sunt mai nou pe aici... doresc sa intreb cum s-ar putea face ca geamurile laterale spate sa se deschida complet(nu doar pana la jumate), adica sa aiba o cursa mai mare.
bogdan_90
25 May 2008, 21:45
nu cred ca e posibil. eu pana acum n-am auzit asta. da-i sa searche poate gasesti ceva.
AR-18-MOS
25 May 2008, 21:47
Nu se poate din cauza formei usilor ...
@mcv25 de curiozitate, cu ce te-ar ajuta?
trebuie sa fac itp-ul in curand si pe geamurile din spate am folie neomologata. cand merg acolo cobor geamurile sa nu am probleme.
cristi.r
25 May 2008, 22:56
C@talin
25 May 2008, 23:17
yeah right,mai bine le dai jos detot
green_wall_13
25 May 2008, 23:17
Cum crezi ca ii fraieresti pe aia la ITP. Culmea mai e lumea in ziua de azi!!!
Dar nu ti se pare ilogic ce spui cu coboratul la max ? mai jos e decupajul usii in dreptul rotii spate, unde vrei sa intre geamul in usa pana jos daca acolo nu mai este loc (la 1300 e exact la fel si la toate masinile cu decupaj la usa pt roata), exceptie cand au gemulet mai mic in spate iar felia de pe mijloc poate cobora complet pana jos, fiind mai ingusta.....mai mai ce chestii mai aud si pe forum
C@talin
25 May 2008, 23:18
dupa masina ma refer
logan1.5dci
25 May 2008, 23:24
QUOTE(mcv25 @ 25 May 2008, 23:48)
trebuie sa fac itp-ul in curand si pe geamurile din spate am folie neomologata. cand merg acolo cobor geamurile sa nu am probleme.
Mai bine le vopsesti la culoarea masinii si le zici ca-i Logan van.
poti sa incerci sa taii geamul in dreptul decupajului pt roti si bucata taiata sa o transformi in gemuletz mic. da oricum eu as da folia jos si as face itp k vorba aia te costa pana intr-un mil. sau mai bine ii dai spaga lua ala...
Kruger
26 May 2008, 00:11
Da' nu e mai simplu sa pui folie omologata ?
e mai simplu sa pui olie omologata da e mai costisitor. e mai ietni sa dai o spaguta si sa treci si dak ai noroc sa nu te opreasca politia....
By the way e vreoi diferenta la felul cum se vede omologata si cea din targ?????
QUOTE(mcv25 @ 25 May 2008, 23:48)
trebuie sa fac itp-ul in curand si pe geamurile din spate am folie neomologata. cand merg acolo cobor geamurile sa nu am probleme.
Mai baiete esti criminal
De ce nu mergi cu un carton pe care este desenat o masina la ITP(ca in reclama cu Renault)............mutati la cafenea !
Kruger
26 May 2008, 08:59
E deajuns sa te opreasca o singura data plitia, si deja diferenta de pret intre folia omologata si cea nasoala se pierde in amenzi si spagi. Daca nu iesi deja mai scump.
Senzatia mea e ca initiatorul topicului face parte din acea categorie de oameni care isi cumpara masina noua, dar isi fac reviziile la nea Gica in spatele blocului, si printre primele imbunatatiri aduse masinii se numara folia neomologata, si kitul de racing Type-R pentru Logan (constand din huse rosii cu flacari, shtutza cu becuri de esapament, oglinzi cromate cu plastic, si neonul albastru de 10 cm si alimentat la bricheta, care se pune pe bord exact intre fantele de climatizare si lautarii cu VU-metre vizibile de pe contrasens, care forteaza la maxim boxele stoc pana paraie si ragaie.
Eu zic asa: da folia neomologata jos, fa ITP si apoi pui inapoi folie omologata. Macar samurai daca nu llumar. llumar mi-am pus eu (6mi) acu vreo 2 luni. merita investitia.
gabylzr
26 May 2008, 12:07
Vreau sa stiu si eu un singur motiv pentru care se zice merita investitia , de ce merita?
Merita Investitia:
1: Nu mai bate soarele in masina(temperatura mai mica, aer conditionat la treapta mai joasa, nu se mai decoloreaza husele, capitonajele de la usi. ).
2: Nu iti mai bat farurile din spate in oglinda si sa te orbeasca, nu te mai deranjeaza orice bmw cu flash-uri.
3: In caz de accident lateral nu iti mai cade geamu in cap.
...
Oricum cel mai important e comfortul zic eu.
Kruger
26 May 2008, 12:37
In plus, ai o senzatie de intimitate in masina. Doar senzatia
)
C@talin
26 May 2008, 14:10
vezi ca se vinde pe la cafenea folie omologata cu 100 ron
,da trebuie sa o montezi tu
26 May 2008, 15:10:vezi ca se vinde pe la bursa folie omologata cu 100 ron
,da trebuie sa o montezi tu
han_1.6 mpi
26 May 2008, 14:28
cel mai bine e sa lasi folia acolo unde este si daca aia de la itp se leaga de treaba asta o dai jos pe loc de fata cu ei. mare pierdere nu este. si daca tot vrei sa nu dai prea multi bani pui la loc acelasi tip de folie insa pe riscul tau cu politia. amenda e marisoara si se lasa si cu talon luat .
Eu am geamuri ionizate si tot m-a oprit politia special ptr geamuri (asa mi-a zis cand l-am intrebat de ce m-a oprit).
ga!nusha
1 Jun 2008, 18:40
este diferenta intre folia neomologata si cea omologata... am avut si eu d'aia neomologata pe fosta masina... se zgaraie imediat si nu se vede bine prin ea(deformeaza)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.