Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Garajul meu
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
b06fcn
Merci Adrian. Pompa de pe masina e OK, singura problema e la prima pornire dupa ce masina a stat nepornita cateva saptamani. Dupa ce porneste prima data, nu mai face asa, porneste la sfert...pana o las nemiscata din nou...
Am sa caut o supapa de sens, sa nu mai ramana fara benzina intre pompa si carburator...
Adrian Frigo
QUOTE(bogdanbiciusca @ 31 Dec 2017, 08:46)
Pai, Adrian, ce crezi tu ca e defect in pompa lui de benzina? Nu ii poate inlocui doar componentele, adica acea garnitura dubla cu plastic si cama , respectiv pastila cu arculetul acela?

Nu membrana e problema,ci supapele de admisie-refulare.Cu timpul se uzeaza/inmoaie arculetele si nu mai etanseaza perfect(deh,material romanesc)...
Se gasea odata chitul dedicat cu supape,scaune si arculete...acum nu.Nici macar membrane bune nu se mai gasesc... sad.gif

QUOTE(b06fcn @ 31 Dec 2017, 09:38)
Pompa de pe masina e OK, singura problema e la prima pornire dupa ce masina a stat nepornita cateva saptamani. Dupa ce porneste prima data, nu mai face asa, porneste la sfert...pana o las nemiscata din nou...

Atunci e clar. smile.gif
b06fcn
Maine plec la mosie sa fac curat in garaj si sa sortez nitel prostiile de pe acolo, sa pot termina de taiat ce masini de piese mai sunt de taiat...Am sa ma duc inainte de asta la targ in Vitan, sa vad daca gasesc supapa de sens pentru zecar, ca sa il rezolv si pe ala.
In alta ordine de idei, cred ca tot la nevasta la plantatie i-a subtilizat cineva un dop care acopera piulita de la un stergator, am observat ca sunt cam la fel la toata gama Kia-Hyundai. Daca nu a fost vreun corporatist amarat, a fost vreun hipster care o arde la bombele tehno de pe langa Armeneasca, unde doarme in mod curent masina, sau vreun amarat din Centrul Civic cand era masina parcata la mama acasa. Oricum, la cat de scumpe sunt, nu ma mir. Le-am comandat de pe aliexpress, 2 euro bucata. Pentru ca tot eram pe acolo, am comandat si un set de senzori de parcare albi pentru Megane, azi era sa-l parchez intr-un gard, de cand nu am mai mers cu masina aia am uitat ca are ditamai derierul...
Thor1983
Ai link cu capacul acela? Eu am găsit doar la 11E/3 bucăți.
b06fcn
Sa ajung la laptop, ca din aplicatia mobila nu cred ca reusesc.
MuciX
Ar trebui sa poti accesa lista de comenzi din aplicatia mobila. Daca deschizi comanda cu acel capac, te duce pe anunt in sine si ii poti da share pe o gramada de platforme.
b06fcn
Chestia e ca nu ma pricep la asa ceva, plus ca nu am nici facebuk, nici altceva ca sa pot da share...
Asa ca iata, de aici le-am comandat - https://www.aliexpress.com/premium/hyundai-...iewCP=y&catId=0. Acum vad ca am comandat 4 bucati, la 2 euro bucata...
In alta ordine de idei, am fost la Vitan si am luat supapa de sens pentru zecar, maine daca am timp o instalez...

4 Jan 2018, 18:11:
Pus supapa de sens pe zecar. Peste doua saptamani cand revin la mosie vad daca au meritat cei 10 lei cheltuiiti pe piesa in cauza...

