Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Motor 1410 (1397)cu simptome ciudate
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
dorucioby
Bunaziua,
Incep si eu pe acest forum prin a posta o problema ciudata la dacia mea, o berlina din 87 cu motor schimbat 92. Am setul motorschimbat r.k. cota 0 de vre o 6 luni aproximativ 8000 km pana acum. Porneste excelent, consuma putin, doar ca dupa pornire de ex mers 10-15 km pina la serviciu sa zicem, cind ajung simotorul este cald, nu si mai tine relantiul si se balbaie urat de tot. Simptomul acesta dureaza cam 10-15 min pana seraceste dupa careporneste din nou la sfert de cheie ca si cum nu s ar fi intimplat nimic.Am schimbat bujii sinterom, platini bosch, si jigloare carburatienoi. Aprinderea esterglata stroboscopic, dar nici un mester nu i a dat de capat la acest simptom. Astept parerile dvs.
Cu stima,
Doru Ciobanu
Campulung Moldovenesc
Suvceava
RIon
Ti se deschide termostatul prea tarziu?
Benzina proasta poate fi o cauza, sau apa din ea. O solutie anti-freeze nu ar strica.
cristidb
Incearca sa pui clapeta de la filtrul de aer pe rece. La berlina lui tata asa face daca e pe aer cald si nu sunt peste 0 grade.
Mi s-a mai intamplat o data sa pun o benzina foarte proasta (era altceva nu benzina). Pe masura ce se incalzea motorul pierdea putere si in cele din urma se oprea.
Gicavitezomanu
Salut,
Verifica nivelul din camera de nivel a carburatorului, cred ca este prea mare sau cuiul pontou nu inchide complet. Daca nu inchide complet,
- dupa cativa km turatia la relanti este neregulata (devine instabila), mai mica;
- dupa oprire motor, pe furtunul de benzina mai este presiune si acea cantitate de benzina in plus intra in galeria de admisie si la prima pornire ( 5 - 20 minute dupa oprire) motorul se inneaca. Cu cat timpul de la oprire motor este mai mare cu atat se poate porni motorul mai usor.

Daca este acest lucru exista si unele riscuri: intra surplusul de benzina in baia de ulei si pot apare explozii in baie (nu stiu daca am exprimat corect).

dorucioby
Intr adevar clapeta filtru aer e pe cald data iar termostatu e blokat pe inkis saracul, in schimmb incalzeste f bine dar nu fierbe motoul delok. Am electroventilaor care cupleaza la 85 grd cu martor in bord si nici macar la 85 grd nu ajunge. zilele trecute am curatat carburatorul si am obs urme de benzina in furtunele acelea cu duza. Motorul e facut nou de vre o 6000 km
Daddy
Acest fapt se datoreaza tachetilor care sunt prea sransi si drept urmare cand se incalzeste motorul si se dilata supapele acestea nu se mai inchid bine. Cand se raceste iar revine in parametrii si functioneaza normal. Deci trebuie facut o reglare de tacheti.
Asta am patit eu, si asta cred ca se intampla.
Parerea mea.
Ov
pe langa reglajul tachetilor (cel mai probabil), incearca sa imprumuti de undeva o bobina de inductie sa vezi cum merge.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.