Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Garajul meu
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
b06fcn
Se pare ca va trebui sa ma obisnuiesc cu masina neagra pe afara cu interior negru, de fapt gri inchis. Macar e vorba de Renault Laguna III Dynamique Navi 2,0 dci de 150 de cai din 2012, 37000 km, cu xenoane OEM, jante de aliaj pe 17", interior mixt piele-textil, fosta masina a Renault Romania, pentru care am dat azi aconto, urmand sa o platesc luni si sa o ridic saptamana viitoare.
Declar inchisa cautarea de masina, cel putin pentru urmatorii patru spre sase ani.
turbodxman
Astept cu interes fotografii cu noua masina. smile.gif
b06fcn
Mai dureaza cu pozele, azi dimineata am fost sunat ca a intrat pe lista masina in cauza (mi se spusese miercuri ca urmeaza sa vina o Laguna de la RRO), am fost si am vazut-o, mi-a placut, am negociat si am plecat spre Galati. Am fost sunat cu o contra-oferta de pret, am acceptat-o, mi s-a trimis factura pe mail, am virat un aconto si acum astept sa ma intorc acasa sa o iau.
Promit sa pun poze asap
Diac
Sper ca asta noua sa nu faca cunostiinta cu vopsitorii. Du-o si tu la sfintit smile.gif
b06fcn
A facut deja, mi s-a spus ca are bara spate vopsita, m-am uitat cu atentie si nu se vede diferenta de nuanta. La cat dau pe ea, este doar o masina care ma va duce in siguranta, confort si cu rapiditate de la A la B. Plus ca va avea CASCO. Si de sfintit, o voi sfinti eu insumi cu un sprit la mosie, mai ales ca tre sa fac loc pentru vinul de anul asta... biggrin.gif
turbodxman
OK atunci.
Sa te poarte sanatos multi km. wink.gif
b06fcn
Am fost la Serus sa-mi vad noua jucarie, sper ca saptamana viitoare sa o iau, astept sa vina toate actele si dupa aia o ridic. Am profitat si am facut si un deviz pentru reparatia Megane-ului, mai ales ca era problema de roata stanga fata. Rezultat, s-a verificat masina pe elevator si la geometrie, amortizor stanga fata de schimbat.
Deviz total de reparatie, conform celor constatate de asigurator si de constatarea suplimentara - 5000 RON cu TVA. Mi se pare rezonabil, sa vedem acum cat sunt dispusi sa dea cei de la UNIQA, ca ma gandesc sa cer banii sa o fac in regie proprie, dupa care cred ca masina se va dezmembra, din pacate. Are deja o varsta si nu stiu daca mai merita sa o repar. Mai vedem, daca sunt neseriosi, atunci ma duc si o fac direct la reprezentanta, mai ales ca piese de caroserie nu se gasesc decat la Renault.
Restul de masini merg bine, momentan mai dezmortesc Toyota cu naveta mea la Galati, am avut ceva drumuri acolo saptamana trecuta si asta. La Kia a taiat consoarta un cauciuc de pe fata si a trebuit sa iau unul nou, noroc ca am gasit acelasi model, mai ales ca erau aproape noi gumele in cauza. Opelul avea telecomanda de la cheie stricata, drept pentru care am comandat o cheie noua, urmand sa incerc sa o repar si pe cea veche. Cost total 500 RON, cu tot cu activarea pe masina.
Acum caut gume de iarna pentru Laguna, am vazut niste scoruri indoitoare, cel putin la dimensiunea pe 17. Astept sa vad ce scrie in CIV si sa vad si ce gume pe 16 gasesc, cu jante de tabla.

LE

Am depus vineri devizul la UNIQA, dupa care am completat pe site-ul lor o cerere de calcul cu privire la despagubirea in regie proprie, azi dimineata primesc pe mail o oferta aiuritoare - 1580 RON. Incep o discutie pe mail cu individul care mi-a facut aceasta super oferta, ii spun de deviz, zice ca nu stie de niciun deviz (desi specificasem si in cererea de calcul ca am depus respectivul deviz si reconstatarea la UNIQA) si il rog sa imi spuna cum s-a ajuns la suma de 1580 RON. Imi spune in termeni elaborati ca "Am vazut devizul...serviceul serus este reprezentanta. Asta inseamna ca acel deviz este maxim....daca mergeti al un service care nu este reprezentanta dar este agreat de RAR sa repare renault suma este mai mica".

