Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Iesiri cu bicicleta
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Calatorii si Intalniri > Coltul biciclistului
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148
Cocojambo
Felicitari... norocosilor 10561582.gif
Stefan
Norocu' si-l face omu' cu mana lui.

Cre' ca era a naibii de rece apa aia.
Altis
Felicitari! Regret ca nu am fost... poate data viitoare o sa am bani si timp!
wrc_sorin
Salutare la toata lumea, eu mi am luat ceva de genul numai ca nu prea am cu cine sa merg la munte .
corrado83
extraordinara tura la munte din weekend. cum de nu a pus nimeni poza cu reparatul bciciletelor a mea respectiv a lui claudiu? prietenii stiu de ce!

QUOTE
salut. bine ai venit. asta nu cred ca o sa fie o problema chiar daca esti din constanta.
Stefan.A
vladG, baga ziua a 2-a si poate o sugestie referitoare la cum ocolesti portiunea rupta - te-am intrebat si dincolo, pe "pedia".
bravos, frumos!
driverx
Da' cam cat costa o excursie de genu' ?
Cocojambo
Mai baieti si fete smile.gif, dar o tura prin Valcea nu facem si noi? prin zona aia de unde e claudiu... calimanesti - caciulata sau mai stiu eu...

Acum mi-am revenit si eu, am scapat de varsat de vant si m-am refacut si dupa entorsa... abia astept tura urmatoare 04.gif


VladG
Vine si a doua zi, putintica rabdare. Acolo sunt si pozele cu "sculele".

Cu totul a costat cam 270 RON de persoana.
75 cazare
130 transport
60-80 masa, bautura, etc.
Aici nu intra hrana rece luata de acasa.

Tura de trei zile in Capatanii si Buila o sa fie prin august, pe la jumatatea lunii august.
atentat_cu_bomboana
Asa, ªeherezado. Si?...
VladG
Ce am omis in prima parte si de fapt e lucrul cu care trebuia sa incep e componenta echipei: Claudiuxyz, Corrado83, Fulgerica2003 si VladG.

A doua zi ne-am trezit inaintea zorilor, dar macar dormisem in pat in noaptea precedenta si ne simteam mai odihniti.
Ne echipam rapid, mancam bine si pornim la drum.
Seara trecuta m-am jucat cu aparatul foto si i-am scos stabilizatorul de imagine, asa ca primele poze ale diminetii nu sunt inteligibile, drept pentru care renunt la a le posta.
La 5:15 deja apasam pe pedale la lumina farurilor sau frontalelor, dupa caz. Claudiu, desi are o lanterna chioara, baga viteza si e foarte aproape de a plonja in parau.
Iesim repede la asfalt si pedalam ca niciodata, in paralel, pe soseaua pustie, de o calitate rar intalnita in tarisoara noastra. Linistea e ireala, se aude doar zumzetul cauciucurilor pe asfalt si din cand in cand latratul unui caine in departare.
E inca semiintuneric si nu ne dam seama daca cerul e acoperit, dar cum nu ploua, speram sa avem vreme buna.
Pe nesimtite versantii se apropie si intram in Cheile Scocului.
[attachmentid=1627534800] [attachmentid=1627534801] [attachmentid=1627534802]
Continuam sa urcam si ne oprim dupa un timp pentru ceva ajustari. Claudiu ne arata ultimul set de scule, comanda speciala, de pe Net.
[attachmentid=1627534803] [attachmentid=1627534804]
Asa arata bicla mea la inceputul zilei, s-o vedeti dupa cateva ore...
[attachmentid=1627534805]
Asfaltul se termina, reducem presiunea din roti si intram pe forestier cu rampa mai accentuata. Urcam catre pasul Jiu-Cerna.
[attachmentid=1627534806] [attachmentid=1627534807]
[attachmentid=1627534808] [attachmentid=1627534809]
[attachmentid=1627534810] [attachmentid=1627534811]
[attachmentid=1627534812] [attachmentid=1627534813]
Mai repede decat ne asteptam ajungem la punctul de maxima altitudine, 1366 metri, unde se separa bazinele Jiului de Vest si cel al Cernei. Parasim Parcul National Retezat si intram in Parcul National Domogled.
[attachmentid=1627534814]
Dupa o coborare vijelioasa pe macadam, unde ating 47km/h (corrado 55km/h, are si amortizor spate), ajungem la o rapa adanca.
[attachmentid=1627534815] [attachmentid=1627534816]
[attachmentid=1627534817]
Vin alte coborari, urcusuri mai scurte si ajungem la firul apei. Recunosc moara parasita de la Izbucul Cernei.
[attachmentid=1627534818] [attachmentid=1627534819]
[attachmentid=1627534820] [attachmentid=1627534821]
[attachmentid=1627534822]
Urcam cativa metri pe firul apei si ajungem la Izbucul Cernei, care ne-a impresionat pe toti, niciunul nemaivazand pana atunci locul de unde un rau iese direct din piatra.
[attachmentid=1627534825] [attachmentid=1627534826]
[attachmentid=1627534827] [attachmentid=1627534828]
[attachmentid=1627534829]
Langa izbuc am dat de o echipa care facea foraje de prospectiune ptr drum, deci vor continua asfaltarea. Bine ca am mers acum, sa prindem natura inca salbatica.
O luam pe malul Cernei, catre Lacul Iovanul, intr-o succesiune de rampe-pante, prin padure, prin noroaie si balti.
[attachmentid=1627534830]


