Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Zgaltaie cand plec de pe loc si dau drumul ambreiaj
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
dragoselu
Ce are fratiorilor, berlineza mea ? Cand plec de pe loc si dau drumul la ambreiaj, parca

zgaltaie, pleaca usor in reluare, azi dimineata am scos-o din garaj la o plimbare si

iata ca imi face probleme! Sa fie cablul de la ambreiaj, ambreiajul, ce mama ei are ca

tot am bagat bani in ea ??!

D.


argon
nu pleca departe de casa o perioada...in caz ca iti crapa de tot. Poti verifica si cablul, 2 cm joc liber al pedala.
dragoselu
QUOTE(argon @ 8 Jun 2008, 18:46)
nu pleca departe de casa o perioada...in caz ca iti crapa de tot.  Poti verifica si cablul, 2 cm joc liber al pedala.
*



Problema e ca trebuie sa fac un drum de 250 km (Moinesti - Bacau - Galati; ma mut), maine ma duc cu ea la mecanic, macar preventiv. Mentionez ca doar cand plec de pe loc
face aceste usoare zgaltaieli. ?
v_razvan_c
Am avut si eu la fel, placa de presiune e una din cauze la tine. Are dreptate argon, fara drumuri lungi, ca SIGUR pica totul!
Hacker
Nu dau sfaturi, fiecare face cum vrea, dar eu merg cu a mea de 1 an asa. La plecarea de pe loc agata ambreiajul ( placa de presiune cred ca e ) si pleaca cu tremurat. DAca plec mai tura nu face asa. Si am facut toata tara cu masina asa si merg si acum cu ea asa. Dar cel mai bine e sa te duci la mecanic, care te va pune sa cumperi chitul ambreiaj, te va ciupi la bani, si vei putea merge cu ea in conditii normale.
dragoselu
QUOTE(Hacker @ 8 Jun 2008, 20:09)
Nu dau sfaturi, fiecare face cum vrea, dar eu merg cu a mea de 1 an asa. La plecarea de pe loc agata ambreiajul ( placa de presiune cred ca e ) si pleaca cu tremurat. DAca plec mai tura nu face asa. Si am facut toata tara cu masina asa si merg si acum cu ea asa. Dar cel mai bine e sa te duci la mecanic, care te va pune sa cumperi chitul ambreiaj, te va ciupi la bani, si vei putea merge cu ea in conditii normale.
*



Pai cat e chitul ambreiaj si manopera pentru asa ceva? Ma refer la munca depusa de nenea mecanic meserias, nu la Service.... Uff, iar trebuie sa ma scobesc de bani... sad.gif

8 Jun 2008, 21:29:
QUOTE(v_razvan_c @ 8 Jun 2008, 19:54)
Am avut si eu la fel, placa de presiune e una din cauze la tine. Are dreptate argon, fara drumuri lungi, ca SIGUR pica totul!
*



Cat te-a costat reparatia?
v_razvan_c
Hacker, vezi ca exact vreun an si cateva luni am mers si eu la fel, isi mai revenea din cand in cand, plecam mai turat... Degeaba pana intr-un final. Si oricum, e deranjanta treaba smile.gif O fi ea Dacia, da`...

dragoselu :
- placa de presiune = 10RON - folosita, frantuzeasca, cu nu-stiu-ce armatura dubla sa nu se decaleasca( asa mi-a zis mecanicul);
- rulment de presiune = 10RON - nou;
- ferodouri disc ambreiaj = 15RON noi noute;
- disc ambreiaj 8RON - bun, dar cu ferodourile uzate;
- cablu ambreiaj din magazin( nu mai stiu sincer cat am dat pe el).