Sunt curios ce parere va avea CSA despre aceasta abordare...
b06fcn
Finalement, masina a venit acasa.
Am preluat-o azi de la Serus din Chiajna si m-am dus direct la RAR pentru autentificare, dupa care am adus-o acasa.
Tatal meu s-a dus intre timp la ANAF sa depuna cererea de adeverinta ca masina are taxa de mediu la zi, abia peste o saptamana o pot ridica. Intre timp ma duc la CEC sa platesc restul de taxe si astept sa-mi vina si documentele fiscale de la Renault.
Ma declar incantat de masina, este peste ce-mi doream de la un Fluence, aproape in acceasi bani ca unul diesel de 130 de cai, la pret de destocare si cu un cupon Remat inclus (fiind chiar mai ieftina decat un Fluence in conditiile enuntate mai sus).
Poze

[attachmentid=1627910836]
[attachmentid=1627910837]
[attachmentid=1627910843]
turbodxman
Misto noua "jucarie". up.gif
dominy
felicitari, sa te porti frumos cu ea smile.gif
b06fcn
Merci, chiar ma incanta masina. Abia astept sa termin actele ca sa ma pot bucura de ea, pana una alta am dus-o la garaj si acolo va sta pana termin cu documentele.
b06fcn
Gata, am masina pe numele meu, mai e un FCN pe soselele patriei.
Maine poze si Casco, duminica o scoatem din garaj si bagam Megane-ul la facut.
centurion
Sunt curios de o comparatie intre Avensis si Laguna. Asta in ideea ca le ai pe amandoua, deci o comparatie obiectiva si reala poate fi facuta.
b06fcn
Am scos azi Laguna la o plimbare pe ruta Bucuresti-Targoviste-Dragoslavele-Fundata-Brasov-Bucuresti, cam 400 km cu un consum mediu dat de CB de cca 5,8 la suta, in conditiile in care pe A3 am mers constant cu 140 cu cruise-control, cu unele varfuri spre viteza maxima.
Comparativ cu Toyota Avensis mi se pare mai nervoasa Laguna (150 de cai vs 126), mai economica (cu Toyota scot o medie de cca 6,7 la suta, ceva mai alergata insa. Laguna e mai incisiva pe curbe fata de Toyota, dar nu semnificativ. Toyota pare mai aseptica decat Laguna, care da dovada de personalitate proprie, tipica Renault. Din punctul meu de vedere ambele masini sunt la acelasi nivel de confort, cu un plus pentru Laguna care are o serie de echipamente sau facilitati in plus, dictate de cei 6 ani de diferenta intre ele (cruise control mai intuitiv la Laguna (mai putin pozitia butonului de activare), bi-xenoane adaptative, frana de mana electrica (desi din punctul meu de vedere asta e mai curand un inconvenient, chiar daca o masina de gabaritul asta nu se preteaza la intors cu frana de mana). Desi ambele vin cu jante pe 17, Laguna e mai putin dura decat Toyota la capitolul suspensii.
Daca ar fi sa fac o caracterizare a masinilor dupa comportament, as spune ca Megane-ul si Kia sunt efervescente si chiar brutale daca sunt duse la limita, dar se achita onorabil de misiunea lor, Toyota este o masina de tata de familie responsabil, Laguna este la fel ca Toyota, avand in plus o doza de "driver's car". Daca Megane si Kia parca cer sa fie duse in ture, Toyota si Laguna te incita la un mod relaxat de a conduce, sunt mai curand masini de cursa lunga. Astea sunt pareri rapid puse pe hartie, trebuie avut in vedere si aspectul subiectiv generat de caracterul de noutate.