Sa mai posteze cineva ceva, ca nu mai ma lasa sa adaug poze si-mi face paste la postul anterior...
Stefan
ceva.





Urmatoarea iesire cand e? biggrin.gif
atentat_cu_bomboana
E o lume magica acolo.
its
cool 124.gif
VladG
Urmatoarea iesire (a mea) va fi dupa 15 iulie, plec in concediu.

Continuand firul intamplarilor si al apei stabatem kilometri de drum prin padure, noroios de la ultimele ploi, traversam puzderie de afluenti si zarim din cand in cand cate o portiune de lac.
[attachmentid=1627534934]
Corrado e un car de nervi din cauza biclei care-i face probleme, semn ca a cam intarziat cu reviziile. Asta-i da ocazia lui Claudiu sa-i imprumute un pic sculele lui avansate, nu fara a le insoti si de cateva ironii privind valoarea bicicletelor si comportamentul lor.
[attachmentid=1627534935]
Suntem din nou in sa si dupa putin timp ne apare in fata punctul cel mai distrus al drumului. Versantul cade continuu acolo si de aceea e un risc sa incerci traversarea cu masina, chiar si 4x4, pentru ca poti da peste ce am dat noi.
Jos era o prapastie de vreo 20 de metri, iar daca scapi pe panta, nu te mai opresti pana jos.
[attachmentid=1627534937] [attachmentid=1627534939] [attachmentid=1627534941]
Ne apropiem de 50 de kilometri de cand am plecat de la Cheile Butii si desi ceasul arata abia 10:30 suntem rupti de foame, dar hotaram sa nu ne oprim pana nu atingem 50.
Metrii parca se scurg tot mai greu, kilometrii parca stau pe loc. Se fac 50, dar n-avem unde ne opri, caci totul e o mare balta noroiasa. La primul loc mai uscat poposim, dar el nu vine decat peste inca vreo doi kilometri, atunci cand ajungem la baraj. Si iata cum arata bicicleta acum...
[attachmentid=1627534877] [attachmentid=1627534878]
Treizeci de minute de pauza sunt mai mult decat binevenite. Radem cam tot ce avem prin traisti si ne bucuram de soarele care a iesit de putin timp din nori.
Urmeaza o portiune de drum care ne zdrangane creierii-n cap, drum din beton facut ferfenite de ape. Noroc ca nu tine prea mult.
Din pacate continua cu o urcare prelungita si genunchiul meu stang incepe sa cedeze. Parca am un cutit infipt in el. Noroc cu Alex, care imi da un algocalmin si in cateva minute parca zbor.
Ajungem la alt punct de interes al excursiei, Cheile Corcoaia. Gasim aici un peisaj parca din alta lume. Intelesesem gresit ca se pot traversa de la un capat la altul si parca traim un deja-vu cu Cheile Pisicii. Dupa cativa zeci de metri de lupta ne dam seama ca nu putem razbate cu biclele dupa noi si ne intoarcem. Insa am apucat sa vedem partea spectaculoasa a cheilor.
[attachmentid=1627534890] [attachmentid=1627534891]
[attachmentid=1627534892] [attachmentid=1627534893]
[attachmentid=1627534894] [attachmentid=1627534895]
[attachmentid=1627534896] [attachmentid=1627534897]
[attachmentid=1627534898] [attachmentid=1627534899]
[attachmentid=1627534900]
Deja incep sa apara corturi, masini, am reintrat in civilizatie.
Ne strecuram prin alte chei, cu un nume ciudat, pe care nu l-am retinut.
[attachmentid=1627534905] [attachmentid=1627534906]
[attachmentid=1627534907]
Si iesim intr-un tarziu la asfalt adevarat, in drumul ce leaga Herculane de Baia de Arama. De la stanga: Claudiuxyz, Fulgerica2003, VladG si Corrado83
[attachmentid=1627534919]
Ne credem ca si ajunsi la destinatie, insa incepe o succesiune de 5-6 urcusuri si coborasuri de 8% de nu ne vine sa credem. Se ating viteze record pentru tura asta, eu vreo 59km/h, corrado trece de 60.
Si bineinteles Claudiuxyz trebuie sa aiba una din nelipsitele probleme cu bicicleta. Incepe sa i se desurubeze o piulita de la pedala la fiecare cateva sute de metri. Si n-avem cum s-o strangem, ca e nevoie de o tubulara. Bine ca nu s-a intamplat la jumatatea traseului, ca nu stiu ce ne-am fi facut.
De unde venim noi iese cu mult in afara hartii...
[attachmentid=1627534921]
Si intr-un final intram in Herculane, mult mai devreme decat prognozam, e abia ora trei, prindem si trenul de 16:30, iar noi ne temeam ca nu ajungem la cel de 18:30.
[attachmentid=1627534924] [attachmentid=1627534925]
Odihna lor...
[attachmentid=1627534928]
Si "odihna" noastra...
[attachmentid=1627534929]
Si Gara...
[attachmentid=1627534930]

