Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: toba
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
DACIA-Wrc
ma... mi`e mi s`o spart toba
la inceput aia din spate
am scos`o afara
pe urmna mi s`o spart teava aia ce trece peste pune
am scos`o si pe aia...
acuma 2 saptamani mi s`o spart toba din fata
am scos`o si pe aia
adica cand spus s`o spart zic o ruginit de tot si o cazut
azi dimineata mi`o picat saxofonul
cand l`am cules de pe jos....am vazut ca nu`i numai sazovonul
ca are si legatura de prindere de galerie...
masinile de raliu ....is fix pix pe langa masina mea biggrin.gif
jur
alea de formula 1 se apropie...
biggrin.gif
veneam de la metro ...
si pe manastur zorilor in drept la auto nick mi`o picat....
dati-va seama cum am mers eu pana in marasti si apoi pana la firma sa o las in garaj
biggrin.gif

acuma intrebarea mea
fara sa tin cont de bani ca coste o groaza toate...
cum se schimba galeria
este o ordine?
cum se monteaza fiecare?
cand am avut numa saxofonul mi s`o parut ca masina tragea mai bine
oare era doar impresia mea?
ii greu de schiimbat galeria?
ma poate ajuta careva cu un sfat?
ca as vrea s`o fac azi maine ce`l tarziu....
ca de rev as avea chef sa ma duc undeva dupa 1 noaptea si sa nu sune ca f1-le biggrin.gif
multumesc anticipat de ajutor

michimaus
mie cel putin imi da cu virgula.specifica de unde s-a desprins.eu presupun ca de acolo unde e garnitura aia ochelar.daca e de acolo e chinu lumii s-o pui la loc fara sa dai jos galeria de pe chiulasa.de regula pe treaseul evacuarii se pun suruburi ruginite si eventual si mai vechi ca astea noi parca sunt de guma.dai jos galeria de pe chiulasa,strangi alea trei suruburi de la saxofon si apoi pui galeria la loc.ai grija sa schimbi si tot ce e garnitura.si sa nu ungi nici un surub pt ca se vor slabi la loc.stiu ca nu e o recomandare profi dar crede-ma ca altfel muncesti degeaba.
galeria nu e greu de schimbat.iti trebuie doar o tubulara si eventual o inelara de 13.de preferat sa schimbi si prezoanele daca sunt uzate.nu stiu la ce cuplu se strang piulitele oricum trebuie stranse sanatos.
paulp
Pentru ce ai tu de facut iti trebuie o rampa sau un elevator.
De asemenea, cumperi totul nou (saxofon, tobe, tevi de legatura, coliere, garnituri, suporti de cauciuc).
Mai cumperi niste silicon rosu de temperaturi inalte, pentru a etansa intre diferite elemente.
Sa ai la indemina niste vaselina si un ciocan de 2-3 kg, ca se baga greu tevile una intr-alta.
Si preferabil un ajutor, ca e greu singur.

Chei de 13, 15, 17, fixe, inelare si tubulare.

Succes!


PS. Sa ai la indemina niste alcool sanitar si niste pansamente, ca singur iti jupoi miinile wink.gif
DACIA-Wrc
smile.gif) misto ps biggrin.gif
poi am groapa....la un vecin in garaj fac treaba cu el
azi dar mi cam lene daca nu maine dimineata...
daca nici atuncea dupa betia de la rev biggrin.gif
silion rosu pentru ce`mi trebuie?
daca schimb acuma stim tot inclusiv suruburi piulite...tot
galeria de ghiuloasa trebuie stransa cu cheie dinamometrica?
michimaus
teoretic multe suruburi ar trebui stranse la cuplu,da' practic romanu le strange la brand.
si mai practic nu stiu daca tin suruburile noi sa le strangi la cuplu specificat.
DACIA-Wrc
mdea asa ma gandeam si eu...
poi sa revin...ca nu am inteles ceva..
ca sa scot galeria trebuie sa dau si carburatorul jos nu?
oka..
sa zicem c`l scot...
da apoi....care`mi spun cum il mai pun la loc?
ca de dat jos oricine stie sa`l dea biggrin.gif
B31AYZ
QUOTE(DACIA-Wrc @ 31 Dec 2004, 16:51)
mdea asa ma gandeam si eu...
poi sa revin...ca nu am inteles ceva..
ca sa scot galeria trebuie sa dau si carburatorul jos nu?
oka..
sa zicem c`l scot...
da apoi....care`mi spun cum il mai pun la loc?
ca de dat jos oricine stie sa`l dea biggrin.gif
*



Nu trebuie sa dai carburatorul jos. De cele mai multe ori , a da jos nu este tocmai un lucru usor (referitor la galerie ,evacuare). Logic vorbind , cum se da jos asa se si pune (in ordine inversa) .

Bafta!
La Multi Ani !
sosta
Am avut o problema asemanatoare ... ma rog ... a trebuit sa-mi schimb saxofonul ... pentru ca am luat o bucata de beton si s-a spart. Daca ai groapa nu e nevoie sa dai galeria jos. Trebuie sa demontezi scutul si sa scoti tamponul de cauciuc de la toba intermediara. Dupa care desfaci saxofonul de la ochelar ... si gata ... dupa cateva rotiri la 90 grade ... ar trebui sa iasa! Atentie la cele 3 suruburi de la ochelar ... ar fi foarte bine sa folosesti un spray pentru degripat! La montare se respecta exact ordinea demontarii.

