dragi forumisti, sper sa nu aruncati cu pietre in mine, dar credetima ca am cautat toate solutile in toate posturile din forum si nu am reusit sa gasesc una valabila pentru mine
problemele au inceput dupa ce am demontat carburatorul (carfil) si lam luat in casa sal curat (si pe dinauntru si pe dinafara cu diluant si periuta de dinti ); cum am terminat (pe la 2 noaptea am dat fuga afara sal montez si sa ma bucur de treaba de 5 ore bine facuta), nu a fost asa. motorul mergea foarte neregulat asa ca am lasato pe a doua zi.
cand am vrut sal pornesc, nu mai mergea. am verificat fisele (de urziceni) si aveau intre 3 si 23 kohmi asa ca am mers repede la colt sa iau altele(tot urziceni, dar cu rezistenta constanta de 3kohmi) impreuna cu un set de sinteroame. am scos apinderea electronica (gotronic fara senzor), am pus condensatorul, fisele, bujiile la 0,6 noi si a pornit, mergea desul de regulat, dar scurta mia fost bucuria cand am vazut ca e un nor de fum negru in spatele masinii
am facut toate reglajle (inclusiv avansul ca in tutorialul de pe forum, desi nu sunt prea sigur ca lam facut bine) si la fel.
mam hotarat sa mai incerc o data cu aprinderea el. am pus bujiile la 0,9, platina 0,3, am reglat plutitorul si cheie, a pornit, am reglat avansul dupa ureche, dar masina nu nu avea deloc forta, cand trebuia sa urc se infunda si pur si simplu nu mai tragea, iar la viteza constanta mergea in hopuri
azi am luat jiglerul de relati si cuiul de aer(carfil brasov ambele) si o bobina noua (doduco). am pus impreuna cu aprinderea, am pornit, aceiasi poveste chiar si dupa ce am reglat avansul (ca in instructiuni) si aerul. am scos aprinderea, am pus bujiile la 0,6, am pornit, am reglat dupa ureche avansul si merge, nu mai scoate fum negru.
in schimb:
-cand o turez brusc se infunda (dupa o secunda vine la turatia normala);
-dupa ce e turata la 2000-3000 si dau drumul brusc la acceleratie se aude un poc in interiorul motorului (daca schimb avansul se aud mai multe, un fel de rapait), si nu sunt rateuri;
-pe teava de esapament ies rafale de gaze in loc sa fie o presiune constanta
-motorul are forta doar dupa ce il turez putin (adica daca am ~2000 ture si apas brusc acceleratia nu se mai infunda)
alte detalii:
-cu aprinderea el, la relanti motorul merge mai regulat, dar tot nu e prea confortabil inauntru
-la un moment dat pe teava de esapament ieseau niste particule negre imbibate intrun lichid, cu un miros oarecum de benzina, dar acum mai putin
daca a mai avut cineva problema mea si ca prin minune am omis postul, va rog sami dati linkul, daca nu va rog sami spuneti ce e de facut si de unde poate fi problema (prefer sa invat sa o repar decat sa o duc la un mecanic, si nu e vorba de $ )
mersi anticipat