Trenul a intarziat cum ne-a obisnuit, o ora... Si toul s-ar fi terminat frumos, dar n-a fost sa fie asa.
Ne despartim in Gara de Nord si ma indrept cu bicla in brate catre masina lasata in parcare, dar unde dracului am lasat-o?
Dau trei ture si ma conving ca ori mi-au furat-o, ori mi-au ridicat-o... dar cum sa mi-o ia de acolo, ca era parcare?
Ei bine CRETINII de politisti de circulatie au ridicat 20 de masini de acolo, ca nu erau parcate aliniat cu bordura, ci in spic! Dar chiar paznicii de la parcare aseaza masinile asa mereu, ca sa intre mai multe. Deci nu era intersectie, nu trecere de pietoni, nu statie, nu interzis!!! Iar Smartul meu e cam la fel de lung cat e de lat...
Afacerea m-a costat 950 de RON, dar am facut contestatie pentru ca indicatoarele de parcare nu sunt standard, sunt mazgalite cu pensula, nereflectorizant, iar noaptea si pe ploaie nu se pot distinge. Am lasat masina in singurul loc gol din parcare... In fine, din ce am discutat cu un avocat am 95% sanse sa-mi iau banii inapoi.
Insa mi se pare o mare marlanie a Politiei Romane. Am platit de 8 ori mai mult decat idioata care a blocat 2 ore oamenii aia in Banca!