5 Jan 2018, 13:36:
Am fost cu Opelul la Groupama sa fac constatarea pentru danuele pricinuite in decembrie, mi-au dat la revopsit usa si aripa stanga spate, polish la bara spate, bandou aripa la inlocuit, plus bandou bara spate la inlocuit. Ala nu stiu cum il vor inlocui, ca vine cu tot cu bara...daca imi dau bara noua, nu ma deranjeaza.
Oricum, am fost si am depus cererea de despagubire in regie proprie, ca tot am carat-pe mama dupa mine, in calitate de proprietar al furiei teutone.
Pe drum spre casa m-am oprit si la Autokarma si am luat uleiurile pentru Kia, Toyota si Opel, trei bidoane de 5 l fiecare, 370 de lei. Castrol pt. Kia, OE pentru Toyota si Opel.
Consumabilele de revizie mai fac si alea 410 lei pentru toate trei masinile, am mers pe un mix de OE/Jakoparts pentru asiatice, respectiv OE/Knecht pentru Opel.
b06fcn
M-au sunat de la service ca a platit Uniqa si s-au comandat piesele, maine duc Leguma la facut. Am decis sa o vopsesc toata cu ocazia asta, am sa vad cat mai costa in plus, eventual ma duc si dau si eu o mana de ajutor la dezechipat daca e nevoie...In plus, se va face o schimbare a tot ce inseamna articulatii si legaturi cu solul, daca tot trebuie sa schimb arcul ala rupt de pe spate, renunt la PDG si schimb tot ce e de schimbat pe partea de suspensie.
dandobre
Ai inceput anul in forta, esti pus pe fapte mari... smile.gif
b06fcn
Of horse...anul asta se vopseste aproape tot continutul garajului - Leguma, Corsa, Megane, Kia, Lada si 21 Turbo...si daca mai raman timp si finante, intra si zecarul la un refresh...
bucatzel
Da' de ce lada?

Adica parea sa arate destul de bine vopseaua originala, nu merge pur si simplu o ceruire serioasa in caz ca e vopseaua matuita?
b06fcn
Are o serie de probleme, aripa spate dreapta a fost lovita si vopsita cu bidineaua, si in fata are niste zgaibe, plus alte retusuri facute prost, are vreo patru nuante diferite, cu alte cuvinte, exteriorul nu e la nivelul interiorului, vreau sa o fac ca noua pentru atestare.
bucatzel
Tu stii mai bine ce si cum, dar ia in considerare ca la vehicule istorice e destul de bine vazut cuvantul "original".

Ai putea s-o iei asa cum e si sa mergi cu ea asa cum e la retroparada primaverii (va fi probabil in 22 aprilie), si sa intrebi reprezntantul judetean de o parere mai la fata locului.
MuciX
Asta e relevant doar daca te gandesti la revanzare. Atat timp cat o pastrezi, vrei sa o ai intr-o stare cat mai aproape de idealul tau.
b06fcn
Amandoi aveti dreptate, problema e ca deja nu se mai poate vorbi de orginal, fiind efectuate unele retusuri nereusite la masina. Am discutat deja cu persoane apropiate de retromobil si mi-au zis ca se poate astesta si asa cum este, insa ar fi recomandat sa fie aranjata cum trebuie. Pentru asta am decis sa o refac, ca sa fie in totalitate pe gustul meu, mai ales ca nu se mai pune problema revanzarii acestei masini...

