bricolezi niste "aripioare" pe care sa pui surbul din interior?
b06fcn
Cred ca da, insa cum nu am desfacut pana acum nici un stop de 10, inca nu stiu ce e acolo
marksman
QUOTE(MuciX @ 3 May 2017, 08:33)
Marksman, la ce preturi gasesti in dezmebrari pune mana si schimba-le cu totul.

[...]
*


Multe au aceeasi problema.

LE: "stoapele" de Aro si Dacia se faceau cumva la Elba?
b06fcn
Cred ca toate se faceau la ELBA la Timisoara.
In alta ordine de idei, am scos leguma la produs, ma enerveaza maxim franele, nu numai ca vibreaza, in mod aleator, insa mi se pare ca nici nu mai franeaza masina cum trebuie. Nu-mi aduc aminte sa le fi incins asa de tare incat sa se fwta, ma gandesc sa ma duc sa rectific discurile si sa iau placute noi mai moi, sa vad daca mai face.
Si sa-mi cumpar un comparator, sa mi le verific singur.
Navigatia de la Toyota e inca la reparat, mai dureaza ceva pana vine blocul optic de la DVD-ul care citeste hartile, asa ca trebuie sa ma descurc inca cu leguma care vibreaza la franare. Noroc ca saptamana viitoare plec iar la Chisinau si ma duc cu Megane-ul, sper sa se tina de cuvant cei de la autobon si sa-mi livreze Nexen-urile pana joi.
Aro a fost trimis la doctor, ca nu am mai avut timp sa ma ocup de el, s-au schimbat furtunele de la radiator si altele (mai ales ca in drum spre atelier s-a spart T-ul cu stutul de aerisire, noroc ca il cumparasem si pe ala), plus termostat si capac nou la radiator (metalic). Amortizoare noi fata/spate, T-uri de papuc diesel pe fata, racorduri de frana fata/spate plus lichis nou de frana, cablu frana de mana nou si reglat frana de mana, cruci de cardan noi, gresat ce trebuia la puntile fata si spate, schimbat uleiul la grupuri, schimbat uleiul la cutie si la motor (inclusiv filtrul). Bonus, schimbat contactul cu unul shknou de dacie model vechi, cu cheie metalica din cate am inteles, nu stiu ce inseamna asta, ca si aia dinainte era metalica, capul era de plastic.
Mai am de luat anvelope de teren, inca sunt in studii si cautari ale gumei perfecte pentru off-road si on-road in acelasi timp.
b06fcn
M-a sunat omul care s-a ocupat de zecar, e gata si merge chiar bine cica. Intre timp, am gasit un volan nou original de Aro 10 la un amic care a avut asa ceva, urmeaza sa il iau si sa-l pun sus pe masina. Am cautat si am gasit anvelope reconstruite 195/80 R 15, am citit review-uri bune despre model si tehnica in cauza, 175 de lei bucata, pana ajung in weekend la mosie sper sa mi le si livreze.
M-au cautat si de la autobon ca mi-au venit si gumele Nexen pentru Megane, miercuri cand ajung acasa ma duc sa le schimb, ca sa pot pleca cu incaltari bune la Mall d'Ova...
b06fcn
Au venit gumele pentru zecar...decat SHk9i la 500 de lei toate, mai bine reconstruite la 700 lei toate. Sunt si proaspete, DORT 03.17.
Pozne[attachmentid=1628061624]
Bicicleta galbena
wub.gif Pe cand poze cu zecarul spalat si incaltat?

Diac
Interesant ca se face asa ceva in România. Ma asteptam sa fie China.
b06fcn
@diac, au venit de undeva de la Pascani, din cate am inteles au fost trimise chiar de catre manufacturier.

Acum, revenind la gume, avand in vedera ca tehnica asta de reconstruire e folosita la peste 50% din anvelopele pentru camioane si utilitare, cum zecarul nu trece de o suta la ora, nu are de ce sa fie vreo problema.
Am mai avut gume reconstruite facute prin Spania, luate din Portugalia in 1994, pe model de gume Michelin, erau in anii 90 niste gume Michelin MXV, astea se chemau Insa Turbo MTV, nu am avut nici o problema cu ele pe Lada.