In concluzie, a doua zi am ras 105 km, cu o medie orara de 16.2km/h si o diferenta de nivel de aproape 1500 metri, estimam noi. Nu-i rau deloc...
vis-a-vis
QUOTE(VladG @ 30 Jun 2009, 22:16)
Si iesim intr-un tarziu la asfalt adevarat, in drumul ce leaga Herculane de Baia de Arama. De la stanga: Claudiuxyz, Fulgerica2003, VladG si Corrado83
user posted image
*


Ati gasit vreo pitipoanca p-acolo, sa va faca poza la toti? naughty.gif


Felicitari, ce sa mai, de mare exceptie totul. aplauze.gif
VladG
Merci. smile.gif
Am carat pana si trepiedul cu mine, cred ca in prima zi aveam 12-15 kg de rucsac.
ydaniel
kiss.gif coolpics.gif super plimbare wub.gif
felicitari rolleyes.gif
corrado83
multumim
LuluMOB
Jos palaria!!
Stefan
Mai pun odata linku catre ciclism.ro. Poate se mai gaseste cineva sa vina cu noi.

QUOTE
Cine este interesat pentru Sambata 04.07.2009 de o tura la munte la Cabana Voina. Intalnirea la ora 5.00 la Gara de Nord (trenu pleaca la 5.20) ajuns in Cimpulung la ora 7.55 (TREN A 1891) ; intoarcerea se face cu tren din Cimpulung plecarea la ora 18.00 si ajuns in Bucuresti la ora 21.02 (TREN A 1996).
In functie de ce persoane vin putem sa lungim traseul un pic mai mult in sus pe munte . Tot in functie de cine vine putem sa ramanem si o noapte la Cabana Voinea (dar trebuie vorbit dinainte pentru a rezerva camere).

Cine vine sa se adauge in lista:

1. Sulebeb
2. OTTO
3. Han (cu semnul intrebarii)
4. Edi (in Campulung)
5. corrado
6. DBCooper
7. flor1n
8.


http://www.ciclism.ro/forums/f42/six-ocloc....html#post89500


fulgerica2003
QUOTE(VladG @ 30 Jun 2009, 22:16)


Ne despartim in Gara de Nord si ma indrept cu bicla in brate catre masina lasata in parcare, dar unde dracului am lasat-o?
Dau trei ture si ma conving ca ori mi-au furat-o, ori mi-au ridicat-o... dar cum sa mi-o ia de acolo, ca era parcare?
Ei bine CRETINII de politisti de circulatie au ridicat 20 de masini de acolo, ca nu erau parcate aliniat cu bordura, ci in spic! Dar chiar paznicii de la parcare aseaza masinile asa mereu, ca sa intre mai multe. Deci nu era intersectie, nu trecere de pietoni, nu statie, nu interzis!!! Iar Smartul meu e cam la fel de lung cat e de lat...
Afacerea m-a costat 950 de RON, dar am facut contestatie pentru ca indicatoarele de parcare nu sunt standard, sunt mazgalite cu pensula, nereflectorizant, iar noaptea si pe ploaie nu se pot distinge. Am lasat masina in singurul loc gol din parcare... In fine, din ce am discutat cu un avocat am 95% sanse sa-mi iau banii inapoi.
*





adica ai mers si matale cu bicla pana acasa?
corrado83
1. Sulebeb
2. OTTO
3. Han (cu semnul intrebarii)
4. Edi (in Campulung)
5. corrado
6. DBCooper
7. flor1n
8. casper
Stefan
QUOTE(corrado83 @ 1 Jul 2009, 12:06)
1. Sulebeb
2. OTTO
3. Han (cu semnul intrebarii)
4. Edi (in Campulung)
5. corrado
6. DBCooper (Stefan)
7. flor1n
8. casper
*




Ar trebui adaugat si pe ciclism nu?
Corrado, voi mergeti cu trenul?
corrado83
cu masina o sa mergem eu cu casper
Stefan
QUOTE(corrado83 @ 1 Jul 2009, 12:11)
cu masina o sa mergem eu cu casper
*



Iar eu cu flor1n, o sa mergem tot cu masina. Deci ne intalnim cu ceilalti in Campulung.
VladG
Pentru vara asta ma mai gandesc la:
1. Capatanii-Buila (3 zile, we +1 zi), traseu deja desenat, probabil in jur de 15 august;
2. Creasta Iezer - Papusa (de studiat)
3. Ceahlau-Durau (de studiat)
4. Clisura Dunarii, pe malul sarbesc (de studiat)
catal1n2000
Nu cred ca poti ajunge pe Creasta Iezer - Papusa cu Bicicleta.
Poti ajunge pana la Cabana Cuca, la vreo 5-6 km de Voina, dar mai departe nu cred ca mai poti sa mergi decat cu piciorul.
Inainte mai era si cabana Batrana, dar am inteles ca s-a daramant. Nu mai stiu daca a fost refacuta.