11 Jan 2018, 15:26:
Am dus Leguma la reaparat. Sper ca in vreo trei sau patru saptamani sa o recuperez...Se va incepe cu partea mecanica si dupa aceea intra la tinichigerie-vopsitorie.
dandobre
De curiozitate, ce schimbi pe partea mecanica / tren de rulare?
b06fcn
Arcuri fata/spate, din cauza unui arc rupt pe spate, amortizoare fata/spate din cauza de PDG si ce o mai fi nevoie. Se va merge, cel putin teoretic la ora asta, pe arcuri Eibach si amortizoare KYB pe gaz. Restul vedem pe parcurs, flanse, bucsi and co...Probabil bucsile vor fi de poliuretan, daca exista pentru modelul asta de masina...
b06fcn
Am fost azi la service, s-a dat comanda de piese pt. Leguma. Capota dureaza vreo saptamana sa vina de la Francia, pret redus pt service 3000 RON. Un far Xenon, tot cam pe atat...fara drosere and shit...
La capitolul arcuri, pana la urma schimb doar arcurile pe spate (s-au comandat deja KYB) si vad mai incolo restul, a fost pusa masina pe elevator si pe stand de amortizoare si nu e inca cazul de umblat la articulatii.
In alta ordine de idei, am gasit la Galati un Aro 10 la dezmembrari (merci colegul @sobolan), am mai multe de luat de pe masina aia, imi fac un stoc considerabil de piese pentru zecarul meu...
Tot la capitolul troace pentru vechituri, am dat comanda la Oradea de piese pt Lada. Vad ca inca nu am primit raspuns, ceea ce ma face sa ma gandesc sa le iau de pe un site online, care livreaza din Belgia si Ucraina si unde preturile sunt chiar mai joase. Mai am de luat niste referinte si ma decid, ca nu am timp sa ma duc in Ucraina dupa piese, la Chisinau sunt sensibil mai scumpe si nu are rost sa ma complic.
La Kia am refacut polita RCA, un an de zile, B8, 320 de lei. Mi se pare OK fata de anul trecut cand am dat aproape 500 de lei.
La Opel am probleme cu stergatoarele, in sensul in care pe intermitenta se opresc aleator la jumatatea parbrizului. Daca le las pe vitezele normale nu au probleme. Suspectez motorasul sau maneta. Pe forumul marcii am gasit ceva discutii, dar neconcludente. Am un motoras ramas de cand am luat o timonerie de stergatoare de Anglia pt ceva piese, il desfac intai pe ala sa vad cum e in interior, plecand de la ce am gasit pe net.
bogdan_dsn
Am patit si noi la corsa(D) sotiei cu stergatoarele. Initial a facut pe intermitent si apoi si pe celelate trepte. S-a schimbat motorasul si de atunci nu am mai avut probleme.
b06fcn
Deci mi se confirma ce am citit pe forumul Opel si nu intelegeam cum sa fie problema de la motoras.
Merci colegu', inainte de a schimba motorasul ma uit sa vad ce se poate face, am citit ca ar fi ceva contacte imperfecte in interior, ma miram cand am citit dar vad ca nu e de mirare.
bogdan_dsn
Sa vezi ce bucurie e sa te lase venind din concediu pe ploaie cum am patit noi.
b06fcn
Am programat in sfarsit Toyota la schimbarea airbagului pasager, ca e inclusa si a mea in campania de rechemare. Cica dureaza o ora si jumatate, luni la pranz o duc la service in Pipera.
Mai am un drum de Gl. saptamana viitoare si ii fac revizia de 140000 km.
Marti daca am vreme ma ocup de motorasul de stergatoare de la Opel.
b06fcn