Si inchei prin a-i multumi unui vecin frustrat pentru modul in care s-a semnat cu un cui sau o cheie pe Laguna mea. Noroc ca masina fusese parcata in raza de actiune a unei camere de supraveghere.
b06fcn
Am fost la Politie sa declar zgarieturile de pe Laguna, ca sa poata cei de la banca sa-mi dea o copie a filmului de supraveghere, sa vedem cine mi-a zgariat masina.
Partea proasta este ca nu ies la polish, fiind destul de adanci zgarieturile, practic pana la fuller, in special pe aripa fata dreapta. Am cerut opinii, unii zic ca nu se poate retusa, altii ca se poate, cert este ca am vazut pe aici un coleg care parca a reusit sa retuseze o Laguna II in felul asta. Astept sa vad cine este, daca e persoana pe care o banuie toata lumea sau nu si dupa aia iau o decizie ce voi face. La Renault mi s-a comunicat sec un cost de "cca 1000 RON de element". Nu o pot face pe Casco din cauza de data de intrare in vigoare a politei, zgarietura avand loc inainte de data respectiva si 3000 RON nu dau in momentul asta, mai ales ca urmeaza achizitia gumelor de iarna.
In rest totul OK, m-am obisnuit cu gabaritul superior fata de Megane, avand obisnuinta si de la Toyota. Consumul a urcat spre 7 litri, in contextul in care nu fac decat cativa kilometri pana la birou si inapoi (Rosetti-Izvor), maine plec la Galati si o vad cum se comporta pe autostrada.
b06fcn
Nu am apucat sa ma dau prea tare la Laguna pe autostrada, am avut parte doar de ploaie.
Azi am fost sa dau jos luneta la Megane, sa pot schimba aripa spate stanga, daca tot ma apuc de vopsit si ciocanit pe partea stanga. Week-end-ul viitor ma apuc de demontat restul de elemente, sa pot duce masina la tinichigiu.
Restul sunt in grafic, intra in curand la pregatirile pentru iarna, prima rezolvata deja fiind Toyota.
b06fcn
Am luat aseara jentile pentru Laguna, pentru care ii multumesc colegului madhosefuzzy.
Mai am acum de gasit gumele aferente.
In alta ordine de idei, Megane-ul este demontat si taiat deja, urmeaza noua aripa pe spate stanga
si aripa pe fata stanga, usa stanga fiind deja montata. Dupa care se va vopsi toata laterala dreapta si capota fata.
b06fcn
Mi-au venit gumele de iarna pentru Laguna, GY Ultragrip 8, 215/60 R16, le-am pus deja pe masina, am schimbat rotile si la Opel, mai am Kia la rand si Megane-ul, cand va fi gata.
Poze cu noile incaltari de pe Laguna
[attachmentid=1627915795]
b06fcn
Ieri am dat o fuga pana la mosie sa vad care e stadiul lucrarilor la Megane, avanseaza bine, aripa spate stanga a fost inlocuita, din nou, cu una de la dezmembrari de data asta, usile au fost aliniate cum trebuie si pregatite de vopsit, aripa fata stanga este si ea pregatita de vopsea, la fel si capota de la motor. Mi-a promis mesterul ca va fi gata vineri, cadou pentru ziua mea onomastica.
[attachmentid=1627916070] [attachmentid=1627916071]
madhorsefuzzy
QUOTE(b06fcn @ 1 Nov 2013, 18:14)
Poze cu noile incaltari de pe Laguna


Dau bine pe masina. Chiar mai bine decat niste table. tongue.gif

Sa le porti cu placere.
corbex
QUOTE(b06fcn @ 1 Nov 2013, 19:14)
Mi-au venit gumele de iarna pentru Laguna, GY Ultragrip 8, 215/60 R16, le-am pus deja pe masina, am schimbat rotile si la Opel, mai am Kia la rand si Megane-ul, cand va fi gata.
Poze cu noile incaltari de pe Laguna
[attachmentid=1627915795]
*


Ce de masini ai! Parca-ai fi doctor.
cosmin_2300
QUOTE(b06fcn @ 30 Oct 2013, 16:58)
In alta ordine de idei, Megane-ul este demontat si taiat deja, urmeaza noua aripa pe spate stanga
si aripa pe fata stanga, usa stanga fiind deja montata. Dupa care se va vopsi toata laterala dreapta si capota fata.
*


Ceva nu se leagă. Vopsești toată mașina, sau ai încurcat stânga cu dreapta?
b06fcn
QUOTE(madhorsefuzzy @ 4 Nov 2013, 09:21)
Dau bine pe masina. Chiar mai bine decat niste table.  tongue.gif

Sa le porti cu placere.
*



Merci Marius, nu am mai apucat sa te sun, sunt OK jantele.

