Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Garajul meu
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75
b06fcn
Sa updatam pe aici:
- Toyota a primit baterie noua de unde a fost luata, cost total piesa si main d'oeuvre 180 euro. Am inteles de la ai mei ca ar fi Varta dedicata pentru Toyota Avensis. Bateria schimbata a fost cea OEM a masinii, ma declar multumit, a tinut 7 ani si 100000 km, in conditiile in care masina in cauza merge rar, doua sau trei drumuri de strainatate pe an. Singura baterie care ne-a tinut mai mult, adica 8 ani dar numai 50000 km, a fost cea ruseasca cu care a venit Lada 1200 in 1979;
- Laguna e la capsuni, a trecut cu brio de 62000 km, se apropie de 63000, peste trei zile vede Atlanticul. Tre da vad unde ii vine sorocul de schimbat uleiul, Portugalia sau Spania.M-au sunat de la Renault ca a venit cablul de sub scaunul de la sofer, cand revin din vacanta ma duc sa il schimbe.
b06fcn
Am revenit din concediu, Leguma s-a comportat ireprosabil, se apropie de 70000 km.
Cateva date statistice :
- la drumul de dus, pana in Portugalia am facut 4900 km, cu un consum mediu de 6,7 la suta, clima non-stop, media orara 87,9 km/h (aici intra si orasele traversate/vizitate/stat pe loc cu motorul pornit). Am mers pe ruta Bucuresti-Serbia-Italia-Franta-Spania-Portugalia si am constatat ca nu e nici o sfaraiala sa merg pe partea aia, dpdv durata, dimpotriva, mi s-a parut chiar mai scump sa ajung in Italia (9 euro autostrada in Serbia, 18,5 euro autostrada in Croatia, 15 Euro vigneta in Slovenia, fata de 10 euro vigneta in HU si 8,5 vigneta in Austria);
- la drumul de intors, venit prin Austria si Ungaria, am facut 4400 km, cu un consum mediu de 6,8 la suta, clima cam 80% din drum, media orara 95 km/h, in conditiile in care la intrarea in tara aveam o medie orara de 107 km/h si consum mediu 6,7 la suta. O fi si de la bagaje (+150 de kg suplimentare fata de dus);
M-au sunat ca a venit cablajul de sub scanul soferului, eram deja plecat, tre sa fac programare sapt viitoare la service sa il schimbe.
Am facut in weekend revizia de 220000 km la Megane, la fix un an de la cea anterioara si la fix 10000 km diferenta. Am schimbat uleiul si filtrele, cost total 300 RON. Am profitat si am mai reglat frana de mana ca tinea cam sus, alte probleme nu exista.
Ma pregatesc sa bag Opelul la o mica cosmetizare si revigorare, am de vopsit cateva elemente si de lustruit farurile care s-au cam ingalbenit.
b76bgaarh
pana la urma, cu discurile ovalizate cum ai rezolvat?
b06fcn
In nici un fel, am luat voucherele de la Renault si la urmatorul schimb de placute voi inlocui si discurile. Am constatat insa ca nu mai trepideaza la franare decat in anumite momente si la anumite viteze. Misterele Renault...
Probabil ca o sa iau discuri Ate si asta e, mergem mai departe. Placutele de pe masina se apropie de 23000 km de la schimbare, asa ca mult nu cred ca mai au...
madhorsefuzzy
Adica te astepti la 30.000km facuti cu un set de placute?
corbex
Intre Bucuresti si Galati terenul e plat. De ce sa nu-l tina? Frineaza la poarta, in Galati si la semaforul de la Fundeni, in Bucuresti.
madhorsefuzzy
Ziceam ca mi se pare putin nu mult.
b06fcn
Badie, eu merg pe autobahn pana la Gl, deci nu am treaba cu Sos. Fundeni.
Marius, la mine placutele cam atat tin, ca merg tare si franez tarziu...Cel mai mult m-au tinut niste placute la Kia, care nu se mai terminau, dupa 40000 km am schimbat si discurile de dure ce au fost placutele...