P.S: In zona asta sunt destul de multi ursi.
Puteti sa stati de vorba la Cabana Cuca si cu Salavamontii. De obicei stau pe acolo.
VladG
Pai nu pe acolo!
E un drum care porneste de la Baraj, il traverseaza si apoi merge tot catre vest, urcand in serpentine in creasta, prin Portareasa si Iezerul Mic.
Am aflat de drumul respectiv acum vreo 2 ani, de pe forumul Ford, l-a facut un baiat de acolo cu o FIESTA (!!!) a parcurs aproape toata creasta pe dumul de platou si a coborat la lacul Pecineagu.
Nu mi-e clar pe unde a coborat la Pecineagu, dar drumul de urcare in creasta apare si pe harta masivului.
Nu planuim sa innopam pe munte, cel mult la Pecineagu, daca vom cobori acolo, dar cum ziceam, mai e de studiat... smile.gif

Cam asa ma gandesc (traseu de 2 zile, cu masini sau tren, dupa preferinte):
1. Campulung - Leresti - Baraj - Portareasea - Curmatura Oticului - Pecineagu
2. Pecineagu - Satic - Dragoslavele - Campulung
corrado83
vlade bine ca ai zis ca mergem week asta. eu cu casper mergem cu baietii in iezer sambata.
VladG
Pedalare placuta!
Vedeti ca traseul are diferenta mare de nivel, ajunge spre 2200m, iar la Pecineagu nu e cazare. Planul meu era sa gasim o masina de asistenta, care sa vina cu corturile, sacii, bautura si mancarea pana la Pecineagu.
catal1n2000
Asa cred ca se poate cu bicicleta, desi coborarea cred ca va fi dificila.
Oricum, nu prea inteleg cum a putut cineva sa mearga cu o masina pe acolo .
Daca mergeti cu trenul ar fi frumos sa iesiti in Plaiul Foii si sa luati trenul din Zarnesti.
Daca lasati masinile in C-lung trebuie sa va intoarceti.
hefee
M-ati bagat la idei cu Iezeru'.
Maine (03.07.2009) sunt liber, poate dau o tura. Urc pe Portareasa si cobor pe Vacarea la Voina.
Daca nu prind ceata deasa.
Asta pentru ca sambata sunt consemnat la domiciliu, alfel mergeam cu grupul.
0726150834, in caz ca mai vine cineva. plec cu trenul la 5.20.
VladG
Pe Vacarea am urcat acum vreo 10 ani, cu piciorul. E destul de abrupt in multe zone, dar poti cobora lejer pe langa bicla unde e mai dificil.
Sunt curios cum e urcarea smile.gif
Pedalare placuta, cred ca sunt slabe sanse sa mai gasesti pe cineva...
gibonu
QUOTE(VladG @ 2 Jul 2009, 12:00)
Pentru vara asta ma mai gandesc la:
4. Clisura Dunarii, pe malul sarbesc (de studiat)
*