Am fost azi la o sindrofie cu Kia, din cauza de sofer...eu aveam obligatia sa beau un sprit, asa ca sotia a avut obligatia conjugala de a executa activitatea de soferie...cand m-am dat jos din masina ca sa o poata apropia de un gard, am auzit un lejer zornait, care vine din zona curelei de accesorii. Ma gandesc sa nu fie vreo fulie, m-am uitat la motor in timp ce mergea si cu ochiul liber nu se vede sa joace ceva. Plus ca am observat ca pompa de servo-directie e cam umeda, mi-e sa nu piarda lichid pe acolo. Trebuie sa vad unde o duc sa fac o constatare, ca nu cred ca am vreme sa ajung la mosie in viitorul apropiat.
b06fcn
Dupa cum spuneam pe topicul ursului verde, am gasit un site de piese de Lada, unde exista inca piese OEM NOS de Lada, origine URSS, la preturi rezonabile, zic eu...
Drept pentru care am comandat bucsi de bascule (15 USD setul de 8), bucsi de amortizoare fata/spate, protectii pivoti inferiori (pivotii i-am gasit mai ieftini la Cluj), aripi de fata (40 USD bucata), praguri stanga si dreapta (15 USD Bucata, partea exterioara), kituri de reparatie pompa de frana si pompa/cilindru de ambreiaj, set complet de cabluri de frana de mana, set complet de furtunuri de racire + de lichid de frana, vase de lichide (expansiune, lichid frana si ambreiaj), un ventilator cu 6 pale, contact cu chei, chei brute de contact, cauciucuri pedale, tot felul de plastice de interior si de exterior (am gasit ce cautam de mult, garniturile care stau pe suportii de bara, suporti noi de bara pt fata si spate, cablu complet de soc, set complet de bare de directie pentru fata, plus alte prostii multe si marunte. Mai astept preturi pentru dispersoare de lampi de fata si de spate si ma pot declara multumit. In total, 500 USD, din care echivalentul a 46 de euro il reprezinta transportul...La leafa viitoare mai fac o aroganta din asta si ma declar multumit, trebuie sa sui masina pe rampa in garaj sa vad ce ar mai trebui si ce nu am deja prin pivnita, ramase de la vechea Lada care nu a avut norocul asteia galbene...mi-au ramas ochii la niste arcuri care coboara masina cu 3 cm, mai ales ca am luat si amortizoare noi, trebuie sa vad tobele in ce stare sunt si cum arata, ca sunt mai multe modele, plus barile stabilizatoare pe spate. Adica trebuie sa mai comand piese cam de vreo 400 USD ca sa rentabilizez transportul.
Mai am de gandit daca ii pun servo-frana sau o las asa, plus daca ii pun cutie cu 5 sau o las in 4. Au fost serii de 2101 si cu 5 viteze, oricum, cutia pe afara arata la fel...
Am facut rost de catalogul de piese de Lada 1200 si ma orientez si dupa ala cand comand, dupa ce vin piesele mai am doar sa gasesc un mester dispus sa lucreze la masina pe partea de tabla, fara sa ma jupoaie ca e "vintage"...
Mi se pare rezonabil, in afara de asta am comandat de la Cluj o serie de elemente pe care le-am gasit acolo mai ieftine, filtre de aer si ulei OEM URSS, saboti de frana si cilindri aferenti pentru spate, bujii si fise de bujii, inima pentru cheder, bucsi bara stabilizatoare...
De la colegul gotronic am luat o aprindere electronica, restul mai vad ce mai am nevoie pe parcurs.
bgdrenault
Toate chestiiile acestea de cauciuc nu sunt oare afectate de trecerea timpului? Ca banuiesc ca nu sunt produse recent. Sau sunt?
b06fcn
Sunt recente, pentru ca sunt la fel cu ce se punea pe VAZ 2107 care s-a produs pana mai acum vreo doi sau trei ani...practic, mecanica e aceeasi de la 2101 ca a mea pana la 2107 din timpurile moderne. Unele sunt OEM dar nu URSS, la table si plastice ziceam ca sunt NOS.
MuciX
Nu îți pe puțin cumva când cumperi piese rusești cu dolari americani? smile.gif
b06fcn
Nu, ca le platest in lei, de pe cardul de la o banca frantuzeasca... radmasa.gif


