Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Ulei in praguri...
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Marius97fer
Nu stiu daca era mai potrivit la imbunatatiri, desi asta tine de fapt de intretinere, dar, intreb deoarece am schimbat pragurile vechi si mi-a fost recomandat sa pun ulei in cele noi.

Cum se face aceasta operatiune?

Am dat un search cu "praguri" dar nu prea am gasit ceea ce cautam eu, respectiv intretinere cu ulei...

Mersi fain.
tzepesch
ai manualele lui mondiru..? acolo zice... in prag parca se baga prin fata pe la gaurile de jos ale suruburilor balamalelor usilor daca nu ma insel...

eu bag si cu o sarma mai zdravana sau cu o conducta de frana uzata cu-n somoiog de carpe sau vata in cap ung pragul peste prin interior. sau bagi mai mult daca ai si fatai masina...

o lasi cateva zile si apoi o scoti.

eu bag si lichid de frana si vaselina incalzita in compozitie...
Marius97fer
Bun. Am prins un pic ideea. Gaurile stiu unde se afla, torn ulei .... il las sa patrunda peste tot... dar afara cum il mai scot?

nu am manualele lui mondiru... stiti pe unde se gasesc, download, cumparat, xeroxat sau ceva de genu?
tzepesch
vb pe PM de manuale...

legat de gaurile alea,,, la mine se poate baga numai prin gaurile din fata

de scos, simplu, ridici masina de fund pe cricuri sau pe o bordura, ca avem acum si d-astea cu inaltimi sa rupi basculele in ele si cu o seringa mai mare cu furtunas scoti uleiul...
vi_escu
In principiu, pragurile au niste orificii pentru scurgerea apei/condensului etc. din ele. La fel si portierele. Alea se astupa cat faceti "tratamentul" cu ulei (de preferinta curat) si apoi se mentin desfundate. Uleiul si ce ati mai bagat pe acolo va curge de la sine.
Lichidul de frana este extrem de coroziv, dar voi stiti mai bine biggrin.gif
tzepesch
eu bagam putin tocma ca sa corodeze rugina... dar putin. nu un bidon... 100g.

31 May 2008, 15:40:
si pe sub praguri, chiar pe marginea aceea si pe prag, pe dedesubt dau cu pensula cu vaselina, cat sa nu se vada... aia se acopera de praf si ramane ca o pojghita protectoare..

la fel si la imbinarea fustei cu aripile, in fata... si in gen peste tot pe unde a sarit vopseaua
ydaniel
daca ai aeristoare paralelipipedice la stalpul din spate,le desfaci-au 2 suruburi si torni pe acolo.e bine ca astfel ramane ulei si pe pasajul rotii.
djasu82
Ulei amestecat cu vaselina fara a fi incalzit si de preferat ulei nou ce a mai ramas in bidon vechi care s-a turant in motor (ulei de motor) . Se prepara in asa fel in cat compozitia sa devina un clei lipicios si se aplica pe sub aripi cu pensula , prin praguri cu un somoiog prin usi iar cu pensula iar se stupa orificiile de aerisire la praguri si usi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.