Cred ca poze o sa pun sambata sau diminica, daca ajung la mosie si il incalt pe zecar cu ele. De spalat inca nu poate fi vorba, trebuie sa il etansez si dupa aia...

<span class='edit'>10 May 2017, 17:01:</span>
Pus si Nexen-urile N'Blue Plus HD pe Megane, cost total cu valve noi si echilibrat 800 RON. Sunt si mai proaspete decat cele de pe zecar, DOT 05.17, facute in Coreea.
Ca o prima impresie pana acasa, nu mai tremura deloc masina, parca e si mai teapana, cred ca Vresteinurile lui peste luate acum 5 ani, cu DOT de 2012 au avut ele ceva probleme, au luat de fiecare data plumbi multi la echilibrat de ziceau toti ca sunt jantele bulite, acum au intrat de la 45 de grame la 80 de grame la fiecare roata.
Urmeaza sa le vad pe apa cum se comporta si la uzura in timp, desi asta nu mai e atat de relevant, zilele cand masina asta baga cate 30000 km pe an s-au dus, acum daca face 10000 de la un an la altul.

11 May 2017, 09:35:
Pentru ca aveam in Megane gumele de la zecar plus pe cele vechi shimbate ieri, pe care am zis ca le duc la mosie sa le am pe niste jante cu care sa misc masinile prin curte cand e nevoie, am zis sa iau Opelul sa ma duc aseara acasa si sa las Megane-ul la mama.
Zis si facut, azi dimineata cand ma duceam spre o conferinta unde aveam de sustinut o prezentare, o pasarica cu Haudi A3 si asigurare la City a vrut neaparat sa treaca prin Opelul meu, de pe banda de obligatoriu stanga ea dorea sa mearga drept...mi-a smuls bara din fata, s-au rupt plasticele din aripa si farurile au picioruse rupte...tot ea era cu scandal, ca am lovit-o din spate, ca daca am vazut-o ca merge drept de ce nu am oprit, i-am explicat ca ea venea din spate si a trecut prin mine...
Daca pateam asta la Megane se ducea swulii de suflet plecarea in Ucraina si Moldova de saptamana viitoare.
Cine pwla mea le da carnete la sugatoarele astea...marea corporatista care nu poate veni la politie decat dupa ce isi "termina meetingurile"...si care are bani de RCA doar la City... 022.gif
bucatzel
QUOTE(b06fcn @ 10 May 2017, 14:27)
Daca pateam asta la Megane se ducea swulii de suflet plecarea in Ucraina si Moldova de saptamana viitoare.
*


Te duceai cu Lada, sa te integrezi printre localnici biggrin.gif
Adevaru-i ca ai putea sa-ti umpli portbagajul cu piese pentru ea daca tot mergi pe acolo.
b06fcn
Da, asta oricum e in plan, insa nu plec atata amar de drum cu o masina pe care nu am avut timp s-o verific eu personal...am fost cu ai mei cu Lada pana in Portugalia si inapoi acum peste 20 de ani, plus in Franta. E chiar placut, mergi regulamentar ca mai tare nu se poate, admiri peisajul, mergi cate 500 km pe zi maxim, cf. HG...
In alta ordine de idei, am revenit de la politie. Toate accidentele din sectoarele 2, 3, 4 si 5 se rezolva la Cobalcescu pe Splai. Ajuns acolo, completez declaratia, informez ca am si filmarea pregatita, se bucura oamenii ca le usurez munca, merge agentul cu mine la masina si constata urmatoarele :
- bara fata sparta (eram cu ea in portbagaj, credeam ca doar a iesit din cleme si din plasticele din aripi, dar e si rupta in partea de jos). Buza de cauciuc din josul aripii rupta;
- plasticele pe care sta bara rupte pe partea stanga (fagurii din bara), inclusiv prinderea de pe aripa stanga fata;
- picior proiector stanga rupt;
- faruri stanga si dreapta cu picioarele de prindere de pe interior (inspre masca) rupte. Cel de le stanga are rupt si suportul de pe aripa;
-aripa stanga zgariata si pasaj protectie plastic rupt in doua locuri.