Toate astea din targ Vitan, inafara de cablu. Am avut noroc cu ferodourile, le-am gasit la cineva noi, la jumate de pret, deci daca ai timp sa cauti, ai noroc sa gasesti ceva bun si ieftin.
Manopera 100RON in fata blocului, am preferat asa, si sub supravegherea mea, decat s-o duc in service la toti nepriceputii. smile.gif
djasu82
100 de lei te costa reparatia si restul suporti tau . Sau daca nu dai jos tu motorul si iti montezi tu singur problema e ca trebuie sa ai un ax care sa centrezi discul de ambreaj . Acel ax de cuplaj se face rost de la o cutie de viteza stricata .
BeciAcustic
In legatura cu preturile de mai sus.... cred ca nu va dati seama care este realitatea..... duminica trecut am schimbat eu tot si am dat asa.....
PLACA DE PRESIUNE - 140 LEI (mai avea si la 170 lei)
DISC AMBREAJ - 50 LEI
RULMENT DE PRESIUNE - 15 LEI
v_razvan_c
BeciAcustic, pe mine m-a intrebat cat M-A costat, nu cat l-ar costa pe el!!! Daca atat am dat eu acum un an... Poate s-a mai scumpit rulmentul cu 5RON... radmasa.gif
dragoselu
blink.gif blink.gif blink.gif icon_mrgreen.gif

Va multumesc,

D.

9 Jun 2008, 07:16:
QUOTE(BeciAcustic @ 8 Jun 2008, 22:03)
In legatura cu preturile de mai sus.... cred ca nu va dati seama care este realitatea..... duminica trecut am schimbat eu tot si am dat asa.....
PLACA DE PRESIUNE - 140 LEI (mai avea si la 170 lei)
DISC AMBREAJ - 50 LEI
RULMENT DE PRESIUNE - 15 LEI
*



Iti ia jumate de zi sa schimbi toate alea (placa presiune, disc ambreiaj si rulment presiune) ? ohmy.gif
vyo79
Salut ai doua posibilitati pt ce vrei tu sa faci: se poate schimba in fata blocului asa se da motorul jos si cam dureaza ceva timp adica cam 5-6 ore sau te duci la servis unde se ridica masina si se da cutia jos. Eu am 4 zile de cand am facut acesta treaba la servis, 2 ore le-au luat la baieti, placa+disc+rulment toate de uzina=230 manopera 80 si garantie 18 luni. Revenind la ce simtome ai tu cu masina asa facea si a mea pt ca era ambreiajul reglat prost adica era strans si am mers cu ea asa pana am gripat rulmentul scartaia de nu puteai sta in masina, discul mai mergea dar placa era vai de mama ei la cat a mers rulmentul pe ea. Asa ca sfatul meu e sa faci o treaba buna acu dupa buzunarul fiecaruia dar tinand cont ca nu toata ziua stai sa dai motorul sau cutia jos eu te sfatuiesc sa te duci la un servis serios. Apropo te sfatuiesc daca dai cutia jos schimba si simeringurile de la diferential si tot odata uleiul la cutie. Pa Pa si spor la treaba. P.S. daca am gresit undeva va rog corectati-ma.
dragoselu
QUOTE(vyo79 @ 9 Jun 2008, 09:10)
Salut ai doua posibilitati pt ce vrei tu sa faci: se poate schimba in fata blocului asa se da motorul jos si cam dureaza ceva timp adica cam 5-6 ore sau te duci la servis unde se ridica masina si se da cutia jos. Eu am 4 zile de cand am facut acesta treaba la servis, 2 ore le-au luat la baieti, placa+disc+rulment toate de uzina=230 manopera 80 si garantie 18 luni. Revenind la ce simtome ai tu cu masina asa facea si a mea pt ca era ambreiajul reglat prost adica era strans si am mers cu ea asa pana am gripat rulmentul scartaia de nu puteai sta in masina, discul mai mergea dar placa era vai de mama ei la cat a mers rulmentul pe ea. Asa ca sfatul meu e sa faci o treaba buna acu dupa buzunarul fiecaruia dar tinand cont ca nu toata ziua stai sa dai motorul sau cutia jos eu te sfatuiesc sa te duci la un servis serios. Apropo te sfatuiesc daca dai cutia jos schimba si simeringurile de la diferential si tot odata uleiul la cutie. Pa Pa si spor la treaba. P.S. daca am gresit undeva va rog corectati-ma.
*