QUOTE(corbex @ 4 Nov 2013, 10:04)
Ce de masini ai! Parca-ai fi doctor.
*



Am si diploma pe care scrie asta... cool.gif

@ cosmin : asa este, my bad, laterala stanga plus capota de la motor si ceva retusuri si pe dreapta
b06fcn
De cand nu am mai scris pe aici, s-au intamplat urmatoarele :
- Laguna a facut 5000 KM de cand este in posesia subsemnatului. Media de consum undeva pe la 6.3 la suta, ma declar multumit. A luat si prima amenda, din cauza de radar, drept pentru care a primit si statie dedicata, Alan 42 si antena Little Will;
- Megane-ul a iesit de la reparat, per total a iesit bine. Mai sunt mici corectii de facut la vopsea, dar un polish bun rezolva tot. Am avut ieri ceva timp la dispozitie si am incept sa o montez la loc. Poze cu masina si operatiile in curs.
[attachmentid=1627918637] [attachmentid=1627918634] [attachmentid=1627918635] [attachmentid=1627918641]

- Restul fie merg zilnic (Opel si Kia), fie stau in parcare si asteapta sa mearga la garaj ca sa petreaca iarna la adapost (Toyota si R 21 Turbo). Iar R 21 alb sta si aduna praf in garaj, ca nu prea am vreme de surubarit...
b06fcn
- Laguna a mai facut 1500 de km de la ultima postare, ma pregatesc de primul schimb de ulei si filtre, am hotarat sa aplic si legumei acelasi tratament ca la restul de masini, schimb de ulei la 10000 km. Astept procesul cu ultima amenda de radar, pe cel cu radarul din aprilie l-am castigat, autorul PV era acelasi militan, greselile comise la fel...
- Am mai mesterit la Megane, i-am pus luneta la loc, am echipat usa de la sofer, insa am ceva probleme. Adica, am descoperit ca s-a rupt culisa de plastic de la geamul soferului, am comandat-o si maine o iau, 25 RON. Mai am probleme la broastele usilor spate, nu se mai incuie din telecomanda, probabil actuatoare duse. Am luat doua broaste cu totul, actuatoarele fiind "built-in", sa incerc sa desfac unul sa vad daca se pot remedia prin simpla curatare. Daca nu, cautam solutii de avarie, sa vedem daca merg cele de Logan, la Renault nici nu vreau sa intreb cat costa. Colac peste pupaza, debitmetrul face figuri. Cand sa plec din curte sa ma duc sa puna luneta, abia am urcat panta. Am crezut ca face figuri pentru ca era rece masina, pe drum abia ma taram. Am tras pe dreapta si am scos mufa de la debitmetru, alta masina.
- Am facut un drum cu Toyota, are o vibratie de la carcasa filtrului de aer, tre sa vad de la ce face asa, mai ales cand e rece. Am citit pe forumul dedicat ca ar fi ceva burete rupt si vibreaza carcasa la contact cu caroseria.
- Opelul si Kia sunt in grafic, merg doar in oras in ultima vreme, tre sa fac un drum afara cu ele sa le mai desfund, chiar daca si tata si sotia merg la fel de sportiv ca si mine...
b06fcn
Am lucrat ceva la Megane in seara asta, am reusit sa deschid usa din spate dreapta, nu se mai deschidea din exterior din cauza ca s-a rupt stiftul care tinea legatura intre maner si tija de comanda (clasic la Megane 1, este si un tutorial de remediere in sensul asta).
Mai am de schimbat culisa de la geamul de la usa soferului, am luat-o cu 25 RON, asa cum am scris mai sus, dupa care pot incepe sa finalizez cu fetele de usi.
Am desfacut o broasca de pe spate, actuatorul este integrat in broasca, am reusit si l-am desfacut, este o un micromotor magnetic al carui rotor s-a imbacsit cu praf de la periile de comanda si nu mai lasa curentul sa treaca, l-am curatat, maine verific daca remediul functioneaza.
Mai am apoi de pus la loc bancheta spate si polita de la luneta, plus toate plasticele de la pasajul rotii fata stanga, plus toate scuturile sub bara fata...
Laguna a ajuns la 10000 km de la ultima revizie si aproape 8000 de cand e la mine. Urmeaza sa fac programare sa-i schimb uleiul si filtrele de ulei si aer. O singura chestie ma deranjeaza, oglinzile exterioare se murdaresc imediat cand e ud pe jos...
turbodxman
QUOTE(b06fcn @ 17 Dec 2013, 22:53)
O singura chestie ma deranjeaza, oglinzile exterioare se murdaresc imediat cand e ud pe jos...
*



Arunca rotile mizeria de pe jos pe ele, in mers?

