Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Garajul meu
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
Laurentziu83
La taica-miu la Matiz e 0.03A cu alarma (alcar H22) si 0.01A cu masina incuiata fara alarma. De 17 ani incoace schimba baterii odata la 2 ani. Daca as gasi o cale sa reduc consumul alarmei in asa fel incat sa lucreze doar ca inchidere centralizata, ar fi super, masina neavand asa ceva standard.

La Astra G am uitat o interfata de diagnoza bluetooth montata si imi lua 0.05A, cum a dat frigul descarca aproape complet bateria in 2 zile. Am scos-o si s-a rezolvat, acum porneste la sfert dupa 3 saptamani de stat.
hepea
Alarma la Matiz? E asa cautat modelul? biggrin.gif
b06fcn
Am lasat Opelul aseara in parcare, il vad duminica seara cum se comporta. L-am inchis din alarma, tocmai ca sa vad cum reactioneaza la pornire dupa trei zile nepornit.
In alta ordine de idei, m-a sunat baiatul care a facut farurile si proiectoarele de Kia, sunt gata, luni le recuperez, ca azi sunt deja plecat din copitala. Sunt curios sa vad cum au iesit...
b06fcn
In seara asta Opelul a pornit la sfert, fara probleme. Probabil combinatia +timp+alarma+frig+masina mearsa doar in oras o inainte de a fi lasata in parcul rece nu a fost una fericita...i-am schimbat un bec de frana pe spate, ca marti sper sa ajung la ITP.
Toyota a prestat corespunzator in aglomeratia de pe Valea Prahovei, iar acum sta la odihna in parcare, mai iese abia peste doua saptamani...
b06fcn
ITP-ul la Opel a ramas pe joi, ca nu am timp sa ajung azi. Vineri expira, deci sunt in termen.
Am luat aseara farurile de Kia de la polish si folie, au iesit foarte bine. Idem si noile proiectoare infoliate. In weekend ma duc la mosie si le schimb.
Am gasit la Dedeman un profil triunghiular de PVC, mai rigid si cu o dimensiune optima, ca sa incerc sa bricolez ornamente noi de prag pentru zecar...cele negre de pe masina erau rupte, coapte, indoite, nu mai puteau fi recuperate. Sper sa reusesc sa fac ceva din ele, daca nu, reluam cautarea...
b06fcn
Azi am facut ITP-ul la Opel, in 35+ de minute eram iesit pe usa atelierului. Verdict, inca e sanatoasa buburuza...mai are doua luni si ii fac si revizia anuala...
b06fcn
Aseara am venit cu Kia la mosie. Am constatat ca iar are tendinta sa sufle mai rece pe stanga, cred ca mai am de curatat la radiatorul de incalzire, alta cauza nu vad...azi ma uit la lichid, sa vad daca si-a mai schimbat culoarea...
In alta ordine de idei, am gasait un set de ornamente noi de praguri pentru zecar (merci ydaniel)...
Mi-au sosit zilele trecute si ornamentele de capace de jante de aliaj pentru Kia, arata bine pentru un dolar jumate toate patru...[attachmentid=1628113571]
b06fcn
Ieri am schimbat farurile si proiectoarele de la Kia. Diferenta este vizibila. Mai am sa le reglez si mai bine, ca nu-mi place cum bate lumina, dar, per total, ma declar foarte multumit de rezultat.
Poze :
inainte [attachmentid=1628113639]
dupa [attachmentid=1628113640]
b06fcn
Am gasit ce cautam de mult...[attachmentid=1628113774]
b06fcn
Am fost cu Megane-ul sa investighez mai bine cauza mirosului de gaze din habitaclu, credeam ca e de la racordul flexibil, însă nu e de acolo ci de la o țeava de recirculare a gazelor de sub turbina (deși mi-e teama ca țeava aia e altceva) sau de la galerie (nu se vedea prea bine, doar ca e funingine multa in zona aia, atât pe țeava respectiva, cât și pe galerie). Pana am vreme sa m-a ocup de ea, intra iar la hibernare și Opelul își reia munca de oraș...

tr04www
Nu stiu daca e acelasi principiu, dar la VW cand se fisureaza acea teva baga miros de gaze in habitaclu.
b06fcn
Asa e si la mine. Baga miros de gaze in habitaclu...