Imi trece toate astea in Autorizatia de Reparatie, iar acum asteptam sa se duca si vinovata sa le lase copie dupa RCA ca sa pot repara masina. S-a lovit cineva de City Insurance pana acum? Stie cum lucreaza? L.E. Acum vad ca e in kkt compania in cauza, sunt curios daca mai avea voie sa emita polite de asigurare...
Solon
Cica nu mai sunt sub supravegherea asf si au inceput sa rezolve toate daunele ca se pregatesc de vanzare. Probabil ii ia VIG. Asa ca, bafta ta. O rezolvi repede.
b06fcn
Sa te auda Cel de Sus...am facut o cerere la Erebus pentru cotatie piese, la o cautare pe net ar iesi undeva spre 3000 de lei o parte din piese, plus manopera de vopsit doua elemente, plus manopera pentru restul. Cu scorurile de la Opel iese dauna totala...
Solon
Sa nu uit: vezi sa pleci din oras we asta. Ca altfel ne vedem pe strasse la alergat.
Vrei sa iti dau numarul de pe tricou sa ma poti identifica/scuipa mai usor?! smile.gif
on: legat de city: sunt in tratative cu ei pentru casco la masina mea si par foarte ok.
Acum vreo 4 ani am avut si o dauna cu rca de la city si in maxim 3 zile masina a fost gata. O singura tampenie: ne-a pus pe amandoi cu masinile sa le asezam exact ca in momentul producerii accidentului. Probabil asa se face, nu stiu.
b06fcn
Nu te scuip smile.gif . O sa ud florile cu hidrantul insa... biggrin.gif. Wekendul asta sunt la mosie, stropesc via si dupa aia plec la Chisinau...
Revenind la obiect, m-au sunat de la sectie, s-a dus corporatista si a declarat ce si cum, a inteles ce a gresit si a lasat copii dupa documente...ma duc mai incolo sa le iau si vad cum ma apuc de reparat.
Faza cu pus masinile pe pozitie poate fi valabila cand nu ai PV de la politie, care stabileste clar vinovatia. Plus ca exista milfare...
Pana una alta merg cu ea fara bara din fata, dupa ce revin de la Chisinau fac constatarea.

<span class='edit'>11 May 2017, 20:38:</span>
Am luat hartiile. I-a dat amenda 580 de lei pentru nerespectarea marcajului de obligatoriu la stanga si pentru neasigurarea la schimbarea benzii. Mi-au dat de la sectie PV si copii dupa toate actele, talon, permis, buletin si asigurare.
Maine sun la City sa vad ce e de facut mai departe. Mai stie cineva daca s-a pastrat in actuala legislatie a asigurarilor prevederea aia conform careia te poti duce sa te despagubeasca asiguratorul propriu, chiar daca nu ai Casco?

<span class='edit'>11 May 2017, 22:01:</span>
Am intrat pe site-ul City Insurance. Am vazut ca au program zilnic pana la 22h00, am sunat pe la 21h40 si am facut programare la constatare, primul loc liber era luni, cum sunt insa plecat m-au programat pe 24 mai. Abordare profi, mi s-au cerut date despre avarii si s-a comunicat numele inspectorului, cu ce documente sa ma duc, s-a vorbit civilizat. Chiar m-am mirat, nu ma astept insa la cine stie ce din partea lor, daca nu-mi place ma duc la Asirom, OUG 54 permite despagubirea de catre propriul asigurator RCA. Mai ales ca, tipic romaneste, trebuie sa ma duc cu propriile copii dupa acte, mi-a specificat clar lucrul asta...cost reduction la greu...
b06fcn
Am luat zecarul de la doctor. Merge bine, acum se aude clar grupul fata care cam huruie. Nu rau, dar ma deranjeaza. Nu are jocuri, MRL-urile cupleaza ok cu mana libera, au fost si alea verificate si au vaselina si ce mai au nevoie.
Am pus rotile pe 15 pe masina si se misca altfel, parca si volanul e mai usor. Am primit cadou un volan OEM de zecar, de la un prieten de familie care a avut asa ceva odata, demult. Cand revin de la Moldova il schimb pe ala oribil cu patru cerculete...
Mai am nitel si plec spre Gl, afara ploua, deci voi putea testa Nexen-urile. Revin. Mai pe seara...