Daca aceasta e cauza trebuie sa le multumesti proiectantilor pentru designul aripilor fata. naughty1.gif
b06fcn
Nu atat de la aripi cat de la faptul ca rotile de iarna sunt putin mai iesite in afara decat cele de vara, de unde si mai multa mazga aruncata pe aripi, oglinzi si geamuri.
In alta ordine de idei, actuatorul reparat de mine merge bine, se inchide usa cum trebuie. Le mai am de reparat pe cele de pe dreapta, fata si spate.
b76bgaarh
ai modificat et la jante?
madhorsefuzzy
Jantele lui de iarna au dimensiunea 16" 7J ET40. Pe ele are puse cauciucuri 215/60 R16.

Teoretic exteriorul cauciucului este cu 4mm mai in interior decat la jantele stoc pe 18" (7.5J ET47 cu cauciucuri 225/45 R18).

Eu pentru iarna am o combinatie care scoate exteriorul cauciucului cu 2mm mai in exterior decat jantele stoc pe 18", dar nu am intampinat problema cu murdaritul oglinzilor.

Poate nu am mers eu suficient pe ud.
b06fcn
Asa este, am gume 215/60R16, mie mi se par mai iesite fata de cele pe 17, probabil iluzie optica. Daca stau si ma gandesc, si cu gumele de vara, la primul drum facut cu masina, mi s-au cam murdarit oglinzile...
In alta ordine de idei, m-a lasat bateria la Kia ieri seara. Eram la mosie si am vazut ca lampile de pozitie pe fata palpaiau (desi masina are faruri automate, care se sting cand scoti cheia din contact, are prostul obicei sa mai aprinda pozitiile, face asa de cand am luat-o si nimeni nu i-a putut da de cap). Drept pentru care, i-am dat curent de la Leguma si am pornit spre Bucuresti, eu cu rombul si nevasta cu Kia. A mers OK tot drumul, dimineata a pornit OK, insa am zis ca nu vreau sa risc, masina face peste doua luni 7 ani de la fabricatie, bateria era cea originala, asa ca am decis sa o schimb. M-am dus la Caranda, fiind multumit de raportul pret-calitate si pauza, pentru Kia nu exista decat baterie dedicata, cu dimensiuni specifice. In consecinta, am luat Varta Blue Dynamic de 70 de amperi (cea de pe masina avea 80), cost total 380 RON, cu tot cu montaj si bateria veche la schimb.
Am profitat de faptul ca am avut Kia azi la dispozitie si am si spalat-o si m-am dat cu ea in oras, in amintirea vremurilor bune. Mai are nitel si face 129000 km, sper ca in vreo luna si jumate sa ii fac revizia de 130000, ocazie cu care se vor schimba bucsile de la bara stabilizatoare fata, imi lasa impresia ca ar cam troncani ceva pe fata...
Restul stau sau merg, dupa caz...
turbodxman
Spor la intretinere si rulaj, in continuare. wink.gif
zanzie
QUOTE(b06fcn @ 24 Dec 2013, 00:06)
M-am dus la Caranda,

Caranda fac baterii proaste.

