QUOTE(v_razvan_c @ 25 Jul 2008, 18:10)
Am si eu o problema cu vitezometrul, adica sta la 50 km/h in loc de 0. Intrebarea mea e: cum naiba scot tabloul cu ceasuri, ca am tras in toate felurile si nu am reusit+ ca pe unde il scot, nu prea e loc sa iasa prin bordul de CN...
Si daca reusesc sa il scot, care e treaba de nu revine acum pana pe 0? Il pot repara?
ceasurile le scoti in felul urmator:desfaci in stanga aeratorul(scoti mai intai furtunul)si in lateralul ceaurilor vezi o clema(o dai jos).apoi in dreapta dai jos panoul cu butoane de sus(ceata,dezaburire,proiectoare)si panoulde dedesubt(cel care tine butonul aerotermei de care tragi de el si iese;2 manete de plastic de care tragi si ies)apoi dai afara tot panoul;apoi desfaci piulita de plastic ce tine butonul aerotermei si dai butonul intr-o parte ca sa ai acces la cea de-a doua clema din lateral dreapta;o dai jos si pe aceasta;
apoi vezi ca ceasurile mai au prinse 2 holzsuruburi cu clema situate chiar in dreptul kilometrajului;le desfaci si pe acestea;apoi prin gaura de la tabloul de sigurante scoti cu grija mufele ceasurilor(sunt 3) si cablul de kilometraj(sunt 2 tipuri unele cu click si unele cu filet). de aici ai 2 variante cum sa scoti ceasurile;
1) cea mai simpla si mai sigura e sa il scoti prin spate;desfaci tabloul de sigurante din cele 2 suruburi,care il tine pe tablou si apoi tot suportul si il lasi intro parte.desfaci suruburile din lateral ale bordului si ridici putin de bord in sus si apoi impingi ceasurile in spate,apoi le dai in stanga in picioare si le scoti pe jos.
cand le pui ceasurile iti recomand o varianta mai usoara;iei 2 arici de plastic(coliere de plastic),in urechile din laterale in care au fost prinse clemele dai 2 gauri(una in fiecare parte si inca doua gauri in bord(una exact in buza in care se prinde aeratorul din stanga si una deasupra butonului aerotermei)de care vei prinde ceasurile.asa le am prinse eu si nu am nici o problema nu se misca de loc
P.S. asa am avut si eu kilometrajul blocat la 50 si n-am avut ce-i mai face era parul dat peste cap;mi-am luat unul nou(takosan cu 6 cifre,ieftin fata de cele romanesti120 RON fata de 260 RON,oricum tipul asta l-am avut ,takosan,si indica f.bine doar ca oscileaza putin la viteze mici)
2)a doua varioanta presupune sa dai jos toata masca centrala a bordului,dar e f. complicat si riscant;dai jos fire,nu mai stii de unde veneau...........
Multe succesuri....