Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Moare motorul in mers
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Probleme tehnice - Dacia Clasic
Sir_Alex
dry.gif
Am o Dacia 1310 Brek din 1992.
Am patit-o intr-o seara dupa ce am ambalat motorul mai tare ca s-a oprit...se opreste si se aprind becurile rosii (ulei, apa). Masina porneste si daca tin socul tras merge, dar zgomotos si cu trepidatii.

Ce sa ii fac?
B31AYZ
QUOTE(Sir_Alex @ 3 Jan 2005, 01:52)
dry.gif
Am o Dacia 1310 Brek din 1992.
Am patit-o intr-o seara dupa ce am ambalat motorul mai tare ca s-a oprit...se opreste si se aprind becurile rosii (ulei, apa). Masina porneste si daca tin socul tras merge, dar zgomotos si cu trepidatii.

Ce sa ii fac?
*



Salut ,
Daca se aprind becurile dupa ce se opreste e ceva normal .E nasol daca se aprind in mers . Verifica aprinderea (bujii , fise, platina) daca e pe carburatie. Nu strica sa verifici daca ai ulei si sa-l schimbi daca e prea uzat. Dupa asta treci la carburator .Cel mai probabil e din carburatie si alimentare . Verifica pompa de benzina si de sprit . Daca mai citesti ce s-a mai scris poate te mai lamuresti cum si ce sa faci .
Bafta.
Gabi
Posibile cauze de la mers neregulat la relanti:
- benzina proasta ( cu muuuulta apa in ea)
- motor nereglat ( prea multa benzinasi putin aer sau invers)
- jiglorul de relanti un pic infundat
- bujii care nu merg ( e de ajuns sa nu mearga una si ai un mers neregulat)
- aer fals pe la pompa de sprit
- aprinderea nu e reglata

Cam astea ar fi cauzele. La faza cu ambalarea motorului si apoi a murit banuiesc ( si ramane la banuiala) - prea putina benzina in rezervor. Dupa asta imediat a pornit la prima cheie sau ai harait-o putin?
Daca poti da mai multe detalii.

Ce se paote face:
1. Benzina proasta ... pus alta benzina sau daca ai pus deja mai multa incearca cu o sticla de spirt sau cu un aditiv de benzina
2. jiglor relanti. se scoate si se sufla pentru a il desfunda
3. bujii: - se evrifica pe rand care e bujia cu pricina si se schimba ( recomandat sa le schimbi pe toate)
4. aer fals pomapa sprit - se verifica strangerea pompei de carburator
5. aprinderea - se incearca o reglare a ei ( la un mecanic - electrician)
Sir_Alex
biggrin.gif Merci fratzilor. Am suflat in jiglor si am ridicat putin turatia motorului din relanti de acolo (nu ma prea pricep). Acum merge super bine masina.

Ma am o mica problema. Pierd des ulei si nu pe la capacul superior ci pe la imbinari. De asemenea imi mananca mult lichid de frana. Ceva sugestii?

Danke!

A! Era sa uit. P.S. De fiecare data cand am bagat benzina de la Agip am patit-o! huh.gif
RIon
QUOTE(Sir_Alex @ 3 Jan 2005, 21:31)
Ma am o mica problema. Pierd des ulei si nu pe la capacul superior ci pe la imbinari. De asemenea imi mananca mult lichid de frana. Ceva sugestii?

A! Era sa uit. P.S. De fiecare data cand am bagat benzina de la Agip am patit-o! huh.gif
*



1. nu mai baga benzina de acolo daca ai probleme, ce naiba...
2. cum pierzi ulei? e peste nivel la joja? poate s-au dus simeringurile... go to service at once.
Sir_Alex
Da, culmea e ca scade in timpul mersului si la curbe o patesc des sa se aprinda becul rosu!
michimaus
cu becul de frana o pateam si eu la fosta berlina.ori nu prea mai ai ulei si in cazul asta nu mai ajunge la senzor,ori e uleiul foarte prost,foarte subtire si se agita prea mult in baie.
Gabi
Sir ALex aceeasi problema am patit-o si eu la berlina ( dar asta vara cand se inclazea ueliul si motorul devenind extrem de moale).
Am rezolvat-o cu un aditiv de ulei ( intaritor de ulei ) un bidonas de 750 ml este proximativ 90.000 lei si si-a facut efectul.
De asemenea verifica sa ai ulei cat trebuie in baie
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.