Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Apa in rezervor
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
G3oR
Am fost cu ea la pescuit si am ramas in apa aprox 10 min si a luat apa intre tabla si rezervor dupa 12 h asa a inceput sa nu mai mearga la parametri normali mergea gatuit ,intrerupt etc am scos bujiile l-am curatat am scos filtru de benzina l-am curat [era plin de apa] si carburatorul la fel ,am zis ca .cu asta am terminat dar de unde peste 2h asa iar a inceput , am curatat intre rezervor si tabla aia am curatat toate instalatia de alimentare din nou , mergea frumos dupa un timp iar a inceput sa faca asa , As vrea sa intreb daca e ceva de facut in afara sa dau rezervoru jos , exista vreo solutie ceva in comert 10xx


MASINA E DACIA BREAK 99'
Hacker
Cu parere de rau trebuie sa dai rezorvorul jos. Orice ai face apa ramane pe fundul rezervorului.
G3oR
Asa am sa fac ca altceva nu am ce face , dar acu ca tot a venit vorba de rezervor ca sa il dau jos de unde sa incep si unde termin !!
einstein1984
Depinde de cata apa e. Ar putea fi rezolvata cu niste alcool izopropilic si un plin de benzina, insa mai sanatos e sa dai jos si sa cureti rezervorul. Abia scapi si de depuneri.
G3oR
aha maine ma apuc sa il dau jos si sa-l curat biggrin.gif si daca am apa si in popa de benzina ce sa fac ca e de aia capsulata , eu m-am gandit sa o suflu cu o pompa voi ce credeti ar merge ! ?
Hacker
pai dai la cama si se duce toata benzina din ea, si apa. Pompa nu pastreaza nimic. Sau scoti furtunul de la carburator ( ala de benzina ) il pui intr-o sticla si cu rezervorul scos, dai la automat ( eventual daca mai e benzina in carburator va porni ) pana nu mai iese nimic din pompa.
Succes...
Adrian_Boy
Si cum se da jos mai exact, nu de alta dar mai vor si altii sa stie biggrin.gif
Minel
QUOTE(Adrian_Boy @ 26 May 2008, 08:25)
Si cum se da jos mai exact, nu de alta dar mai vor si altii sa stie biggrin.gif
*



Se da jos simplu
1. se desfac suruburile care sustin scutul rezervorului ,( daca nu a fost dat jos niciodata ,merita sa puneti niste lichid de frana pe piulite )
2. se desfac suruburile care fixeaza rezervorul (metric 6 parca ,cheie 10 )
3. se destrang colierele de la furtunele de legatura intre rezervor si conductele de tur si retur
4. se scoate mansonul de etansare de la gura de alimentare a rezervorului
5. se ridica de rezervor din partea din spate ( zona sondei litometrice ) pana iese gura de alimentare si se scoate afara cu totul

Daca nu prezinta fisuri , se curata , se degreseaza , se grunduie ,vopseste si monteaza la loc , in prealabil a fost spalat si curatat in interior
einstein1984
Fara foc, tigari sau chestii fierbinti in preajma masinii cand faci operatia... ca mai conteaza si asta.
Minel
QUOTE(einstein1984 @ 26 May 2008, 10:37)
Fara foc, tigari sau chestii fierbinti in preajma masinii cand faci operatia... ca mai conteaza si asta.
*



Nu am mai precizat si acest aspect gandindu-ma ca nimeni nu este asa iresponsabil incat sa isi pericliteze atat viata lui ,daca lucreaza singur , cat a celor din vecinatatea lui ,daca mai este ajutat !!

Mare atentie si grija va recomand !! excl.gif
Adrian_Boy
Se poate da jos rezervorul si fara a umbla la scut ???

Ma gandesc ce munca in zadar cu niste suruburi ruginite biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.