Cat costa simeringurile de la diferential ? Va intreb pentru ca eu nu le am cu

mecanica deloc-deloc! Am vorbit azi cu meseriasul si mi-a zis ca

placa m-ar costa in jur de 100 lei, manopera 80. Are garaj si poate da jos cutia

acolo la ei. icon_mrgreen.gif Dar ma costa ! Asta e...

D.
vyo79
Simeringu costa 6lei acum depide ce fel de cutie ai in 4 sau in 5 si de planetare lungi sau scurte, cel mai bine intrebi mecanicul, ca simerin.. sunt de 2 feluri din plastic sau cauciuc ce o fi si din metal cele paslate care sunt mai bune. Eu asa am pus, a mea masina fiind 1300 cu planetare lungi. Ca pret sunt la fel si cele din plastic si cele metalice.
BeciAcustic
Mie mi-a luat 4 ore sa schimbe tot .... la garaj ... fara scripete de scos motorul sau altceva....am folosit cricul...daca vei merge la service in 2 ore n`au ce face ca au de toate acolo.....dar te va si costa mana de lucru foarte mult....
dragoselu
Gata! Am schimbat si discul de ambreiaj, iata si costurile:

220 lei - disc de ambreiaj (de uzina; mama, dar ce s-au scumpit ! sad.gif

104 lei - placa de presiune (uzina)

15 lei - rulment de presiune

100 lei - manopera

Azi aproape ca am dat faliment! 450 de lei aproape!

O singura intrebare as mai adauga : totusi cand plec acum de pe loc, inca mai tremura

usor de la ambreiaj. Mecanicul zice ca discul trebuie sa faca luciu, sa se obisnuiasca

piesele noi. O fi adevarat? Credeti?

Dragoselu
Muttley
Nu, nu credem. Ai schimbat kitul de pomana. Nici macar nu ne-ai zis daca aveau uzura cele vechi.

Excludem abaterea de la coaxialitate disc - volant (tremura si inainte si dupa inlocuire kit).

Problema ta e la suporti motor si/sau cutie. Aia-s ieftini si se schimba mult mai usor ca ambreiajul.


PS: inainte de orice inlocuire/reparatie se face o diagnosticare. Da' asa se-ntampla cu "mecanicii" nostri. Lasa ba, ca stie eu, lucrez pe dacii de o viata, hac!!!

Sry sad.gif
gino73

PS: inainte de orice inlocuire/reparatie se face o diagnosticare. Da' asa se-ntampla cu "mecanicii" nostri. Lasa ba, ca stie eu, lucrez pe dacii de o viata, hac!!!

Ai dreptate! Eu era cat pe aci sa schimb tot chitul ambreaj, cand colo, tampon cutie rupt.
Sa nu-ti para rau tare , macar acum le ai noi si de ....uzina ( acu care uzina...?)
v_razvan_c
, sa se obisnuiasca


radmasa.gif ce oameni, auzi... sa se obisnuiasca. Halal. Nu mai trebuia sa tremure nimic daca ai schimbat... dry.gif
CriSTI68
QUOTE(v_razvan_c @ 8 Jun 2008, 18:54)
Am avut si eu la fel, placa de presiune e una din cauze la tine. Are dreptate argon, fara drumuri lungi, ca SIGUR pica totul!
*



lasa-l sa plece asa inveti mecanica laugh.gif
v_razvan_c
Mie-mi pare rau ca a schimbat degeaba... dry.gif
CriSTI68
nu-i nimic... eu mecanic bun ce sunt am schimbat tot kitul de ambreiaj si tuta de la magazin a gresit volanta... deci am volanta de injectie pe ea laugh.gif dar merge minunat
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.