LE - m-am uitat in Dialogys si teava aia de sub turbina este o teava de ulei, din cate am vazut. Funinginea poate sa fie de la imbinarea catalizatorului de amorsare cu turbina sau de la galeria de evacuare - posibil garnituri duse. Pe de alta parte, fumul se vedea pe stanga masinii, exact unde este teava de recirculare gaze care se duce spre EGR. Acolo sunt niste coliere ciudate, pe care le-am luat mai demult, cu gandul sa se schimb preventiv. Trebuie sa me gasesc prin cutiile din garaj, dar ma gandesc ca trebuie verificata si teava in sine...aia e mai plauzibila pt mirosul de gaze din habitaclu, mai ales ca priza de aer este exact in zona unde se vedea azi fumul...
Pana una alta e trasa pe dreapta, zilele viitoare imi fac vreme sa o duc la service, am sa profit sa-i schimb si ambreiajul si cureaua de distributie cu ocazia asta, desi nu are decat 20000 km in 4 ani fara cateva luni.
b06fcn
Al venit aseara cu Opelul la mosie. Venind pe A3 si dupa aia pe DJ si DN, am observat ca acul de la temperatura lichidului se racire fluctueaza ciudat, stand foarte aproape de rece, desi in masina era caldura (cursorul de temperatura fiind cam la jumate pus). Azi am tras o fuga pana la Mizil, acul s-a dus spre 80 de grade, dupa care s-a stabilizat sub liniuta de 80 de grade. Asta la mers constantant cu 80-100. Dupa ce s-a eliberat soseaua si m-am dus spre 150, a urcat temperatura peste 80 de grade (intre 80 si 90, unde statea in mod normal pana acum). Suspectez termostat sau senzor de temperatura. Faza nasoala e ca ma modelul asta, din cate am vazut, termostatul se schimba cu toata carcasa, care contine si senzorul. Si care costa peste 200 de lei...

16 Feb 2020, 11:32:
M-am uitate sub Opel, din pacate carpeala senzorului cu smacolina de garnitura la tub tine doar partial. In sensul ca nu lasa sa curga uleiul, dar tot sunt urme de ulei iesit pe acolo. Probabil ca in timp va ceda din nou. Am sa o duc la un nene specializat pe Opel, sa vad daca merge sa o las fara senzor de nivel si, daca e Ok, ii iau o baie de Fiat Doblo si aia e...sau, mai incerc la urmatorul schimb de ulei sa curat bine pe acolo si sa refac totul fara ulei in baie...poate asa tine...
b06fcn
Am urmarit Opelul azi, i-am pus si diagnoza sa monitorizez temperatura...in oras urca pana la 94 de grade in aglomeratie de tip bara ma bara, dar are momente cand scade brusc cateva grade, dupa care fie sta constant pe la 83-84, fie scade la 80 sau 79. Nu am reusit sa-mi dau seama daca porneste GMV-ul. Am mai constatat ca, atunci cand temperatura este spre 95 de grade, cand o calc la fund scoate mai mult fum decat in mod normal...
Maine duc masina la doctor, ca sa nu stric ceva mai rau.

<span class='edit'>18 Feb 2020, 12:33:</span>
M-au sunat de la service, termostatul este dus, din cauza lui, ca deschide sau inchide aleator, nu pleca nici GMV. Au mai gasit probleme la capetele de bara (cred ca nu au mai mult de 7 ani si 30000 km de cand au fost schimbate, dar hartoapele copitalei isi spun cuvantul). Plus o bobina la compresorul de AC.