sorin000
Si cand te gandesti ca eu ma apropii de 80k si nu am schimbat nici placute, nici discuri , nici nimic.. blush.gif tongue.gif
corbex
Incearca s-o scoti din curte.
mezym
Fluence-ul are 57000 de km. Placutele sunt uzate putin peste 50% si, daca nu ma insel, sunt niste Lucas-uri eco.
Estimez ca vor duce pana la 80000 de km, desi scazand materialul lor frana va fi mai tare apasata, deci uzura va aparea ceva mai repede decat pana acum.
Si eu merg tare insa incerc sa anticipes pe cat de mult posibil traficul. Pe Dn-uri in mai toate virajele intru in frana de motor, iar motorul se aude dragut cand e pus din 5 in 4 la 120 la ora cu ceva inainte de a intra in curba.
b06fcn
@ sorin : Daca e kilometrajul de la masina din semnatura, asta inseamna putin peste 10000 km pe an. Eu fac de vreo patru ori mai mult si nu stau doar in masina... dry.gif
@ mezym : mie la 46000 km mi-au schimbat placutele OEM zicand cei de la Renault ca sunt duse. Erau la 50% uzura, asa cum s-a vazut in poze pe aici. Deci mai tineau ceva. Sunt curios sa le vad pe astea cat tin.
mezym
Sunt pentru mersul in reprezentanta, insa cand vin cu astfel de harfe tre' sa le dai in cap.
Acum vreo 3 ani la Megane tot asa imi ziceau si mie. Le-am spus sa masoare placutele si sa compare cu pragul sub care in manualul de reparatii se cere schimbarea (pare-mi-se pana la 6 mm cu tot cu carcasa), moment in care au spus ca mai merg.
Placutele nu se schimba dupa ochi, dupa ochi te poti orienta, dar asta o poate face oricine. Um service tre' sa procedeze precum in manual, sa masoare, sa faca niste comparatii cu referinta si apoi sa recomande.
dr_mKe
Pe mine abia placutele din gama Ferodo DS ma tin pe la 40k. Mie nu mi se pare un kilometraj suspect.
b06fcn
Am dus Laguna la Serus Chiajna si au schimbat cablajul de la scaunul soferului, care sosise cand eram in concediu. Cand m-am suit in masina am simtit ca lipseste ceva...nu pusesera tetiera la loc, era lasata pe bancheta din spate. Sa verific oare daca au strans bine scaunul? In rest nu sunt alte probleme decat noi zgarieturi aparute dupa spalare.
Trebuie sa ma ocup nitel de Opel, are bara fata cu vopseaua sarita in careva locuri, la fel si plafonul, a fost revopsit acum cativa ani din cauza de patare a vopselei si a inceput sa se exfolieze actuala vopsea. Plus ca si farurile au nevoie de un polish, au inceput sa devina opace si galbejite...
b06fcn
Mda, patineaza ambreiajul de la Megane, acum stau si ma gandesc care ar fi cauza, placa sau cablul. Patineaza doar intre 2000 si 3000 rpm, uneori, mai ales cand e calda, in tr 3, 4 si 5. In viteza 1 si 2 nu patineaza, nu rupe aderenta, trage bine masina.
Am 15000 km cu noul kit de ambreiaj, placa de presiune Valeo parea sa reziste la o presiune mai mare decat cea OEM, care avea 205000 km.
Masina e cipuita, are undeva peste 130 de cai. Problema e ca nu stiu cat a crescut cuplul, fata de cei 200 Nm initiali si mi-e teama ca din cauza asta face ce face...
O sa incerc sa schimb intai cablul, poate o fi de acolo, cand am schimbat ambreiajul am luat un cablu Sachs de la Unix, ca doar pe ala il aveau pe stoc la Ploiesti si ma grabeam sa termin de pus cutia sus pe masina...Daca nu e de la cablu, am imbulinat-o, pe cine gasesc sa-mi intareasca o placa de presiune?