Prea mult nu cred ca este de studiat pentru Clisura Dunarii pe malul sarbesc.
Neaparat iti trebui pasaport. In rest, tot drumul este pe asflat, asfaltul este bun, nu prezinta absolut nici un fel de problema. In plus, pentru bicicleta este ideal, pentru ca in prinicipal merge la vale (sunt niste portiuni mici de urcat) si cel mai important, este destul de multa umbra pe drum. Acum 3 saptamani am fost pe acolo cu masina.
Cazari se gasesc destule si sunt sanse foarte mari ca locuitorii de pe acolo sa vorbeasca romaneste.
Pentru detalii de cazare: http://www.visitserbia.org/Hotel-Guide-For...de-Serbia-1-1-1
Oricum, in septembrie, vreau sa fac si eu clisura: tren pana la Herculane, de acolo Bozovici - Anina - Oravita - Vama Naidas - Bela Crvka. In Serbia, se trece Dunarea cu bacul pe la Banata Palanka - Ram, si de acolo, toata clisura + continuarea pana in BG la Vidin.
VladG
Merci, Gibonu, mi-ai cam dat toate informatiile de care avem nevoie. Nu stiam in ce loc pot trece Dunarea la Nord. La sud ma gandesc la Portile de Fier.
Mai enervant e ca va trebui sa mergem iar cu trenul, iar nasii sunt chiar scarbosi pe ruta asta, ne-au facut figuri cu biclele, desi erau demontate, iar vagon de bagaje nu exista.
O solutie ar fi cu masinile pana la Tr Severin si facut Clisura pe malul romanesc catre nord, si pe malul sarbesc catre sud. Sa vad ce km sunt. Pasaport am smile.gif
catal1n2000
Vreau sa-mi cumpar bicicleta in curand si as vrea sa stiu daca are loc bicicleta intr-un Renault Megane Sedan cu bancheta spate rabatata.
A mai incercat cineva?

Asta bineinteles fara sa o fac bucati mici.
Nu prea as mai da acum banii si pe bare transversale+suport bicicleta(poate la anu).
vis-a-vis
Pai iti poti lua acum suport si bare... iar bicicleta la anul.
Cam la ce bicicleta te-ai gandit, daca ti se par scumpe barele?
catal1n2000
Vreau sa-mi cumpar o bicicleta de vreo 500 lei, ca sa ma plimb cu ea prin Bucuresti si alte orase, eventual si pe la munte, mare, etc, in general pe sosea. Nu vreau ceva pentru trasee off-road, sau ceva de genu.
M-am gandit sa-mi iau DHS. sunt facute la noi si mai incurajam si eu economia romaneasca pe perioada de criza.
Stefan
Sa vezi ce-njuri tu economia cand o sa ramai cu ghidonu in mana pe la 40 la ora. tongue.gif
gibonu
QUOTE(VladG @ 3 Jul 2009, 11:41)
Merci, Gibonu, mi-ai cam dat toate informatiile de care avem nevoie. Nu stiam in ce loc pot trece Dunarea la Nord. La sud ma gandesc la Portile de Fier.
Mai enervant e ca va trebui sa mergem iar cu trenul, iar nasii sunt chiar scarbosi pe ruta asta, ne-au facut figuri cu biclele, desi erau demontate, iar vagon de bagaje nu exista.
O solutie ar fi cu masinile pana la Tr Severin si facut Clisura pe malul romanesc catre nord, si pe malul sarbesc catre sud. Sa vad ce km sunt. Pasaport am smile.gif
*



Sa faci clisura pe ambele maluri mi se pare cam plictisitor, peisajul este cam acelasi. Dar fiecare cu gusturile lui.
Cand te-ai urcat in tren, chiar cu bicicleta demontata, te-ai dus sa vorbesti cu nasul?
Eu de fiecare data cand am fost, m-am urcat cu bicicletea nedemontata, cu bagaje pe ea, dar de fiecare data m-am dus la nas si l-am rugat frumos sa ma lase.
Oricum, in septembrie nu cred ca este mare aglomeratie in tren pe ruta Bucuresti - Herculane.
In plus, este frumos de facut cu biciceta si sudul Caras-Severinului pana la granita cu Serbia.
catal1n2000
Ideea nu era sa deschid o discutie despre care bicicleta este mai buna si care nu.
Intrebam doar daca a mai incercat cineva sa puna o bicicleta intr-un Megane Sedan.
gibonu
QUOTE(catal1n2000 @ 3 Jul 2009, 13:23)
Vreau sa-mi cumpar o bicicleta de vreo 500 lei, ca sa ma plimb cu ea prin Bucuresti si alte orase, eventual si pe la munte, mare, etc, in general pe sosea. Nu vreau ceva pentru trasee off-road, sau ceva de genu.
M-am gandit sa-mi iau DHS. sunt facute la noi si mai incurajam si eu economia romaneasca pe perioada de criza.
*