<span class='edit'>18 Feb 2020, 22:15:</span>
Pentru ca Opelul e la doctor, am luat Kia la frecat. Cand sa pornesc, invartea, dar nu pornea. Mi-a mai facut faza asta acum vreo luna si am avut ideea sa-i scot powerboxul, dupa care a pornit imediat. Am zis ca e doar o coincidenta si l-am legat ma loc. A mers o luna fara probleme, pana azi. La fel, dupa ce i-am scos powerboxul a pornit la sfert. Asa ca powerboxul se desfiinteaza...
b06fcn
Luat azi Opleul de la doctor. S-au schimbat doua capete de bara, un termostat, un racord flexibil la eșapament, o bobina la compresorul de AC și un burduf la caseta de durectie. Plus remediat (sa vedem dacă și cât ține) scurgerea de ulei de la senzorul de nivel din baie. Cost total 650 plus ceva de o bere la băieți. In afara de capetele de bara care mai fusesera schimbate odată, restul au venit odată cu mașina. 16 ani și 150000 km le cam ajunge...
b06fcn
Am fost cu Opelul la Gl, acum am ajuns la mosie. Am facut plinul la OMV-ul din Buzau, m-am dus la Gl, m-am si intors si la aceeasi statie si pompa am refacut plinul, dupa 260 km. Au intrat putin sub 11 litri, adica 4.2 la suta, extraurban, cu AC pornit din cauza de ploaie si dezaburire. Am mers in stilul caracteristic, fara grija la consum. Ma declar multumit.
Laurentziu83
"fara grija la consum" si "ploaie" nu prea merg in aceiasi fraza, ca e cam periculos sa o forjezi pe ud, mai ales prin baltile de pe DN-urile noastre.
b06fcn
In afara de Buzau si Braila, orasele adica, nu am avut parte de balti. Iar drumul este chiar bun...mai mult de 150 nu m-am dus, ca e totusi masina mica. Am tinut-o pe la 120-130 constant pe afara si 90-95 in localitati...
Poti sa mergi turat si totusi legal, ca sa se curete EGR-ul si galeriile...Poti sa intri in depasire cu a treia si sa te duci pana la 4800 rpm fara probleme...
Bicicleta galbena
Foarte bun consumul, daca aveai anvelope de vara cred ca erai sub 4.
Eu le-am pus pe cele de vara de sapt trecuta, din cauza lipsei de zapada si a temperaturilor ridicate.





b06fcn
Nu le schimb inca, mi-e sa nu mai vina vreo zapada din aia de o zi si sa nu pot iesi cu masina...la finele lui martie le schimb la toate patru, vin de doua ori la mosie cu cate doua masini si le-am rezolvat in doua weekenduri...
bgdrenault
Acum doi trei ani a fost zapada mare pe 13 Aprilie. Cu blocare drumuri si etc.
M a prins cu anvelope de vara, schimbate undeva pe 8 aprilie.
De atunci imi schimb anvelopele in 15 Octombrie, 15 Aprilie.
La voi in sud e mai ok si altfel.
b06fcn
SI eu pe la finele lui martie, inceput de aprilie le schimb, in functie de cum am drumurile la mosie.
Revenind la masini, am urmarit Opelul, nu mai are fluctuatiile de temperatura pe care le avea, oricat de tare ma dadeam la ea. Problem solved.
Am avut vreme sa ma ocup din nou de radiatorul de incalzire de la Kia, l-am mai spalat odata, mi-a zis consoarta ca face cald din nou, nu cred insa ca l-am dovedit de tot. Il tin sub observatie, daca mai continua, schimb radiatorul, desi va fi munca de chinez batran sa-i dau jos bordul.
Laurentziu83
Verifica in primul rand daca poti ajunge la conducte.

Daca nu poti, sa nu patesti ca mandea care dupa ce a dat vechiul calorifer jos n-a mai putut sa-l puna pe cel nou fara sa dea galeria de admisie jos la Matiz. Am rezolvat apoi in service cu o scula cu cablu prelungitor.
b06fcn
Ajung usor la conducte, ca asa am putut face spalarea, demontand furtunele de intrare/iesire din compartimentul motor. In felul asta am lucrat doar la radiatorul de incalzire, fara sa mai stric lichidul din restul instalatiei. Pana una alta merge Ok, vad mai spre vara cum se comporta.
Laurentziu83
In cazul asta, mai degraba incerci o noua curatare.

Nu stii cu ce greieri te pricopsesti daca dai bordul jos si il pui la loc. La Matiz am muncit de m-a luat naiba si pe masina aia nu aveam airbag-uri sau alte calculatoare.
b06fcn
Din cauza ca m-a plictisesc dpdv mașini, m-am apucat sa studiez mai profund problema de la Megane, sa văd pe unde fumega...țeava de recirculare gaze de la EGR este întreaga, cel puțin la o prima vedere, însă e plin de urme de ulei pe la imbinarea furtunului de recuperare a vaporilor de ulei...m-a gândesc sa nu fie de la nenorocirea aia de furtun, sa se fi rupt și sa iasă vapori de ulei pe acolo...
Am vorbit la service, ca nu am timp sa m-a ocup sa o desfac, măcar sa le-o duc sa constate exact de unde vine problema, sa m-a pot apuca de reparat. Mai ales ca vreau sa-i curat admisia și sa-i pun un recuperator, precum colegul YRX...
YRX
Conducta de recuperare si la mine e uleioasa pe la imbinari (si e noua) dar e putin probabil sa miroasa a esapament pe la ea.
La un Opel Corsa care l-a avut nevasta-mea mirosea in habitaclu cate odata de te scotea afara a esapament. Am trimis-o in service, ca era masina noua, si n-au gasit nimic. M-am uitat si eu, ca nu se mai putea merge cu ea, prima data la esapament, galerie, turbina - toate fara urme. Apoi am dat capacul jos de pe motor si un injector inota intr-un fel de smoala. Din cand in cand tragea cate un puf pe langa el. I-au schimbat garniturile, evident dupa o zi de chinuit la scos. Calicii nu au vrut sa le schimbe la toate injectoarele...

