Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Cine imi poate da un sfat ca nu ma pricep....
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Andrei_Puya
Am luat permisul de curand de cateva luni....acum am o Dacia 1310 din anul 1998 pe carburator. Sincer sa va spun sunt paralel cu mecanica singur am schimbat doar filtrul de ulei, uleiul la motor si cel de la cutia de viteze in rest nu prea ma pricep...
Scoala de soferi am facut o pe Megane.....Dacia asta m-a disperat de cand o am numai belele am cu ea.... mad.gif
Un prieten mi-a zis ca ar trebui motorul segmentat ....nivelul la ulei nu imi scade deloc si am facut cred 100 si ceva de km cu ea....lucrul care ma deranjeaza cel mai mult pe mine motorul nu tine relanti ul bine daca nu tin motorul foarte ambalat cand plec de pe loc motorul se opreste instant lucru foarte neplacut....cica nici frana nu prea tine .......
In principiu vreau sa imi ziceti un service foarte bun ca sunt satul de masina asta si vreau sa o pun la punct ca asa nu rezolv nimic....eu sunt din Otopeni...
Astept sfaturile voastre ........
Multumesc smile.gif
pavel_daniel
Ai nevoie de adresele tuturor atelierelor din tara?Daca nu scrii de unde esti cine crezi ca te poate sfatui?
vi_escu
Bine ai venit printre noi.
Pentru problemele tale gasesti o gramada de solutii pe forum. Apoi decizi singur unde crezi ca "poti sa te bagi". Si ar fi bine sa prinzi curaj, dacia este o masina simpla si sa stii putina mecanica nu strica.

Succes!
Adrian_Boy
Bine ai venit pe forum. Daca vrei service-uri bune si pareri vezi ca e deschis un topic cu asa ceva la sectiunea Service Auto sau ceva de genul asta wink.gif

Si daca casti ochii pe aici, ai sa inveti foarte multe.

PS. sunt si poze biggrin.gif
tzepesch
daca esti din buc. te trimit la mecanicul meu.

nu vei fi deloc dezamagit, nici la pret nici la calitate... garantez pt el. sta la pod. fundeni, langa spital. are elevator.