Mai bine du-te la carciuma si bea si mananca de 500 de lei. Te scoti mult mai bine decat sa dai banii astia pe o bicicleta, fie ea si DHS.
atentat_cu_bomboana
@ catal1n2000: E un topic pe daciaclub.ro la “cafenea”, se numeste “vreau sa-mi cumpar bicicleta”. Poate gasesti acolo raspunsul.
Foarte probabil ca nu-ti incape bicicleta intreaga in portbagaj . Daca-ti iei DHS, o trebuiasca sa ai si o trusa de chei dupa tine, ca asta n-are piulite-fluture (sau cum le-o zice la alea cu prindere rapida) nici la roti si nici la sa, din cite stiu. Ai de muncit la ea cind o desfaci pentru portbagaj, ai de muncit la ea pe drum daca vrei sa-ti lasi saua sau trebuie sa faci vreo pana, e grea si schimba vitezele doar cind vrea ea...
Si eu cumpar, pe cit pot, produse romanesti, dar bicicleta dhs si fermoare metaloglobus tot nu mi-as lua! Mai bine un second-hand cu nume de bicicleta la banii astia.

Tot apar la vinzare pe ciclism.ro biciclete second-hand. Uita-te acolo.
gibonu
Mortirolo, Stelvio si Umbrail.

Prin iarna lui 2003 ma uitam aiurea pe o harta rutiera a Italiei si intamplator am vazut ceva ce se numea pasul Stelvio la 2758 m altitudine. Mi s-a parut interesant si am inceput sa caut diverse informatii despre el pe Internet. De atunci am inceput sa visez ca intr-o zi voi ajunge si eu acolo cu bicicleta. Au trecut 6 ani si in final visul s-a implinit luna trecuta. Asadar, am avut ocazia sa ajung in nordul Italiei, mai precis in nordul austriac al Italiei, in zona in care se vorbeste germana.
Am stat intr-un orasel linisit care se numeste Bormio. De acolo, in prima zi, am plecat cu bicileta pe masina pana la Grosio, de acolo pe bicicleta pana la Mazzo iar de aici am inceput catararea spre pasul Mortirolo, 1852 m altitudine.
Mazzo se afla la 552 m alt. iar pana in pas sunt 12,5 km. La prima vedere pare ceva extrem de usor, insa Mortirolo este cunoscut ca fiind unul dintre cele mai dure catarari, fiind depasit doar de putine alte catarari, cum ar fi Angrilu din Spania. Sunt bucati bune in care panta are o inclinatie de peste 14%. Este crancen de pedalat pe acolo.
[attachmentid=1627535439]
Asta este o poza cu aparatul pus direct pe asflat.
Pe panta cu inclinatie de 14 % mi s-a intamplat ceva foarte ciudat. Poate radeti de mine si ziceti ca am luat-o razna, insa daca stateam normal pe bicicleta mi se ridica roata din fata cand pedalam si ori trebuia sa ma ridic din sa, ori sa adopt o pozitie incomoda de pedalat, inclinat cat mai mult spre fata.[attachmentid=1627535439] [attachmentid=1627535443]
Pantani inca este prezent pe Mortirolo.
La un moment dat nu am mai putut sa dau la pedale, m-am dat jos de pe bicicleta, am impins-o vreo 500 m, dupa care am avut ambitia sa pedalez din nou. A fost greu, dar pana la urma am reusit.
Poza din varf. Indicatorul era cazut, a trebuit sa-l ridicam noi ca sa ne putem poza cu el.
Cei 12 km i-am facut in aproape 5 ore.
[attachmentid=1627535444]
Dupa Mortirolo a urmat Stelvio, cel pe care il asteptam de 6 ani.
Din Bormio (1225 m alt) pana in pasul Stevio (Stilfser in germana) sunt 22 de km, de data asta fara pante de 14%. Oarecum, urcare dinspre Bormio se aseamana cu fata sudica a Transfagarasan-ului, este pe mai multe vai si mai lina.
[attachmentid=1627535445]
Marmotele sunt destul de multe pe acolo, insa, din pacate foarte multe sunt omorate de masinile si motocicletele care sunt forjate la maxim.
[attachmentid=1627535446]
Intersectia cu drumul care merge in Elvetia prin pasul Umbrail.
[attachmentid=1627535447]
In sfarsit sus in pas
[attachmentid=1627535448]
Se observa ca nici Fausto Coppi nu a fost uitat.
[attachmentid=1627535450]
Pregatit de coborarea. Dupa ce mi-am luat un inghet zdravan anul trecut pe Transfagarasan, nu mai plec fara ziar la mine.
[attachmentid=1627535454]
Pana in Prato dello Stevio (920 m alt). De aici nu mai contau kilometrii, conta doar peisajul.
[attachmentid=1627535457]
[attachmentid=1627535458]
O sa revin cu pasul Umbrail.