Am pus CC-ul, sa vad ce branza face...
b06fcn
La mine e la Megane problema, faza e ca, odata masina incalzita bine de la mersul prin oras, iese fum pe undeva prin partea stanga, cam de sub turbina. Dar numai cand e incinsa, ceea ce ma duce cu gandul ca fumul ala nu e de esapament neaparat, ci de ulei incins, curs pe undeva pe bloc. Sau pot fi si garniturile de la imbinarea turbinei cu galeria...luni o duc la doctor, ca e mai bine.
b06fcn
Azi am mesterit la Toyota, i-am schimbat rotile adica. ODO 173000.
Problema a fost cand i-am strans prezoanele, cu dinamometrica, unul din ele a cedat nervos si s-a rupt. Dar nu a ramas intepenit in piulita, ceea ce ma face sa cred ca era deja obosit.
Acum caut altul, desi cred ca am sa le schimb pe toate, just to be safe.
In alta ordine de idei, am pregatit Lada pt. ITP, pe care il fac sambata viitoare. Dupa un an de zile, a trebuit doar sa ii dau de cateva ori la cama si a pornit la sfert. Pentru ca avea o lejera balbaiala la relanti, i-am curatat bujiile, care erau cam afumate. E clar ca trebuie sa mai umblu la aprindere si la carburator, doar sa-mi gasesc notitele de la vechea Lada, ca am uitat cum trebuie facute reglajele...dupa curatarea bujiilor, a pornit usor, sa vedem dupa ITP ce si cum.
Maine duc Megane-ul la doctor, sa-i faca o constatare...
Laurentziu83
Asa a pornit si Lada bunicului meu, in 2006, dupa ce nu mai fusese pornita din 2002 sau 2004. La Dacia lui taica-miu trebuia sa trag socul, sa dau cateva sprituri din acceleratie, etc. Asta dupa 12 ore.
b06fcn
Am dus Megane-ul la service, parerea celor de acolo, asa, aprioric, este ca pot fi doua cauze, garniturile de la imbinarea turbinei cu galeria si/sau cu catalizatorul de amorsare, sau furtunul de recuperare a vaporilor de ulei cu probleme.
Vedem cand ma suna sa-mi transmita rezultatul investigatiei

LE - am gasit prezoanele pentru Toyota, la Alpadrino, originale Toyota. Am comandat 5, sa fie acolo, daca se mai duce vreunul sa le am la indemana. 13 lei bucata, la jumate fata de altii...

