Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: fum alb la pornire
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
atomicool
deci...cand pornesc motorul scoate fum alb,dar numai la pornire,dupa cca 5-7 sec. merge frumos fara sa mai scoata fum..care ar fii problema?...unde sa ma uit mai intai?ca reglaje ,sunt ok toate si carburatia si avansul...dati-mi niste idei...sa inceapa sa se dea pe ulei?..asta ar fii simptoma cand scoate fum la pornire?
Ionutz_TM
cand pornesti, e socul tras?
atomicool
m-am obisnuit sa o pornesc fara soc.. si porneste la sfert...
brigada_diverse
exista degeaba mecanismul de pornire la rece(socul)?...vara mai inteleg....
atomicool
cristi m-ai omorat cu raspunsul tau...ce legatura are socul cu ce am intrebat eu?daca pornea greu mai ziceam sa folosesc socul..dar asa...si apropo acum ce anotimp e?...cumva vara?
marius811
fumul ala alb e de la uleiul ars , e normal la prima cheie sa apara asa(la dacie) blush.gif
brigada_diverse
uitati-va la Wheeler Dealers pe Discovery....sa vedeti la porniri cum scot alea fum si apa pe esapament....si alea nu-s dacii....

tzepesch
ce delcou misto si carb are Porche 928 RS... ce aduce a ducelier:P tot la wilars dilars..
dani_devito
QUOTE(tzepesch @ 1 Jun 2008, 11:19)
ce delcou misto si carb are Porche 928 RS... ce aduce a ducelier:P tot la wilars dilars..
*



Jur ca 20 de minute am ras cum ai scris "wilar dilars" tzepesch ..... daca ai pus-o intentionat ... buna gluma....

...referitor la fumul alb ? e chiar alb ? sau da spre albastru ... daca da in albastru e ulei ... daca e alb si dipare repede .... ignora-l
geopsi
daca e alb e normal ca face condens in toba... e normal, evacuarea e rece si deodata vine aerul cald din motor. cand e frig si la octavia imi face asa....
atomicool
fumul da inspre albastru,dar foarte putin,si are miros de ulei ars...dar ceea ce ma nedumireste este ,de ce nu scoate fum si in mers....daca tot o da pe ulei nu este normal sa scoata fum si in mers?....daca o accelerez pe loc scoate fum doar daca o ambalez tare..cam 3000-4000rot/min..si nu mult.....in rest are forta,trage bine ...
djasu82
Ai probleme la un cilindru sau doi - trebuie resegmentati cel mai bine se observa daca desfaci galeria si observi pe evacuare la fiecare cilindru cum arata . Daca e ulei aproape transformat in vaselina cu siguranta trebuie resegmentat - compresie mica adica invarti usor motorul cu bujiile scoase iar trebuie resegmentat. Ambalat la cald motorul peste 4000 de ture nu trebuie sa scoata fum negru sau alb - albastru de loc.
cosmin_bojin
QUOTE(atomicool @ 7 Jun 2008, 22:18)
fumul da inspre albastru,dar foarte putin,si are miros de ulei ars...dar ceea ce  ma nedumireste este ,de ce nu scoate fum si in mers....daca tot o da pe ulei nu este normal sa scoata fum si in mers?....daca o accelerez pe loc scoate fum doar daca o ambalez tare..cam 3000-4000rot/min..si nu mult.....in rest are forta,trage bine ...
*


Ai ghidurile la supape duse,incearca sa reglezi culbutorii la 0,20 si A si E.
ArtVandelay
ph34r.gif
pcostica
cat ulei consuma la 1000 km?un test de compresie nu ar fi rau,un motor uzat trage mai bine decat unul nou facut.
Bafta!
hordeagabriel
- compresie mica adica invarti usor motorul cu bujiile scoase iar trebuie resegmentat