corrado83
iti intra cu rotile desfacute
VladG
Super excursie! Bravo, Gibonu!
Ce ai post mai sus seamana cu TF, dar parca de doua ori mai mare, iar urcarile de mai devreme chiar sunt ametitoare. N-am pedalat pe mai mult de 12%, dar ala avea 50 de metri. Imi inchipui cum era pe 14%...
casper
QUOTE(catal1n2000 @ 3 Jul 2009, 11:34)
Ideea nu era sa deschid o discutie despre care bicicleta este mai buna si care nu.
Intrebam doar daca a mai incercat cineva sa puna o bicicleta intr-un Megane Sedan.
*



mie imi intra si am cadru de 22", cu roata fata scoasa si atat wink.gif,e drept cu un mare plus de atentie din cauza woffer-lui, sa ai grija sa ai prinderea rapida pe fata macar.
ca si alti useri nici eu nu iti recomand o bicla eftina gen DHS sau altceva, indiferent la ce o folosesti, saptamana asta am convins un coleg de servici sa-si schimbe DHS-ul cu un Cube, si mai mult sa ia unul cat mai rasarit, chiar daca l-a luat in 2-3 rate, acum e in culmea fericirii cand pedaleaza in comparatie cu DHS-ul, dar decizia este a ta, mult succes.
claudiuxyz
Pentru tura de maine 04.07

1. Sulebeb
2. OTTO
3. Han (cu semnul intrebarii)
4. Edi (in Campulung)
5. corrado
6. DBCooper
7. flor1n
8. casper
9. Claudiu
corrado83
04.07.2009 Tura cu plecarea din campulung
La 7.30 suntem toti pe autostrada gata de plecare spre Campulung Muscel, respectiv eu, Casper si Dragos in masina mea si stefan si florin cu masina lor.
In jur de 10 jumate ajungem in campulung, ne vedem si cu claudiuXYZ la intrarea in oras, si stabilim sa ne oprim in centru pentru a ne vedea cu prietenul din campulung. edi se vedea ca a vorbit cu mai multi consateni caci a venit cu inca vreo 6 colegi. zis si facut ne strangem toti 11 si pornim pe traseu.
Baietii repede se dovedesc a fi niste experimentati in ale bicicletelor se pare ca pe unde vom merge si noi spera ei sa organizeze si un concurs de maraton MTB. incepem urcarea pe versantul din dreapta al muntilor imediat dupa drumul spre Leresti de pe la 700 m altitudine. Urmeaza un urcus pieptis pana pe la 1600 m care are si portiuni de push bike, si datorita faptului ca ne-a plouat.
Am facut pauza binemeritata in puntul de maxima altitudine si de aici la vale.
Plouase si coborarea se dovedeste a fi un calvar, pe albie de rau crengi si radacini umede. Bicicleta a mers ca dracu, mi s-a rupt si lantu pe urcare, dar experianta a fost unica.
Am prins si 55 km/h pe coborarea din leresti, probabil si de teama ca am ramas in urma din motive tehnice (aripa fata desfacuta) si tigani stanga dreapta.
Una peste alta a fost foarte dragut, sa speram ca poate se organizeaza si ajungem si la maraton prin septembrie cand isi doreau baietii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.