10 Mar 2020, 09:58:
M-au sunat de la service, Megane-ul e gata. Problema era de la garniturile de la turbina, la imbinarea cu galeria de evacuare. S-a luat un kit nou de garnituri si prezoane, totul e inapoi in parametri. S-au schimbat si garniturile de la conductele de ungere, sper sa se fi rezolvat si pierderea de ulei, daca nu, mai trebuie investigat.
Acum trebuie sa apuc sa o spal bine pe dedesubt, sa vad daca mai pierde ulei.
dizzy
Daca porneai motor cu carburator la rece, trebuia sa tragi socul .
Ast afie ca il porneai dupa o zi sau dupa un an.
Stii foarte bine ce face socul, fie el de Dacie sau de Lada.
Probabil Lada lui fcn are nevoie de reglaj ACT, are probabil amestecul prea bogat.
Intrebare: poti sa ii pui o sonda lambda sa vezi valorile? ca nu cred ca mai e asa scumpa.
b06fcn
Sigur la mine amestecul e prea bogat, trebuie sa umblu la carburator si sa-i reglez si tachetii.
Am in plan cumpararea unei lampe stroboscopice pt reglat avansul, sunt multe de facut. Prima chestie, sa-i verirfic starea motorului, ca ma bate un gand de RK.
dizzy
Ai masurat compresia? Ca daca nu e.. degeaba mermelesti restul
b06fcn
@ dizzy - pai aia e prima masura, luata o compresie. Dupa care vad ce fac.
Revenind la Megane, pot spune ca e alta masina...nu mai am balbaielile de la relanti, pe care le pusesem pe seama regulatorului de presiune, trage si mai bine...sunt curios sa vad consumul, care se cam marise in ultima vreme...
einstein1984
la megaane reno zice ca la orice demontare de turbina se schimba si tevile de ulei... nu doar garniturile
b06fcn
Reno mai zice si prostii...daca ar fi asa, nu ar exista si garnituri separate ca piesa de schimb. Prima data s-a umblat la turbina la 90000 km, masina e sarita acum de 250000. La 120000 s-a mai umblat odata la turbina. Tevile sunt aceleasi, au fost verificate, sunt curate, nu au probleme...
einstein1984
au mai fost unii care verificau ei cureaua de sitributie si era buna. Si au mers asa, mult si bine....
b06fcn
Cureaua de distributie e una, niste conducte amarate de ulei sunt alta...
Ca tot vorbim de asta, m-am uitat in cartea masinii si anul asta se fac 4 ani de cand am schimbat-o, asa ca in iunie intra la inlocuire, cand se face anul de la schimbul de ulei...
b06fcn
Am venit cu Megane-ul la mosie, merge mai bine, parca trage mai rotund. Maine, dupa ce fac ITP-ul la Lada si stropesc pomii, ma apuc de spalat bine motorul de la Megane. Nivelul de ulei sta la maxim, dupa ce ii fac si spalatura vad daca mai pierde si pe unde... si daca mai am vreme, poate ma apuc si de zecar...

14 Mar 2020, 11:29:
Am facut ITP-ul la Lada. Nici o problema. De la ultimul ITP a facut 25 de km, se uita nenea ala ciudat la kilometraj, nu intelegea de ce. I-am explicat ca anul trecut, dupa ITP, am bagat masina in garaj pana azi.
Ma duc sa imbaiez via si pomii, dupa care ma apuc de Megane sau de gratar, in functie de chef.
b06fcn
Am uitat sa consemnez aici, am schimbat gumele si la Megane, a trecut iar la rotile de vara. ODO 252500. Adica 1100 km rulati "iarna" asta cu Megane-ul...trebuie sa vad si la Toyota la cat le-am schimbat, sa scriu aici...
b06fcn
Gumele la Toyota au fost schimbate la 172870 km.
Pentru ca joi mi-au venit prezoanele comandate la Alpadrino, weekend-ul asta am venit cu Toyota la mosie. Ieri am trebaluit prin curte, ca a a fost vreme buna, azi am schimbat si prezonul rupt, am reusit sa fac operatiunea fara sa dau jos tamburii de la frana de mana. Mi-a luat 35 de minute pe ceas, de cand am ridicat masina pe cric si pana cand am lasat-o jos.
Ma recompensez diseara cu un roze din productie proprie...
b06fcn
De joi seara am venit la mosie. Ieri am stat in casa si am lucrat de acasa, azi mi-am facut instalatia de aer comprimat in garaj. Maine schimb gumele la Kia fara sa mai trag compresorul pana la usa garajului, sa pot folosi sculele pneumatice...le mufez in racordul rapid dus pana la usa garajului. Am facut o retea cu trei ramificatii, am dus o priza de aer la usa garajului, una la bancul de lucru, mai am sa duc o teava cu doua racorduri rapide in rampa. DAr mai am nevoie de o teava de PPR, sa vad daca gasesc prin zona pe aici vreun magazin care livreaza acasa, ca belgianul din sat a inchis.
Revenind la masini, sper ca maine sa ma pot apuca si de zecar, dupa ce schimb gumele la Kia.
b06fcn
Schimbat azi gumele la Kia. ODO - 170700. Ma uitam ca, desi au carne multa pe ele si kilometri putini, gumele Vredestein de vara incep sa dea semne de varsta. Probabil asta este ultimul lor sezon, dupa care, cred ca voi trece Kia pe gume all season, ca si gumele de iarna dau aceleasi semne.
Am profitat si am si spalat-o, mi-am inaugurat jucaria de spalat cu presiune, care pot sa spun ca face treaba - Stanley de 2200W.
Am pus si stickerele cu Kia pe capacele centrale ale jantelor, eu zic ca arata bine. Utilizatoarea este si ea incantata...[attachmentid=1628115607]
b06fcn
In seara asta am schimbat rotile si la Opel. ODO 148650. Adica un rulaj de 2950 km cu gumele de iarna. Aici includem si doua drumuri de Gl, plus mai multe deplasari la mosie, nu doar oras. Maine ii trag o spalare, ocazie cu care verific si lancea spumanta pe care mi-am luat-o.
dandobre
Ce detergent sau spuma activa folosești?
b06fcn
Am luat spuma activa de la Mafra, o chestie verde care face treaba buna. 5 litri, de la emag, am prins ceva promotie si am dat 55 de lei in loc de vreo 80. Saptamana trecuta am spalat Megane-ul fara lance de spumare, cu dispenserul de detergent cu care a venit aparatul de spalat si care nu face spuma, mai curand o apa cu clabuc, pe care a trebuit sa o iau la burete. Dar la final a iesit foarte bine masina...