P.S. La mine a fost si mai nashpa ca dupa ce am montat saxofonul ... am constatat ca, de la shocul cu betonul, s-a spart si galeria ... si reia procesul ... sad.gif
DACIA-Wrc
eu nu mai am scut de ultima data de cand am ramas fara benzina....si am rugat`o pe iprietena sa ma tracteze pana acasa....si o pornit ca vita sa l`o zmuls de la locul lui biggrin.gif
ca veni vorba of topic
de unde se poate agata din partea din fata la d 1300 cablul de tractare?
grioapa nu am...garaj cu groapa nu`s cine are...
masina mea sta in fata casei pe trotuar...
acolo`i locul ei cam din 82 biggrin.gif
si toate operatiile le fac pe trotuar biggrin.gif
si ga gandeam s`o ridic..
sa pun 2 roti pe trotuar..si 2 pe niste pietre...s`o ritic din fata...
si apoi s`o las pe capre

harbulet
Pt a schimba saxofonul eu am muncit 2 zile (zi lumina) fara gropa sau elevator
schimbat pe butuci
prima zi
am demontat toata tevaria pana la galeriea de evacuare
am rupt tamponul care sustie teava de evacuare pana la toba finala
chinul cel mai mare a fost cand am demontat saxofonul la cele 3 piulite de M8
la 2 s-a desfacut usor dat al treilea, cel la cara nu poti baga tubulara drept 2 ore s-a desfacut cu o surubelnita pe post de dalta
cumparat piesa noua de origine parca 300.000 mii, toate bune si frumoase
io fericit
pus la montat am montat OK parca venea toba intermediara mai jos de cat era dar am zis ca asta este merge
montat scut arata beton mergea la fel, bagat in viteza si plecat dupa 10m un zgomot ciudat care se accentua pe timp ce avansam se facuse seara

a doua zi
demontat tot si ce am constata ca saxofonul cel nou de origine nu respecta nici o cota fata de cel de pe masina din 87

lungimea in primul cot era mai mare cu 2.5-3 cm lovea in scut
falnsa nu era la aceasi unghi si multe altele

am plecat la un vecin care face tinighigerie are aparat de sudura
cu flacara am muncit cu el cam 3-4 ore costat 200.000 si o cinste
montat totul OK

sfat
daca nu ai groapa sau elevator nu te apuca ca io dupa doua zile de stat sub masina am facut craciunul in pat imbalsamat de medicamente dar multumit ca merge bine si se aude bine
am venit la servici si povestit cele intamplate un coleg cu acceasi problema s-a dus la services la un nene schimbat sax costat 250.000 fara dureri de cap

pe el costat 550.000 si boier
pe mine costat aceeasi bani dar + 2 zile pierdute, nervi cat cuprinde si 2 ziel inbalsamat
gandestete de mai multe ori inainte de a te apuca




am plecat sa vad cum se aude
DACIA-Wrc
mdea asa am spus si eu ca sa ma duc la service
am toate cumparate...dar ma costa sa mi monteze in jur la 800
am stat si m`am gandit...daca`i o raceala simpla...scap cu 150-200 pe medicamente...si`mi raman 5-600 biggrin.gif
economie..
biggrin.gif
glumeam...gluma`i gluma dar eu nu am ce`i 800 de mii pentro a o duce la service
vreo 500 la vreun ciubucar din asta ce face masini la fata blocului sau noah...
abia am strans bani de tobe...
ma...daca cumperi pe rand...nu se simte..dar daca le cumperi toate o data...cam trage la buzunarel
si inca nu am degand sa fac toba ca trebuie sa`mi schimb si podul pedalier...si nu are rost sa o pun si `apoi s`o demontez...
dar suna extrem de tare...mi`emi place...dar mi`o zis vecini ca daca o mai turez in fata casei si la mine la bloc cheama politia biggrin.gif
si mai bine stau in banca mea...decat sa dau bani de service la politie biggrin.gif
intrebare...
am cumparat saxofon...alea alea...toata linia din fata`n spate...
am cerut pt d1300
d1300 difera de d1310?
as avea sanse sa nu se potriveasca?
sau noah...sa nu fie compatibile?
viperfox
QUOTE(paulp @ 30 Dec 2004, 10:04)
*


am si eu problema similara, s'a fisurat galeria chiar acolo unde se leaga de saxofon, fisura are cam 1mm latime si este destul de lunga (atasez niste poze-fisura este linia neagra care se vede); am preceput cum se schimba cu totu dar cum banuiesc ca nu e prea ieftina, intrebarea: nu exista vre-un adeziv ceva gen bison sau un maclavais ceva ca sa o pot "lipi" adica etansa sa nu mai faca zgomot?
[attachmentid=10755]
[attachmentid=10753]
[attachmentid=10754]
paulp
1. Nu stiu de ce m-ai citat pe mine, poate sa ma faci atent wink.gif
2. La intrebarea ta raspunsul e NU.
Trebuie inlocuit. Orice ai pune n-o sa tina.
Crede-ma ca am sudat tobe si au tinut de joi pin-apoi...
cristidb
Daca s-a crapat galeria se poate suda cu electrod de fonta. Nu incerca cu lipici.
viperfox
ok am inteles, credeam ca exista ceva special pentru asta, cum e solutia aia de lipit blocu motor, dar daca nu, asta e, galerie noua;
paulp-> da, daca puteam post simplu, avand in vedere ca topicu asta e neatins din ianuarie, aveam sanse -1 sa arunce cineva un ochi, asa, am mers la sigur:)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2019 Invision Power Services, Inc.