25 Jan 2018, 15:04:
Am gasit cica un ultim set de dispersoare de spate de Lada 1200, 7 euro patru bucati, plus kituri noi, la 6 euro patru bucati.
Intre timp mi-a venit comanda de la Cluj, sunt piese rusesti, facute recent, pivoti, bucse bara stabilizatoare and shit. CAutand una alta pe net am dat si de Ladaparts.hu, sunt ceva mai scumpi decat ceilalti din Ucraina, insa ma gandesc ca ies mai ieftin la transport. O sa iau si de acolo ceva sa ma edific. Ma gandesc ca dupa ce imi termin de organizat garajul, pot comanda cateva repere de caroserie sa le am de rezerva, cu 500-1000 USD iau table sa refac masina de cateva ori...
marksman
Eu as fi luat la un moment dat o Niva, dar cica ruginesc mai ceva ca Daciile din '90.
b06fcn
Unele Nive ruginesc rau, asa este. Dar cred ca sunt din cele recente, alea vechi nu au nici pe naiba. Cand am luat zecarul, si eu si Tata cautam Niva, insa era porcaria aia de timbru care costa de trei ori cat masina, ca majoritatea Nivelor din .de erau E3, cu motor de 1,7 si emisii ca la balamuc...
Imi amintesc ca in perioada aia cand cautam asa ceva, erau multe din perioada 2000-2005 care erau practic coapte, alea mai vechi, faza 1 fara facelift, fiind mult mai sanatoase si, surpinzator sau nu, mai scumpe...
Diac
Petrom a avut la un moment dat asa ceva, erau bej.
b06fcn
Mi-au trimis factura pentru piesele de Lada, cu tot cu dispersoarele pentru stopurile spate, am acum trei seturi de dispersoare complete de rezerva pentru spate, plus cele de pe masina.
Mai am de gasit dispersoare pentru fata si, eventual, un set complet de lampi fata/spate, just in case.
Cand ajung la mosie saptamana viitoare sui masina pe rampa si analizez ce mai e de comandat.
b06fcn
Am gasit dispersoare de fata pentru Lada, in Ungaria. Cica le livreaza cu curierul, cu plata ramburs. La 2 euro bucata, am comandat de 20 de euro. Am mai adaugat si un cablu de kilometraj, uitasem sa il trec pe comanda din Ucraina/Belgia.
Azi am profitat de o oferta pe care o urmaream de mult pe olx si am luat trei jante de Lada, 200 lei toate trei. Cu rezerva se face un set complet de 4, pe care le pot duce la vopsire electrostatica si anvelopare in timp ce masina e la spa...
Si am gasit si o perla rara, un manual original de Lada, in limba franceza, ca pe cel de la vechea Lada nu il mai gasesc pe acasa, sigur e pe undeva, ca la noi nu se arunca nici o carte sau hartie, insa la cat de simbolic a fost pretul, nu puteam lasa ocazia sa treaca...
In alt registru, Opelul a cam ramas fara frane pe fata, franeaza doar dreapta, aseara pe mazga aia mizerabila mi-a tot intrat ABS-ul, doar la roata de pe dreapta fata...am stabilit ca o duc la service peste vreo doua saptamani, pana atunci am bagat Megane-ul la treaba de oras...
Toyota a facut 140000 km la venirea de la Galati, asa ca vineri pleaca la mosie pentru revizie...
b06fcn
Azi am mai facut rost de niste piese pentru Lada, am mai gasit o janta, asa ca am deja patru bucati plus rezerva, ca sa am un set complet de roti.
Am mai gasit trei rame de far, in stare rezonabila, plus doua capace de roti si inca niste maruntisuri, plus doua faruri in stare foarte buna. Farurile se vor desface si oglinzile se vor lustrui sau croma.
