Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: frana prastie
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
ghost_dogg
imi cer scuze ptr neintelegerea creata
deci am o berlina din 95 cu circuit dublu de franare
am umblat pe la service-uri si am schimbat mai multe pompe printre care si cu circuit simplu
daca anulez puntea din spate amandoua rotile din fata tin perfect si pedala e tare ca o piatra
am schimbat si repartitorul de frnare ca sa fiu sigur ca nu e nimic stricat
si totusi daca vreau sa tina cu toate rotile nu tine
se inmoaie pedala si nu e elastica
ma gandeam ca ar putea lua aer pe la puntea din spate dar nu imi dau seama pe unde fiindca nu curge pe nicaieri
si daca aerisesc toata instalatia merge cam o zi desi nu tine bine apoi iar se face prastie si e ciudat ca pompa nu e stricata si se mai intampla cand o aerisesc sa nu iasa aer desi frana nu tine . si nu e elastisca
va rog ajutati-ma !!
RIon
Im dau cu parerea... poate e fisurata vreo conducta de aia de Cu de frana... incearca sa le schimbi, e cam 100 000 una.
ghost_dogg
nu, stiu sigur ca nu e fisurat nimic fiindca nu curge deloc pe nicaieri sad.gif
era bine daca era asa ca o schimbam si scapam de belea de mult tongue.gif
driver
imi dau si io o parere, vezi la furtune poate e vreunul stricat si cand apesi frana, se umfla cu lichid, ca un balon, iar cand lasi frana revine lichidul inapoi si nu intra aer, si atunci nu are cum sa faca presiune presiune. Vezi ca nu se vede cu ochiul liber, nu stiu cum ai putea sa le incerci, dar te descurci tu cumva...
Dyda
In urma testului cu anularea circuit spate este clar ca apa de izvor ca iti trage aer pe la cilindri receptori roati spate. Nu-i musai sa fie vizibila perderea de lichid ptr a trage aer. In momentul cind se actioneaza pedala frina se creeaza presiune si toate garniturile din sistem intra in actiune dar suferind si ceva deformatii elastice iar lichidul se comprima. Lasind pedala la liber toate aceste elemente revin la normal , lichidul revine in pompa creeind vacuum. In acest moment aerul patrunde in circuit pe linga garnitura/ile cu uzura accentuata.
Verifica alezajul cilindrilor receptori - daca prezinta urme accentuate - altul nou - daca nu inlocuieste numai garniturile
ghost_dogg
multumesc ptr sfaturi. Am sa tin cont si de ele cand o sa ma apuc sa vad ce are.
DACIA-Wrc
conducata mica pentru puntea spate ii 43 de mii si aia lunga ii 67.500 in marasti la adaxcom daca esti din cluj
adica cel putin atata costau in septembrie cand le`am schimbat eu
saruman
Daca pompa de frana e OK, lichidul schimbat (de preferinta cu DOT4), atunci incearca sa reglezi manual sabotii pe spate. Da, stiu, ar trebui sa se regleze singuri, dar nu o fac bine. Asa ca lucreaza la clinchetul ala pana cand roata se invarte cu frecare (e destul de frustrant, se intampla sa fie cand prea franata cand prea libera, dar cu rabdare..) Si dupa cum spunea dyda, inlocuieste garniturile la cilindrii receptori spate. Eu asa am rezolvat o problema identica.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.