14 May 2017, 18:59:
Apdeit, Nexen rulz pe ploaie. Nu m-am dat tare la masina, insa la viteze normale de croaziera, 130-140, masina sta bine pe sosea uda.

14 May 2017, 22:45:
Si o poza cu zecarul incaltat corespunzator...[attachmentid=1628061963]
cj98czh
Frumos zecarul smile.gif

Unchiul meu are un aro 244 de prin 85 cu maxim 50.000 km originali la bord ... de vreun an duc munca de lamurire sa mi-l vanda smile.gif

Inca are nailonul original pe bancheta din spate smile.gif

Masina sta in garaj de vreo 8 ani, pusa la conservat .. daca imi iese il fac istoric smile.gif
Adrian Frigo
QUOTE(b06fcn @ 14 May 2017, 16:26)
Si o poza cu zecarul incaltat corespunzator...[attachmentid=1628061963]

Pentru rezervă: http://classiccar.3xforum.ro/post/17312/25/Vand_/
[attachmentid=1628061964] smile.gif
cnada
Arata foarte bine 10-le!
Cand eram copil visam si eu la asa ceva wub.gif !
MuciX
Recomand un PDR pentru stalpul c dreapta? smile.gif
b06fcn
Sunt mai multe de facut la tabla, cred ca o sa o iau toata la puricat si o revopsesc la un moment dat, si hayonul are nevoie de reparatie, si usa de la sofer, si aripa dreapta fata, care a fost taiata cu flexul din cauza ca a avut roti pe 15 fara T-uri de papuc si atingeau rotile in aripa la flexari. Plus eterna problema cu rugina la cadrul parbrizului.
Practic, desi de acum incolo masina e apta de offroading, as vrea sa ii fac urmatoarele :
- etansare, ca intra apa in ea ca la balamuc. Primul pe lista e chederul de la parbriz, dupa care urmeaza chederele de la usi si gasirea/astuparea tuturor gaurilor. Plus chedere la usi si reglat usile sa se inchida la linie, ceea ce acum nu se intampla;
- rezolvat kilometrajul, nu mai indica kilometrii, desi vitezometrul merge. Mi-a zis nenea mecanicul ca trebuie schimbat cablul de kilometraj. O sa il dau jos sa vad ce model e si ce gasesc;
- interior de refacut. Am luat fete de usi noi de la ydaniel, vreau sa ii schimb si mocheta de cauciuc ca e rupta si vai mama ei, plus puse alte scaune, mai comfortabile. Basca ca cele de pe masina sunt zdrente, cel putin cel de la sofer e vai mama lui. Am unele de 21 in stare impecabila, le pun cu tot cu sine, ca sa incap si eu bine la volan. Trebuie refacuta si tapiteria plafonului, acum e din vinilin din ala alb, parca as face-o din material. Bancheta spate se desfiinteaza, idem suportul de roata de rezerva;
- refacut barile din fibra, cu simt de raspundere. Au fost carpite in trecut si au ramas asa, le mai carpesc si eu, dupa care le vopsesc corespunzator. Sau fac unele din metal, pe modelul colegului Silos, ma gandesc ca in offroad sunt mai utile si mai putin expuse riscului de stricaciune;
- refacut bordul, s-a cojit vinilinul de pe cascheta ceasurilor, plus restul de plastice care sunt vai mama lor. Ca sa nu mai zic de cablaje, pe care vreau sa le iau la mana, am gasit tot felul de improvizatii pe acolo. Plus ca trebuie rezolvata problema robinetului de incalzire, care lipseste cu desvarsire in masina, ma gandesc sa vad cum adaptez un bord de CN, cu aeratoare pentru parbriz si laterale. Ca bord CN de Aro 10 nu am sanse sa gasesc...
Adrian Frigo
QUOTE(b06fcn @ 15 May 2017, 23:01)
Ca bord CN de Aro 10 nu am sanse sa gasesc...

O expediție la magazinele din Câmpulung n-ar strica! wink.gif
MuciX
Daca o bagi la offroad, aspectele estetice vor conta mai putin. Cicatricile sunt cul la masinile astea.
b06fcn
Asa este, insa tot trebuie sa ma ocup de partea de rugina si probleme ale tablei/probleme estetice.
Dupa aia nu ma mai deranjeaza sa apara cate o cicatrice.

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.