Si cel mai important, am gasit doi suporti de centuri in stare perfecta, asta era boala lor, se rupeau daca nu stiai cum sa scoti catarama de la centura...Total 100 de lei pe toate piesele.
b06fcn
Vad ca s-a facut o luna de cand am pus supapa de sens pe zecar. Azi a pornit destul de greu, insa nu la fel de greu ca inainte. Citisem pe aici pe forum o chestie cu pompa de Damas, daca ma dumiresc cum se face cred ca recurg si eu la aceeasi solutie...
In rest, m-am dat cu Aro azi, pe aici a plouat si l-am facut ca porcul, desi nu am parasit asfaltul...
Ma duc sa fac revizia la Toyota si dupa aia, daca am chef si timp, scot Lada din garajul din spate si o trec pe rampa, sa vad ce piese mai am nevoie in afara de cele deja comandate...sper sa porneasca, ca nu am mai pornit-o de ceva vreme...
dizzy
Din cate ma tine memoria, Aro 10 are pompa de benzinia mecanica.
Adica, daca nu mergi ceva timp cu masina, benzina se evapora din carbelitor.
Cand dai sa pornesti din nou, tu crrrr crrrr la aftamat, pana ai destula benzina in camera, apoi poate sa porneasca.
Poti rezolva asta fie punand pompa mecanica cu coada si dai la coada pompei pana umpli camera, apoi dai la automat, fie montand pompa de Damas electrica-asta are presostat si se opreste cand nu e nevoie sa bage presiune +anulare retur.
https://www.daciaclub.ro/Vreau-pareri-despr...as-t147837.html
Daca ar fi masina mea as face prima varianta sau as lasa-o in pace a e Dacie, asta si cand porneste bine porneste prost.
b06fcn
Am pompa cu cama pe masina, azi i-am dat de vreo doua ori pana sa porneasca, dupa aia a mers ok, porniri la sfert de fiecare data. Cred ca o las asa pana una alta...
Am terminat revizia la Toyota, m-am chinuit ceva ca sa desfac filtrul de ulei, ca nu apucasem sa masor exact dimensiunea carcasei si numarul de laturi pentru a comanda exact cheia de filtru de cate am nevoie. Am fost nevoit sa imi fac un dispozitiv dintr-o teava de 45 diametru interior, pana la urma a mers ok.
Pentru ca se topise plasticul/cauciucul de la butonul de deschidere portbagaj si pentru ca la Toyota au cerut un pret nesimtit oe tot butonul, am comandat de pe aliexpress doar guma care se schimba si am purces la inlocuire. Mi-a luat doua ore sa curat resturile de cauciuc topit de pe corpul de plastic al butonului...acum merge din nou ca la inceput...
Maine, in functie de cum ma trezesc, vad daca mai scot Lada din barlog sau nu, azi mi-a ajuns...
dizzy
la cama poti sa dai si de mai multe ori, daca tot ai bagat mana, ca nu se ineaca.
b06fcn
Stiu, de aia si abuzez de cama aia, dar ma gandeam sa gasesc o alta solutie sa nu mai fiu nevoit sa fac asta...
In alta ordine de idei, am facut rost de o aripa de stanga fata si inca o janta pe 15 pentru zecar, acum ii pot face si rezerva la fel cu restul rotilor de pe masina, urmand sa ma duc la RAR sa mi le treaca in CIV. Mai am de gasit o aripa dreapta si ma pot apuca si de zecar, pe asta il duc aici in sat la facut, ca nu vreau arta, co doar protectie anti-coroziva. Mai are 8 ani pana il fac si pe asta istoric, asa ca il mai pot folosi inca pe coclauri...

