badboy_marius
6 Jun 2008, 13:40
salut...
vin si eu cu o mica problema...de ceva vreme incoa, cand schimb viteza dintr-a 3-a intr-a 4-a, pe la 55-60 km/h, imi da in nas, deci merge numai in suturi , si asta se intampla numai in ultima viteza, cu cat turatia este mai mare, face mai putin, dar exista ceva acolo neinregula pentru ca inainte era totul ok.
ma gandeam ca poate fi ceva si de la ambreaj, pentru ca atunci cand imi da suturi masina, si pisc umpic ambreajul, merge bine...normal...
ce parere aveti? ce ar putea sa fie?
thx!
ct_71_ccl
6 Jun 2008, 13:53
salut!
vrf capacul delcou si rotorul!
brigada_diverse
6 Jun 2008, 13:54
merge in suturi in mers subturat(turatii mici) sa inteleg(in trepte superioare, pana se tureaza puternic, ai o turatie mai mica)
schimba bujiile(chair daca in gol nu ai probleme)
ag02cws
6 Jun 2008, 13:56
QUOTE(ct_71_ccl @ 6 Jun 2008, 14:53)
salut!
vrf capacul delcou si rotorul!
Care rotor ca eu nu-l stiu decat p-ala de la electromotor?
badboy_marius
6 Jun 2008, 14:08
deci la 60 km/h in a 4-a sunt 2000 ture. la fel imi face si la 70 km/h, si la 80...pe la 80-90 se simte mai putin, si doar cu a 3-a pot sa merg cu oricat, nu e nici o pb...
brigada_diverse
6 Jun 2008, 14:18
rotorul sau luleaua delco,
bucata aia de palstic cu o lamela de metal pe ea, care sta ep axul delco si pe care vine carbunele de la capac.
badboy_marius
6 Jun 2008, 14:27
am sa verific azi, dar totusi nu pricep, de ce numai in a 4-a?
NU are treaba cu cutia. Din cate stiu eu dintr-un topic anterior motorul tau consuma 7l ulei la 1000 km. Motorului ii trebuie RK neaparat. Cauzele probabile sunt urmatoarele :
Bujiile care sunt pline de ulei si nu mai dau scanteia bine.
Carburator plin de ulei ( infundat ). Scoate furtunul de la tacheti.
Foarte bine poate fi si condesatorul care e pe duca, platina care probabil trebuie curatata.
Schimba si tu capacul delcou ( probabil are o mica fisura si in functie de turatie scapa scanteie)
Cea mai probabila situatie ar fi bujiile si motorul pe duca.
Succes...
@badboy_marius
Posibila defectiune la aprindere. De cand nu ai mai verificat platinele? Cred ca este distanta cam mare intre platini. Daca este OK, treci la celelalte componente ale aprinderii. Parerea mea.
Ionescu
6 Jun 2008, 17:43
Cum te da in nas? Brusc? sau asa ca si cum s-ar sufoca? Pentru ca s-ar putea sa ai probleme in alimentarea cu benzina, pompa sau nivel in carburator. Asta in cazul in care motorul e cat de cat ok si nu se confirma ce zice vecinul tau mai sus.
bobi19xx
6 Jun 2008, 17:51
ai gaz pe ea
badboy_marius
6 Jun 2008, 18:20
motorul nu consuma 7 l la 1000, ia in jur de 3l, ca restul sunt pierderi. deci bujiile sunt noi, am pe ea aprindere electronica, pompa de benzina este noua, mai ramane sa verific platina si carburatorul.
nu da brusc, e ca si cum as ramane fara benzina, dar pompa e noua, sitele sunt curatate, jicloarele sunt suflate si ele....
nu e pe gaz.
djasu82
6 Jun 2008, 18:34
Ori pompa de sprit iti face belele sau jicloarele din carburator...
badboy_marius
6 Jun 2008, 23:38
azi am mers 100 km, in primi 45-50 am injurat ca la usa cortului din cauza asta, iar cand m-am intors, ceilalti 50 km au fost ok, fara nici o pb, masina mergea lin, parca nu era a mea...o sa mai vad pe parcurs cum sta treaba.
djasu82
7 Jun 2008, 14:40
Monteaza-ti un filtru decantor inainte de pompa si dupa pompa se poate sa ai carburatorul infundat partial.
badboy_marius
7 Jun 2008, 17:10
am filtru decantor. se pare ca si-a dat drumu...azi am mers iar si nu sa intamplat nimic. tin sa spun, daca are vreo logica, ca incepuse sa-mi dea in nas dupa ce am luat odata o balta foarte mare, cu viteza...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.