Iar Laguna se apropie de 71000 km.
speedy82
Felicitari pentru parcul auto, detinut si intretinut ca la carte! Imi poti spune unde anume ai montat folia 3M?

Multumesc!
b06fcn
Merci de urri speedy. Folia am montat-o in Vitan, la targul de masini, sunt niste baieti cu o ghereta spre partea cu cei care vand anvelope.
b06fcn
Laguna a trecut de 72000 km, se apropie de 73000. Martea viitoare va avea peste 74000 km.
Ambreiajul la Megane continua sa patineze, in mod aleator. Am gasit o potentiala solutie de intarire a placii, sa vad daca persoana in cauza are curaj sa se bage la chestia asta, ca proiect de cercetare...
Azi m-am plimbat cu Kia, are un lejer mieunat pe la turbina, zici ca e un pisoi in motor, desi nu are joc, cred ca e ceva pe la geometria variabila. I-am dat niste talpi serioase si nu mai face, sa vedem cand reapare din nou. De la revizia din martie a facut aproape 5000 de km, din care peste 2000 in doua drumuri extraurbane, in rest oras...
dizzy
verifica cablul de ambreiaj.
b06fcn
La cablu ma gandeam si eu, trebuie sa-mi fac timp sa o duc la mecanic, care mi-a zis ca poate sa fie si de la cricketul de la pedala de ambreiaj, cica a mai intalnit o problema similara pe masina necipuita, un Twingo.
b06fcn
Asa cum am anticipat, Laguna a trecut de 74000, insa cu doua zile mai devreme.
Am fost la Oradea de miercuri pana ieri, aseara am revenit acasa cu un mare morcov nestiind cum e drumul in urma zapezii trambitate la TV, avand inca gumele de vara pe masina. Aseara la 10 jumate le schimbam, la fix 74000 km. Cand ma duceam spre Oradea, noapte fiind, am luat o cale ferata la intrarea in Sighisoara si am indoit jantele de pe stanga. Le-am rezolvat a doua zi. Oricum, drumurile sunt cam proaste pe alocuri in zona respectiva, lucrari nesemnalizate, pacat de peisaj ca e frumos...
b06fcn
Laguna se apropie de 75000 km, mai am o mie si putin pana la urmatoarea revizie.
Am pus rotile de iarna la Opel, Toyota si Kia, mai am Megane-ul la rand, dar tre sa termin de curatat, grunduit si vopsit jantele de tabla. M-am apucat de vreo doua luni sa le fac...
In curand va mai aparea ceva in garaj, cu doua roti de data asta...
b06fcn
Leguma a trecut de 75000, urmeaza in curand revizia. Am profitat de vremea buna si am pregatit jentile de tabla pt rotile de iarna. Nu sunt multumit de cum au iesit, erau ruginite masiv si in unele locuri nu am putut curata foarte bine, am dat cu feruginol si le-am revopsit cu sprayul, din pacate fara grund din cauza de problema de pistol de vopsit.
Ma gandesc ca in iarna asta rezista si la primavara, cand imi iau jucaria de sablat, le refac.

[attachmentid=1627968852]
[attachmentid=1627968853]
[attachmentid=1627968854]
b06fcn
Ieri am facut revizia la Laguna la APAN Galati, la 76000 km. Cost total 936 RON, in conditiile in care s-a schimbat si filtrul de motorina care a fost aproape 300 RON. Mi-au spus ca placutele de pe fata mai au cam 7000 km, asta ar insemna ca un set de placute fata ma tine spre 40000 km. Rezonabil.
Mai am de schimbat cureaua de accesorii si rolele, mi s-a comunicat un pret fabulos, 750 RON kitul si 50 RON manopera. Astept sa vad poate prind vreo promotie de sf de an, mai am 3500 de km pana la momentul fatidic...
Megane-ul a trecut de 222222, ambreiajul patineaza din ce in ce mai puternic, doar intre 2000 si 3000 rpm. Mi s-a intarit si pedala, deci suspectez, inainte de toate, mecanismul de la pedala si, totodata, rulmentul de presiune care a inceput sa cam zornaie.
Kia a trecut in fine de 5500 de km de la revizia din martie, are niste batai pe fata, probabil bucsile de la bara stabilizatoare au sucombat sub efectul gropilor bucurestene.
Am facut curat in garaj si sper sa ma pot apuca la un moment dat de lucru la R 21 alb, acum ma pot plimba pe langa masina, dupa ce am aranjat unele lucruri prin garaj.
Opelula fost atins in parcarea de la piata Matache de un co(i)rporatist cu gip probabil in lizing si cu rata la chiria garsonierei, care nu a catadixit sa se uite sa vada ce a facut. Noroc cu un taximetrist care i-a spus tatei ce s-a intamplat si i-a dat numarul mwwistului, ghinion ca tata trebuia sa plece din Bucuresti si a revenit dupa expirarea termenului de 24 de ore de declarat la politie. Oricum, am numarul si daca il vad pe undeva il atentionez ca nu e frumos de a facut.
In acelasi registru, alt specimen la fel de facut in palma ca si cel de mai sus, a deschis usa exact in Leguma mea - usa dreapta fata, lasand urme de vopsea alba pe masina si usa infundata exact pe muchie, nu stiu daca prin tehnica PDR se poate remedia ceva sau trebuie sa bag mana in buzunar sa repar usa respectiva, ca la CASCO mai rau fac daca apelez pentru o zgaiba.
Si daca tot am facut curat in garaj, inseamna ca am loc de bagat la taiat restul de R 21 care isi astepta randul la macelarie...
victor_marian.stoica
Salutare!