<span class='edit'>11 Apr 2020, 16:34:</span>
Azi m-am delectat prin curte si prin garaj. Dupa ce m-am ingrijit de pomi, am scos R21 alb din garaj, sa incep inventarul cu ce am de facut la masina. I-am tras o spalare comme il faut, lancea de spuma e ce trebuie. Dupa o prespalare si o spalare cu spuma luata cu buretele, ma declar multumit de cum a iesit. Mai putin multumit sunt de problemele vopselei, capota trebuie revopsita, ca s-au depozitat tot felul de prostii pe ea si s-a zgariat in mai multe locuri, la fel si aripa dreapta fata. In rest, mai sunt niste « chips&dents » pe care o sa incerc sa le rezolv cu retusuri si polish local. Dupa care, un polish general.
Poze mai incolo, ca le am in telefon.[attachmentid=1628116005] [attachmentid=1628116006]
ProfiBv
QUOTE(b06fcn @ 10 Apr 2020, 23:18)
...
Azi m-am delectat prin curte si prin garaj. ...

Cauta sa rezolvi si tencuiala de la garaj , poate chiar ceva nu e bine la stalpul usi . wink.gif
b06fcn
Trebuie sa o repar, nu e de la stalp, garajul e din lemn, peste care s-a pus izolatie din polistiren si tencuiala. Am dat o gaura pe partea din interior sa prind niste console in pod si m-am dus prea mult cu bara filetata, noroc ca m-am prins pana sa ies cu ea prin tencuiala.

12 Apr 2020, 15:06:
Am mai progresat cu pregatirile la R 21 alb. Prima problema, bordul. Masina e faza 1 cu, tropicalizata si cu AC din fabrica - fabricatie la Valladolid, pt Spania si nordul Africii. In 2004, am avut un accident urat, din care a rezultat o Dacie rupta in doua si un bord rupt la mine. I-am pus bord de faza 2, cu climatizare automata. Din motive de retromobil, sunt nevoit sa revin la bord de ph. 1. Problema e ca nu se gasesc ph.1 cu AC, au fost extrem de rare. Bordurile difera, intre AC si lipsa AC, aeratoarele centrale fiind specifice fiecarui model.
Am patru borduri de ph1, unul cu AC dar rupt, vai mama lui, de 21 Turbo si trei simple. Unul de Turbo, negru si doua standard, unul gri si unul bej. Ala gri e cam subred si ar trebui reparat. Ala negru nu e period-correct, ala bej e cel mai in mintile lui. Doar ca interiorul meu e gri. Asa ca acum caut solutie de vopsit bordul bej in gri, daca se poate.
Idem mocheta, trebuie sa o fac de la zero. Problema e cum formez noua mocheta pe masina. Orice idee e bine venita...
bgdrenault
De vopsit bordul nu prea ai cum, ca nu va tine.
Imbracat in piele, vinilin, etc nu merge?

Mocheta aia cred ca vine formata in niste matrite si imbibata cu un liant ceva, nu cred ca ai tu cum

Crezi ca la retromobil se uita si la partea de bord si ac? Sunt atat de exacti?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.