Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: remat dacia?
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
renault_18
va salut.caut un remat in bucuresti sau in imprejurimi pt a-mi procura mai ieftin ceea ce am neoie.problema e ca nu stiu nici un remat biggrin.gif va rog,ajutati-ma.am nevoie de un carburator de dacie 1300,32IRMA.
vallyyy
nu sunt din Bucuresti dar de ce sa cauti un Remat neaparat pentru un carburator,cauta pe la Bursa ca sunt multi din Bucuresti care vand piese de dacie .....sau nu stiu in capitala nu exista targuri ?...
renault_18
ba da,dar la un remat ai de unde alege,ai timp sa cauti sa le "studiezi" si asa cum am mai spus ai de unde alege unul bun.am mai cumparat si nu a fost bun de nimic.acum stau cu masina in fata garajului.nu vreau sa mai dau bani pe altul,bani multi.
vallyyy
pai sincer sa fiu nu stiu ce ai putea sa studiezi mult la un carburator in afara de garnituri si eventual sa-l desfaci sa vezi daca are toate jicloarele, cuiul pontou,plutitorul sa nu fie spart si sa bagi niste benzina in el sa vezi daca "scuipa"........cat despre vechiul tau carburator eu zic sa-l fierbi ,eventual schimbi jicloare ,garnituri si apoi mai vezi ce zice....l-ai curatat vreodata ? daca scoti surubul de aer moare motorul ?
renault_18
spalat,suflat cu aer comprimat,tot pus nou pe el,in afara de carcasa.cred ca trage aer fals pe undeva.ultima problema:nu statea la relanti.daca plecam cu ea,cand luam putin piciorul de pe acceleratie sa incetinesc,sau etc.se oprea motorul.am reusit sa-i obtin un relanti dar cu clapeta de acceleratie crapata.cu clapeta inchsa nu am nici o sansa sa-mi stea la relanti.am un relanti in urmatoarele conditii:clapeta crapata,delco-ul mult spre dreapta.indiferent de pozitia jiglorului de aer,relantiul e stabil,kiar si cu el inchis.de scos nu m-am gandit ,doar l-am slabit f mult si l-am strans total.nici o schimbare.daca incerc sa scad turatia(am un relanti turat)din delcou,cum misc spre stanga tutin,tremura si da ssa se opreasca.la fel daca umblu la surubul de acceleratie ,care controleaza clapeta.daca incerc sa mai inchid putin clapeta,da sa se opreasca.cand accelerez se aude cam ca la un trabant.asemanator.
Ionescu
Sfatul meu, du-te si ia unu nou, dai un ban da nu ai probleme cel putin 40.000km dupa aceea.
argon
pentru ce sa ia nou? aici in targ un carburator de 1300 e 20 ron, nu cred ca in Vitan sa nu fie, si nu vad ce se poate strica la un carburator, eventual schimbi jiclerele, sunt sanse ca un carburator nou sa fie mai prost decat unul folosit.
Minel
QUOTE(Ionescu @ 20 May 2008, 06:59)
Sfatul meu, du-te si ia unu nou, dai un ban da nu ai probleme cel putin 40.000km dupa aceea.
*




Nu-i vad rostul unuia nou , si eu am avut probleme dar dupa ce l-am fiert , l-am lasat vreo 2 zile in Decarburol , am reusit sa-l fac fac ca nou , am pastrat jicloarele originale , a vrut sa le schimb dar calitatea executiei celor noi chiar ca a lasat de dorit indiferent de magazinul la care mergeam sad.gif , si acum merge super bine ,
La motor chiar ca nu am ce sa mai fac sau sa reglez, doar curatenie si atat , deci se poate , trebuie numai sa vrei ... rolleyes.gif
renault_18
nu am de gand sa-mi iau unul nou.imi trebuie doar o "carcasa" buna,sa se inchida capacul bine,si sa aibe talpa plata,sa nu existe riscul sa-mi traga aer fals.il pot curata f bine,il pot sufla.am noi noute:ax,"garniturile" acelea doua de la capetele axului,clapeta de acceleratie,2 seturi de jigloare,garnitura dintre cele 2 corpuri,garnituri ce vin intre carb si galerie(nu stiu cate am nevoie,ce fel de garnituri ,si ordinea,daca ma poate ajuta cineva,va rog),flansa de sub carburator,pompa de sprit,plutitor,cui.vreau sa-mi iau week-end-ul asta un carb.sper sa gasesc unul bun.am nevoie de o explicatie cum sa fac un reglaj bun,cap-coada,o explicatie "babeste",sunt un incepator,daca poate cineva sa-mi explice pas cu pas.multumesc
Hacker
E un remat pe langa Chitila ( pe sos Chitila faci dreapta pe centura, treci un pod, si imediat cum ai coborat podul faci dreapta, apoi la 200m maxim e un remat pe dreapta )
Mai e un remat : De la big, o iei spre IMGB, ajungi pe centura, faci dreapta, si la 3-400 m pe stanga scrie mare REMAT.
Minel
QUOTE(renault_18 @ 20 May 2008, 23:54)
nu am de gand sa-mi iau unul nou.imi trebuie doar o "carcasa" buna,sa se inchida capacul bine,si sa aibe talpa plata,sa nu existe riscul sa-mi traga aer fals
*



Sincer nu te inteleg ,mai bine incearca sa il faci pe al tau decat sa umbli dupa alte carburatoare care nu sti ce surprize pot sa iti ofere .
Fa-i o planare a talpii carburatorului cat si a planului de separatie intre corpuri ( corpul inferior al carburatorului )

Se procedeaza astfel :
1. se procura smirghel cu o rugozitate moderata, si se va incepe plana talpa prin miscari de rotire cu pauze pt. verificarea planeitatii pe o suprafata plana , se continua pana nu se mai observa nici o fanta de lumina intre talpa carburatorului si suprafata pe care s-a suprapus .
2.se trece acum la planarea corpului inferior al carburatorului ,se procedeaza idem ca la punctul 1 pana cand suprafata devine plana

Nota :
Operatiile se efectueaza pe o suprafata plana excl.gif

Apoi se spala si se sufla cu aer comprimat ,va rezulta un carburator ca din magazin ,daca operatiile se fac cu simt de raspundere si rabdare !!!

Bafta !!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.