Problema este ca acele pietricele nu ataca numai acea portiune protejata . Principalele probleme sunt in parbriz si sticlele farurilor/proiectoarelor . In plasticul mastii din fata si in bara chiar nu am avut probleme , in schimb toate numai in parbriz se gasesc sa sara .
Sincer mi se pare extrem de urata acea protectie , ea fiind in principiu conceputa ca protectie pentru zonele f friguroase , pentru a nu intra tot aerul rece la motor si nu pt a proteja de criblura .
Parerea mea este ca asta nu este decat alta nascocire de a scoate banii unora care nu au ce face , asa cum au fost si vor mai fi multe . Nici prinderea nu mi se pare prea reusita si chiar ma intreb cum va merge cu acea husa pe masina pe la 120-140 , falfaind din toate urechile , in toate partile , iar iarna , cu toti turturii si zapada tot desprinzandu-se din toate incheieturile . Dar cand va fi un polei din ala de ingheata toate pe masina , cum mai deschizi capota sa verifici ceva ? Oare se ia cu vopsea ( ecologica) cu tot sau nu ?
Oare in cate secunde dispare de pe masina noaptea ? Dar cat timp rezista si la cate spalari in mizeria si praful din Bucuresti ?
Dar vara la 38 de grade la umbra , 45 de grade la soare , 63 de grade ale tablei masinii , oare cum o fi ?
Dar daca-i punem si leduri albastre sclipitoare o arata mai bine ? Sau asta era viitorul gadget ? Daca-i faceau buzunare macar puneam cumparaturile acolo ...
P.S. Orice cazan are nevoie si de sutien pt a fi complet !