PS: e masina buna Kia? tongue.gif
b06fcn
Caranda fac baterii cu un raport pret calitate foarte bun din punctul meu de vedere...Nu am avut niciodata probleme cu Caranda, asa cum am avut cu altele mai "de firma".
In ceea ce priveste intrebarea depre Kia, chiar daca nu inteleg unde bati, este o masina extrem de buna pentru ce ofera, in 6,5 ani si aproape 130000 km nu am bagat in ea decat consumabilele de rigoare (ulei si filtre la fiecare 10000 km), un set de discuri de frana fata (la 60000 km), trei randuri de placute fata si doua de spate, un ambreiaj (la 120000 km), doua randuri de gume de vara si doua randuri de gume de iarna si bucsi bara stabilizatoare pe fata, odata, in garantie. Si am alergat-o de i-au sarit capacele in primii trei ani de viata si 100000 km, dupa care i-am pasat-o sotiei care a mai facut 30000 km in trei ani jumate (din care vreo 20000 tot de mine facuti, de fapt...).
zanzie
Nu bat bre nicaieri; sunt aici pe forum niste baieti (in general pupincuristi reno dovediti, gen aflocis) care spun ca e o marca de 2 lei.
dandobre
Si eu folosesc Caranda de multi ani si am fost f multumit pana acum.
b06fcn
Am elucidat problema cu murdarirea oglinzilor, practic sunt aproape deasupra pasajelor rotilor fata, drept pentru care toata mazga aruncata de roti ajunge pe oglinzi si pe geamuri. Daca mai mergi si pe zone virjate, ai garantat usile si geamurile fata stropite. Am fost azi de la mosie pana dupa Cheia, pe DN1A, am prins ceva viraje umede si mi-am dat seama cum arunca rotile mizeria exact pe oglinzi...
In alta ordine de idei, Leguma a rezistat curata dupa spalarea de marti la pranz doar pana marti seara, iar dupa drumul de azi e mai murdara decat inainte de spalare...
Si am mai constatat ca s-a bulit spalatorul de far de pe stanga, abia mai arunca apa, fara nici o presiune. Luni ma duc la garantie cu ea...
Maine ma apuc serios de Megane, duminica vreau sa il readuc la copitala...
turbodxman
Nu prea ai ce-i face legumei la capitolul muradrire oglinzi. sad.gif
A-propos de spalat, azi i-am facut si eu o baie Volveanului. smile.gif

b06fcn
Am lucrat azi la Megane, am terminat de pus interiorul, am reparat macaraua de la geamul soferului (schimbat culisa de plastic), am terminat de fixat gura de umplere a vasului de lichid de spalat faurile, in locul dedicat din fabrica - aripa stanga fata.
Mai am de prins pe dedesubt toate plasticele din fata, de reparat si actuatorul de la usa dreapta fata.
b06fcn
Am terminat Megane-ul, l-am dus in probe la Urlati sa schimb rotile de vara cu cele de iarna, maine mai am de reglat frana de mana, dupa ce am schimbat si cablurile, chiar inainte de accident.
Per total a iesit mai bine decat ma asteptam, ar merge un polish general, care sa elimine si scurgerile lasate de vopsitor, sa vedem cand ajung la Bucuresti ce gasesc.
Urmeaza o baie buna in&out, plus capacele la rotile de iarna, sa vad insa pe unde le-am bagat prin beci...
turbodxman
Asteptam fotografii. tongue.gif
balanel
QUOTE(b06fcn @ 26 Dec 2013, 21:01)
Am elucidat problema cu murdarirea oglinzilor, practic sunt aproape deasupra pasajelor rotilor fata, drept pentru care toata mazga aruncata de roti ajunge pe oglinzi si pe geamuri.


Ai incercat sa montezi aparatori de noroi pe fata?
b06fcn
Pana la poze mai dureaza ceva, mai trebuie sa o spal si sa fixez bandoul de pe usa stanga fata, fiind usa de faza 1 nu se potriveste bandoul de faza 2, afara arata la fel, dar prinderile sunt diferite. Plus ca trebuie sa ma duc sa iau un lucas alb pentru aripa stanga fata.
In alta ordine de idei, am pus rotile de iarna pe Megane, le-a echilibrat nenea de la vulcanizare, dar parca tot am un mic tremurat. Mi-e teama sa nu fie ceva de la planetara de pe dreapta, am schimbat bucsa din capul planetarei, dar la cate o plecare mai brusca trozneste ceva, din ce m-am mai documentat se pare ca solutia cu schimbarea bucsei nu este tocmai cea mai buna si ca uneori dupa ce se schimba bucsa aia pot sa apara vibratii...Cert este ca aceste trepidatii, daca stau bine si ma gandesc, au inceput sa se simta cam dupa ce am schimbat ambreiaj, cutie si faimoasa bucsa de la planetara.
Oricum, trebuie sa ma ocup serios de planetare, asa ma voi duce la service pentru problema asta, mai ales ca am constatat ca burduful dinspre roata stanga este spart.
O alta problema pentru service este legata de frana de mana, dupa ce am schimbat cablurile de la frana de mana constat ca la roata din stanga spate nu tine cum trebuie, oricat as trage de maneta, iar talerul este decalat spre dreapta...Am crezut ca este o diferenta mica intre cablul stanga si dreapta (ele oricum au dimensiuni diferite), am incercat cu un distantier, dar tot degeaba...
In rest merge bine masina, dupa mai bine de 8000 km cu Leguma mi se pare cam cazanel Megane-ul, dar pentru oras si in amintirea vremurilor bune nu ma dezic de ea...
turbodxman
O diferenta similara cu cea dintre Laguna ta si Megane 1 percep eu cand trec din Volvo in Renault 25. tongue.gif
Cu toate ca sunt de varste apropiate le deosebesc multe (inclusiv confortul). smile.gif
Diac
QUOTE(b06fcn @ 29 Dec 2013, 20:37)
In rest merge bine masina, dupa mai bine de 8000 km cu Leguma mi se pare cam cazanel Megane-ul, dar pentru oras si in amintirea vremurilor bune nu ma dezic de ea...
*