Imi cer scuze de off topic. Am incercat sa te contactez pe email..nu stiu daca a functionat.

Am un r21 turbo din 88 de care vreau sa ma apuc. Te rog sa ma anunti daca mai ai piese de 21. Cu prioritate mi-ar trebui un parbriz, far stanga si putina consiliere smile.gif.

0722 60 34 76 - Victor

MERSI
b06fcn
Mai stergem putin praful pe aici...
Leguma a mai adunat aproape 2000 km de la ultima vorbire, ca am facut niste drumuri de Gl cu Kia si cu Megane-ul si am menajat-o. In weekend am dus-o la Poiana si a vazut zapada.

Aseara m-am dat nitel cu R 21 Turbo, a pornit la sfert dupa mai bine de o luna si ceva de nepornire.

Azi am programare la RAR sa autentific noua achizitie cu doua roti, sa vad daca am vreme sa ma duc si la SRPCIV cu actele. Am luat-o pe numele tatei, fiind pensionar RCA e 50% mai ieftin.
madhorsefuzzy
Poze cu 2 roti?
kum
user posted image

user posted image
b06fcn
QUOTE(madhorsefuzzy @ 23 Dec 2014, 11:40)
Poze cu 2 roti?
*


[attachmentid=1627974701]
b06fcn
Ultima achizitie. Luata de la OMV in cadrul actualei promotii, cost 230 RON si punctele de la un plin de MaxxDiesel sau cum i-o spune.
Filmeaza fata-spate, rezolutie destul de OK pentru vizibilitate corecta noaptea.
I-am bagat card mini SD de 32 GB, merge alimentata la bricheta (in mod normal are cam 2 ore autonomie).
[attachmentid=1627975557]
andreig1982
s-o folosesti cu placere
am avut si eu camera in testare cam o saptamana smile.gif
ce mi se pare incomod pt utilizarea in masina este ca mufa microusb este acoperita de un capacul ala de pe partea dreapta a camerei
tot acolo mai este si slotul de card si un comutator care permite fie suprapunerea filmelor sau alaturarea lor
calitatea filmarii este slaba si este doar la720p
per total nu mi s-a parut prea grozava pt uilizare ca dvr auto si datorita lipsei de filmare in bucla sau pornire automata la punerea contactului
setarea se poate face doar cu camera conectata la pc si folosind softul dedicat
la fel si vizualizarea filmuletelor
un aspect pozitiv este ca poate inregistra aproape 2 ore cu bateria inclusa
b06fcn
Ce m-a determinat sa o iau a fost faptul ca e heavy duty. Faptul are rezolutie de 720p nu ma deranjeaza, pentru ce o folosesc eu e suficient, se vad numerele masinilor, benzile, semnele de circulatie etc. Ieri l-am speriat pe un corporatist cu Subaru care mi-a franat brusc in fata la intimidare, iar cand a vazut ca nu ma preocup sa rup frana si ma duc in el cu voiosie a accelerat el sa n-o ia la dos...La urmatorul semafor i-am aratat camera de pe bord si s-a potolit instant, a ramas mult in spate.
Revenind la camera,i-am verificat capacitatea de a functiona la bricheta, ceea ce cu un card MiniSD inseamna aproape 8 ore de filmare nonstop.
andreig1982
up.gif
b06fcn
Mai stergem praful pe aici.
Leguma a beneficiat de o revizie cu schimb de ulei, filtre si kit curea accesorii, se apropie cu voiosie de 81000 km, ultimele trei saptamani a somat in fata casei din cauza de vacanta...cost revizie, kit curea si un set de placute fata pe care le-am luat la promotie de la Renault - 2000 RON la Apan GL. Sambata ma duc la un service care rectifica discurile de frana direct pe masina, sunt curios daca scap de vibratiile care se simt din nou la franare...