poi daca scoti bujiile e si normal sa invarti usor motorul nuh? oricum nu mai ai compresie cu bujiile scoase. Intreb si eu.... intrebare.gif intrebare.gif
djasu82
Cel putin la mine si cu bujiile scoase se invarte cu doua treimi mai usor fata daca ar fi fost puse doar se simte ca are compresie ca tot greu invart. Am un amic care ieri i-am pus motorul de 1400 pe dacie ca i s-adus discul de ambreaj , m-a lasat masca si cu bujiile puse se invarte usor de elice . Cu toate astea i-am reglat culbutorii ca erau dereglati foarte rau distante de 0.35 -0.4 si i-am adus la cota noramla 0.15A - 0.20 E . Motorul a pornit usor ne fiind pornit de 1 an de zile . Uleiul de pe culbutori se transformase in vaselina biggrin.gif. Poate ca intr-o luna ai face segmentarea direct pe masina cu motorul pus .
pcostica
nu dai bujiile jos!un motor bun ar trebui sa opuna rezistenta la invartirea cu mana.
Bafta!
brigada_diverse
trebuie sa acceptam ca piesele de dacie sunt cam proaste...deci...sa nu ne batem capul pana nu mananca 1 l de ulei la mia de km....
dupaia ii mai punem un duralube, o mai tinem 20 k km si dupaia resegmentare
atomicool
pot sa zic ca ,cu bujiile puse se invarte destul de greu....da,pe A este ulei....azi o sa reglez culbutorii si o sa vad cum merge cu ei la 20 si A si E....
ionutt daniel
Stai linistit si lasa masina in pace. Scoate fum la orice pornire, indiferent daca e calda sau rece? Daca nu consuma ulei sesizabil, nu e nici o problema, poate simeringurile de la supape nu mai sunt perfect etanse, dar dupa cum descrii nu e mare chestie. Cam orice masina fara catalizator scoate putin fum la pornirea la rece. Pe la furtunul de recirculare a gazelor scoate fum sesizabil cand se incalzeste?
atomicool
da ionutt daniel..cand se incalzeste scoate ceva fum pe la furtunul de la capacul de la tacheti care intra in carburator,daca la ala te referi...dar foarte putin....acum alta belea ca sa zic asa....azi in mers mi-a scazut presiunea la ulei(la ceasul de la bord)sub 2....am ajuns acasa , am desfacut sonda de pe bloc..este OK....am desfacut pompa de ulei si am schimbat-o(aveam una buna pusa deoparte)...la fel,imi arata presiune sub 2.....daca desfac busonul de la capacul de la tacheti arunca ulei...la ce sa ma mai uit???...sau care sa fie problema????????
atomicool
azi am deschis capota la motor si am auzit ca un fel de "fluierat" care venea din motor...ce sa fie?....presiunea la ulei e tot la 2 si la pornire si ldupa ce sa incalzit motorul....am schimbat si pinionul de la delco ...tot degeaba...dar ce ma framanta e "fluieratul" de la motor...de la ce sa fie????????...deci nu e fluieratul de la altenator...vine de unde va de la pistonul de langa baterie(4)
Hacker
Posibil alternatorul sa fluiere. Trebuiesc schimbati rulmenti.

18 Jun 2008, 16:00:
Scuze cand am postat nu era faza cu alternatorul.
atomicool
stiu haker..am dat edit...si tu ai pus postul in acelasi moment...dar totusi nimeni nu are idee de unde ar putea veni "fluieratul " ala??????....

18 Jun 2008, 19:07:
stiu haker..am dat edit...si tu ai pus postul in acelasi moment...dar totusi nimeni nu are idee de unde ar putea veni "fluieratul " ala??????....
vallyyy
daca ai reductie la chiuloasa ......sunt sanse mari ca pe acolo sa fluiere ........cel putin asa a fost la mine ....

ionutt daniel
Te sfatuiesc sa schimbi sonda, nu prea ai cum sa o verifici altfel. In legatura cu fluieratul, poate e aer fals la carburator(pe la talpa sau furtunul cu duza) sau pe la furtunul de la servo(daca ai).
atomicool
sonda am schimbat-o...nu era defecta...iar fluieratul vine cum am mai zis de undeva de la pistonul 4...nu am servo....iar pe la talpa de la carburator m-am uitat ..nu trage aer fals pe acolo...maine desfac iar pompa de ulei si o curat....daca nici atunci nu am presiune la ulei e clar dus motorul..cred.!!!
cosmin_bojin
QUOTE(atomicool @ 21 Jun 2008, 22:19)
sonda am schimbat-o...nu era defecta...iar fluieratul vine cum am mai zis de undeva de la pistonul 4...nu am servo....iar pe la talpa de la carburator m-am uitat ..nu trage aer fals pe acolo...maine desfac iar pompa de ulei si o curat....daca nici atunci nu am presiune la ulei e clar dus motorul..cred.!!!
*


Pistonul de langa baterie e pistonul 1.
Incearca sa pui o pompa de ulei cu debit marit,daca nici asa nu creste presiunea e cam nasoala treaba.
vallyyy
incearca sa misti de delcou ......sincer sa fiu nu stiu ce are motorul meu da intr-o anumita pozitie fluiera pe la delcou blink.gif ......poate asa e si la tine......
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.