<span class='edit'>4 Feb 2018, 13:08:</span>
Mi-am facut curaj si am scos Lada din barlog. Desi nu mai pornise de mai bine de un an si ceva (cred ca din toamna lui 2016) si o lasasem cu bateria pe ea, doar cu borna scoasa, a invartit imediat. Doar ca nu pornea, daca pornea murea imediat. Si putea a benzina nearsa...
Am zis sa-i schimb bujoile si fisele, ca tot le comandasem si erau in garaj, moment in care am constatat ca fisele ei erau coapte de-a binelea, bujiile erau inegrite de fum si, colac peste pupaza, delcoul se misca liber. Am schimbat bujiile si fisele si mi-am amintit cat de desteapta era masina asta fata de Dacia, ca scrie atat pe capacul de delcou cat si pe bloc care e numarul cilindrului...la zecar cand schimb fisele, le iau una cate una, sa nu le incurc...
A pornit imediat, i-am reglat nitel si pozitia de la delcou si l-am strans cum trebuie, am scos jivina din garaj si am bagat-o pe rampa. Cand am luat-o m-am uitat pe dedesubt, dar in punctele unde stiam ca sunt probleme, in rest am mers pe instict. Care s-a dovedit a fi corect, acum cand m-am bagat pe sub masina pot spune ca arata excelent pe dedesubt. Singurele probleme, piciorul de cric pe dreapta fata si nitel pragul pe dreapta spate, semn de masina cazuta de pe o bordura sau ridicata aiurea cu cricul si reparata cu bidineaua.
In rest, totul Ok. Esapamentul e nou, cap-coada, desi nu e rusesc, arata rezonabil, am sa iau totusi o linie completa din Ucraina, sa fiu eu impacat. Amortizoare spate noi. Joc in cardan, de la cruci si flansa elastica, nimic grav. Scurgeri de ulei la diferential, trebuie luat un kit de etansare. Idem ca cutie, trebuie cel mai probabil garnituri la baia de ulei.
In rest, am facut o lista de maruntisuri de care mai am nevoie (multe din nevoile confirmate azi le anticipasem cu comanda dja facuta). Acum trebuie sa vad ce mai am din piesele ramase de la fosta Lada, dupa ce le voi gasi prin pivnita la ai mei, dupa care fac o noua comanda, care nu va fi consistenta insa...am sa fac o analiza comparativa cu cei din Ungaria, poate le iau de la ei...
O problema pe care o banuiam de cand am luat masina, nu stiu daca am mai zis pe aici, e faptul ca furtunul de recirculare a gazelor era dus pe sub masina, l-am gasit bagat printr-o gaura de scurgere in lonjeronul stanga, si toata zona protejata de ulei...Cel mai probabil trebuie umblat in motor, desi suna bine si nu scoate fum pe esapament, suspectez simeringurile de supapa uzate sau segmentii...asta e boala lor, mai ales daca nu se baga ulei de care trebuie si, mai ales, cand trebuie.
Stiu ca mai aveam vreo doua seturi de reparatie de la cea veche, daca nu le mai gasesc comand altele, la 40 sau 50 de dolari cat costa nu e un capat de tara. Profit si schimb si toate garniturile si etansarile, ramane motorul facut cum trebuie..
b06fcn
Azi am facut o expeditie la ai mei in beci, nu mai fusesem de ceva vreme pe acolo. Nu am mai gasit piesele noi de Lada, probabil Tata le-a dat cuiva la un moment dat. Speram sa mai am pe acolo si capacele de la roti si ornamentele de la praguri de la cea veche, nu le-am mai gasit. Am recuperat totusi o perla rara, deschizatorul de la geamul fluture de pe dreapta fata, pe stanga exista pe masinq, asa ca setul luat acum ceva vreme ramane de rezerva. Am mai gasit manometrul de verificat presiunea din anvelope, care venea in trusa ei de scule, precum si imbusul pentru busonul de ulei. Cu ce scule mai am ramase de la cealalta, refac si cele doua truse cu care era livrata masina...
In rest, am inceput aseara un tabel comparativ cu preturi la piesele necesare, unele sunt mai ieftine in Ungaria decat la ceilalti, altele mai scumpe, dar nu cu mult. Vreau sa vad si la Chisinau cat costa, daca se mai gasesc, si ma decid dupa aia de unde le iau.
b06fcn
Am primit azi doua piese pe care le cautam de mult pentru Aro 10 si pe care le-am luat la pretul corect...o janta pe 15, ca sa am si rezerva la fel ca restul masinii si o aripa stanga fata. Mai am de gasit o aripa de dreapta si un haion si pot spune ca am un rand complet de piese de caroserie cu care ma pot apuca de treaba...timp sa fie...
Pentru ca plec cateva zile, am dus Opelul la service sa i se remedieze franele pe fata (cel mai probail placute si/sau etrieri blocati), sa ii mai regleze nitel frana de mana si sa i se schimbe doua furtune de motorina care cam plang...
b06fcn
Nu m-a intrebat nimeni daca vreau asa ceva...bine macar ca am constatat ca 1.2 TSI e mai slab decat Corsa 1,3 cdti, care are vreo 25 de cai mai putin...[attachmentid=1628080826]