Chiar ce faci cu ea având in vedere ca ai si Leguma?
b06fcn
De vandut nu se poate vinde, din cauza de timbru. Masina o avem de noua, ramane in parcul rece si, cel mai probabil se va folosi prin oras de catre mine si pentru mers la mosie cand e de lucru si de alergat pe acolo cu diverse treburi, sau cand se duce doar tata acolo, ca sa nu mai iasa din oras cu Corsa (cel putin iarna, cand e vremea urata).
Legumei, ca si Toyotei, nu ii prea priesc drumurile prin oras, astazi spre ex am plecat cu Megane-ul, mai ales ca trebuie si spalat.
Diac
Viitoare masina de colectie? biggrin.gif ca si 21?
b06fcn
Pourquoi pas?... daca rezista cat au rezistat cele doua R 21...
b06fcn
Avand in vedere ca este inceput de an, sa notam aici starea fiecarei masini din garaj, ca un exercitiu de bechmarking pentru anul 2014:
- Megane - 213000 km, in stare de functionare, a facut anul trecut cca 15000 km (mai mult a stat, de fapt, de la jumatea lunii martie pana dupa Pasti si de la jumatea lunii septembrie pana la Craciun);
- Kia - 128500 km, a facut anul trecut tot cam 15000 km (a mers in medie 12-15 km pe zi, de luni pana vineri, plus un drum in Grecia in concediu de vreo 3000 km si inca vreo cateva drumuri de Galati ale subsemnatului, cat a somat Megane-ul);
- Opel - 118000 km, a facut anul trecut tot vreo 15000 km (masina merge aleator, cand zilnic, cand sta cateva zile si apoi pleaca afara din oras);
- Toyota - 93000 km, a facut anul trecut undeva spre 10000 km, din care vreo 6000 afara din tara, restul am mers eu cu ea cat am avut Megane-ul la reparat;
- Laguna - 45500 km, a facut anul trecut de la jumatatea lunii octombrie pana la sfarsit de an 8500 km;
- R 21 Turbo albastru a facut anul trecut spre 1000 km in total;
- R 21 alb este nemiscat, sub un strat protector de praf...;
Restul isi asteapta randul la taiat, imi pare rau ca m-am luat dupa un coleg neserios de aici, care m-a implorat sa-i dau interiorul de la R 21 bej si l-am dezechipat complet, dupa care a venit ca o floare si a zis ca nu mai are nevoie ca a gasit in alta parte, iar acum vrea sa-si dezmembreze masina in cauza...de ma chinui acum sa gasesc loc pentru toate piesele scoase de pe masina...
Ma rog, per total anul trecut a fost unul destul de productiv in termeni de kilometraj pentru mine (undeva spre 37000 km in total), relativ costisitor in raport cu investitiile facute (reparatii la Megane si achizitie Laguna).
Ca investitii anul asta contez pe o revizie la Kia, cel putin doua sau chiar trei revizii la Laguna, cate o revizie la Megane, la Toyota, la R 21 Turbo, la R 21 alb si la Opel, plus achizitionarea de anvelope de vara bune pentru R 21 Turbo.
MuciX
Presupun ca toate masinilea astea au utilizatori diferiti...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.