Toyota s-a decis sa-si strice navigatia cand plecam spre Bv. Nu mai porneste, [I]mortua est. Revenit in Bucuresti, m-am dus la Toyota Nord sa o verifice. Au zis ca are defect intern si ca trebuie schimbata. Dar nu au scos-o de pe masina, nu stiu cum au descoperit defectul intern, mi-au zis ca ar fi comunicat cu ea via OBD..WTF unsure.gif . Am gasit pe cineva care a zis ca in principiu se poate repara, trebuie sa vada insa ce are. Astept sa se faca vremea mai buna, sa o dau jos. Aia de la Toyota au zis ca nu se baga sa o demonteze, dar ca trebuie schimbata. Cica o dau jos daca iau alta de la ei. De aproape o luna de zile astept sa-mi comunice un pret...asa, de curiozitate...
Megane-ul se apropie de 225000, merge doar in oras si sporadic la mosie. Ambreiajul patineaza si pedala scartaie si s-a intarit. Peste 5000 km trebuie sa ii fac distributia si o sa ii desfac si ambreiajul la acelasi moment. Mi-e teama ca volanta este si ea pe duca...
Kia are nevoie in curand de revizia de un an, a facut mai putin de 7000 km de la ultima. Are niste batai pe fata, suspectez bucsile de la bara stabilizatoare. In rest are nevoie de baie...
Opelul a primit ITP proaspat, dar ne-a zis nenea de acolo ca in curand are nevoie de un polish la faruri, ceea ce stiam deja. Ar trebui sa ma preocup de revizia de 130000 km, care se prefigureaza insidios. Ar trebui sa ii mai fac si niste retusuri, iar la primavara are nevoie de gume noi de vara...
Cele doua R 21, ca de obicei, asteapta in garaj sub un strat generos de praf protector...
b76bgaarh
tu unde faci detailing la masini?
b06fcn
Masinile le spal la Inter sau pe Delea Veche in Bucuresti si la Galati la o spalatorie unde m-a dus un amic, iar cand sunt la mosie si am vreme le fac singur in garaj si ala e singurul detailing din punctul meu de vedere.
Va trebui sa duc Kia la un specialist de curatare tapiterie, fiind gri deschis si avand aproape 8 ani se simte nevoia unei improspatari...
b76bgaarh
merci.
b06fcn
Am fost azi-dimineata cu Laguna la rectificat discurile, scula si procedeul sunt ok dpdv tehnic si ingineresc. Dupa rectificare s-au verificat discurile si s-au masurat, mai au 23,5 mm grosime, trebuie sa vad care e grosimea initiala si cea minimala sa-mi fac idee cat mai au pana la schimbare. Am inlocuit si placutele de frana cu unele luate de la Renault la promotie. Ce mi s-a parut de porc la service-ul in cauza e ca mi-au facturat si schimbul de placute, daca stiam ca e asa nu lenschimbam la ei minle faceam eu ca tot et plec la mosie. Asa am dat 120 pe rectificat discurile si 60 pe schimbul de placute, doar ca erau altele decat cele date jos de pe masina ca sa rectifice discurile. Tipic romanesc...
Ca prima impresie, nu mai trepideaza pe frana la viteze mici, saptapana viitoare fac un drum la Gl si le rodez corespunzator.
espacern
QUOTE(b06fcn @ 21 Feb 2015, 15:24)
60 pe schimbul de placute, doar ca erau altele decat cele date jos de pe masina ca sa rectifice discurile.