dandobre
19 grade, pe unde o boierești maestre? smile.gif
b06fcn
Gran Canaria...o saptamana de concediu, ca sunt studentii in vacanta...dupa care o iau de la capat cu drumurile la Chisinau...in martie ma duc de doua ori acolo...
dandobre
Nașpa, era mai mișto pe Valea Prahovei.....
Și te costa doar puțin mai mult...... icon_mrgreen.gif

LE: concediu plăcut smile.gif
b06fcn
Gracias !

Sunt prea sarac pt Valea Prahovei...
b06fcn
Azi, cànd kilometrajul partial batea spre 375 km, facuti de sambata si pana dimineata, pe drumuri mixte (sosea, autostrada, drum de munte), am constatat ca s-a golit jumatate de rezervor. Masina arata pe computer o medie de cca 6,1 litri la suta...adevaraul e ca nu am tinut cont de indicatiile de schimbat viteza, altfel la 40 la ora imi cerea sa bag a 5-a...
Motor de 1,2 slab rau, destul de dezechilibrat, se simte ca nu are un cilindru...iar kkt-ul ala de SS e ingrozitor...altfel, per total, masinuta e relativ ok, are volan si maner frana de mana de piele, dar AC manual, fara CC si radio fara comenzi pe volan...La capitolul asta imi place Opelul meu mai mult, ca gabarit sunt exact la fel, chiar pare mai mare in spate Corsa decat VW...

In alta ordine de idei, in farnienetele de zilele astea, am putut sa comand barile fata si spate pentru Aro 10, de la o firma care face asa ceva, din fibra de sticla, exact ca cele de pe masina. Pe langa astea am comandat si o masca completa de fata (grila si cei doi ochelari), plus patru over-fendere, ca am o aripa taiata pe fata si nu gasesc nicaieri alta normala. Total general, vreo 400 de lei.

Am gasit si doua capote de Lada 1200, daca ma inteleg la pret cu omul le iau si pe alea...
bgdrenault
Pai cati cilindri ai vrea sa aiba 1,2 tsi? Cinci?
Daca e 1,2 tsi are 4 cilindri.
daca e 1,2 htp are 3 cilindri.
daca e 1.0 tsi are 3 cilindri.

Ciudat ce spui tu, ca e slab rau. Are el alte bube, dar chiar penal nu este la demaraje si consum, Face fata pe octavia cu brio zic eu, cel de 105 CP si 175 NM. Cel de 90 CP in 5 viteze e un pic mai slabut.

Ridica putin capota, poate nu stii ce conduci.
bogdan_dsn
1.0 tsi stiu ca e cu 3 cilindri. Doar 1.2 tsi e cu 4 cilindri, cand am cumparat fabia anul trecut puteam alege intre 1.2 tsi si 1.0 tsi si am ales 1.2 tsi ca imi ajunge 0.9 tce cu 3 cilindri.
b06fcn
Inseamna ca stiam eu gresit, ramas cu ideea ca toate ascutitorile tsi au 3 cilindri. Asta de pe masina e cel de 90 de cai, cutie in 5. E clar masina doar de oras, scoasa afara, se misca, dar nu wow. Iar pe serpentine si sosele care urca, ori mergi doar cu a 2-a in prima situatie, ori te joci cu batul in mamaliga in a doua...
Cert e ca are un mers ciudat la relanti, are momente cand da in nas si tinde sa intrerupa, de aia am crezut ca e in 3 cilindri. Oricum, neomogen motorul, pacat de masina ca este rezonabila...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.