Au presat pistonul.....si asta e operatiunea de 60 lei!
b06fcn
Oricum il presasera ca sa dea jos etrierul. Am luat la pachet placutele vechi sa le masor si sa le compar cu celelalte schimbate anterior. Ce ma mira e insa gradul diferit de apreciere a uzurii la service. La 76000 cand am facut revizia mi-au zis ca placutele ma mai tin maxim pana la 80000 km, la 80300 cand am schimbat cureaua de accesorii mi-au zis ca ma mai undeva spre 5000 km...dupa cum aratau cred tineau si mai mult.
semit
misto Laguna, folia o aranjeaza bine up.gif
b06fcn
Merci domnu'. Acu am vazut ca ai postat aici, cand ma pregatea sa dusteresc nitel...
Sa o luam in ordine :
- Am trecut la mocasinii de vara la Leguma si la Kia. Megane-ul intra la schimbare de roti in weekend, cand ma pregatesc sa ii schimb cablul de ambreiaj. Poate problema cu patinatul e de la cablu/pedala (mai ales ca pedala e tare si scartaie ingrozitor);
- Am bagat Kia pe rampa la mosie si am constatat ca are bieletele anti-ruliu cu ceva jos, auzisem ieri pe drum niste batai ciudate si a trebui sa verific. La 140000 km de drumuri si gropi romanesti, eu zic ca le ajunge. Le-am comandat, 62 RON bucata pe original Kia. Am mai comandat bucsi bara stabilizatoare, foarte scumpe, originale Korea la 8,5 RON/buc. Mai am de comandat pachetul de revizie pt cei 140000 si o rezolv saptamana viitoare;
- La Opel trebuie roti de vara...ezitam intre Falken ZE 914, Dunlop BlueResponse si Vredestein, desi nu cred ca exista 185/55/15 la cei din urma, asa ca am dat comanda pentru Uniroyal Rain Sport 3 la 280 RON/buc. Luni le ridic, DOT-ul e 2015.
- Avand nevoie de rampa sa verific Kia pe la desuuri, am dat R 21 Turbo afara din garaj, sa il vada soarele. A pornit la sfert, dupa mai bine de 5 luni...
b06fcn
Am schimbat cablul de ambreiaj la Megane. Maine ii fac proba sa vad daca mai patineaza, ca azi m-am cinstit cu niste productie proprie la jumatatea lucrarii si nu am mai putut sa ies pe soses in probe.
Prin curte am verificat-o, o prima constatare este ca pedala este mult mai supla.
Practic cablul a avut probleme, ghena pe care vine cablul de comanda s-a desprins si a frecat pana s-a blocat in pedala...Cablu Sachs, sa ma aia pe ele de porcarii...ambeiaje stiam sa nu fac bune, amortizoare la fel, acum al trecut si cablurile de ambreiaj pe lista. Cablul nou este Ate.
Maine revin cu impresii de la road-test.
R E M U S
QUOTE(b06fcn @ 28 Mar 2015, 21:43)
Cablu Sachs[I]
*



showfinger.gif
corbex
Cum era corect, cablu Sucks?
b06fcn
- Megane : tot patineaza ambreiajul, doar in vitezele IV si V insa, intre 2000 si 3000 rpm, asa cum a facut si prima data cand am schimbat primul kit de ambreiaj, pe la 100000 km.
Tre sa ma duc cu ea la un specialist in chipuri sa vad cu ochiul meu curba de cuplu, suspectez ca are o mare legatura. Problema e ca placa OEM a masinii, cu care am remediat patinarea data trecuta nu mai poate fi pusa pe masina fiind uzata. Mai mult, placa pusa acum avea initial o rezistenta mai mare decat a placii OEM. Sa vedem ce solutie gasesc.
In rest merge usor pedala, trage foarte bine masina, peste 3000 rpm nu patineaza deloc ambreaiajul.
Credeam ca scap doar cu cablul schimbat...
Il alta ordine de idei, ieri cand eram pe sub masina am vazut ca a cedat sudura de la imbinarea catalizator-teava de esapament, asa ca azi dimineata m-am dus si la un nene care face esapamente si mi-a rezolvat-o. Mai am 5000 de km si trebuie sa ii fac si distributia...
b06fcn
Facut ieri revizia de 140000 km la Kia. Am inlocuit si bieletele anti-ruliu, care aveau un mare joc la prinderile de jos, m-am chinuit ceva sa le desfac din cauza conceptiei proaste. Acum e liniste totala in masina.
Am schimbat uleiul (5 l Castrol Edge 5W30) si filtrul de ulei, pentru cele de aer si polen astept sa-mi vina ce am comandat, ca mi-au livrat altceva. Cost total ulei+consumabile+piese (bielete, bucsi bara stabilizatoare fata si spate si placute frana spate (pe astea nu am mai avut vreme sa le schimb, data viitoare ca mai au carne pe ele, desi au 80000 km de la ultimul schimb)) - 600 RON, piese Jakoparts si placute Textar. Manopera, ca de obicei, un coniac fin la subsemnatu'.
De cand am luat iar Kia la umblat pe afara mi-am amintit ce misto e sa ai consum de 4,2-4,4 litri la suta in regim extraurban...
In alta ordine de idei, R 21 argintiu a fost taiat, piesele bune puse la pastrare, restul dus la tocat. Zilele astea ma duc sa radiez masina de la fisc si DRPCIV, dupa care urmeaza Turbo rosu.
Caut in continuare solutie pt ambreiajul de la Megane...
St
Vrei sa dezmembrezi/trimiti la casat R21Turbo? Ma gandeam ca masina aia are o mai mare valoare intreaga...
R E M U S
https://www.youtube.com/watch?v=tQ5Uwp-dB8g
04.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.